Dodaj do ulubionych

Zezwolenie operatora na kradzież danych?

19.06.12, 19:02
Od kilku lat jestem w UPC i nie było problemu aby oglądać UPC Live TV. Wystarczyło wejść na stronę www.upc.pl/rozrywka/telewizja/upc-live-tv/ i uruchomić wybrana stację.
Zanim to zrobiłem zadzwoniłem do konsultantki, aby się upewnić czy czasem nie próbuje mi ktoś kraść poufnych danych podszywając się pod nich. Powiedziałem, że jestem informatykiem i nie powinni takich rzeczy robić na ogólnodostępnych, nie zabezpieczonych stronach, bo wtedy narażają odbiorców i dają duże pole do działania hakerów, specjalistów od kradzieży danych itd. Powiedziała, że przecież na początku też musiałem podać numer, aby uruchomić usługę i może coś przez przypadek odłączyło od tej usługi więc trzeba numer podać.
Tylko, że teraz ciągle prosi po podanie PESEL nawet jak poprzednim razem zaznaczy się opcję "zapamiętaj mnie (logowanie automatyczne)". Nawet jak wyłączę i włączę tą samą przeglądarkę. Nie powinienem nawet zaznaczać tego zapamiętywania, bo to zostaje zapisane nie tylko u nich, ale też na moim komputerze.
Obserwuj wątek
    • Gość: UPC Polska Re: Zezwolenie operatora na kradzież danych? IP: *.chello.pl 20.06.12, 12:28