Dodaj do ulubionych

Przyszłość papieru jest błyszcząca

17.02.10, 13:18
"Niestety, w przypadku magazynów "przetestować" oznacza przeczytać.
Najczęściej w całości."

I ocenić czy warto wydawać pieniądze na magazyn. Dlaczego tak szeroko
przyjeły siee saolniki prasowe? Bo ludzie lubią kupować to co warto.
Ja naprarzykład kupilem ostatnio nowy magazyn o horroze, ale dopiero
po tym jak przejrzałem go w saloniku czy warto. I nie jeden czy dwa
artykuły, ale od deski do deski ( choć nie czytałem całych artykułów
). Po co płacic za ch**m, jeśli internet jest tego pełny. Lepiej
zapłacic za coś co nam naprawdę jest przydatne.
Obserwuj wątek
    • kell99 Re: Przyszłość papieru jest błyszcząca 17.02.10, 18:43
      Takie czasy. Prasa (szczegolnie za oceanem) nie radzi sobie z rosnacymi kosztami
      druku, spadajacym czytelnictwem i zyskami z reklam. Na razie chyba nikt nie ma
      pomyslu jak 'zachecic' czytelnika przyzwyczajonego bezplatnym dostepem przez
      internet, by znowu zaczal placic za prase.

      Juz myslalem, ze Kindle bedzie dobra odpowiedzia - miesieczna prenumerata za
      kilka $ i nowe wydanie dostarczane bezprzewodowo.

      Teraz nie rozumiem tej calej fragmentacji rynku i 1001 roznych urzadzen (bo inni
      tez takie maja). Na pewno nie kupie czytnika z podswietlanym lcd bo przyjemnosc
      czytania dlugiego tekstu jest taka sama jak na monitorze lcd - wiec co za
      roznica czy robie to na laptopie czy na specjalnym czytniku. Ta cala
      'interaktywnosc' tez jest nic nie warta, bo zamiast myszki i klawiatury trzeba
      mazac po wyswietlaczu paluchem (i zaraz potem wyciagac sciereczke:)

      Jak komus bardzo zalezy to powinien poczekac na barwna wersje e-ink, no chyba,
      ze bardziej wazne sa obrazki niz na tekst.
      --
      xxx
    • Gość: K. Przyszłość papieru jest błyszcząca IP: *.sun.com 17.02.10, 20:13
      Autor wykazal sie duza ignorancja mowiac o iPad'dzie rozumiem ze chodzi o
      Apple iPad. To co pokazalo Wired z Adobe dziala na platformie Air ktora jest
      niczym innym niz Flash'em. Flash na iPada/IPhona nie ma i najprawdapodobniej
      nie bedzie( w przewidywalnej przyszlosci). Polacem zapoznac sie z tematem
      zanim zacznie sie wypisywac bzdury!

      Pozdrawiam.
      • Gość: Kelomiteronfix Dokładnie! ten e-Wired nie działa na iPadzie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.02.10, 23:13
        Autor tego artykułu nie popisał się... iPad ogólnie to padaka, szkoda jednak że Apple ma taką grupę fanów że wepchną ten szmelc wszędzie i będą robili wielkie łał a zwykły user niestety się nabierze. Najgorsze że takie tablety będą niestety opóźniały (jeszcze bardziej) rozwój e-papieru.

        Komfort czytania e-papieru w porównaniu z LCD jest jak jazda maluchem kontra jazda mercem klasy S... po prostu e-papier wymiata!
      • farmer_mendoza Dokładnie, to nie iPad! 17.02.10, 23:15
        iPad (którego na pewno kupię) jest jedynym tabletem, na którym akurat ta
        aplikacja, zrobiona we Flashu nie będzie działała. Będzie osobna aplikacja na
        iPada, która na pewno będzie nie gorsza, ale to nie ją pokazują.
    • Gość: T Przyszłość papieru jest błyszcząca IP: *.acn.waw.pl 17.02.10, 20:48
      Przyszłośćią to jest eInk a nie LCD... magazyny czytane z LCD mogą
      być bezpłatne... będą sponsorowane przez optyków.

      A co do piractwa... niestety recenzenci niezawsze są uczciwi. Kilka
      razy kupiłem orginał, któryzbierał super recenzje a okazywał sie
      knotem.
      Zdażyło mi się kilka razy kupić orginalną grę po rozpoczęciu fry na
      piracie.
      Moim zdaniem zwłaszcza gry powinny być płatne nie za całość tylko za
      kolejne etapy. Wówczas autorzy tych słabszych sprzedawali by tylko
      pierwszy etap a klienci by nie testowali piratów. Niby są dema, ale
      nie zawsze, czasem są za bardzo okrojone, a czasem zawierają co
      najlepsze z gry a reszta okazuje się znacznie gorsza niż można by
      się spodziewać.
      • olka6321 Re: reklamy 11.04.14, 14:02
        Jeżeli chodzi o kampanie reklamową polecam firmę Kameon.plTekst linka, sama ich sprawdziłam niejednokrotnie i są najlepsi! teraz poszerzyli swoją działalność o tworzenie filmów reklamowych, szkoleniowych, instruktażowych, reportażowych, dodatkowo zajmują się usługami z zakresu poligrafii i sami tworzą projekty ! warta zauważenia firma :)
      • nikosia85 Re: reklamy 07.07.14, 13:52
        Z jednej strony macie racje, ze reklamę w gazecie przerzucisz, a elektroniczna nie. Ale w wersji drukowanej nie dziala ctrl+f ;] a czasem by sie go chciało wcisnąć. Podobno jest z billbordami, że można je ominąć. Jednak reklamy kreują szarą miejską rzeczywistość i bez nich byłoby szaro. A czasami jak się czeka na autobus to przynajmniej można coś poogladac oprocz tych obskorych szarych wieżowców. Ważne zeby reklama była dobra i przez profesjonalistow wykonana np. www.boardmaker.pl/ Wtedy jest gwaracja, ze nie bedzie chały
    • kelderek Przyszłość papieru jest błyszcząca 17.02.10, 21:18
      Ja bym tak w zachwyt nad wired'em nie wpadał. W życiu nie miałem go w ręce a
      jedyne treści jakie czytałem z niego to tłumaczenia na "fach-yhy-owych"
      stronach i blogach.
      Zapewne w stanach zawojuje rynek z tym aj-pad-łem, ale w europie?
      Zresztą nie ma co spekulować. Wystarczająco spekulujący ekonomiści nas
      wsadzili w bagno.
    • g.r.a.f.z.e.r.o Re: Przyszłość papieru jest błyszcząca 17.02.10, 22:41
      Limitowanie źródeł treści, autoryzacja każdej jednej aplikacji, ignorowanie
      popularnych technologii dla własnego zysku, jest tak bardzo sprzeczne z
      dotychczasowym rozwojem technologii komputerowych, że właściwie nie bardzo wiem
      jak reagować na nowe pomysł appla. Jedno jest pewno - ci geniusze marketingu,
      cofają świat elektroniki konsumenckiej o lata wstecz.
      A może nie... Może czasy wolności minęły bezpowrotnie i czeka nas władza
      korporacji?
      --
      Lubiłaś światło świecy,
      będziesz miała świece dwie...
    • kwieto Przyszłość papieru jest błyszcząca 18.02.10, 08:17
      Po pierwsze, na iPada akurat nie, bo to jest zrobione w technologii
      Adobe, którą Jobs oficjalnie "wyklął" :")

      Po drugie, zanim zaczniemy narzekać na "nieuczciwych piratów"
      ściągających muzykę "na lewo" najpierw niech iTunes store może
      zauważy, że "jest coś takiego jak Polska"?
      Oczywiście, na pewno jest (i będzie) grupa ludzi, którzy i tak i tak
      będą ściągać muzykę piracką. Tyle że w sytuacji gdy nie mają za
      bardzo alternatywy (bo sklep w którym mogliby ją kupić informuje
      ich, że nie mieszkają w "jedynej słusznej grupie państw") narzekanie
      na taki stan rzeczy jest nieco na wyrost (chyba że autor artykułu
      pisze np. o USA a nie Polsce, mógłby to jednak zaznaczyć?)
      Jak na razie dochodzi do absurdów takich, jak np. niegdysiejszy
      upgrade systemu dla iPoda Touch (dostępnego w Polsce), którego nie
      można było legalnie kupić, gdyż iTMS nie działa w naszym kraju
      (później, wraz z wejściem na rynek iPhone uruchomiono AppStore i
      wreszczie można było sobie ten upgrade kupić - acz z muzyki nadal
      nici).

      Po trzecie, już teraz można sobie kupić czy zaprenumerować
      elektroniczne wydania różnego rodzaju gazet (w tym wielu polskich),
      i nie potrzeba do tego iPada. Owszem, najczęściej są to po prostu
      PDFy, zatem bez ruchomych obrazków, ale to co robi WIRED nie jest tu
      objawieniem, a raczej "następnym krokiem".

      Zostaje jeszcze pytanie, czy naprawdę do przeczytania internetowej
      gazety MUSIMY kupować urządzenie za 500 USD?





      --
      - Tak ale nam chodzi o koncerty jazzowe
      - Prosze? Chwileczke, dżez?
      - Tak, lepiej zeby potem nie bylo niejasnosci...
      - Ale o co tu chodzi? W co wy mnie chcecie wrobic?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka