GoĹÄ: DG
IP: *.v4.ngi.it
21.04.15, 21:09
Tak trudno jest dziś po prostu coś kupić i mieć. Kupiłam kanapę 28 stycznia. Tzn. zamówiłam i zapłaciłam za nią 28 stycznia. Dziś jest 17 kwietnia. Nie mam ani kanapy ani pieniędzy. Z powodu ciągłych opóźnień odstąpiłam od umowy zawartej na odległość i odstąpienie moje zostało uznane jako skuteczne - o czym zostałam poinformowana mailowo. I zaczęło się oczekiwanie na zwrot pieniędzy. 25 marca po wielu mailach i telefonach dostałam maila, że pieniądze dostanę 27 marca. I cisza. Dzwonie, piszę, a firma Meble Melody nic sobie z tego nie robi. Wcześniej się tłumaczyli, a to zwolnieniem pracowników, a to wypadkiem kuriera, a to chorą księgową, a teraz już się nawet nie tłumaczą. Dodatkowo kasują komentarze i negatywne oceny na swoim Facebookowym funpage'u, żeby inni użytkownicy nie mogli przeczytać moich opinii! Sprawa u Miejskiego Rzecznika Konsumentów, masa papierów, nerwów, telefonów i przede wszystkim czasu. Jeśli ktoś chce zapłacić i po prostu mieć kanapę to zdecydowanie odradzam ten sklep.
www.meblemelody.pl/
allegro.pl/sklep/38888154_meble-melody