zaglebiak123
24.11.11, 21:38
Witam,
chce sie podzielic wrazeniami z zakupow w sklepie internetowym Agito. Po zlozeniu zamowienia trzeba bylo czekac tydzien czasu, a na pytanie dlaczego tak dlugo zajmuje potwierdzenie otrzymania przez nich mojego zamowienia otrzymalam tylko odpowiedz ze w dniu nastepnym zajma sie nim. Rzeczywiscie po tygodniu oczekiwania otrzymalam informacje ze w dniu kolejnym moje zamowienie bedzie realizaowane i wtedy przesla informacje o numerze konta dla platnosci.
Po otrzymaniu takowego, przeslalam pieniazki szybko na ich konto - zblizaja sie swieta wiec zalezy mi na skompletowaniu prezentow, zwlaszcza takich, ktore planuje przeslac zagranice, czyli musze przewidziec wiecej czasu na ich dostarczenie.
Na dzien nastepny, kiedy moje pieniadze wplynely juz na konto sklepu Agito, dostalam maila zeby nie robic przelewu, gdyz towar ktory u nich zamowilam, owszem dotarl do nich od posrednika, ale jest uszkodzony i nie moga go do mnie przyslac - i co powinnam sie cieszyc ze go do mnie nie wyslali?
Co za kpina! Jezeli nie maja towaru na stanie mogli chociaz o tym napisac, w tym czasie moglam znalezc zamowiona rzecz gdzies indziej i nie zawracac sobie nimi glowy.
Nie polecam sklepu Agito - klient nie jest tutaj traktowany powaznie.
Zdecydowanie odradzam.