Dodaj do ulubionych

gdzie zorganizować chrzciny?

IP: *.001.c90.petrotel.pl 14.04.13, 20:27
niedługo planujemy zorganizować chrzciny synka na ok 25 osób, gdzie najlepiej to zrobić?
jakie stawki obowiązują? proszę o pomoc bo jestem "zielona" w tym temacie.
Obserwuj wątek
    • Gość: Ania Re: gdzie zorganizować chrzciny? IP: *.149.c75.petrotel.pl 14.04.13, 20:49
      W zeszłym roku moja córeczka miała chrzciny w tej nowej kawiarni na płockiej starówce konik na biegunach narzeciwko św. Jana. mają pokój zabaw dla dzieci, przewijak i kącik dla mam karmiących i wogóle fajny klimat na takie przyjęcia. Płaciłam 80 zł od dorosłego, ale jedzenia było za dużo.
    • Gość: org. przyjęć Re: gdzie zorganizować chrzciny? IP: *.158.c91.petrotel.pl 15.04.13, 14:16
      Wszystko zależy gdzie Państwo mieszkacie, bo w sumie lokal najlepiej by był jak najbliżej miejsca zamieszkania. Ja proponuje takie lokale:
      - Trzy Klimaty ( podolszyce) - dobry lokal i kameralnie tez można małe przyjecie zorganizować
      - Stefanella ( Białobrzegi) - pięna okolica, spokój ale poza Płockiem ( dobre jedzenie)
      - Polski Dom Weselny ( centrum prawie)- mała sala w sam raz na 25 osób. (dobre jedzenie).
      - a może catering do domu? jak cos to podam namiar...
      Pozdrawiam.
      • Gość: -- Re: gdzie zorganizować chrzciny? IP: *.dynamic.mm.pl 15.04.13, 14:55
        Siostra robiła chrzciny w sali bankietowej Miodowe lata na Miodowej. Jedzenia było bardzo dużo a soki i woda w cenie. Reszte jedzenia została spakowana i zabraliśmy je do domu.
    • Gość: Anna Re: gdzie zorganizować chrzciny? IP: *.class144.petrotel.pl 16.04.13, 11:47