Dodaj do ulubionych

Rewolucja na rynku reklamy internetowej?

IP: *.benhauer.petroinform.com 22.05.09, 09:07
Ostatio w oczy rzuciła mi się taka definicja:

Pay-per-View Full Screen jest to innowacyjny model emisji reklamy wideo w
Internecie, w którym użytkownik inicjuje oglądanie reklamy i potwierdza
aktywne obejrzenia poprzez akcję po jej zakończeniu – np. poprzez
potwierdzające klikniecie w wyznaczony obszar. Reklama jest prezentowana na
całym ekranie, na czarnym tle. Nie ma możliwości obejrzenia reklamy w oknie,
czy też przełączenia na inną aplikację lub robienia czegokolwiek innego na
komputerze. Tym samym podczas emisji spotu nic nie rozprasza uwagi użytkownika.

Dodatkową opcją dostępną dla reklamodawców jest możliwość zadania
użytkownikowi dowolnego pytania przed i po emisji reklamy.

W modelu Pay-per-View Full Screen zastosowano rozliczanie kosztów reklamy
według formuły CPV (Cost Per View). Wskaźnik ten podkreśla, że reklamodawca w
przeciwieństwie do CPM (Cost per Mile) ponosi koszty tylko za rzeczywiście
obejrzane, a nie jedynie wyświetlane reklamy.

Model Pay-per-View Full Screen został stworzony głównie z myślą o
reklamodawcach by zniwelować słabe strony reklamy w sieci i pomóc im
zoptymalizować wydatki na reklamy wideo w Internecie.

Model Pay-per-View Full Screen po raz pierwszy został opracowany i zastosowany
przez twórców serwisu Otineo.com. W serwisie w zamian za obejrzane reklamy
użytkownicy są gratyfikowani.

Sądzicie, że taki sposób może byc dobrym rozwiązaniem? Proszę o opinie.
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka