Forum Sport Rowery
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Dlaczego sie tak pieczecie w tych kaskach?

IP: *.chello.pl 10.07.06, 10:41
    Ta moda (wiem wiem ze to bezpieczniej ale..) dotknela juz nawet rowerzystow
    na trekingowych rowerach i z siatka z zakupami na bagazniku.
    Obserwuj wątek
      • hellena8 Re: Dlaczego sie tak pieczecie w tych kaskach? 10.07.06, 11:03
        ja jestem amatorką jazdy na rowerze, ale zakładam kask dlatego, że jest
        bezpieczniej, ale tez dlatego (i głównie dlatego) że w głowę nie jest tak
        gorąco. Pod czapką zawsze mam mokre włosy, a kask chroni przed słońcem, a do
        tego łapie wiatr w otwory i świetnie chłodzi głowę. Przynajmniej ja tak mam.
        • Gość: Hanys Jestem górnikiem i po robocie nic mi się nie chce IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.07.06, 18:06
          Idem w tem kasku do dom i takoż ostaje jużci na kolejnom szchte
        • 2paco Re: Dlaczego sie tak pieczecie w tych kaskach? 04.08.06, 17:47
          to też, sporo chłodniej jest.
          ale jeżdżę przede wszystkim dlatego, że wierzę, iż asfalt i krawężniki są
          twarsze od mej głowy ;)
      • uruk-hai Re: Dlaczego sie tak pieczecie w tych kaskach? 10.07.06, 11:07
        Od razu wspomnę ze nie warto jeździć na takim słońcu z nieosłonietą głową -
        chociażby chutką - prawdopodobienstwo ugotowania mózgu jest bardzo wysokie!

Żeby było śmieszniej - cieplej, a w zasadzie mogę powiedzieć że nieźle
        przypieka - bez kasku :)))

Od chwili gdy jeżdżę w kasku głowa przestała mi się smażyć i dodatkowo daszek
        powoduje ze słońce nie wali mi prosto w oczy bo jestem przed nim osłoniety - to
        można uzyskać oczywiście z pomocą zwykłej czapki z daszkiem - ale tu nie ma
        wentylacji jaką zapenia kask

Więc kolego Obserwatorze - Twoja obserwacja jest nierzetelna....
        • Gość: mtbmaniak Re: Dlaczego sie tak pieczecie w tych kaskach? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.06, 11:14