Dodaj do ulubionych

Gdzie to zglosic?

15.05.20, 17:41
NIe wiedzialam jak zatutulowac watek, ale moze ktos bedzie wiedzial co moge zrobic. 5 lat temu kupilam z Vicorian Plumbing (online) Hudson Reeds thermostatic shower mixer. Wtedy na ich stronie mial 10 lat gwarancji.Rok temu, czyli 4 lata po zakupie kran zaczal przeciekac, najpierw po kropelce a potem lalo sie coraz wiecej. Wyslalam maila do nich z opisem sytuacji, poprosili o zdjecia i video, przeslalam, sprawdzilam na ich stronie, ze produkt ma 10 lat gwarancji i napisalam to tez w mailu. Wyslali mi taki zawor, ktory zmienilam i przestalo kapac. Po roku problem wrocil, dokladnie ten sam, zaczelo kapac i teraz sie leje, nawet gorzej. Cieknie goraca woda, ktora stopila mi uszczelke od pompy i zaczela woda z pompy sie lac, zalalo mi podloge kolo lazienki (pod deskami). Wymienilam rurke od pompy i wyslalam maila do Victorian Plumbing, ze ten sam problem powrocil i ze tym razem chce, zeby mi zwrocili pieniadze za ten shower mixer a ja im go odesle albo wyslali mi nowy, bo ten co mam jest faulty. I zaczal sie cyrk. Dowiedzialam sie, ze moj produkt jest objety 5 letnia gwaranca a nie 10 letnia. Sprawdzilam na ich stronie, zmienili z 10 lat na 5. Niestety nie mam zadnego potwierdzenia, ze bylo 10 lat oprocz maila w ktory o tym wspominalam rok temu. Potem wyslali mi mailem moja fakture z inna nazwa mojego produktu i moj produkt nie nazywa sie juz Hudson Reeds a cos innego. Na szczescie ja mialam oryginalnego maila sprzed 5 lat powierdzjaacego zakup i dolaczona fakture, w ktorej jasno jest zaznaczone, ze to jest ten Hudson Reeds (wiec dokonali zmian w fakturze????). Kiedy im to napisalam, przyznali mi racje, ze to jednak ten sam produkt, ale gwarancja obejmuje tylko 5 lat tak czy inaczej. Wiec jeszcze raz im napisalam, ze nawet jesli by to bylo tylko 5 lat to problem powstal po 4 latach uzytkowania, ja im to zglosilam, wyslali mi czesc zamienna, ale problem (ten sam) powrocil po roku i ze teraz chce zwrotu pieniedzy.
Rozpisalam sie i nie wiem czy to jest wogole jasne co napisalam i czy mial ktos sile przebrnac przez to, ale jestem barzo zdenerwowana ta wymiana maili i wysylaniem do mnie tej falszywej faktury. Raczej nie beda chcieli mi zwrocic pieniedzy. Gdzie moge to zglosic i czy wogole moge cos z tym zrobic?

--
Eco Forum UK
Obserwuj wątek
    • wiwi1 Re: Gdzie to zglosic? 15.05.20, 21:46
      Kurcze, no niby tylko niecale £100, ale sam fakt, ze teraz to £ 100 musze wydac na nowy kran, lub nawet teraz wiecej , to wolalabym sobie nowe buty kupic... No nic myslalam o zgloszeniu do Trading Standards na przyklad, bo jednak jest to oszustwo, tak mysle...

      --
      Eco Forum UK
        • wiwi1 Re: Gdzie to zglosic? 15.05.20, 22:12
          no kurcze bylo na gwarancji i sie zepsulo, a sklep nie respektuje gwarancji. £100 to jest na prawde nic? ja jednak wolalabym te pieniadze inaczej spozytkowac...

          --
          Eco Forum UK
            • wiwi1 Re: Gdzie to zglosic? 15.05.20, 23:02
              Troche mi cisnienie podniesli jak przeslali mi jako potwierdzenie zakupu niby kopie mojej faktury z 2015 roku, ktora miala inne nazwy produktow niz kopia mojej oryginalnej faktury, ktora mialam jako potwierdzenie zakupu no i kwota sie roznila o 1p. Znaczy podrobili fakture... chyba... i moze dlatego sie tak wkurzylam... ech no nic, kran i tak musze kupic i tak...

              --
              Eco Forum UK
              • alannda Re: Gdzie to zglosic? 16.05.20, 12:50
                A pewna jestes ze ta gwarancja byla od sklepu ktory ci produkt sprzedal a nie od producenta? Zazwyczaj to producent daje gwarancje i po zakupie trzeba produkt zarejestrowac. Ale ze kran?
                • wiwi1 Re: Gdzie to zglosic? 16.05.20, 13:18
                  tak,to jest bateria lazienkowa z termostatem. Na stronie sklepu pisalo, ze 10 lat gwarancji, czy to byla gwarancja sklepu czy producenta tego nie wiem, nie zachowalam niestety zadnego potwierdzenia. No nic juz mi dzisiaj troche zlosc przeszla. Tak jak pisalam najbardziej mnie zdenerwowalo to ze podrobili fakture i wmawiali mi, ze to nie ten produkt, ktory ja kupilam. Na szczescie fakture oryginalna mialam w zalaczniku, kotry od nich dostalam kiedy dostalam potwierdzenie zamowienia. No nic musze teraz poszukac nowej baterii z termostatem...

                  --
                  Eco Forum UK
                  • ilonka45 Re: Gdzie to zglosic? 16.05.20, 16:17
                    Czytając Twoj wpis pomyślałam: woman after my own heart 😀 W grudniu miałam podobna sytuacje, zamówiłam walizkę z Ted Baker na prezent świąteczny i zapłaciłam extra za dostawę w ciągu 3 dni tak jak się reklamowali, czekałam w danym dniu, żeby się dowiedzieć, ze przyślą dopiero po świętach, niby pare funtów, ale nie o pieniądze mi chodziło, tylko o zasady, po wymianie emalii, i przeprosinach, napisałam jeszcze jeden e-mail, znowu przeprosiny i tym razem zwrot pieniędzy za dostawę. Zgłoś do trading standards BBC I tak jak ktoś doradził, wejdź na ich stronę fejsbuka czy tweetera i complain. To znana firma i nie będą chcieli negatywnych opinii, powodzenia
    • lucasa Re: Gdzie to zglosic? 17.05.20, 17:29
      Wiwi1 - watek juz pewnie nieaktualny, ale chcialam napisac, ze jestem pelna podziwu, ze trzymasz faktury itd przez taki okres. Ja sobie zawsze obiecuje, ze bede trzymac itd, a podejrzewam, ze po roku nawet bym nie pamietala gdzie to kupilam nie mowiac juz o cenie czy dokumentach.

      Ja tez jestem z frakcji, ze za cos co kosztowalo 100f i sluzylo 5 lat to calkiem dobra inwestycja, ale rozumiem wkurzenie na oszustwo z faktura. Za to bym pociagnela do trading standard oczekujac i przeprosin i wymiany calego urzadzenia.
      Ja przewaznie odpuszczam ale tez mialam 2 sprawy z Currys bo w dwoch sprawach klamali i ciagnelam az zalatwili co mieli zalatwic. Ale z nimi nie mozna wygrac. Wystarczy spojrzec na ich FB - komentarze w tysiacach i dziesiatkach tysiecy negatywne. Ale tak to jest jak sie ma monopol. Nie wszystko mozna dostac na AO....

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka