Dodaj do ulubionych

Zalando nie zwraca pieniędzy

23.07.15, 17:56
Dokonałam zwrotu towarów do sklepu internetowego ZALANDO.
Transakcja została zaakceptowany 05 lipca 2015.
W regulaminie sklepu maksymalny termin zwrotu gotówki to 14 dni.
Ja dotychczas nie otrzymałam zwrotu moich pieniędzy.
Na moje maile nikt nie odpowiada.
Jeśli macie podobny problem piszcie.
Chcę zgłosić sprawę do UOKiK.
Obserwuj wątek
    • Gość: di Re: Zalando nie zwraca pieniędzy IP: *.rawamaz.mm.pl 27.07.15, 11:22
      Właśnie kliknęłam na zwrot w Zalando i teraz czytam Twój wpis. Aż się przestraszyłam. 14 dni niby mają od momentu w którym dostaną przesyłkę zwrotną do magazynu, a one są chyba w całej Polsce. Dzwoń, może powiedzą co i jak. Ja będę czekać teraz jak na szpilkach
    • catew Re: Zalando nie zwraca pieniędzy 29.07.15, 23:09
      Zrobilam zwrot na dniach i 3 dni po potwierdzeniu ze otrzymali towar mialam kase na koncie z powrotem, sprawa teraz z koncowki lipca
    • Gość: negatywek Re: Zalando nie zwraca pieniędzy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.18, 23:36
      Dokonałam około 14 zwrotów towarów do zalando. Paczki zostały do nich przesłane a zalando nie zwraca mi pieniędzy twierdząc, ze paczki nie zawierały zwróconych towarów. Wysąałam według nich PUSTE OPAKOWANIA. Nie mogę odzyskać ponad 1900 złotych.
    • marlenamak Re: Zalando nie zwraca pieniędzy 29.03.19, 11:04
      Czarny pr? Jak dla mnie zalando ma akurat spoko system zwrotów, nigdy nie było problemów.
    • Gość: ango Re: Zalando nie zwraca pieniędzy IP: *.146.36.134.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 02.09.21, 18:06
      Nie miałam z Zalando żadnych problemów do momentu kiedy odesłałam im w połowie sierpnia niewłaściwy produkt. Moja pomyłka fakt - na paczce do zwrotu produktu do innego sklepu nakleiłam przesyłkę z Zalando. Mój błąd ale nie sądziłam, że Zalando oleje totalnie moją sprawę. Piszę do nich już kilka dni, opisuję sprawę, ze proszę o odesłanie produktu, który nie należy do nich i nie został w Zalando kupiony - na mój koszt. Minęło regulaminowe 14 dni a Zalando twierdzi ze nie maja odnotowanej przesyłki (mam potwierdzenie z DHL o odbiorze paczki już następnego dnia po wyslaniu) potem ze magazyn ich nie powiadomił o zawartości paczki a na końcu ze zwrócą mi należność za zwrot. Za co? Za produkt, który mam w domu i który jest tańszy od tego co wyslalam? Z uporem maniaka osoby, które odpowiadają na maile wklejają tę samą odpowiedź - magazyn nas nie poinformował. A założę sie, że fakt jest taki, że ktoś zobaczył inny produkt i ten zniknął. No ale oficjalnie paczki nie ma. Jak nie ma jak DHL wysłało mi powiadomienie o dostarczeniu? Ściema totalna. Zamierzam złożyć sprawę do UOKIK i gdzie tylko się da bo nie lubię jak ktoś robi ze mnie debila. Liczyłam na uczciwość ale się przeliczyłam. 14 dni na zwrot? O tym w ogóle nie ma mowy. Nie zostawię tak tego i jak trzeba będzie to założę sprawę o przywłaszczenie produktu, który nie należy do Zalando. Uważajcie, bo każdy najmniejszy błąd i mają Was gdzieś.
    • Gość: Agata Re: Zalando nie zwraca pieniędzy IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 14.10.22, 11:36
      Ja mam identyczną sytuację. 15 września zwróciłam paczkę. Do dzisiaj nie mam zwrotu... E-maile olewają, infolinia miga się tym, że sprawa jest w wew dziale księgowości i porusza o cierpliwość...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka