proszeodpowiedz 29.11.06, 17:33 Post został usunięty przez adminów lub założyciela forum . Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
ruskie-pierogi Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 30.11.06, 08:35 Moj sklep jest oparty na shoperze. maja wiele bledow w panelu administracyjnym: najbardziej wkurzjajace jest pomieszanie kolejnosci. np zeby wyedytowac box nr 1 trzeba wziac box nr 2 - bo drugi jest pierwszy :) i temu odobne cudactwa. nie moge tez sie polapac w ustawianiu kolejnosci produktow bo tez tu cos pomieszali. i troche utrudniony mam z nimi kontakt - trzeba sporo cierpliwosci. ale poza tym sklep sie bardzo prosto obsluguje. ma wszystkie funkcje nawet do prowadzenia sprzedazy na wieksza skale i przy sporej ilosci produktow. przyznam ze w tej chwili juz sie przyzwyczailam i nie narzekam. powiem wiecej: dobrze mi z moim shoperem :) nie wiem jak dziala inne tego typu oprogramowanie. zwlaszcza w tej cenie. Natomiast zdecydowanie odradzam hosting w shoperze. ----- Gry komputerowe Odpowiedz Link
sinaan Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 30.11.06, 08:41 > Natomiast zdecydowanie odradzam hosting w shoperze. > dlaczego? > ----- > Gry komputerowe Odpowiedz Link
sinaan Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 30.11.06, 08:40 Ja pracuję na tym sklepie od prawie roku i jestem bardzo zadowolona. Przede wszystkim: -b. dobry kontakt z pracownikami firmy - zawsze są do dyspozycji -sklep ma dosyć rozbudowany panel adm. - oprócz podstawowych rzeczy (info o produkcie, metody platności, dostawa)jest też możliwość zmiany waluty, języka. -sklep ma kilka skórek, a oprócz tego całą masę kolorów do wyboru ( ustawia sobie to każdy użytkownik), można też włączać lub wyłączać boksy, zmieniać ich treść (tu przydaje sie minimalna znajomość kodu html) w sumie uwazam, że sklep nadaje się także dla osób sprzedających większe ilości towarów niż ja, wlaściwie to jeżeli chcesz kupic ten sklep, to w pakiecie dostajesz wszystko oprócz nagłowka i ktoś to musi wykonać dla Ciebie - a potem bez problemu zaladujesz go z panela adm. podsumowując sklep jest bardzo prosty w obsludze i dla początkującego sprzedawcy wystarczający Odpowiedz Link
proszeodpowiedz do sinaan 04.12.06, 13:03 co daje opcja "włącz obsługę magazynu" w panelu admin. w opcjach konfiguracji? co to za opcja i na czym mniej więcej polega? Odpowiedz Link
informix_2006 Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 30.01.07, 20:21 hej, ja też otwieram sklep na oprogramowaniu shoper; jak sobie radzisz z ennikiem/fotkami/opisami ? można te dane wczytywać z pliku do bazy danych sklepu ? no i ... czy to prawda, że hurtownie (mam na mysli akcesoria o PC) nie udotęopniają fotek produktów ??? Odpowiedz Link
justyna.kw Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 25.09.14, 14:11 Ja równeiż polecam firmę Webcoders.eu chłopaki robią fajne dodoatki i modyfikacje tylko do sklepu na shoper.pl Aby mieć takie dodoatkowe fajne funkcje trzeba wykupić samodzielną licencję Odpowiedz Link
redchili Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 30.11.06, 10:34 swoje zdanie dość dokładnie wyraziłem tutaj forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37366&w=42383124&a=42388794 forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37366&w=42383124&a=42424329 forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37366&w=42383124&a=42432860 nadal podtrzymuję :/ cena jak na taki produkt jest stanowczo wygórowana. Lepiej np. cstore - drożej, ale jest naprawdę dobry. Jeżeli chcesz się sam bawić w konfigurację - któryś z klonów OsCommerce Odpowiedz Link
mentos2013 Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 08.12.13, 14:48 dla mnie to toporna krowa, aby coś zmienić ciągle trzeba czyścić cache, ciągłe błędy a obsługa sklepu olewa użytkownika nawet jeśli płacisz to i tak zbywają cię. Podczas rozmowy telefonicznej niegrzeczne uwagi ze strony pomocy technicznej. Uważają się za mądrzejszych niż są. Zwalają winę na hosting tylko po to y u nich wykupić. Oprawa graficzna dość droga. Braki braki braki a ich shoper manager to wywala ciągle błędy. Do małego sklepu się nadaje ,ale i tak muli strasznie wolny. szybko chodzi natomiast zen cart i jest za darmo a skórki można pobrać np z templatemonster za małą kasę. Odpowiedz Link
zieleq Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 12.06.14, 15:19 bylem, sprawdzalem, odradzam. Sklep jest napisany tak jakby przewinelo sie stado programistow na roznym poziomie. Radze poszukac i dobrze sie zastanowic. Odpowiedz Link
justyna.kw Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 25.09.14, 14:08 ja polecam - idelny do sprzedaży. Są firmy, które oferują modyfikację sklepu na platformie Shoper Firma webcoders.eu tak to oni robili mi integrację z firmą kurierską. Mogę teraz drukowac listy z panelu admina. Chłopaki duą potrafią robią wiecej niz sam shoper :) Odpowiedz Link
tbur Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 08.09.14, 08:56 Warto porównać co oferuje polski rynek w zakresie aplikacji sklepowych goo.gl/lMJTLJ Odpowiedz Link
justyna.kw Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 25.09.14, 14:46 polecam zdecydowanie. Są firmy które właśnie do shopera potrafia zrobic kazda najbardziej zaawansowana modyfikacje -mają różne fajne dodatki, których nie ma sam Shoper. www.shopgadget.eu/ Także polecam platformę -sa firmy które potrafia je ulepszać Odpowiedz Link
areekw Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 24.02.15, 20:54 shoper to jakaś tragedia. mimo że odradzałem i proponowałem co innego to moja klientka go zamówiła bo był "tani" i niby jest integracja z allegro itp itd ale to co oni mają tam w panelu to jakaś masakra. Integracja z allegro wygląda tak że i tak i tak wszystkie produkty trzeba wprowadzać ręcznie, a nawet jak stworzysz szablon to nie możesz go wykorzystać do wielu produktów tylko do 1 (słownie - jednego). Ja się pytam w takim razie po co szablon do wystawienia na allegro? można temat obejść wystawiając produkty na allegro a później importować wszystkie do sklepu ale to też tylko teoria bo owszem aukcje się importują ale i tak każdy produkt trzeba osobno dodawać później do sklepu. Więc po co mi taka integracja? w ten sposób to lepiej sobie darmowego quic carta sciągnąć i mamy podobny produkt - może mniej integracji ale po co mi taka integracja skoro i tak nie działa? druga sprawa to wykupowanie u nich domeny - to kolejna pomyłka bo nie masz osobiście żadnego dostępu do obsługi DNS czy czegokolwiek innego - jedynie oni mogą wprowadzać zmiany i musisz czekać aż wykonają to za Ciebie. Fakt że zrobili to w ciągu 2 dni ale mimo wszystko. Jeżeli więc ktoś się zastanawia nad wyborem tej platformy to szczerze odradzam. Czas potrzebny na doprowadzenie samego sklepu do normalnej funkcjonalności nie jest wart zaoszczędzonych (w teori) pieniędzy Odpowiedz Link
americanah Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 19.08.15, 10:47 NIe jestem fanką shopera. Jakoś nie odpowiada mi system, niektóre funkcje sa tak absurdalne, że chce mi się smiac... zerknij sobie jeszcze tu, tu jest całkiem dobra analiza różnych systemów, może coś Ci to podsunie alterweb.pl/-oprogramowanie-dla-sklepu-internetowego-trudny-wybor pozdrawiam Odpowiedz Link
brutusik22 Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 19.08.15, 19:59 Sam sklep nie jest zły ,łatwa konfiguracja, dużo opcji, natomiast pomoc techniczna czy infolinia to totalna porażka. Piszą ci tak, oczywiście wpłata zaksięgowana a po miesiącu przychodzi wezwanie do zapłaty i tak w kółko, następny miesiąc to samo. Jakaś kpina, ludzie na infolinii mówią co innego niż ci co odpowiadają na zgłoszenia mailowe a jak się okazuje jedni i drudzy gadają głupoty. Obsługa klienta gorsza niż w Play-u chociaż myślałem, że tam to już dno a nie, okazuje się, że od spodu Shoper skrobie. Odpowiedz Link
mixuss Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 07.01.16, 10:53 Witam nie polecam oprogramowania SHOPER I TEJ FIRMY obsługa jest tragiczna konsultanci podają wszystko to co jest na stronie, specjalisty nie dostaniesz do telefonu, oprogramowanie nie jest w pełni naprawione, integracja z WF-MAG NIE DZIAŁA, INTEGRACJA ALLEGRO nie aktualizuje stanów magazynowych w dwóch kierunkach jak zmienić stan na sklepie aukcja dalej jest i jak już nie masz tego towaru a ktoś kupi na aukcji masz problem. Konkurencja Bije ich na głowę Proszę nic nie płacić i zamawiać proszę uruchamiać 14 dniowe demo i testować i wytykać błędy może wezmą się do roboty.--Informacja ma charakter przekazania rzeczywistych informacji i ostrzeżenie potencjalnych kupujących. Odpowiedz Link
marioper2 Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 01.02.16, 13:45 Jak dla mnie masakra... Zakupiliśmy shoper do firmy, ale tego błędu nie powtórzymy po wygaśnięciu abonamentu... 1. kontakt z obsługą - cokolwiek się dzieje na odpowiedź trzeba czekać kilka-kilkanaście czasem kilkadziesiąt godzin. ( u mnie zazwyczaj to było 14-24+ godzin) Podobno mają tyle zleceń, ale dla mnie to po prostu za mała liczna pracowników, skoro nie nadążają. Więc jeśli zadasz pytanie, a odpowiedź nie będzie wystarczająca, zadajesz kolejne pytanie i znów czekasz... Z jednej małej sprawy robi się kilka dni. 2. Odpowiedzi od obsługi poziom szkoły podstawowej. Obsługa ma problem z prostymi pytaniami i często nie odpowiada na temat. Przykład: robiliśmy wersję angielską sklepu nasze pytanie było o sposób tworzenia menu w wersji angielskiej. Myśleliśmy, że menu będzie miało tłumaczenia angielskie, więc zapytaliśmy "czy menu trzeba robić od nowa po angielsku, czy jest gdzieś możliwość tłumaczenia menu polskiego na angielski" po 24 godzinach otrzymaliśmy odpowiedź z linkiem jak tworzyć menu po polsku. Więc nasza odpowiedź "skoro stworzyliśmy menu po polsku to wiemy jak je tworzy, pytamy o tłumaczenie angielskie" i dopiero wtedy po kolejnych 24 godzinach kogoś oświeciło o co było pytanie. A takich pytań było kilka więc kilka dni zmarnowanych 3. jak ktoś powiedział kilka rzeczy jest pomieszanych i edycja jest bardzo upierdliwa bo bp. kolejność jest według dodania. 4. dodawanie kilku języków. Aby dodać język np. angielski budujemy praktycznie drugi sklep, całe menu i podpinamy do tego produkty. A wystarczyło by, by w karcie produktu była wersja obcojęzyczna i nie musielibyśmy od nowa tworzyć produktu, wbijać zdj. itd 5. Od zakupienia wersji minął miesiąc, a do teraz raz w tygodniu dostajemy sms'owe propozycje by zakupić sklep i to jeszcze w lepszej cenie niż już zapłaciliśmy ... Więc znowu mail do biura, by nie przysyłali sms'ów bo już oprogramowanie jest wykupione i że trochę jest to nie na miejscu by wysyłać propozycje do Klientów z tańszą ceną, która tylko mówi, ile straciliśmy pieniędzy. Po kilkunastu godzinach odpowiedź, że ceny nie są stałe i mają prawo organizować promocje. Więc znowu odpowiedź, że nie chodzi o promocje, bo oczywiście mają do nich prawo, ale by przestali mi przysyłać sms'y z ofertą, która i tak mnie nie dotyczy. Brak odpowiedzi, a sms'y dalej przychodzą. Na plus jest w miarę intuicyjne menu - tylko w miarę oraz dobrze zrobione SEO. Odpowiedz Link
karolina.karolinah55 Re: Co sądzicie o ofercie shoper.pl ? 05.05.16, 11:18 Zakładałam sklep z odzieżą niedawno i przeraziły mnie dodatkowe opłaty w Shoperze. AllChecker (aktualizacja stanu magazynów na Allegro), Freshmail i kurierzy to wszystko jest dodatkowo płatne oprócz ceny abonamentu miesięcznego. Dlatego znalazłam Sky- Shop. W tym najmniejszym pakiecie - 45 zł za miesiąc - cała integracja zewnętrzna jest za darmo, nie ma żadnych ukrytych opłat. Dopiero zaczęłam więc na początek ten pakiet Starter mi wystarczy, jak się rozwinę to przejdę na większy. Odpowiedz Link