Dodaj do ulubionych

Poszukuję znawcy alkoholi!!

10.04.15, 12:31
Witam. Otrzymałam w prezencie brandy i wydaje mi się że może być to dość stary i drogi trunek. Niestety nie znam się na alkoholach a może stałam się posiadaczką jakiegoś unikatowego alkoholu?
fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3809683,2,2,DSC07245.html
fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3809685,2,4,DSC07247.html
Obserwuj wątek
    • kibic.zalogowany Re: Poszukuję znawcy alkoholi!! 10.04.15, 22:48
      Nie musisz się powtarzać i co 3 dni zakładać nowe wątki.
      Wszyscy widzimy ten twój niebywały rarytas, i wszystkim nas leci ślinka aby spróbować tego cuda...
      Pozwól, że rozszyfruję etykietę: te liczby 519880921 oznaczają, że destylat tej wspaniałej brandy był nalany do beczki we wrześniu 1921 roku, a rozlany do butelek w maju 1988, czyli ta brandy ma 62 lata! Co tam jakieś nędzne 30 letnie Macallany, co tam 30 letnie Brory, to wszystko sikacze...
      Twoja brandy to prawdziwy biały kruk i ja na twoim miejscu bym pojechał do Londynu i wystawił ją na wystawie w Harrodsie, bo ta butelka warta jest miliony!!!!

A swoją drogą... zrób gulasz, do tego langosze, zaproś sąsiada i daj mu wybełtać tego winiaka, to zacznie po węgiersku śpiewać...
      • sylwia_j_net Re: Poszukuję znawcy alkoholi!! 14.04.15, 13:34
        Dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź. Z drugiej strony gratuluję Twoim rodzicom że wychowali Cię na tak "kulturalnego" człowieka...
    • bugi108 Re: Poszukuję znawcy alkoholi!! 04.12.16, 23:11