Dodaj do ulubionych

Router z modemem ADSL + 4 portowy swich ADE4000

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.12.03, 10:38
czy jest gdzieś instrukcja dzielenia łacza,przyznaję ze jestem laikiem w
tych sprawach...
Pomózcie ,proszę!!!
Obserwuj wątek
    • magdulek76 Re: Router z modemem ADSL + 4 portowy swich ADE40 22.12.03, 14:10
      Ja też jestem laikiem, ale udało mi się podzielić łącze neostrady na 2. A można
      podłączyć się na 4 (skoro switch masz 4 portowy).
      Zrobiłam to tak:

najpierw zarejestrowałam się w neostradzie aby nadali mi nazwę urzytkownika i
      hasło. Po prostu odebrałam od nich ten ich fatalny modem i przez tydzień
      walczyłam z tym urządzeniem, które żarło tyle prądu z mojego USB, że mój sprzęt
      nie dawał rady:)) Możesz też dać radę bez tej resestracji więc w razie czego
      bez obaw.

zakupiłam sobie przyzwoitą kartę sieciową za jakieś 50 PLN, bo taka za 20 nie
      chciała mi działać.

No i zakupiłam sobie parę kabli sieciowych zwykłych (nieskrosowanych) o różnych
      długościach (po to aby używać sieci w różnych pokojach - tam gdzie aktualnie
      siedzę np z pracowym laptopem. Nie musisz wcale wiercic ścian. Moższe po prostu
      potykac się o te kable:)

Po zainstalowaniu sterownika z płytki w zestawie kabelek od telefonu (łącza
      neostrady)wciskasz do routera, kabel sieciowy nr 1 wciskasz do karty sieciowej
      i modemu. Robisz tak z każdym komputerem, który ma kartę sieciową (a możesz
      mieć ich 4.)

W zestawie ADE 4000 jest dołączony kabel USB (taki ze srebrną wtyczką). Olewasz
      go.

W zestawie ADE 4000 masz też instrukcję dotyczącą przygotowania ustawień sieci.
      Generalnie chodzi o to aby ustawić sieć na zasadzie "dynamicznej" Będzie tak
      jakby twój router był serwerem i przydzielał adres IP każdemu użytkownikowi.W
      przypadku WIN 2000 i np. XP otwierasz okno w Panelu Sterowania pt. Połączenia
      Sieciowe, potem wybierasz połączenie lokalne, wchodzisz we właściwości,