Dodaj do ulubionych

E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem han...

IP: *.acn.waw.pl 29.01.07, 03:22
U mnie na Kabatach bardzo dobrze dziala kurier Poczty Polskiej. jestem w
stanie sie z nim umówić na każda godzinę co bardzo ułatwia mi odbór ich,
niestety wiekszosc sklepów nie kożysta z usług poczty a firmy kurierskie
dostarczaja mi paczki jak nie ma mnie w domu.
Obserwuj wątek
      • lurien Re: E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem h 29.01.07, 15:10
        Jako osoba odbierająca paczke miałam problem z firmą Opek ( zakupy w Empiku),
        wciskali mi, że kurier był i nikogo nie zastał, co było nieprawdą o przez
        ostatnie 3 dni przed zajściem zawsze ktos był w domu, w końcu sama musiałam
        odebrać paczkę z drugiego końca miasta.

        Prowadze sklep internetowy i korzystamy z usług UPS, narazie zdarzyły się tylko
        dwa niepoprozumienia, wg mnie z winy konkretnego kuriera, więc ogólnie jest ok.
        • Gość: fffffffff!!!! Stolyca, obecnie UPS IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.07, 22:33
          Dwa razy zdarzyło mi się, że kurier zostawił samo awizo, nie dzwoniąc do
          mieszkania. Za trzecim razem pobierał 10 złotych za dojazd.

          Trzeci raz zdarzyło mi się, że miał dostarczyć kartę płatniczą przed wakacjami.
          Po tygodniu zacząłem molestować telefonicznie bank, okazało sie, że przesylka
          tkwi od tygodnia w mieście (Kraków), ale nie dostarczyli, bo... kurier jest
          chory (!). Dobrze, zdarza się, ale mieli dostarczyć w ciągu 24-48 godzin, a nie
          160 godzin. Przy czym nie byli łaskawi mnie poinformować, że nie wyrabiają.

          Na moje pytanie jakie mają propozycje dostarczenia nieszczęsnej karty, skoro
          następnego dnia wyjeżdżam na urlop - zaproponowali, żebym sobie odebrał w
          siedzibie firmy. Sakramenckie zadupie Krakowa, psy d*** szczekają.

          Po kolejnym telefonie do banku zadzwonili jednak sami i w ciągu godziny mnie
          znaleźli a pan szalenie przepraszał. Bank im musiał ostro zmyć głowę.

          Tyle doświadczen niefirmowych.

          Doświadczenia firmowe mam takie, ze: pogubili przesyłki i musiałem sie (sprawa
          nie cierpiąca zwłoki) wlec na to zadupie posiłkując się mapą i GPS-em (!!!!!!!).

          Jak dla mnie porażka totalna.
          • Gość: Gosio£ Stolyca, obecnie UPS w Krakowie IP: *.w86-217.abo.wanadoo.fr 11.03.07, 13:30
            Stolyca, czyli UPS to zenada. Kurier dwukrotnie, przy dwoch roznych przesylkach,
            nie trafil do mieszkania, ktore ma numer 121, a zadowalal sie zostawieniem awiza
            w skrzynce pocztowej mieszkania... 21. Nie potrafil rowniez zadzwonic i zapytac,
            czy to numer 21 czy 121. Obsluga klienta przez telefon - zenujaca - ja nic nie
            wiem, ja nie powiem, numeru do kuriera tez nie podam, dzwon sobie, kliencie, na
            magazyn gdzie i tak nikt nie odbiera telefonu. Awantury o dostarczenie paczki
            pod wlasciwy adres, zupelnie jakby jasnie panstwo kurierstwo laske robilo i za
            friko targalo nam ksiazki z merlina tudzuez ciuchy z rockmetalshopu.
            Po dwukrotnych jazdach tego typu zamawiamy dalej towary w sklepach
            internetowych, ale wybieramy dostawe poczta. Z nimi, w przeciwienstwie do
            "stolca", pardon, "stolYYYcy", nigdy problemow nie bylo.
            ODRADZAM UPS- STOLICE. Nie dajcie sie nabrac na te firme, bo bedzie was to
            kosztowalo duzo nerwow, wiele zachodu i duzo czasu straconego na rozmowy
            telefoniczne.
            • Gość: Anna Re: Stolyca, obecnie UPS w Krakowie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.03.07, 17:52
              > ODRADZAM UPS- STOLICE. Nie dajcie sie nabrac na te firme, bo bedzie was to
              > kosztowalo duzo nerwow, wiele zachodu i duzo czasu straconego na rozmowy
              > telefoniczne.

              potwierdzam!
              raz spróbowałam i dziękuję bardzo za UPS (za Opek również)
              poszła kasa na telefony i siedzenie w domu kołkiem, "bo kurier" (który i tak się
              nie fatygował)
              DNO
              jak dotąd nie zawiodłam się tylko na Masterlinku, ale oni są drodzy.
              Lepiej już kolaborować z tą naszą walnięta Pocztą Polską, list polecony
              priorytetowy albo paczka priorytetowa, na to samo wyjdzie czasowo (terminy
              kuierskie są tylko przecież na papierze) a przynajmniej taniej
              a że czasem coś się zdarzy...... no i co z tego, po pierwsze rzadko, po drugie
              kurierom też się ciągle zdarza
              a jak listonosz mnie nie zastanie, to wiem, że przesyłka leży bezpiecznie na
              poczcie, do której mam 5 min piechotą
              Od 3 miesięcy maniacko zamawiam różne rzeczy, co kilka dni i jeszcze nie
              zdarzyło się, żeby w dniu, w którym spodziewam się listonosza, ten listonosz nie
              przyszedł z tym co zamówiłam
              "z zegarkiem w ręku"
              • Gość: gosc Re: Stolyca, obecnie UPS w Krakowie IP: *.237.spine.pl 19.01.08, 17:07
                po jednym razie latwo sie zrazic ale prosze wziasc pod uwage bledy wysylajacych
                paczki nie podajac numerow telefonow co bardzo ulatwia nam kurierom prace
                zwlaszcza w zimie gdzie czasem trudno sie dostac i ryzyko jest stania kilka godz
                w blocie , lub zle adresujac, np nie podajac dokladnej nazwy wioski tylko gmine,
                troche wyrozumialosci nie jestesmy robotami,wiadomo kazdy oddzial ma lepszych i
                gorszych pracownikow
                • Gość: gość Re: Stolyca, obecnie UPS w Krakowie IP: *.chello.pl 01.12.08, 14:21
                  Pracowałem jako kurier i wiem jak to wygląda od drugiej strony.Kurierzy
                  pobierają zbyt dużo przesyłek [są na prowizji].Wiedzą że nie dadzą rady tej
                  ilości paczek przewieźć w tym dniu.Zabezpieczają się przed brakiem przesyłek w
                  dniu następnym.Współdziałają z dyspozytorami i wymyślają usprawiedliwienia w
                  przypadku spóźnień n/p dyspozytor dał mi pilną przesyłkę na drugi koniec
                  miasta-bzdura ,jeśli moim rejonem są Kabaty to nikt nie wyśle mnie na Białołękę
                  ,następny mit to telefony prywatne kurierów którzy nie chcą ich udostępniać [w
                  jakim celu my udostępniamy na przesyłkach swój ?].Ostatnio zadzwonił do mnie
                  swoją prywatną komórką kurier z pytaniem kiedy będę w domu bo no będzie za
                  godzinę,ja byłem on nie.Dzwonił kilka razy informując mnie że już
                  dojeżdża.Przyjechał za trzy godziny tłumacząc jak wyżej.Wysłuchałem a potem
                  zadałem pytanie oparte o mą wiedzę jak działają firmy kurierskie.Zdziwił się i
                  do końca wizyty nie powiedział słowa-zapomniał nawet podpisu że odebrałem
                  przesyłkę.Pozytywne przykłady to-Schenker -przesyłka z Niemiec oraz
                  Siódemka-przesyłka z Zielonej Góry.Rano telefon kiedy będę w domu i dostawa z
                  niewielką tolerancją czasową.Uważam że dobra szanująca się firma tak powinna
                  działać.Gdyby Poczta Polska został sprywatyzowana to przy swoich możliwościach
                  wiele firm kurierskich by padło czego Państwu i sobie życzę.
    • Gość: Czynnik Miarodajny E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem han.. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.07, 07:12
      Ambasada USA oddaje paszporty z wiza tylko przez kurierow DHL i dla mnie to byla
      wielodniowa gehenna zeby odzyskac od DHLu moj paszport. Zajelo to ponad tydzien
      choc do ambadady mam rowerem 20 minut. Awizem przyklejonym na jakis hermol
      zniszyzyli mi drzwi (oderwala sie z nich farba) i jeszcze wyludzili za ta
      "usługe" chyba 20 czy 30 zł. Koszmar, nigdy bym z wlasnej woli z firmy
      kurierskiej nie skorzystal. A w Stanach zauwazylem tez ze lubia oni zostawiac
      paczki pod drzwiami. Szkoda gadac....
    • Gość: DHL - totalne dno E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem han.. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.01.07, 08:55
      To wszystko święta prawda. Zdecydowanie odradzam wszystkim korzystanie z usług
      DHL. to chyba najgorsza firma kurierska na świecie. Chamstwo pracowników,
      niekompetencja, bezczelność i nieprofesjonalizm. To co przeżyłem odbierając od
      nich zamówiony sprzęt agd nie mieści się w głowie. DHL do ziemi! Precz precz z
      tą upiorną firmą. Trzymajcie się od niej z daleka.
      • Gość: Visna Re: E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem h IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.07, 10:43
        Potwierdzam dziadostwo w firmie DHL. Od wczoraj szukam w internecie
        opinii o DHL, chcąc sprawdzić, czy ich usługi w każdym przypadku są
        tak koszmarnie złe.
        Szczerze mówię, że nie radzę z nimi współpracować. Paczka, którą
        zamówiłam, dotarła do mnie nie tylko spóźniona, ale jeszcze
        zniszczona. Opakowanie zostało ponaddzierane, pudełko zgniecione,
        jakby co najmniej ktoś na nim usiadł, dodatkowo, pudełko zostało
        rozcięte nożem na krawędzi, nie wiem w jakim celu, gdyż paczka i tak
        była opisana, co w niej jest. Człowiek, który dostarczył paczkę,
        (niestety sama jej nie odbierałam) podał ją tak, żeby zatuszować
        uszkodzenie, a następnie szybko odjechał.
      • Gość: Visna Lepiej pojechać osobiscie po paczke, DHL bleh IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.07, 10:53
        Potwierdzam dziadostwo w firmie DHL. Od wczoraj szukam w internecie
        opinii o DHL, chcąc sprawdzić, czy ich usługi w każdym przypadku są
        tak koszmarnie złe.
        Szczerze mówię, że nie radzę z nimi współpracować. Paczka, którą
        zamówiłam, dotarła do mnie nie tylko spóźniona, ale jeszcze
        zniszczona. Opakowanie zostało ponaddzierane, pudełko zgniecione,
        jakby co najmniej ktoś na nim usiadł, dodatkowo, pudełko zostało
        rozcięte nożem na krawędzi, nie wiem w jakim celu, gdyż paczka i tak
        była opisana, co w niej jest. Człowiek, który dostarczył paczkę,
        (niestety sama jej nie odbierałam) podał ją tak, żeby zatuszować
        uszkodzenie, a następnie szybko odjechał.
      • Gość: DHL klient Re: E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem h IP: 212.122.206.* 10.07.08, 17:16
        Ja właśnie czekam na paczkę wysłaną poprzez DHL. Status paczki na stronie: doręczona, lecz do kogoś innego! Dzwoniłem do BOK, powiedzieli mi, że to “wina systemu”, i że kurier się dzisiaj zjawi z paczką o godzinie 19. Chciałbym w to wierzyć, lecz coś mi się zdaje, że bezczelnie kłamią zamiast się przyznać do źle dostarczonej przesyłki. Parę miesięcy temu miałem podobny problem. Też z DHL. Status doręczony a paczki nie ma. Na szczęście paczka się znalazła i w ten sam dzień w który zatelefonowałem miałem paczkę u siebie. Nie wiem czy to wina firmy jako takiej, czy kuriera (jechało od niego nieźle wódą jak się u mnie zjawił. Nie wiem czy był juz po pracy i ściągneli go z imprezy, czy pił w czasie pracy), który możliwe że pod natłokiem spraw, lub nie, zgubił/źle doręczył moje paczki.
        Wnioski: Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług firmy DHL.
    • Gość: Ewciawd Re: E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem h IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.07, 09:31
      Niestety muszę potwierdzić negatywną opinię o firmach kurirerskich.
      Żaden kurier nie zostawił informacji, że nie zastał mnie w domu. Często sama
      musiałam szukać paczki (jest to nagminne w firme MASTERLINK - przynajmniej w
      Gdańsku) i wykłocać się z nieuprzejmą babką, która nigdy nie potrafi
      zlokalizowac, który kurier ma przesyłkę. Nigdy kurier nie jest o porze
      określonej na przesyłce. Przesyłki często są dostarczane bardzo długo (mój
      rekord to paczka dostarczona po 3 tygodniach - nadawca był z Warszawy, a
      dostarczał MASTERLINK).
      Niestey muszę przyznać, że sporo brakuje naszym firmom kurierskim do standardów
      eurpoejskichy.
      Mam jednak nadzieję, że ulegnie to poprawie.
      • maruda.r A może nadążają? 29.01.07, 16:24
        Gość portalu: Ewciawd napisał(a):

        > Niestety muszę potwierdzić negatywną opinię o firmach kurirerskich.
        > Żaden kurier nie zostawił informacji, że nie zastał mnie w domu. Często sama
        > musiałam szukać paczki (jest to nagminne w firme MASTERLINK - przynajmniej w
        > Gdańsku) i wykłocać się z nieuprzejmą babką, która nigdy nie potrafi
        > zlokalizowac, który kurier ma przesyłkę.

        *********************************************

        To ciekawe, bo właśnie o Masterlinku w 3M mam dobre zdanie. Nie zdarzyło mi się
        w ciągu ostatnich kilku lat, by podając numer listu przewozowego nie potrafili
        czegoś znaleźć. No i zawsze żądam adnotacji o numerze mojego telefonu u nadawcy
        przesyłki. Kurier dzwoni, jeżeli ma problem z dotarciem. Dobrze wypada Schenker
        (Spedpol) i DHL(Servisco). Najgorzej UPS(Stolica), który zazwyczaj odmawia
        podania numeru telefonu do kuriera. Pocztę Polską omijam, jeżeli chodzi o
        doręczanie paczek, bo umówić się nie sposób.

        W zasadzie nie mam pretensji co do godzin doręczeń, o ile jestem w stanie je
        wcześniej ustalić. Rozumiem zbulwersowanych oczekiwaniem, ale kurier zabiera na
        samochód kilkadziesiąt przesyłek i ustala sobie trasę. Jeżeli zacznie spełniać
        wymagania wszystkich klientów to zacznie jeździć zygzakiem po mieście i doręczy
        o połowę mniej. Albo trzeba będzie zatrudnić dodatkowego kuriera, co spowoduje
        wzrost opłat za przesyłki.

      • Gość: arturj1 Re: E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem h IP: *.pia.airbites.pl 14.07.07, 16:37
        tak, Masterlink - najgorsza firma kurierska!!! przesyłka Warszawa - Piaseczno 3
        dni!!! (odległość 7km!!!)mało tego kurier jest umówiony a nie przyjeżdża w ogóle
        nie informując o problemie z dostarczeniem przesyłek. pomijam już fakt że w
        normalnych firmach kurierskich, kurier zanim przyjedzie to dzwoni i pyta sie o
        której ma dostarczyć a Masterlink - to nie jest możliwe. Zlewanie klienta i tyle.
        • Gość: Były Siódemkowicz Re: E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem h IP: 62.233.233.* 11.05.08, 21:20
          Informacja dla kolegi. kurier nie ma żadnego obowiązku dzwonić przed
          dostarczeniem. Jeśli klient zamawia towar to powinien sam zainteresować się
          kiedy kurier będzie i tak wycyrklować sobie dzień aby w tym czasie być w domu to
          jego paczka!!!!!!!!!- nie kuriera. Niestety ludzie tego nie rozumieją a my
          wyrywamy sobie włosy z głowy, bo gonią nas za paczki avizowane.
          • Gość: anna Re: E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem h IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.08, 14:08
            Siodemkowicz były!!!Tak ciekawe nie ma obowiązku dzwonić to kient ma
            obowiazek czekać wiernie na kuriera całymi dniami i liczyć na to a
            może dzis a moze jutro i o której godzinie ja dzwoniłam ustalałam z
            kurierem z siódemki nie przyjechał w ustalonym terminie ale
            przyjecha w innym i mnie nie zastał zostawił awizo. Zadzwoniłam
            ponownieobiecał dostarczyć jeszcze tego samego dnia albo zadzwonic i
            nic nie przyjechał nie zadzwonił to ja zadzwoniłam poinformował mnie
            że ma zepsuty samochód i odesłał do siodemki. Zadzwoniłam tam
            powiedziano mi że przecież był drugi raz i nikigo nie zastałi
            zostawił awizo ciekawe dlaczego ja go nie dostałam mało tego
            zrobiono zwrot do nadawcy.A ta paczka to były prezenty dla dzieci na
            urodziny były zawiedzione że nie dostały tych prezentów.
    • stefan331 E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem han.. 29.01.07, 10:00
      a próbowaliście kiedyś zamówić kuriera na adres Waszwj firmy, a nie na domowy?
      Ja tak robię i nie mam żadnych problemów z odbiorem przesyłek na recepcji mojej
      firmy. a jeżeli już musicie mieć dostawę na adres domowy to najlepsza jest
      Poczta Polska, zostawiają awizo i można sobie odebrać przesyłkę kiedy się chce w
      okienku pocztowym
    • grapefruitowy Firma kurierska OPEK - opinia 29.01.07, 10:08
      Radzę omijać z daleka! Zamawiając towar z Empiku, niestety tylko ta firma go dostarcza (poza Pocztą Polską, której usługi stanowią totalne dno). Zdarzyło mi się że przesyłka dotarła do mnie cała przemoczona, książki dosłownie były w takim stanie jakby ktoś wziął je ze śmietnika. Rozumiem, że to ma być tj. piszą na swej stronie www: "Najwyższa dbałość o przesyłki"?

      Co z tego, że sklep internetowy elegancko zabezpieczy zamówione produkty, jeżeli kurier jest w stanie wszystko rozpierd...? Skoro płacę za dostawę, to bądź co bądź usługa powinna być w miarę dobrze wykonana. Mam wielką nadzieję, że Empik się wreszcie obudzi i wybierze sobie lepszą konkurencyjną firmę dostawczą.
      • Gość: gość Re: Firma kurierska OPEK - opinia IP: *.chello.pl 04.05.07, 13:28
        To nie jest wina kurierów !!!
        Ryba psuje się od głowy. Już 8 miesiąc załatwiam reklamację - jak na razie bez
        skutku . Hamstwo i arogancja podczas obsługi klienta to podstawa bytu
        tej "firmy" a kontakt z osobami typu kierownik czy ktoś wyżej ,to już tylko
        marzenie . Dziś właśnie otrzymałem odpowiedź " JAK SIĘ NIE PODOBA TO PROSZĘ
        SOBIE ZMIENIĆ PRZEWOŹNIKA" - iście rodem z czasów socjalizmu. No i zmienię !
        NAPRAWDĘ OMIJAJCIE TĘ FIRMĘ Z DALEKA
      • Gość: Kr Re: Firma kurierska OPEK - opinia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.09.07, 20:14
        Opek, obok GLS-a jest wg mnie najgorszą firmą kurierską w Polsce.
        Wszystko zaczęło się, kiedy problemów z nieterminowymi dostarczeniami w GLS było
        coraz więcej. Postanowiliśmy się przerzucić na OPKA.
        Pierwsze wrażenie było gorzej niż fatalne. Stare, rozpadające się auta, nie
        oklejone. Po miesiącu od podpisania umowy był problemy. Przesyłka z południa
        Polski miała zostać dostarczona do okolic Szczecina. Po kilku dniach
        niedostarczenia przesyłki, zirytowany klient zadzwonił z pretensjami. W sobotę
        Wielkanocną dzwoniliśmy po całej Polsce, a pracownicy tej zacnej firmy
        przełączali nas non stop i śmiali się nam do słuchawki. "Może sobie Pan dzwonić
        ile chce. To i tak nic nie da" Tłumaczenia... "kurier nam poszedł do wojska"
        "Nikt tam nie pojedzie bo to za daleko" " Nie mamy auta" "Zepsuło się auto" "
        Kurier ma wolne" i tak na okrągło. Sytuacji takich było kilka. Łącznie z
        dzisiejszą. Przesyłka wyszła 4 września i do dziś 8,09 nie została dostarczona i
        leży na magazynie w Krakowie.
        Wspomnę jeszcze o przesyłce do jednej z większych hurtowni w Polsce, która była
        wysłana na początku lipca. Nikt jej nie widział i nie wie gdzie ona jest.
        Reklamacja się ciągnie do dnia dzisiejszego i końca nie widać...
        Nieterminowe dostarczenia przesyłki zdarzają się raz na tydzień. Nie znam
        gorszej firmy kurierskiej. Stracicie klienta, który wysyłał minimum 30 paczek
        dziennie, i to już w przyszłym tygodniu......z pewnością na rzecz DHL, TNT lub
        UPS. Na taką firmę, która umie szanować klienta
        • Gość: ddd Re: Firma kurierska OPEK - opinia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.08, 19:24
          tylko nie dhl!!! DHL jest dobry, dopóki nie uszkodzą przesyłki w transporcie. Mi
          uszkodzili pralkę, stoi 2 miesiące, raty płacę, z DHL zero odzewu. Zbywają. Raz
          dzwonilam , powiedzieli że na rozpatrzenie reklamacji czeka się 10 dni, później
          mówią: "skąd? czeka się miesiąc!". Minęły 2 miesiące, nie otrzymalam telefonu z
          DHL. Pralka stoi zepsuta, sprawą zajmuje się Rzecznik Praw Konsumenta. W
          rozpatrzeniu reklamacji nie pomógł nawet protokół reklamacyjny od serwisanta, że
          to typowe uszkodzenie transportowe! Omijajcie DHL z daleka.
          Jeżeli chodzi o Opek, ostatnio dostarczali mi przesyłkę, zamówiona w piątek,
          dotar.ła w poniedziałek. Z przesyłką wszystko ok, kurier bardzo pomocny. Jak dla
          mnie super, nie to co koszmarny dhl.
      • Gość: michał z warszawy OPEK - niedostarczona przesyłka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.12.07, 11:19
        taką zabawę mam dla was. dodzwońcie się na nr 022 732 79 52. to jest nr tel do
        działu przesyłek awizowanych. nr ten jest wiecznie zajęty a gdy nie jest zajęty
        to i tak nikt go nie odbiera. można jeszcze tak jak ja spróbować zadzwonić na nr
        022 739 79 99 tam zamiast działu przesyłek awizowanych nacisnąć jedynkę i to
        przełączy was do zmawiania kuriera. tam zamiast zamawiać kuriera wypowiadacie
        magiczną formułę - Z KIEROWNIKIEM PROSZĘ - jeżeli już powiecie że wiecie że
        kierownik jest pod jakimś telefonem i stanowczo chcecie z nim rozmawiać to wtedy
        może was przełączy - ale nie spodziewajcie się słowa "przepraszamy" albo czegoś
        w tym stylu. Raczej "co pan głupi? opinii w internecie o naszej firmie pan ie
        czytał? przesyłki z reguły nie dostarczmy nigdy na czas. jeżeli dostarczamy to
        zniszczoną, pogniecioną lub przemokniętą, potrafimy zniszczyć nawet książki w
        twardej oprawie, Aha - ich niech pan już więcej nie dzwoni i nie zawraca nam
        głowy. Co ??? przesyłke pan chce ??? to my magazyn mamy w jankach czy tam w
        łomiankach - jak panu naprawde zależy to niech pan przyjedzie i ją sobie
        odbierze. Ateraz niech już pan spier......",

        dzwonie czwartek, piątek, poniedziałek i wtorek od rana do wieczora'czsem po 3
        godziny BEZ PRZERWY na sero 3 GODZINY bez PRZERWY.
        od 0800 - do 1800 - dodzwoniłem się raz w piątek powiedziano mi że przesyłka
        przyjdzie w poniedziałek NIE PRZYSZŁA an w poniedziałek ani we wtorek.
        OPEK TO DNO NIEKOMPETENCJA I AROGANCJA
        SWOJEJ PRZESYłKI NIE ZOBACZYCIE NA OCZY I DO NIKOGO SIę NIE DODZWONICIE ABY
        DOWIEDZIEć SIE GDZIE ONA JEST.
        a - i na maile też nie odpowiadają...
      • Gość: Petent Re: Firma kurierska OPEK - opinia IP: 62.87.168.* 29.07.08, 02:00
        Niestety miałem nieprzyjemność z tą firmą, choć do ostatniej chwili
        chciałem wierzyć, że wszystko będzie OK. Czekałam na zamóione w
        sklepie internetowym kolumny o wartości kilkuset złotych. Otrzymałem
        je po tygodniu (miały być w ciągu max 48h). Przy rozpakowywaniu nie
        zauważyłem, że był uszkodzony karton. Niestety jedna kolumna jest
        uderzona. Niby niewielki ślad, ale po to kupowałem nowe, żeby mieć w
        nienagannym stanie. Wykosztowałem się nieco i serce boli kiedy taki
        piękny sprzęt został tak nieposzanowany. Nie wiem jak oni
        transportują te paczki? Będę reklamował, ciekawe czym to się skoczy.
        Wszelkie opinie o tej firmie potwierdzają się. Omijać OPEK z
        daleka !!!
      • Gość: aletheia Re: Firma kurierska OPEK - opinia IP: *.internet.szczecin.pl 01.12.09, 16:33
        Opek to najgorsza, najmniej kompetentna firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Dlaczego inne firmy kurierskie mogą... a Opek nie może??!!
        Kurier przyjechał do mnie z przesyłką, ale mnie nie zastał wiec umówiłam się z nim na następny dzień. Oczywiście się nie zjawił następnego dnia, ani następnego. Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego po godzinie 17. A na dodatek kurier napisał, że rzekomo się deklarowałam, że odbiorę paczkę w ich oddziale!!! o niczym takim nie było mowy. Pani z Opka twierdziła, że to ja kłamie a nie pan kurier, który dzień po niedostarczeniu mi przesyłki został zwolniony!!! Nie mam siły do tej firmy!!! Traktują ludzi jak oszustów a sami nimi są!! Porażka! Katastrofa! Nie polecam!!
      • alinus13 Firma kurierska OPEK Poznań 10.05.10, 22:33
        Witam,

        Przestrzegam przed manipulacjami firmy kurierskiej OPEK na terenie Poznania -
        konkretnie Poznań-Rataje.
        Radzę dokładnie poznać warunki przesyłki określone przez nadawcę - kiedy
        przesyłka miała trafić do adresata - ja z tego względu że pracuję do godz. 17
        zawsze zamawiam odbiór prywatnej przesyłki w godzinach wieczornych.

        Firma OPEK żeruje na niewiedzy adresatów.
        Odbierałam paczkę od firmy OPEK 2x i za każdym razem kurier przyjeżdżał w
        godzinach przedpołudniowych. Kontaktował się ze mną i miał pretensje że nie
        siedzę w domu i nie czekam o 11.00 przed południem na paczkę po czym dzwonił do
        sąsiadów i próbował u nich zostawić paczkę(skandal), jak to się nie udało,
        proponował umówić się na odbiór przesyłki "gdzieś na mieście", następnie
        stwierdzał że nie będzie więcej jeździł i paczka powróci do nadawcy jeżeli jej
        nie odbiorę z magazynu i jeszcze że on rozwozi awiza a nie paczki.
        Wielu ludzi się na to nabiera i goni po mieście w poszukiwaniu kuriera i swojej
        paczki lub odbiera paczkę posłusznie z magazynu na drugim końcu miasta - to
        jakaś paranoja. Myślę że taka jest polityka tej firmy, rozwozić awiza a nie
        paczki - żeruje na ludzkiej naiwności. Kurier ma obowiązek dostarczyć paczkę pod
        adres na liście przewozowym.

        Oczywiście wiedząc że przesyłka musi do mnie dotrzeć w godzinach wieczornych
        byłam odporna na manipulacje kuriera - skończywszy z nim rozmowę zadzwoniłam do
        poznańskiego dyspozytora, który poinformował mnie uprzejmie że paczkę otrzymam w
        tym samym dniu wieczorem i paczka była pod moimi drzwiami około 20.

        Niestety nie obeszło się bez nerwów, dyskusji telefonicznych z opryskliwym
        kurierem, przestrzegam przed firmą OPEK.


      • zajbox OPEK opinia - współpraca na umowę - pobrania 12.06.10, 13:14
        Witam, od kwietnia tego roku korzystam z usług firmy OPEK i od tego czasu spotkało mnie juz wiele nieprzyjemności z tego tytułu:

        Po1- wysyłam tylko i wyłącznie przesyłki pobraniowe, umowa gwarantuje wpływ pobrań na moje konto w terminie 10 dni (oczywiście cwaniacko zaznaczyli że roboczych) licząc nie od dnia otrzymania pieniędzy od odbiorcy ale od dnia kolejnego. Nigdy nie zdarzyło sie abym dostał te pieniądze wcześniej - zawsze czekają do ostatniego momentu mało tego bo w piątek (11.06.2010) miałem otrzymać wpływ ok 1000zł z tytułu pobrań - pieniędzy nie otrzymałem. Dziś po około godzinie oczekiwania Pani konsultant poinformowała mnie że ostatnio cżęsto nie mają prądu (????) a i tak nie jest w stanie mi nic nikt powiedzieć na temat płatności bo w soboty nie pracuje tam nikt od faktur. Pozostaje miec tylko nadzieje że w poniedziałek te pieniądze dotra do mnie wraz z kolejnymi pobraniami które powinny dotrzeć w poniedziałek.

        po2- otrzymałem ostatnio fakturę zbiorcza na zapłate za wykonane usługi. Umowa zobowiązuje mnie do spłaty faktur w ciągu 7dni (tu już oczywiście nie ma dodane że chodzi o dni robocze) od otrzymania faktury tyle tylko że faktura dotarła do mnie 5 dni po jej wystawieniu i z rubryki "termin płatności" na fakturze wynikało by że mam na płatność jedynie 2 dni.

        po3- ktos tutaj pisze że można się umówic na godzine odbioru przesyłki dzwoniąc na centrale. oczywiście że można tyle tylko że na centrali nie maja bladego pojęcia o tym w jakim miejscu kurier będzie o danej godzinie wiec nie ma zupełnie sensu tego typu pytanie. Poza tym zamawiając kuriera przez centrale za każdym razem pytaja o takie rzeczy że już tłlumacząc im to poraz 100 można dostać nerwicy - nie wiem po jaka cholere pytają gdzie paczki beda dostarczone skoro na listach przewozowych pisze wszystko, albo czy bedzie paczka czy list itd. Podaje numer klienta i na tej podstawie nie moge zamówić kuriera bez każdorazowego tlumaczenia się gdzie po co itd.

        po4- nie dośc tego że jedna z przesyłek wysłali na zupełnie inny koniec Polski o czym nikt nie raczył mnie poinformować, została ona zgnieciona podczas transportu (czekam juz 3 tydzien na rozpatrzenie reklamacji), to jeszcze kurier który wkoncu po 2 dniach dotarł z przesyłka pod właściwy adres poinformował odbiorce że ta paczka została nadana przez prywatna osobę a nie zgodnie z prawdą przez firmę dzięki czemu straciłem klienta ponieważ osoba nabrała podejżen czego zresztą nie można mieć jej za złe.

        po5- dwa razy juz wysyłałem maila z prosba o wysłanie naklejek na paczki typu "ostrożnie nie rzucać" i nic do mnie nie dotarło a juz minał tydzień.

        po6- tracking na ich stronie www często nie działa jak należy lub nie działa w ogóle. Ostatnio również sa problemy z dostaniem się na ich stronę ogólnie co pewnie jest spowodowane tymi "brakami zasilania" o którym mnie dziś informowała konsultantka. No cóż najwidoczniej ta firma nie słyszała nigdy o tym kosmicznym wynalazku jakim jest zasilacz awaryjny na wypadek takich sytuacji.

        po6- zapis w umowie o 5% podwyżce cen za usługi jeżeli klient się nie wywiąże z deklarowanej ilości przesyłek. Czyli jeżeli mamy gorszy miesiąc co sie przeciez zdarza w handlu to wielmożny opek srogo nas za to ukarze.

        Tak więc sami sobie oceńcie ta firmę. Nie mineło nawet pełnych 2 miesięcy od poczatku naszej współpracy!!! Szukam obecnie innej firmy ale wpierw chciałbym otrzymać moje 250zł za uszkodzoną przesyłkę!

        Pozdrawiam
    • Gość: anonim 82728 Re: E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem h IP: *.cable.ubr01.newy.blueyonder.co.uk 29.01.07, 10:13
      Ponieważ po podziale w Poczcie Polskiej na cześć 'pocztową' i cześć 'listonoszową' - listonosz ma prowizję za każdą DOSTARCZONĄ paczkę. Czyli wątpliwe jest to, co autor napisał w artykukule, że listonosze zostawiają tylko awizo... to kompletna bzdura, w Polsce listonosz nie zarabia na tyle dużo, żeby zrezygnować z dodatkowych pieniędzy...
    • kpaxxx Siódemka to oszuści ... 29.01.07, 10:25
      Zamówiłem kiedyś rowery w sklepie internetowym no i zaczęły się problemy...
      Najpierw rowery zostały wysłane Stolicą w piątek. W poniedziałek sprawdzam
      status przesyłki a tam brak jakiejkolwiek informacji .. Dzwonie więc do Stolicy,
      pani przez pewien czas coś tam sprawdza i informuje mnie że rowery na pewno
      zostaną dostarczone do wieczora. Za godzinę dzwoni do mnie właściciel sklepu
      internetowego z informacją że cofnęli mu przesyłkę bo nie spełniała jakiś
      wymogów ... O dziwo ją wcześniej przyjęli .. Powiedział że wyśle Siódemką i tak
      też zrobił. Następnego dnia sprawdzam status przesyłki na stronie Siódemki i
      opada mi szczęka bo okazuje się że przesyłka została wydana kurierowi i
      dostarczona adresatowi. Dzwonię więc do nich żeby to wyjaśnić ... Pani coś
      sprawdza i informuje mnie że nastąpiła pomyłka. Kurier owszem był pod tym
      adresem ale nie było nikogo w domu więc zostawił awizo. Mówię babce że żadnego
      awizo nie było a ona mi na to że listonosze często złośliwie wyjmują awizo ze
      skrzynek. Ciekawe jak mieliby je niby wyjąć skoro mam taką skrzynkę do której
      listonosz może tylko wrzucać listy ... Próbuję się więc umówić na ponowne
      dostarczenie tych rowerów. Pani mi mówi że niestety nie jest w stanie umówić
      mnie na w miare konkretną godzinę. Pytam czy mogę prosić o to żeby na godzinę
      przed przyjazdem do mnie zadzwonił kurier, wtedy wyrwę się z pracy i je odbiorę.
      Pani na to że niestety kurier korzysta ze swojego prywatnego telefonu więc nie
      jest w stanie mnie zapewnić że do mnie zadzwoni ... W końcu skończyło się na tym
      że pojechałem po te rowery do siedziby Siódemki ... Przypuszczam że żaden kurier
      u mnie nie był z tymi rowerami. To już nie pierwsza moja przygoda z firmami
      kurierskimi ... Gdy tylko się da wybieram opcję przesyłki pocztą. Wiem że nie
      będzie mnie w domu gdy paczka zostanie dostarczona, ale przynajmniej mam dwa
      kroki na pocztę żeby ją odebrać. A siedziby firm kurierskich zazwyczaj są na
      strasznych zadupiach ...
      • Gość: maxi Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.crowley.pl 29.01.07, 11:18
        ... Próbuję się więc umówić na ponowne
        > dostarczenie tych rowerów. Pani mi mówi że niestety nie jest w stanie umówić
        > mnie na w miare konkretną godzinę. Pytam czy mogę prosić o to żeby na godzinę
        > przed przyjazdem do mnie zadzwonił kurier, wtedy wyrwę się z pracy i je odbiorę
        > .
        > Pani na to że niestety kurier korzysta ze swojego prywatnego telefonu więc nie
        > jest w stanie mnie zapewnić że do mnie zadzwoni ... W końcu skończyło się na ty
        > m
        > że pojechałem po te rowery do siedziby Siódemki ...



        Dokładnie taką samą sytuację miałem z warszawskim DHLem. Chciałem się wyrwać z
        pracy, tylko żebym wiedział kiedy, chciałem zadzwonić do kuriera, umówić się,
        żeby nie taszczył niepotrzebnie rzeczy do mieszkania, w którym i tak mnie nie
        zastanie - nie da sie, bo kurier DHL ma prywatny telefon i nie można podawac
        numeru do niego, buahahaha. Jedno postanowienie poczyniłem - nigdy niczego nie
        wyślę tym pogrzanym kurierem i nigdy nie kupie w sklepie, ktory z takiej super
        firmy korzysta.
      • Gość: jar Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.acn.waw.pl 07.05.07, 14:31
        Tak, według mojej prywatnej opinii firma kurierska Siódemka Sp. z o.o. to
        najgorsza firma kurierska na świecie.
        Niestety miałem z nimi dużo i intensywnie do czynienia. Nie ma mozliwości żeby
        tam się coś poprawiło. Przykłady mógłbym mnożyć ale powinno Wam wystarczyć to
        co napisałem powyżej :)
        Nie korzystajcie z usług firmy kurierskiej Siódemka!!!
        • Gość: Asia Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.chello.pl 09.05.07, 20:40
          Ja wybieram się do sądu. Nie dość, że nie dostarczyli na czas, to jeszcze nie
          przynieśli do domu - była za ciężka, a pan kurier ma przepuklinę. Skończyło się
          na tym, iż zostałam obrażona przez kuriera, nie przyjęłam paczki na parterze, a
          na liście poprosiłam o wpisanie, iż nie dostarczono do drzwi mojego domu.
          Zadzwoniłam do Rzecznika Praw Konsumenta, proszę zrobić to samo - daje bardzo
          dobre rady

          Pozdrawiam
        • Gość: h2opolomatti@o2.pl Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.msk.net.pl 06.07.08, 12:39
          aj chłopaki wyżywacie się a mało wiecie. Otóż chodzi tu o to że firmy kurierskie tam gdzie nie miają swoich filli podpisują umowy osobami fizycznymi którzy dysponują samochodzem dostawczym.
          Robiąc to nie mają wpływu na prace owych osób.
          Jeżeli dostarcza wam firmowy samochód tzw. "obklejony etc."
          to możecie się cieszyć. Co do dhl, mam pewne zastrzeżenia, czekałem na paczke 3 dni. Za 1 razem kurier nie zabrał paczki ze sobą, za drugim jeżdził tylko do 12 - pomimo że paczki do klientów dostarczane są do 18 ale on o 12 jedzie do filli i koniec. Dostałem na 3 dzień.
          Odnośnie UPS. w sumie mam kontakt z nimi dość często. Za każdym razem kiedy coś zamawiam, przyjeżdza do mnie gość z firmy (nie wynajęty) czyli służobowym wanem napis ups kolor etc. .... cóż będe sie rozpisywal. Zawsze kontaktuje się ze mna czy dzwoni czy sms. Podaje godzine, przyjeżdza wydaje mi paczke sprawdzam i jeszcze ładnie mi dziękuje. W jedna strone jestm zadowolony. Nigdy nie musiałem dzwonićza paczką, w przeciwieństwie do DHL. Zaś w 2 strone jest lipa. NAdać paczke to już nie lada wyczyn. Dlaczego? Bo mój rejon nie oblusguje już "firmowy" kurier lecz wynajęty. Kilka razy nadawałem już mu paczke. Fakt koleś stara sie ale obskoczyć całe 80 tys. miasto jest przesrane. Wiem że jest ich dwuch.
          A 7 ? Tez pozytywnie. raz miałem do podpisania dokumenty, oczywiście kontakt z ich strony, niestety nie było mnie w domu i nie zanosiło się ..... a co na to kurier? " okej, prosze powiedzieć gdzie Pan jest ja podjade i załątwimy sprawe" zaskoczeni? A widzicie. Drugi raz, aktórat ja dzwoniłem z samego rana bo musiałem wyjść. I co ? Kobitka daje mi numer kuriera, a kurier oświadcza mi że będzie do godziny. I był.
          ;]
          Ktoś pisał o roweże.
          Spoko paczka nie standardowa, wina nadającego nie kuriera. A następny czemu nie wzioł ze sobą? Bo prawdopodobnie tego dnia nie jeżdził większy wóz któr rozwozi tego typu paczki. Co jak co ale PP czasem bywa nie zastąpiona;]
          Co jak co ale 70% szans na dostarczenie paczki zależy od nas? Dlaczego. Kurier ma określone godziny pracy, w których jest w stanie dostarczyć nam paczke.
          Popstrou trzeba czasem to zrozumieć.
        • Gość: BYŁY KURIER Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.11.08, 13:42

          SKORO TAKA STRAAASZNA TA FIRMA TO PO JAKĄ CHOLERĘ Z NIEJ
          KORZYSTASZ???? DO WYBORU MASZ MNÓSTWO INNYCH FIRM KURIERSKICH
          +POCZTA...JEST W CZYM PRZEBIERAC.NIE ZAPOMINAJ ŻE KURIERZY TO LUDZIE
          TACY JAK TY CZY JA...I ZASTANÓW SIĘ CZY CZASEM NIE MAJĄ
          ODPOWIEDZIALNIEJSZEJ PRACY NIŻ NIEJEDEN Z NAS. A POMYŚLAŁEŚ CZASEM
          JACY POTRAFIĄ BYC BEZNADZIEJNIE GŁUPI,SAMOLUBNI I PORĄBANI KLIENCI?!
          NIE,NIE JESTEM KURIEREM SIÓDEMKI-KIEDYŚ BYŁEM KURIEREM INNEJ
          RENOMOWANEJ FIRMY SPEDYCYJNEJ I UWIERZ MI -SĄ KLIENCI KTÓRZY
          UWAŻAJĄ SIĘ ZA PEPEK ŚWIATA...MOŻE TEŻ DO NICH NALEŻYSZ(JEŚLI TAK TO
          SERDECZNIE WSPÓŁCZUJE KURIEROWI KTÓRY DOSTARCZAŁ TWOJE PRZESYŁKI...)
          • ruwek Re: Siódemka to oszuści ... 07.01.09, 18:10
            Mając zawartą umowę z jakąś firmą trudno korzystać z usług innych .
            MÓJ PRZYPADEK:
            UMOWA OD 2005 ROKU I WSZYSTKO OK.
            IX.2008-SIÓDEMKA GUBI MOJĄ PACZKĘ JEDNĄ Z CZTERECH-JA MAM ORYGINAŁ GDZIE
            FIGURUJĄ 4 SZT.A GAMONIE W ZIELONEJ GÓRZE FAŁSZUJĄ LIST PRZEWOZOWY POPRAWIAJĄC 4
            NA 3,A EWENTUALNY ZWROT PONIESIONEJ STRATY
            TO 100 ZŁ,MIMO PRZEDSTAWIENIA DOKUMENTÓW IŻ WARTOŚĆ WYNIKAJĄCA Z FAKTURY TO 1500 ZŁ.
            OD TEJ CHWILI ZACZĘLI MI POPRAWIAĆ LISTY PRZEWOZOWE WPISUJĄC Z NIEBA WZIĘTE
            WYMIARY,TAK ŻE MAJĄC UMOWĘ NA 15 ZŁ,NA ZESTAWIENIU MIAŁEM 100,28 ZŁ,I TAKICH
            POPRAWEK PO 8 MIESIĘCZNIE,MIMO IŻ PACZKI OD 2005 ROKU CIĄGLE SĄ TAKIEJ SAMEJ
            WIELKOŚCI.
            MAŁO TEGO OKAZUJE SIĘ,ŻE "SIÓDEMKA" ZIELONOGÓRSKA WAGĘ GABARYTOWĄ WPISUJE NIE W
            TRAKCIE PRZESYŁANIA PACZEK LECZ W MOMENCIE WYSTAWIANIA MIESIĘCZNEGO ZESTAWIENIA
            DO FAKTURY.
            KIERUJĘ SPRAWĘ DO SĄDU,A Z USŁUG TYCH ZŁODZIEI JUŻ ZREZYGNOWAŁEM,
            PODOBNIE JAK WIĘKSZOŚĆ ZNANYCH MI FIRM ZMIENIŁEM USŁUGODAWCĘ,SĄ TANI ALE
            BEZNADZIEJNI,NIE MÓWIĄC JUŻ O POZAMIENIANYCH PACZKACH I NIETERMINOWYCH DOSTAWACH.
        • Gość: atka Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.icpnet.pl 18.01.10, 18:04
          wlasnie wypowiedzialem umowe tym super kombinatorom z siodemki...
          horror. Paczki ida dlugo a czasmi do 14 dni... oplaty za przesylki w ramach
          umowy to inna sprawa. Wlosy sie jeza!!! uwazajcie na haslo okresy
          rozliczeniowe!!! wszedzie to 30 dni u nich 15 !!! i tak rabia klientow.. w...
          siodemka jako firma i pracownicy to porazka
      • Gość: Niezadowolony Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.80.datacomsa.pl 23.05.07, 14:12

        Śmiech na Sali-Zamówiłeś Kuriera odebrał przesyłkę –to teraz drżyj.
        Po nadaniu przesyłki z miasta X do miasta Y, twój towar może jeździć nawet
        tydzień po kraju i nie ma pewności że dojedzie w całości. Jeżeli przesyłka jest
        uszkodzona to nie spodziewaj się że reklamacja niezgodności z zawartością
        pójdzie tak gładko.
        Każdy z kurierów powinien mieć w momencie dostarczenia towaru protokół szkodowy-
        tylko który go ma?
        Po dokładnym sprawdzeniu zawartości dochodzisz do wniosku że jakiś cwaniak
        buchnął towar na kwotę 1 000 zł - przy wartości przewozowej 16 000 zł to może
        nerwa szarpnąć.
        Na liście przewozowym nie ma nazwiska gościa który dostarcza przesyłkę za to
        jest kilka numerów kurierskich – które to numery woziły towar po Polsce przez
        cały tydzień.
        Po kilkunastu dniach prób dodzwonienia się do działu reklamacji i zapewnieniach
        że przywiozą protokół szkód i niezgodności towaru - możesz sobie pomarzyć –
        nikogo nie widać na horyzoncie. Wpadasz wreszcie na pomysł że może fax coś
        załatwi – ale i to nie odnosi skutku bo zostajesz przekierowany na jakiś dziwny
        numer pod który dzwoniąc usłyszysz od operatora że niema takiego numeru.
        No to wpadasz na pomysł żeby wysłać listę braków listem poleconym i cud –
        otrzymujesz odpowiedź że twoje roszczenia w stosunku do firmy kurierskiej
        właśnie uległy przedawnieniu bo minęło 30 dni od zaistniałej szkody pomimo że
        zgłaszałeś ten fakt kilkanaście razy u operatorów infolinii – Gdańsk Warszawa
        Poznań Wrocław …. Itd. za każdym razem gdzieindziej pomimo że wybierasz ten sam
        numer telefonu i ten sam numer kierunkowy.
        Wszystkie podane numery na ich stronie internetowej to jakaś fikcja - z nimi
        nie pogadasz.
        Jednym słowem DZIADOSTWO.
        Przestrzegam wszystkich zainteresowanych przed korzystaniem z usług tej firmy
        KRZAK.
        Chcesz spać spokojnie nie korzystaj z usług krętaczy bo za każdym razem
        zostaniesz zlany za własne pieniądze i na własne życzenie.
        Pozdrawiam wszystkich Kurierów tych uczciwych i tych mniej uczciwych.
        Niezadowolony.
        • Gość: Piotr Z. Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.chello.pl 26.06.07, 14:29
          SIóDEMKA -przesyłki ekspresowe- najgorsza firma na świecie OSTRZEGAM ! ! ! ?
          Przecież, to złodzieje w "biały dzień" - Siódemka - gubi paczki, spóźniają się,
          jak zawalą dostawę to olewają klienta trzeba się prosić aby ktoś kiwnął palcem
          (zazwyczaj bezskutecznie), nie ma z nimi żadnego kontaktu - mimo całej listy
          numerów na stronie tej fikcyjnej stronie siodemka.com. Do tego wypisują kłamstwa
          i brednie w Internecie "Nadrzędnym celem naszej pracy jest satysfakcja
          wszystkich Klientów. To im podporządkowujemy nasze działania gwarantując
          najwyższą jakość usług poprzez ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością"
          Ten tekst to kompletna żenada i potrafi zirytować człowieka szczególnie gdy
          zamówił kuriera siódemki. Zgubili mi połowę przesyłki (na szczęście w
          nieszczęściu była ubezpieczona i warta 2000zł)- mieli dostarczyć następnego…do
          dziś dnia minął miesiąc i sprawa zapowiada się na wiele dłużej…Dwa razy
          zadzwonił jaki gość i coś ściemniał - najpierw, że "szukają", (a dwa tygodnie
          temu po wysłaniu reklamacji od nadawcy) - zadzwonił, że znaleźli i udawał
          zdziwionego, że jeszcze do mnie nie doszła... To nic innego taktyka gry "na
          zwłokę", bo po 30dniach mogą sobie olać sprawę zgodnie ze swoim "autorskim"
          regulaminem § 16- Od dnia dostawy "połowy mojej przesyłki" minął prawie
          miesiąc. Poczytałem trochę na tym forum, wkurzyłem się wysłałem wczoraj 4 faksy
          i 2 emaile z reklamacją i informacją, że sprawę zgłoszę do "urzędu ochrony praw
          konsumenta" UWAGA – cud napisała dziś do mnie jakaś "specjalistka ds. obsługi" :
          dziękujemy za przesłanie wiadomości, jednoczenie informujemy, że wszelkie
          reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przyjmowane
          są wyłącznie w formie pisemnej w terminie 30 dni licząc od dnia następnego po
          dniu nadania przesyłki szczegółowy tryb składania reklamacji opisany jest w
          Regulaminie świadczenia Usług § 16. Specjalista ds. Obsługi Klienta Aleksandra
          Okrasa " No i co : wniosek z tego, że mogli sobie ukraść tą przesyłkę, potem
          zwodzili mnie, że „już jadą”, „już ją znaleźliśmy” itd. A, teraz jest już po
          sprawie i spadaj kliencie. To skandal przez 30 dni nie było możliwe ustalenie
          czegokolwiek oraz totalny brak kontaktu z centrum (raz nawet przesiedziałem cały
          jeden dzień i dzwoniłem do siódemki w całej Polsce, tylko mnie odsyłali jak
          idiotę po różnych numerach) No tak, ale dziwnym zbiegiem okoliczności - zaraz
          po upływie terminu odzywa się „pseudo-specjalistka”, że mam sobie czytać
          regulamin – z którego wynika, że mieli prawo ją zgubić i mnie okraść, a po tym
          terminie, to właściwie mi nic nie przysługuje.
          Czekałem na ten towar i zależało mi na czasie- gdybym wiedział, że mają takie
          podejście to ominął bym ta firmę z daleka . Mimo szeregu zgłoszeń i pism
          wysłanych na adres dko@siodemka.com; info@sidemka.com To bandycki regulamin, a
          cała firma bazuje chyba na tym aby wyłudzać od ludzi przesyłki wartościowe –
          licząc na to, że klienta wpadnie w „pułapkę” regulaminu . A, żeby było zabawniej
          zgubiona paczka - na stronie internetowej siódemki "bezczelnie" figuruje w
          statusie jako towar dostarczony. Ta cała siódemka - kwalifikuje do prokuratury !
          Siódemka to siedem w jednym - wybitne - chamy, bezczele, oszuści, amatorzy,
          złodzieje, ignoranci i nieudacznicy- to właśnie powinni umieścić na swojej
          stronie oraz dopisek „Siódemka przesyłki ekspresowe tylko dla niewiarygodnie
          cierpliwych desperatów i ryzykantów ” Pamiętajcie nigdy nie wysyłaj nic Siódemka
          ! nigdy ! Lepiej dopłacić 5 czy 10 zł i spać spokojnie, a nie miesiącami prosić
          się i liczyć na jakiś zwrot (nie mówiąc o dostawie) Proponuję aby zaszkodzić
          jakoś tej firmie, bo tak nie może być – może uchroni, to innych przed podobnymi
          problemami. Zaproponowałem im dziś, że jak będą wysyłać do mnie dokumenty o
          odszkodowanie aby skorzystali z poczty lub usług konkurencji np.TNT, bo do euro
          2012 się nie doczekam na zwrot pieniędzy za te fotele (które były w paczce)...
          (piotr@z500.pl)
          • Gość: bilety LŚ Re: Siódemka to oszuści ... - KupBilet.pl IP: 212.160.172.* 09.07.07, 15:02
            Ja nie wiem jak mozna bylo tak nieodpowiedzialnej firmie powierzyc dostarczenie
            biletów na Ligę światową ??!!! Kupbilet.pl - na 2 tygodnie przed imprezą
            dystrybuuje bilety - pocztą lub kurierem w zależnosci od wyboru.. Tym razem
            wybrałam kuriera (zaplaciolam oczywiscie wiecej niz za polecony) - no i
            musialam osobiscie odbierac bilety u jedegoz pracowników 7ki - bo kurierzy
            przez 2 dni olewali tę przesyłkę i generalnie nie wiadomo bylo kiedy dostarcza
            i czy w ogóle przed meczem ... generalnie - skandali i żenada
          • Gość: jaro Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.03.08, 19:25
            Co !!!!!!!!!!!! TY !!!!!!!!!!!!! ku.. !!!!!!!!!!!!! piszesz
            debilu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sam jestem kurierem w siódemce. Wez człowieku
            pie..ij sie w głowe forum forum poczytałes ku.. dialogi innych debili dam ci
            moja trase codziennie 500 paczek i zapie..j bedziesz sikał w biegu z jezykiem
            na wieszchu i tak nie uda ci sie rozwiesc wszystkiego siedzisz ku.. za jakims
            pie..nym monitorem i pie..sz smuty rusz ta swoja tłusta dupe i zobacz ja
            wyglada praca kuriera!!!!!!!!!!!!!1 matole
              • Gość: Aniołek Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.11.08, 08:50
                wiele osób popełnia błędy.. to plaga naszego narodu... najlepiej sobie załatwić
                za parę groszy świstek od lekarza potwierdzający naszą dysleksję bądź
                dysgrafię... jest to coraz częstsze, ludzie nie czytają i taki jest efekt!!,
                więc nie ma co narzekać, na to że ktoś kto wykonuje pracę kuriera musi pisać
                poprawnie. Żenującym jest, jeśli w recepcji szpitala bądź ośrodka zdrowia
                dostaje się przypomnienie na karteczce i PIELĘGNIARKA napisze Pacjentowi : "dr.
                Kowalski godz. 13 w poniedziałki" (spotkałam się z takim czymś)- to jest dopiero
                hańba - tyle lat nauki, szkoły wyższe, a Pani skrótu dr nie potrafi napisać,
                pomimo że ma do czynienia z tym kilka lat!! należy w ten sposób na to spojrzeć i
                być jednak choć trochę wyrozumiałym dla pracy takich ludzi... bo pielęgniarka
                sobie siedzi w recepcji, a telefon odbiera 0,5h - po prostu im za dobrze. Kurier
                spotyka się z różnymi ludźmi, pod nos zaniesie, a oni jeszcze wybrzydzają - no
                jak tak można?!?

                a swoją drogą najlepiej jest narzekać.. a ile razy otrzymali Państwo na czas i
                dobrym stanie - podejrzewam, że 95% jest pozytywnych dostaw!
            • Gość: Niunia Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.static.oc3.zagan.visnet.pl 16.01.10, 18:58
              ok, rozumiem, że jeśki kurier ma dużo pracy nie jest w stanie
              fizycznie się wyrobić ale kurierzy siódemki to po prostu zwykłe
              świnie i oszuści. Okazuje się, że mimo iż w moim domu było 6 osób
              nikt nie widział ani kuriera ani awizo jakie "podobno" zostawił!!!
              Poza tym 75 km. w ciągu 35 min. od wystawienia awizo do zwrotu w
              siedzibie firmy???Po ośnieżonych drogach???!!!Mistrzostwo świata!no
              chyba, że siódemka dysponuje odrzutowcem! Poza tym czytając
              wypowiedź pana kuriera to nie dość, że nie wywiązują się z
              obowiązkow to do tego zwykła chamidła!!!SIÓDEMKA TO MEGA OSZUŚCI!!!
            • 1paulatroszynska Re: Siódemka to oszuści ... 12.06.13, 14:20
              No i właśnie po tej wypowiedzi widać czarno na białym że pracownicy Siódemki to przypadkowe gbury, a nie kurierzy.... jak się pracuję pomiędzy ludźmi to obowiązuje (tak jak ekspedientkę w sklepie) minimum kultury.... której tutaj poprostu brak, sytuacja na rynku pracy jest ciężka, i nie tylko kurierzy mają "zapieprz" a jak nie pasuje to nikt Cię nie zmusza, żeby tam pracować...
            • 1paulatroszynska Re: Siódemka to oszuści ... 12.06.13, 14:53
              odnoszę wrażenie, że KURIERZY SPECJALNIE NISZCZĄ DROGIE PRZESYŁKI !!! prowadzimy e-sklep z częściami samochodowymi....dziwne że paczki do wartości 200 zł nawet z elementami szklanymi zawsze dochodzą całe a te droższe już nie zawsze.... każda paczka którą wysyłaliśmy powyżej 500 zł (mimo zabezpieczenia 20 centymetrową warstwą gąbki) wracała do nas poprostu w strzępach...kiedy ostatni raz zgodziłam się wysłać część za 1000 zł ubezpieczyłam paczkę - oczywiście wróciła całkowicie zniszczona - FAKTEM JEST, ŻE CZYM DROŻSZA PACZKA TYM BARDZIEJ WRACA ROZPIERDUCHANA !!! .... A PRZECIEŻ CAŁA PACZKA BYŁA OBKLEJONA NAPISAMI "O S T R O Ż N I E !!! " Najśmieszniejsze jest to, że ktoś tutaj napisał że w regulaminie SIÓDEMKI jest zaznaczone, że wszelkie dochodzenia co do zwrotów itp, należy składać przez 30 dni... a mi WŁAŚNIE TYLE KAZALI CZEKAĆ NA WYJAŚNIENIE - i co teraz??? ZGROZA......
          • Gość: kam Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.satfilm.pl 17.07.09, 12:37
            Od ponad dwóch tygodni czekam na otwarcie mojego konta w mBanku, który niestety
            korzysta z usług siódemki. Wypełniłam formularz w internecie i dopiero po
            tygodniu dotarła do mnie przesyłka z umową, pomimo, że bank wysłał ją na drugi
            dzień po przyjęciu wniosku. Kurier otworzył list, dał mi umowę do podpisu i
            zabrał z dokumenty, mówiąc, że za maksimum dwa dni bank je otrzyma i konto
            będzie aktywne. Przelałam więc pieniądze na konto i próbowałam zrobić pierwszy
            przelew po kilku dniach. Niestety okazało się, że moje środki są zablokowane, bo
            bank do tej pory nie otrzymał przesyłki zwrotnej z umową! Po dochodzeniu okazało
            się, że moja paczka od tygodnia jest przetrzymywana w Płocku, bo kurier poszedł
            na urlop i "zapomniał" jej przekazać. Złożyłam więc reklamację w mBanku,
            wykonałam około 30-stu telefonów do siódemki i wreszcie dowiedziałam się, że
            jakiś pracownik, który sprawdza u nich umowy i przekazuje je do banku, zauważył,
            że jest jakaś niezgodność w dokumentacji. Podobno źle coś podpisałam i umowa
            wymaga korekty. Wysłali więc w końcu do mnie kuriera z tą sama umową. Zobaczyłam
            te same dokumenty, które podpisałam tydzień wcześniej, więc pytam kuriera co mam
            z nimi zrobić? A o mi na to, że nie wie, bo nikt mu nic nie wyjaśnił! Więc ja
            pytam - to ja skąd mam wiedzieć?! Zaczęliśmy więc dzwonić do mBanku, który nic
            nie wie o problemach z umową, potem do zwierzchników kuriera, którzy też nic nie
            wiedzieli. W końcu ktoś inteligentny powiedzał, że prawdopodobnie złożyłam o
            jeden podpis za dużo na dokumencie z ofertą eMakler, której nie zamawiałam, ale
            bank i tak przesłał dokument do podpisu! Napisałam więc w uwagach, że nie życzę
            sobie tej usługi, bo jej nie zamawiałam i moga skreślić mój podpis. Oddałam
            umowę kurierowi i tyle na ten temat. Wniosek: Siódemka to dziadowska, mało
            profesjonalna firma, a mBank popełnił błąd wybierając ich do współpracy.
          • Gość: d_agusia Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.dzierzoniow.vectranet.pl 14.09.09, 11:39
            zgadzam się!
            kurier w trzech słowach: chamstwo, prostactwo i totalny brak kultury. bez
            uprzedzenia telefonicznego przywozi przesyłkę w godzinach pracy adresata, nie
            chce wydać przesyłki domownikowi zameldowanemu pod tym adresem, po czym po 5
            min. informuje, że czekać, ani nigdzie dzwonić nie będzie, a przesyłkę można
            sobie odebrać w mieści oddalonym 50km od adresu dostawy i że na pewno będzie ona
            uszkodzona. w odpowiedzi na reklamację zgłoszoną mailem i prośbę o wyjaśnienie
            sytuacji przychodzi mail z numerem przesyłki i cyt." 1 i 3 str. regulaminu" i
            ani słowa więcej. SKANDAL!
          • Gość: bastard Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.10, 19:39
            Moje przygoda z firmą kurierską SIÓDEMKA to pasmo kompletnych fiasko ( nic nie wysyłam tą firmą, ale ludzie wysyłają nimi towar do mnie ) .... zastanawiem sie jak firma ta jeszcze funkcjonuje . Pierwszy raz sprzęt medyczny - wartośc około 20 000 pln - autoklaw . Zniszczona obudowa - pomimo nalepek ostrożnie szkło , ciężkie jakiś debil próbował sam to wyładować - skutek zniszczone obudowa . Po korowodach z uzyskaniem ubezpieczenia , zapłacono za wymianę obudowy nie zapłacopno za przesyłki do serwisu i z powrotem oraz za jednorazowy sprzęt , który musiałem używać podczas nieobecności sprzętu do sterylizowania - strata niewyrównana to około 4000 pln . Drugi raz o dziwo wszystko w porządku . Trzeci raz dzieje się aktualnie ... towar wychodzi w cz=wartek z Krakowa przesyłka w dwóch paczkach ... jedna dociera w piątek ( choć niezbędne są mi obydwie na sobotę rano ) ,a druga jest nadal w Krakowie . Po telefonach i interwencjach Wysyłający dzwoni do mnie , ze towar będzie dostarczony w sobotę !!!Oczywiście kompletne mydlenie oczu nikt nie raczył nawet zadzwonić i przeprosić . W poniedziałek wezmę następny dzień urlopu i będę czekał następny raz na kuriera firmy SIÓDEMKA .
            GRATULUJĘ PODEJŚCIA DO KLIENTA ... NIE POLECAM !!!
          • groszek_a1 Re: Siódemka to oszuści ... 22.07.10, 14:07
            witam
            Ja też przestrzegam przed firmą SIÓDEMKA, pracują tam niekompetentne osoby,
            panuje tam bałagan i mam nadzieję że nigdy nie będę musiała korzystać z ich
            firmy. Kurier miał dostarczyć mi paczkę, niestety nie było mnie w danej chwili w
            domu, otrzymałam awizo gdzie była informacja że mogę samemu odebrać przesyłkę z
            centrali do godz. 17:00, niestety mieszkam od centrali o 50 km i nie byłam w
            stanie dojechać do do centrali ponieważ pracuję do godz. 16:00. Zadzwoniłam więc
            dnia następnego do Siódemki i poprosiłam aby przewieźli mi tą przesyłkę do
            pracy. Pani odnotowała w systemie nowy adres i zapewniła mnie że dnia następnego
            kurier przywiezie mi tą przesyłkę do pracy. Kazano mi jeszcze wysłać e-mail do
            oddziału aby na pewno nikt nie zapomniał mi tego wysłać. Wysłałam więc e-mail z
            opisem sytuacji i z nowym adresem. W tej sprawie dzwoniono do mnie jeszcze z
            centrali Siódemki ponownie aby upewnić się czy będę pod tym nowym adresem. Dnia
            następnego czekając na kuriera o godz. 13 postanowiłam sprawdzić na stronie
            siódemki gdzie jest moja przesyłka i zdziwiłam się ogromnie jak zobaczyłam
            informację: ZWROT DO NADAWCY. Zadzwoniłam od razu ponownie do Siódemki i okazało
            się że kierownik stwierdził że skoro nie odebrałam przesyłki zwraca ją do
            nadawcy. To jest jakaś paranoja, co za ludzie tam pracują, nie mają przepływu
            informacji między jednym pokojem a drugim, już nie mówiąc o systemie gdzie niby
            wszystko jest notowane. ODRADZAM TĄ FIRMĘ.
          • she-fu Re: Siódemka to oszuści ... 08.12.11, 17:50
            Ta firma to totalna porażka!!
            Paleta 3 dni szła, strata 7000 zł netto i jeszcze mówią, że wg. nich wszystko było ok.
            SPRAWA JUŻ JEST W SĄDZIE!!!!!!!!!!
            I jeszcze do 17 tylko pracuje oddział, dno!!!
          • zawszelobo Re: Siódemka to oszuści ... 02.05.15, 20:42
            Koszmar,najpierw podstępnie proponują telefonicznie umowę ,później raz się z umowy wywiązują a raz nie.Na pisma z prośbą o rozwiązanie umowy głusi jak pień.Przedstawione dowody: brak odbioru przesyłek,przesyłki dostarczone z opóźnieniem,przelew za pobrania po 2 tygodniach lub dłużej jakoś nie przemawiają. do nich i twierdzą że nie widzą rażących uchybień.Oczywiście że nie widzą bo jak raz złapali jelenia to go chcą trzymać za wszelką cenę !!!!!! Gorąco odradzam współpracy z takim partnerem.
        • Gość: Niezadowolony 2 Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.02.10, 20:40
          Witam wszystkich.
          Popieram mojego przedmówcę i chcę odnieść się do Jego tekstu.
          Czytając opis sytuacji z jaką się spotkał "Niezadowolony" miałem nieodparte wrażenie, że czytam o swojej. Najbardziej drażni i denerwuje mnie fakt, że rozkrada się czyjąś własność (niekompletna paczka, w której wiadomo co zostało wysłane) a sprawcy nie można ukarać. Zgłoszenie na infolinię reklamacji nie załatwia sprawy - pani przekazuje informację, że przyjedzie kurier i spisze protokół. Następnie protokołu szkody nie można spisać - bo z kim? kurier się nie pojawił (ba nie odbierał telefonu komórkowego 5 min po oddaniu paczki, gdy się we wszystkim zorientowałem). W tym momencie poczułem się jak "Rysio z Klanu". Nie chodzi mi tu o stracone pieniądze, tylko o sam fakt zaistnienia takiej sytuacji i późniejszego "olania" bądź co bądź klienta firmy kurierskiej. Nie powinna ona mieć miejsca w cywilizowanym kraju. Mam wrażenie, że firma nie weryfikuje swoich pracowników i tak naprawdę dostarczać przesyłki na umowę zlecenie może każdy "pan klejąca rączka".

          Drodzy Czytelnicy, aby ustrzec się takiej sytuacji w przyszłości korzystajcie z usług firm, które są sprawdzone i Was wcześniej nie zawiodły. Ja nie korzystam już z usług firmy przewozowej "siódemka".
          A jeżeli już Wam to się też przydarzy i poczujecie się "robieni w balona", to zgłoście ten fakt na Policję - spiszą zeznania nadadzą tok sprawie - prawdopodobnie nie znajdą sprawcy, ale będziecie mieć satysfakcję z tego, że cokolwiek w tej kwestii zrobiliście.

          Pozdrawiam i przestrzegam. Uczcie się na błędach innych.
        • Gość: ag Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.spray.net.pl 23.11.07, 19:05
          tez jak do nich dzwonie to albo wlaczaja muzyczke "wszystkie linie
          zajete" albo po prostu odkladaja sluchawke. Juz NIGDY nie skorzystam
          z uslug tej nieprofesjonalnej firmy.

          Słowa kluczowe (żeby wiecej osób mogło dotrzec to tej informacji
          przez wyszukiwarke): siódemka, kurier, nieprofesjonalizm, olewanie
          klientów, nieterminowość.
      • Gość: TNT Re: Siódemka to oszuści ... IP: 193.111.166.* 09.01.08, 14:21
        Generalnie dziadostwo. Jak kurier nie trafi na adresata to potem
        zapomnij o przesyłce. Kurier wozi się kiedy chce (wcześniej nie
        dzwonią, bo po co). Zostawiają awizo w skrzynce z informacją, by
        sobie samemu odebrać przesyłkę albo by się skontaktować. Podobnie
        było w moim przypadku. Kurier mimo podanego telefonu na liście
        przewozowym nie zadzwonił do mnie wcześniej by podać kiedy się
        pojawi, pozostawił jedynie awizo. Dwa dni nie mogłem dodzwonić się
        do siódemki - wciąż ta sama zdarta płyta z automatu. Trzeciego dnia
        skontaktowałem się z jakąś Panią i zapewniła mnie, że przesyłka
        dotrze do mnie następnego dnia po 18-tej (wcześniej nikogo nie ma w
        domu). Następnego dnia zamiast kuriera znalazłem w necie informację,
        że przesyłkę odesłano do nadawcy !!!

        Super firma. Jeżeli szukasz problemów to polecam.

      • Gość: Klient krakow Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.miechow.com 02.02.08, 17:32
        Zamowilam pralke i kurier mial ja dostarczyc w ciagu 3 dno
        roboczych. W ustawie istnieje zapis ze musi swoje przybycie
        zapowiedziec...ale to firmy siodemka nie obowiazuje. Przez 3
        tygodnie probowalam sie doprosic dostawy. Wreszcie ktos z ich biura
        powiedzial ze musze uiscic dodatkowa oplate za dowoz , ktorego
        oczywiscie nie bylo. Brak awizo w skrzynce, na podany nr komorki
        nikt nigdy nie zadzwonil. Chcieli mi wmowic, ze wozili te pralke
        przez pol malopolski i chcieli ode mnie wyludzic koszty rzekomego
        transportu. Nie potrafili jednak udokumentowac tego ze kiedykolwiek
        i gdziekolwiek sie ruszyli. W koncu wybralam sie do magazynu skad
        mysle nigdy moja pralka nie wyjechala i musialam sie szarpac o to co
        moje. Po 3 tygodniach bez pralki zdesperowana wzielam ja i uiscilam
        oplate za nic w wysokosci 90 zl. W przyszlym tyg ide na spotkanie z
        rzecznikiem praw konsumenta. Ta siodemka to najgorsza firma
        kurierska z jaka kiedykolwiek mialam do czynienia. Jak im sie nie
        chce robic to niech nie zasmiecaja rynku swoimi gownianymi
        uslugami...fikcyjnymi w dodatku. Albo kierownictwo tej firmy to
        glaby, albo ci kierowcy...zamiast dostarczac zamowienia pewnie na
        piwko jada....
        • Gość: maniak off r Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.04.08, 23:26
          Miałem z nimi do czynienia dwa razy i za każdym dali d.... Za
          pierwszym dostawa trwała 5 dni, kurier codziennie dostawał przesyłkę
          do dostarczenia i codziennie ją zwracał do magazynu. Za drugim
          przesyłka leżała spokojnie 7 dni u nich na magazynie i nawet nie
          próbowali jej dostarczyć, na pytania, dlaczego? odpowiadali nie
          wiemy...
          Może motto tej firmy to "SIÓDEMKA - DOSTAWA EKSPRESOWA W 7 DNI!!!"
      • Gość: Wojtek Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.08, 17:41
        Potwierdzam, nie spotkałem się jeszcze z takim chamstwem. Dzwonię do biura
        siódemki podaje nr przesyłki, a kobieta kłamie mi w żywe oczy. Już dwa tygodnie
        czekam na przesyłkę, a ze strony siódemki nie ma żadnego odzewu. Na ich stronie
        pisze natomiast, że kurier już pięć razy próbował ją dostarczyć. Raz gdy
        zadzwoniłem o godz 16 kobieta mówi mi że kurier przyjedzie do mnie przed 17
        chociaż nie wiedziała gdzie on jest i było to technicznie nie możliwe.
        • orange_24 Re: Siódemka to oszuści ... - www.oszust.org 18.06.08, 09:15
          www.oszust.org - kanty, oszustwa i inne serwisów aukcyjnych problemy. Wszystko o
          Allegro, eBay i innych firmach oraz sklepach. Zostałeś oszukany? opisz swoje
          przeżycia i ostrzeż innych. Sprawdzaj kontrahentów i firmy przed tranzakcjami.
          Wszystko w serwisie www.oszust.org . Dołącz do Nas i pomóż Nam się rozwinąć
          dodaj swoje uwagi i przeżycia. Poinformuj znajomych o serwsie... Jeśli powyższą
          informacja stanowi złamanie regulaminu to bardzo przepraszamy ale nie mieliśmy
          niczego złego na myśli. Pozdrawiamy
        • Gość: MC0rp Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.06.08, 11:58
          Jeszcze mój głos na "Siódemkę": za 17 zł przez 3 dni robocze nie robili NIC
          (czekam w domu na przesyłkę, oglądam familiadę, patrzę na migiczne okienko
          "tracking przesyłki", szlag mnie trafia), czwartego dnia wychodzę z domu na 15
          minut i dostaję info mailem od wysyłającego(!!!), że kurier czekał pod drzwiami,
          ale się nie doczekał. Dzwonię do niego, bo podali nr, a facet mówi, że jest już
          500 m ode mnie i już tego dnia nie da rady (trzeba pewnie odpalić kapsułę czasu
          w postaci transita rocznik 87). Więc pojechałem rowerkiem i odebrałem z rąk
          kierowcy. Jak zobaczycie gdzieś info "przesyłkę wysyłam "Siódemką" to
          uciekajcie! Zainterresowanym podam nr przesyłki, żeby nie było, że oczerniam
          Bogu ducha winnych super przedsiębiorców. Znak jakości Q po prostu.
        • Gość: jukon Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.stk.vectranet.pl 23.04.09, 14:26
          Odradzam tą firmę. Kilka razy zgłaszali się do mnie przedstawiciele w celu
          nawiązania współpracy i podpisania umowy. Chcą aby sie zdeklarować co do ilości
          wysłanych przesyłek. Wysyłałem tylko Pocztą Polską, więc nie wiedziałem jaka
          ilość klientów wybierze wysyłkę kurierem, więc nie chciałem się deklarować.
          Przedstawiciel stwierdził, że trzeba wpisac kilkaset szt, to cena będzie niższa,
          więc przystałem na to. Miało byc 12,50zł ale póżniej okazało sie, że 13,50 a te
          1zł, to przedstawiciel stwierdził, że wypłaci mi z własnej kieszeni za każda
          wysłaną paczkę.
          Nie bardzo to rozumiem ale przystałem na to. Umowa to kilkadziesiąt stron i nie
          zwróciłem uwagi na jeden kruczek. Napisane było, że jeżeli obrót będzie mniejszy
          niż 3000zł, to zostanie doliczone 20% i to było OK ale kilka kartek wcześniej
          aby było bardziej chaotycznie był zapis, że obrót poniżej 150zł netto będzie
          liczony po cenach standardowych. Cennika standardowego nie dostałem. Jest na
          stronie internetowej ale klient nie jest w stanie sprawdzić ile bedzie
          kosztowała przesyłka do różnych miejscowości. Rozliczenie co 14dni. Tak sie
          stało, że w ciągu 14-tu dni nie było zbyt dużo chętnych na wysyłke kurierską i
          obrót nie przekroczył 150zł i wtedy okazało się jakie złodziejskie są stawki
          standardowe.
          Cena za paczkę, to od 50 do 75zł NETTO za przesyłkę!!!
          Opłata paliwowa, strefy, opłata za doręczenie do osoby fizycznej.
          Ceny mnie zaszokowały i po kontakcie otrzymałem wyjaśnienie,że taką umowę
          podpisałem. Przekaz jasny- jesteś frajerem, to płać.
          Najgorsze jest to, że próbują też oszukiwac na wadze. Wszystkie przesyłki
          ważyłem przed wysłaniem i żadna nie przekroczyła 1kg i były 2 próby doliczenia
          po 10zł za nadwyżke wagi powyżej 1 kg.
          Kontakt z przedstawicielem jest dobry do czasu podpisania umowy. Gdy pojwaiają
          sie problemy, to już niestety nie jest tak miło.
          Żałosna firma i radzę jej unikać lub czytać każdy paragraf umowy przed podpisaniem.
      • Gość: pracownik Re: Siódemka to oszuści ... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.08, 18:46
        powiem ci jedną rzecz ja pracuje tam i widzę jak dbają o paczki kiedyś widziałem
        jak na paczce pisało jest u was 2 raz wyślijcie ją . Dzięki Bogu tylko na
        wakacje kadra jak tam pracuje lenie alkoholiki i emeryci dużo się obijają a
        młodych ganiaja kierownictwo wykorzystuje ludzi my cały czas nosimy paczki 30 40
        kg nie raz więcej i wypłaty 1000zł przez całą noc kpina tam powinni
        interweniowac jakieś władze bo jak w biedronce na paleciakach to w 7 ręcznie