Dodaj do ulubionych

Pomoc!Jak sciągać pliki tam gdzie chce?

IP: *.chello.pl 02.08.03, 13:01
Jestem zupełnie zielona z tematyki komputerowej.Mam jedno pytanie!Chcę
sciągnąc trailery nowych filmów,tylko nie wiem jak sciągnąc do katalogu do
ktorego ja chce.Na razie to wygląda tak że siaga mi do foldru tymczasowego, i
kazdy kolejny trauler kasuje poprzedni.Prosze powiedzcie mnie czy sa jakies
ustawieniaw explorzerze aby sie pytał gdzie chce sciągnąc plik a nie wszystko
ladował automatycznie do tymczasaowego.
Obserwuj wątek
    • Gość: kk Re: Pomoc!Jak sciągać pliki tam gdzie chce? IP: *.minsk-mazowiecki.sdi.tpnet.pl 02.08.03, 21:08
      Gość portalu: kasia napisał(a):

> Jestem zupełnie zielona z tematyki komputerowej.Mam jedno pytanie!Chcę
      > sciągnąc trailery nowych filmów,tylko nie wiem jak sciągnąc do katalogu do
      > ktorego ja chce.Na razie to wygląda tak że siaga mi do foldru tymczasowego, i
      > kazdy kolejny trauler kasuje poprzedni.Prosze powiedzcie mnie czy sa jakies
      > ustawieniaw explorzerze aby sie pytał gdzie chce sciągnąc plik a nie wszystko
      > ladował automatycznie do tymczasaowego.

Ależ oczywiście,ściąga się do miejsca które wybierze użytkownik. A więc gdy
      zdecydujesz się już na ściągnięcie czegoś, klikasz "Zapisz ten program na
      dysku"/to już wiesz/. Pojawia się okno pt."Zapisywanie jako". Nie zapisujesz
      jednak w miejscu które proponuje Ci system, lecz sama możesz w tym oknie
      dokonać zmiany miejsca docelowego. Nie jest to łatwe do wytłumaczenia, ale
      najprościej rzecz ujmując, musisz troszkę "pogrzebać" w exploatorze, który
      znajduje się w oknie "Zapisywanie jako". Twoje tytuły okien mogą mieć trochę
      inną nazwę, w tej chwili podaję Ci jak to jest w WinMe.
      • Gość: kk Re: Pomoc!Jak sciągać pliki tam gdzie chce? IP: *.minsk-mazowiecki.sdi.tpnet.pl 02.08.03, 21:27
        Gość portalu: Mirek napisał(a):

> Używaj menadżera pobierania np. Get Right, DAP itp. Ja używam Internet