Dodaj do ulubionych

Chrome (OS) domyślnie z Flashem?

30.03.10, 14:43
Nie nie, to nie chodzi o "przyszłość technologii flash", bo ta przyszłości nie ma (tj. nie ma jako technologia WWW, w dziedzinie animacji nadal jest to znakomite narzędzie) i wszyscy zainteresowani o tym wiedzą. To czysty PR wymierzony w wiadomą konkurencję - "my dajemy użytkownikom pełną funkcjonalność". Trudno to nazwać niespodzianką nawet, przecież to aż się prosiło.
Obserwuj wątek
    • vulture7777 Re: Chrome (OS) domyślnie z Flashem? 30.03.10, 14:49
      Jestem programista Ruby on Rails i coraz bardziej zaczyna mi sie podobac Silverlight. Nie chodzi tylko o mozliwosci, ale przede wszystkim o latwosc i pzyjemnosc z pisania. Poza tym mozemy pisac pod Silverlight za darmo przy uzyciu Eclipse, a za narzedzia FlexBuildra od Adobe trzeba slono placic.
    • designgang Re: Chrome (OS) domyślnie z Flashem? 30.03.10, 19:05
      @vulture7777 - Nie masz pojęcia widać o technologii Adobe. Nie trzeba mieć FlexBuilder'a zeby tworzyć aplikacje Flashowe. Wystarczy Eclipse i SDK, które jest darmowe.
      @roar - nie zapominaj o aplikacjach desktopowych. Znasz jakąś technologię, które podobnie jak Adobe AIR (rozszerzenie FlashPlayer'a) działa zarówno pod Windowsem, Mac i Android (coraz więcej komórek) i daje takie możliwości jak Flash?
      Teraz jest tak na prawdę największy rozkwit technologii Flash a nie jej schyłek :)
    • vulture7777 Re: Chrome (OS) domyślnie z Flashem? 30.03.10, 21:17