Forum Sport Rowery
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Który rower wybrać ? Fahrradstar czy Longway?

IP: *.ssp.dialog.net.pl 12.05.13, 18:08
    Witajcie,
    jestem totalnym rowerowym amatorem. Chce sobie kupić rowerek troche dla zaoszczedzenia kasy na paliwie (dojazdy do pracy - 6 km.w jedną stronę - 4 razy w tygodniu) , trochę dla poprawy kondycji. Nie bede go katowal- głównie bede jeżdził po mieście, wiosna/lato/ wczesna jesień, sporadycznie pewnie jakiś wypad do lasu, ale bez szaleństw - mam 30 lat i planuję dołożenie później fotelika dla dziecka dla wspólnych wypraw z moim szkrabem. Chciałbym markowy sprzęt, ale mnie nie stać. Używany rower odpada - kilka widziałem i się zniechęciłęm. chce nowy rower - może być makrokesz - nie jestem wymagającym użytkownikiem, Ma jako tako jeździć. budżet ok. 600-700 zł.
    co myślicie o tych dwóch opcjach:
    1) Fahhradstar - ma go tylko jeden sprzedawca na Alledrogo, ale mieszkam niedaleko i mogę go osobiście odwiedzić. Produkt niemiecki,( więc liczę na solidność), ale w sklepie niemieckiego producenta niedostępny (wyprzedany). Nie mogę znaleźć o nim żadnej opinii. SPrzedawca na Allegro ma dobre opinie - sprzedał wiecej takich rowerów. Minus taki, że rower jest stalowy, choć nie wiem czy koniecznie muszę mieć aluminiowy tu link do aukcji:
    allegro.pl/nowy-rower-miejski...238702776.html
    niemiecki makrokesz -> ale NIEMIECKI

2) makrokesz z Auchan - koszt 699 zł. - jest aluminiowy, ma wiecej przerzutek, 100 zł droższy i jak na moje oko gorzej wykończony. tugazetka.pl/auchan/2013.04.0...er,trekkingowy

co myślicie - szczególnie proszę o opinie o pierwszym rowerze Fahrradstar - bo skłaniam sie do wyboru tego rowerka.
    dzieki za odpowiedzi!
    Obserwuj wątek
      • Gość: r Re: Który rower wybrać ? Fahrradstar czy Longway? IP: *.226.195.12.dormar.net.pl 13.05.13, 10:54