Dodaj do ulubionych

Media Markt - zdecydowanie odradzam!!!

IP: 80.50.27.* 13.04.05, 16:39
Moi znajomi wyposażają hotel w odtwarzacze DVD. W tym celu udali się do Media
Markt, gdzie kupili 15 odtwarzaczy. Wrócili do domu (150 km) i co sie
okazało - sprzęt nie działa. Żaden nie działa. zanjoma zadzwoniła do sklepu
natychmiast (jakieś trzy godz. od zakupu upłynęly) z pytaniem, ile ma czasu
na zwrot towaru. Okazało się, że nie ma mozliwości zwrotu. Wogóle. Nawet,
gdyby chcieli oddać po odejściu od kasy. Sklep nie przewiduje takiej
mozliwości. Znajoma rozmawiała z wieloma osobami w MM, z kimś z kierownictwa
również. Potm zadzwoniła do rzecznika. Uprzejmy pan powiedział, że z MM nie
ma szans na wygranie. Żadnej sprawy. praktycznie nic nie można zrobić. Można
jedynie wrócić do nich i pokornie prosić, by przyjęli nie działający sprzęt i
pozwolili kupić inny - co równałoby się kupowaniu odtwarzaczy dwa razy
drożyszch, bo pośrednimi nie dysponują. Przy czym te kupione przez znajomych
tez do najtańszych nie należą. Zarówno rzecznik, jak i osoby ze sklepu
powiedziały, że wcale nie ma gwarancji, że sie zgodzą. Może, jeśli będą tak
dobrzy. Naturalnie można oddać na gwarancję, ale to będzie trwało i
oczywiście zwrócony zostaje sprzęt, który ciągle będzie się psuł. Rzecznik
pwoiedział, że to jest jeden ze sklepów, na który ma najwięcej skarg i w
sprawie ktorego własciwie nic nie można zrobić. No nic, ja, nauczona
doświadczeniem znajomych, na pewno nic tam nie kupię. Uważam, że takie
traktowanie klienta to skandal.
Obserwuj wątek
    • Gość: ABC Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.05, 16:43
      Przyłączam się z przyjemnością do tego bojkotu!
      • Gość: reklamacja w MM Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.02.08, 12:46
        Jak myślicie jak wyglada reklamowanie głupiego pendriva w MM?

        - zostawiasz go w serwisie, czekasz 3 tygodnie! Po czym go nie
        dostajesz :)

        MM nie dla idiotów - tylko kto tam pracuje?
        • Gość: Bolek Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 84.38.23.* 23.10.08, 21:17
          Reklamacje w MM są realizowane w tempie błyskawicznym, miesiąc temu
          oddałem nagrywarkę i nadal na nią czekam. ZDECYDOWANIE
          ODRADZAM,najbardziej beznadziejny sklep z jakim się spotkałem !!!!!!
          • Gość: geroj Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.chello.pl 22.10.09, 01:00
            hej! koleżanka opisała przypadek znajomych,ja na własnym przykładzie chciałem
            OSTRZEC!!!! wszystkich tych którzy planują zakupy w MM.kupiłem tam laptopa który
            według opisu posiada bluetooth.miałem kłopoty z uruchomieniem więc o poradę
            zapytałem przedstawiciela producenta,okazało się,że ten model nie posiada
            takowego urządzenia.z pianą w ustach postanowiłem zwrócić sprzęt i nie chodzi o
            drobnostkę tylko o fakt kłamstwa i profesjonalizmu personelu
            MM(g.Dominikańska).od pracownika dowiedziałem się że nie mogę zwrócić sprzętu bo
            brak opakowania i takie tam.zażądałem więc naprawę urządzenia,na to kierownik
            zmiany odparł,że fakt iż w opisie był bluetooth nie oznacza,że on tam
            jest!!!powalił mnie tym na kolana.MM okazuje się dla idiotów.przyszłych klientów
            tej sieci namawiam by przed kupnem sprawdzali na miejscu sprzęt i jego
            podzespoły zgodne z opisem,bo można zapłacić za coś czego nie ma.jeśli odmawiają
            takowej usługi i kupujcie kota w worku,bo po wyjściu za bramki marketu
            pozostaniecie bez szans.ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY W TEJ SIECI!!!
        • Gość: obraza Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.master.pl 01.05.10, 20:04
          o wypraszam sobie ja tam pracuje i nie życzę sobie obrażania typu nie dla
          idiotów a kto tam pracuje !!!!! my jako pracownicy siedzimy w tym gównie i nie
          dość ze jesteśmy przytłaczani przez kierownictwo oczywiście mowa o wyższych
          stołkach to jeszcze musimy znosić kaprysy ludzi kupujących sprzęt na którym
          kompletnie się nie znają jest to poniekąd żałosne i meczące więc proszę nie
          obrażać personelu bo jest tak wygodnie nie jesteśmy przedstawicielami tego
          sklepu tylko pracownikami pozdrawiam
          • Gość: Gość Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.11.10, 22:56
            Jeśli reklamacja lub zwrot niedziałającego sprzętu, to kaprys klientów, to gratuluję pomyślunku ;P A jak wytłumaczysz wobec tego brak kompetencji pracownika, który nie potrafi określić, czy dany sprzęt posiada bluetooth? Pamiętajcie, że brak ważnego akcesorium, czy oprogramowania jest podstawą do reklamacji i zwrotu. A jeśli sądzicie inaczej, to rzecznik Konsumentów, ba UOKiK powinien Was zdrowo postawić do pionu!!!
            • Gość: Cr_v Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.02.11, 14:42
              Owszem, ale tylko jeśli te akcesorium/oprogramowanie jest zaznaczone w instrukcji, a nie na cenówce sklepowej. Tak mówi prawo, a ty wykazałeś się jego nieznajomością. Prawda jest taka, że mnóstwo konsumentów gó... wie o swoich prawach, a najchętniej to by ich nadużywało. Ekspertów jest mnóstwo.
      • Gość: Ania Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.adsl.inetia.pl 23.04.08, 14:31
        Ja kupiłam 3dni temu tam wieżę ale okazało się że prezent się
        zdublował i chciałam zwrócić niby proste ale cały dzień dzwoniłam i
        odsyłano mnie od jednego do drugiego -gratuluję organizacji pracy
        jestem pod wrażaniem !!!!!!!!!!!!!!!!!!Nigdy więcej tam nie kupię na
        pewno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • Gość: TT Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.free.aero2.net.pl 05.06.14, 01:24
        Jak będziecie mili problem w sklepie gdzie ewidentnie sklep ponosi winę za stan rzeczy.
        Bo Pan kierownik działu ma kompleksy, kierownik sprzedaży ma kompleksy, kierownik serwisu ma kompleksy a Pan Dyrektor sklepu ma manię wyższości.
        To trzeba złożyć oficjalną skargę w języku niemieckim do dyrektora sklepu, który jest odpowiedzialny za ten cyrk i takie same pismo wysyłać do Zarządu Media Saturn Holding w Ingolstadt Niemcy oraz do Centrali Media Saturn Polska w Warszawie.


    • Gość: JK Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.aster.pl / *.aster.pl 14.04.05, 19:32
      Twoi znajomi powinni zapoznać się z prawem jakie obowiązuje w PL. Jak się
      załatwia takie sprawy jest opisane m.in. na stronie Federacji Konsumentów. I to
      czy to jest MM, czy cokolwiek innego nie ma tu nic do rzeczy. Niestety u nas
      większość sprzedawców kombinuje jak może, żeby tylko pozbyć się klienta
      (oczywiście już po dokonaniu przez niego zakupu). W kilku różnych tzw.
      porządnych sklepach miałam problemy i zawsze wychodziło na moje, bo umiałam
      panom/paniom pokazać, że wiem co mi wolno, a ich obowiązuje. Miałam taki
      problem z kamerą kupioną w MM (okazało się, że jest jakaś plamka na
      obiektywie), a że była to ostatnia sztuka, to oczywiście nie było szans na
      wymianę. Też mnie w sklepie straszyli, że z nimi się nie wygra, ale wreszcie
      przyjęli towar z powrotem i zwrócili mi pieniądze.
      MM to sklep jak sklep. Ani lepszy ani gorszy od innych tego typu.
      A jak sami nie potraficie to zgłoście się do Federacji Konsumentów. Myślę, że
      poradzą, bo to oczywista sprawa (nie to co z moją kamerą - próbowali mi wmówić,
      że ta plamka nie przeszkadza w nagrywaniu, owszem, nie przeszkadzała, ale
      denerwująca była bardzo).
      • sebicomm Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! 15.04.05, 20:35
        Niestety zaden przepis w Polsce nie zmusi sprzedawcy do przyjecia zwrotu, jesli
        nie zastrzegl tego w umowie(np.markety budowlane informuja ze przyjmuja zwroty
        towaru nieuzywanego).
        Klient ma mozliwosc sprawdzenia sprzetu w sklepie, jesli z tego nie skorzysta,
        musi sie liczyc z tym ze bedzie musial reklamowac! niektore markety daja jednak
        kilka dni na sprawdzenie sprzetu, ale jest to dobra wola sprzedawcy!
        Mysle ze jesli sprzet jest bez sladow uzytkowania, to mozna zalatwic to
        polubownie bez zbednych awantur. Sprzedawca to tez czlowiek!
        • Gość: lapperr Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.aster.pl 05.11.06, 10:56
          bredzisz chopie.
        • Gość: fiX Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.07.09, 16:58
          jak nie umieja podlaczyc to co sie dziwic;/
      • Gość: york Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.146.197.198.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 25.01.18, 13:35
        kupiłem u nich drukarke hp która dziala3 dni poczym odmuwila posluszenstwa zaanioslem do reklamacji ido pory nie trafila donaprawy w serwisie w warsawie zdecydowanie odradzam zakupy w tm markecie
    • Gość: Borek Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.h.pppool.de 16.04.05, 19:20
      Powinni jechac do Niemiec.
      Kazda rzecz kupiona w Niemczech mozna oddac w ciago 14 dni z powrotem bez
      podania przyczyn.Byloby chyba taniej.
      www.saturn.de/frontend/offer/index.cfm?fa=prodlist_cache&grp_id=371000041&sub_grp_id=371000044&location=4
    • Gość: gość Media markt dla idotów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.05, 11:02
      Media markt to sklep dla... bowiem ceny w specjalistycznych np sklepach
      komputerowych z sprzetem jest w nich taniej niż w media markt a jeśli reklamują
      cene komputera to dokladnie trzeba zobaczyć jakie parametry techniczne komputer
      posiada a jeśli ma sie własną działalność to polecam zakupy w makro bo zawsze
      bedzie o 1 grosz taniej niż w hurtowni firmowej.
      • smolkowicz_a Re: Media markt dla idotów 25.04.05, 22:29
        To nieprawda! Kiedyś kupowaliśmy sprzęt w MM i od razu poinformowano nas, że
        musimy sprawdzić w domu czy wszystko działa, a jak się upewnimy to dopiero
        podbijają gwarancję.
        • eirenne Re: Media markt dla idotów 06.06.05, 15:01
          Mnie powiedzieli dokładnie to samo. Uważam, ze rozwiązanie ok.
        • Gość: m1y Re: Media markt dla idotów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.12.05, 18:10
          To prawda. Zawsze jak coś kupuję w Media Markt to mówią mi abym sprawdził odrazu
          na serwisie bądź u siebie w domu i jeżeli jest coś nie tak to można wymienić
          sprzęt na inny..
          • Gość: normalny Re: Media markt dla idotów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.12.05, 17:42
            Czytam te wszystkie wypowiedzi i sie zastanawiam dlaczego wszyscy nastawieni
            sceptycznie nie mówią o tym , że kompletnie nie znają przepisów w Polsce, nie
            potrafią odróżnić rękojmi od gwarancji i nie przyznaja sie do tego , że rozmowę
            z pracownikiem hali lub kierownikiem próbując coś załatwić rozpoczynają od słów
            w Polsce uznanych za niecenzuralne ???!!! Ludzie komuna się skończyła, nie ma w
            Polsce prawa zwrotu, jak macie jakiś poroblem od tego jest mozliwość
            wprowadzenia zmnian w Kodeksie Cywilnym - opisane w Konstytucji(ciekawe czy
            czytali :) Z doświadczenia wiem , że stwierdzenie , że sprzęt można sprawdzić w
            domu 90 % osob interpretuje , że można go kupić a potem oddać. Pamiętajcie ,
            że sklep to nie wypożyczalnia , a gwarancja i serwis są od usuwania wad w
            sprzęcie. I jeczsze jedno pieniacze - więcej kultury :) wszystko można załatwić.
            • Gość: spadaj Re: Media markt dla idotów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.12.05, 20:51
              Gość portalu: normalny napisała:
              >Ludzie komuna się skończyła

              Ale zaczęła się dyktatura dla idiotów
              • Gość: sam spadaj Re: Media markt dla idotów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.12.05, 21:48
                Uderz w stół a norzyce się odezwą.....
                • Gość: spadaj Re:Pijesz na służbie gamoniu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.12.05, 22:08
                  Gość portalu: sam spadaj napisał(a):

                  > Uderz w stół a norzyce się odezwą..
                  Norzyce ci nie pomogą.
                  • Gość: :) Re:Pijesz na służbie gamoniu IP: *.koba.pl 10.03.08, 10:34
                    a jakie madre odpowiedzi...i kto tu jest idiotą.kó.. rozmowa na poziomie
                    przedszkola. zapoznaj sie troche z prawem a zapewniam cie ze takie samo prawo
                    obowiazuje wszystkich sprzedawcow i to naprawde jest dobra wola ze ktos przyjmie
                    cos na wymiane...takze troche kultury bo jak bedziecie wulgarni to zapewne nie
                    ułatwi wam to dyskusji w serwisie. SPRZEDAWCA TO TEZ CZLOWIEK!!!!!!!!!
                    • Gość: pcn Re:Pijesz na służbie gamoniu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.05.09, 15:36
                      proponuje zapoznac sie z zasadami ortografii
                    • Gość: walsie Re:Pijesz na służbie gamoniu IP: *.pools.arcor-ip.net 15.10.12, 21:48
                      sprzedawca a zwlaszcza kierowniczek h...niczek serwisu gwarancyjnego to frajerstwo ,walcie sie oszusci z media ciulami.wiem jedno kupilem dwa laptopy moim dzieciom jeden wymienili po 3 dniach a 2gi lezy u nich 4 tygodnie i syn niestety kozysta ze stacjonarnego a mm gnoje nawet sie nie kwapia zadzwonic i poimformowac jak daleko sa z usunieciem usterki gnoje i zygam na mm nigdy tam nic nie kupie i moi znajomi oraz rodzina tez pozdrawiam z legnicy tez oszukanych przez media matolow
            • Gość: hehe Re: Media markt dla idotów IP: *.walbrzych.dialog.net.pl 30.09.06, 15:45
              Sklep też powinien stworzyć warunki do sprawdzenia sprzętu, czyli że trzebaby podpiąć i przetestować, coby to nie było, jak nie stwarza, to musi wziąć odpowiedzialność za sprzedaż niedziałającego urządzenia.
              • Gość: taki sobie gosc Re: Media markt dla idotów IP: 89.78.11.* 03.10.06, 19:35
                Sprawdzic ZAWSZE mozna!!! Sa w kazdym MM w punkcie obslugi klienta stanowiska do
                sprawdzenia sprzetu. Inna rzecza jest ze czasem trzeba poczekac na swoja kolej,
                bo jak 50 osob na raz chce sprawdzic czy aby na pewno mikser dziala to sie
                niestety kolejki robia, a wiadomo, ze jak Polak w kolejce stoi to sie
                niegrzeczny i niemily robi... wtedy wlasnie zaczynaja sie schody w relacjach "
                klient kontra
                slabo_oplacany_sprzedawca_ktory_pracuje_juz_dziesiata_godzine_z_upierdliwymi_klientami"
                :>
            • Gość: ktosik Re: Media markt dla idotów IP: 195.136.30.* 07.10.07, 12:36
              popieram cie w 100% ,,,dobrze mowisz ale ludziką lepiej przyjść do
              media zrobic dym i byc z siebie zadowolonym.....
            • Gość: pr Re: Media markt dla idotów IP: *.anicasystem.com.pl 27.11.09, 12:52
              W USA też nie ma prawa zwrotu (w sensie przepisów prawnych), a każda szanująca się sieć sprzedaży detalicznej umożliwia oddania sprzętu w ciągu kilku dni, bez żadnego 'ale'. Komuna w Polsce się wcale nie skończyła...
            • Gość: Zwiedzaczek Re: Media markt dla idotów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.11.10, 23:08
              Owszem, można, lecz niektórzy sprzedawcy, albo mający bat szefa nad sobą nie mogą przyjąć sprzętu, czy nie posiadają dostatecznej wiedzy prawnej dot. praw klienta i w ten oto sposób go zbywają. Wiadomo, że inwektywy, czy słowa używane powszechnie za obelżywe niewiele dają, ale nie można sobie też dać wejść na głowę. Istotne jest to, by klient znał swoje prawa i nie dał się robić w przysłowiowego konia.
        • Gość: aus Re: Media markt dla idotów IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.12.06, 14:55
          pozwala sprawdzic ale jak nie dziala to go nie przyjmuje!!!
          • Gość: .... Re: Media markt dla idotów IP: *.koba.pl 10.03.08, 10:38
            gdy sprawdzasz towar w serwisie ZAWSZE gdy okaze sie ze nie dziala towar
            wymieniamy jest na drugi DZIAŁAJĄCY.
        • Gość: m Re: Media markt dla idotów IP: *.koba.pl 10.03.08, 10:16
          potwierdzam, kupujac sprzet w MM poinformowano mnie o mozliwosci sprawdzenia
          sprzetu w domu w ciagu 7 dni od daty zakupu, jezeli towar nie dziala to
          nastepuje wymiana na drugi, a jezeli dziala mam rok na podsteplowanie
          gwarancji... jak do tej pory wyposazylam pół domu w sprzet z MM i nic nie było
          uszkodzone, mało tego jeszcze nic nie wyladowało w serwisie. sklep jak sklep. w
          jakims avansie czy euro agd takze mozna trafic na wadliwy towar, przeciez to nie
          wina pracowników tylko producenta, a taki sam sprzet jedzie zarowno do MM jak i
          innych sklepow dlatego uwazam ze bzdura jest wygadywanie ze sprzet z MM jest
          wadliwy i nic nie dziala...gdyby tak bylo to MM nie byloby tak ogromna siecia w
          polsce.....
      • Gość: yaroo Re: Media markt dla idotów IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.11.06, 13:06
        A ja odradzam zakupy zarówno w MM jak i Makro jeśli chodzi o sprzet
        elektroniczny. W obu sklepach sprzet nie jest najlepszej jakosci. Do MM znajomi
        oddawali juz 3 razy sprzet, a do Makro cztery!!!!
        • Gość: xyz Re: Media markt dla idotów IP: 194.156.44.* 13.07.09, 12:14

          MM - nie produkuje sprzętu tylko sprzedaje. A jak sie sprzedaje
          miliony szt. to prawdopodobieństwo, że sie zepsuje jest wiekszy a
          nizeli w sklepie u Pana Z...który sprzedał 3 szt. w roku
    • Gość: monika Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.idea.pl 01.05.05, 18:58
      Chyba że niezwłocznie po zakupie podsteplowali gwarancję/zakładam że tak jest
      jak przejechali 150km/wtedy tylko na zasadzie reklamacji,jeżeli natomiast
      zabiorą sprzęt do domu w celu sprawdzenia bez podbijania karty gwarancyjnej i
      będzie miał wady,usterki bez problemu sprzęt można zwrócić wiem bo korzystałam
      ze zwrotów.Jednak nie uważam iż sklep ten jest w zupełności ok kupuliśmy
      ap.cyfrowy i instrukcji była na płycie,oczywiście ktoś założył że posiada się
      komp. i drukarkę bo niby dlaczego mam nie mieć instr.na papierze np.kiedy
      wyjadę na wycieczkę,chyba wygodniej.
      • Gość: taki sobie gosc Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 89.78.11.* 03.10.06, 19:40
        rozumiem, ze zeby wywolac zdjecia ze swojej nowej cyfrowki, wyjmujesz karte
        pamieci i zanosisz ja do fotolabu? Wiesz, w kazdym sprzecie ktory ma cokolwiek
        wspolnego z komputerem instrukcja obslugi znajduje sie na plycie. To raz. Dwa to
        to ze NIE MA OBOWIAZKU umieszczania INSTRUKCJI OBSLUGI na papierze (oczywiscie
        nie mowie tu o istrukcji instalacji/podlaczenia). A trzy to to, ze nie jest wina
        sprzedawcy, ze brak kilkudziesieciu gram instrukcji, ktorej i tak przecietny
        urzyszkodnik nie czyta i wyrzuca zaraz po otwarciu opakowania, a ktora jest
        wygodnie i przejzyscie wykonana na plycie CD. pozdro
        • Gość: szef Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.limes.com.pl 07.07.07, 21:50
          dokladnie,instrukcje na cd to dla niektorych ciezki orzech do zgryzienia(vide cyfrówki samsunga)
        • hrabina_feu Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! 15.08.07, 11:18
          użytkownik
      • Gość: gr Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.06.09, 20:46
        Po pierwsze to instrukcje na płycie zamieszcza producent a nie
        sklep. Po drugie nie powiesz mi chyba, ze na wycieczke jedziesz z
        instrugja obslugi aparatu i przed kazdym zrobionym zdjeciem do niej
        zagladasz ;-) tak aby zdjecia byly naprawde piękne :-) hehe
      • Gość: MEDIA MARKT Re: Media Markt - IP: *.interpc.pl 11.05.10, 00:38
        witam od 6lat pracuje w media i jak to czytam to smiac mi sie chce ten kto nie
        pracował w handlu nie wie jacy potrafią byc klienci mowie kazdemu po przejsciu
        przez kase prosze podejsc na serwis i sprawdzic sobie sprzet bo jak bedzie
        uszkodzenie mechaniczne to odrazu wymienimy zgadnijcie co słysze :) MUSZE A PO
        CO NIE MAM CZASU oczywiscie mowie wtedy jak rozpakujecie w domu i bedzie
        pekniecie serwis nie wymieni oczywiscie nic sobie z tego nie robia i moze 20% z
        nich sprawdzi a resztra ma to w d....... A GDY OKAZUJE SIE COS NIE TAK I WRACAJA
        TO ZACZYNA SIE OD WYZYWANIA A NAM NIT NIE POWIEDZIAŁ I W ŻYWE OCZY KŁAMIĄ
        ŻAŁOSNE I TO HASŁO CHCE ROZMAWIAC Z KIERWONIKIEM ALBO DYREKTOREM :) SMIAC MI SIE
        CHCE TAK JAKBY MIAŁ POWIEDZIEC CO INNEGO NIZ JA :)ŻAŁOSNE
        • Gość: gizmunio Re: Media Markt - IP: *.dynamic.chello.pl 28.10.18, 15:07
          Najlepsze to jest to że jak już rozmawiają z tym Kierownikiem i nadal nie słyszą tego co chcą usłyszeć pada zawsze ale to zawsze tekst " A kim tu Pan jest ? - nikim!!!"
    • Gość: Agata Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 80.50.27.* 05.05.05, 20:17
      Znajomi faktycznie podstęplowali gwarancje na miejscu. sprzęt im sprawdzono,
      tam działał. Rzecznik Praw Konsumenta, do którego dzwonili powiedział, ze w MM
      zawsze działa, bo oni swoje urządzenia mają jakoś tak poustawiane, że tam
      działa, a na "normalnych", w domach klientów-często nie. Pozdrawiam.
      • Gość: JK Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.aster.pl / *.aster.pl 05.05.05, 22:15
        A jakież to tajemnicze urządzenia mają w MM, że tam działa, a w domach nie?
        Zwykle chyba jest odwrotnie. W sklepie trudno sprawdzić cokolwiek, bo
        zakłócenia itp. (np. sprzęty z antenami różnej maści). A tu nagle MM opracował
        swój system. Ciekawe jaki? Może ktoś wie coś bliżej?
      • Gość: polewka totalna Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.udn.pl 03.06.05, 10:58
        Buhauhuh ajaki sklep reprezentujesz?? Euro AGD " U nas taniej niz w Media Markt
        " - a najtansze DVD to wygadel ok 700 zł.
      • Gość: ktos Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.koba.pl 10.03.08, 10:44
        a to suuuuper teoria...ciekawe jaki to szprzet maja w tym MM...może prąd tez
        inny mają...naprawde radziłabym sie troszke zastanowic przed napisaniem takich
        bzdur, a jezeli rzecznik takie rzeczy wygaduje to musi byc naprawde mądry,
        hmm...sprzet na którym wszystko działa ...ciekawe... musze se cos takiego do
        domu zalatwic
    • Gość: kredens Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.tvgawex.pl 13.05.05, 00:18
      150 km?? ..jak już ktoś tyle przejechał to można nadłożyć jeszcze
      kilkadziesiąt kilometrów i zrobić zakupu RTV w Niemczech będzie i taniej o około
      20-30% i sprzęt nie będzie tak felerny w ilościach hurtowych.
    • Gość: zbig Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.06.05, 16:27
      mnie zastanawia jak może nie działać 15 odtwarzaczy naraz? może obsługa jest
      nieudolna i czegoś nie umie podłączyć?
      • Gość: asd MM TO najdrozszy market popują kase za granice IP: *.netia.piekary.net 07.06.05, 20:26
        ODRADZAM
        ODRADZAMODRADZAMODRADZAMODRADZAMODRADZAMODRADZAMODRADZAM
        ODRADZAM
        ODRADZAM
        ODRADZAM
        ODRADZAM
        • Gość: MichalP Re: MM TO najdrozszy market popują kase za granic IP: *.wctt.pl 03.11.08, 10:21
          Czy najdroższy to się nie wypowiem, ale faktem jest, że wszystkie "promocje" MM
          to o kant d* rozbić. Ot najnowszy przykład. MM szumnie się ogłaszało, że od
          31.10 do 2.11.2008 wszystkie telewizory tańsze o "VAT". Faktycznie, na
          urządzeniach ceny oficjalne a na górze przyklejone "nowe". Tylko nie wiadomo,
          czy w nocy z 30 na 31.10 jakieś elfy albo krasnoludki nie hasały po sklepie i
          nie wymieniały oficjalnych cen na wyższe, tak aby po "obniżce" za dużo nie
          stracić a kto wie, może nawet zyskać, czy też po prostu standardowo MM zdziera.
          Byłem w MM 2.11 i co zobaczyłem? Faktycznie mamy durne społeczeństwo. Większość
          telewizorów wykupiona!!! Szok!!! Chciałem sprawdzić, czy ceny faktycznie są tak
          rewelacyjne, czy to może kolejna podpucha. Stoisko obok były komputery apple z
          podłączeniem do netu. Niestety popularny skąpiec nie chodzić, więc z porównania
          nici :P Szkoda, że nie miałem telefonu z podłączeniem do internetu np. iphone.
          No to zrobiłem parę fotek i sprawdziłem sobie ceny w domu. Co się okazało? Że
          społeczeństwo mamy durne. Wszystkie telewizory (już po przecenie) droższe od
          tych z internetu przynajmniej o 10-15%. Gratuluję.
    • stary.prochazka inna histora 19.06.05, 19:27
      kilka dni temu moja luba kupowała monitor do komputera w Media Markt (W-wa, ul.
      Ostrobramska) i okazało się że nie można sprawdzić czy kupowany monitor działa
      tzn. podłączyć go do prądu albo nawet do komputera. Powiedziano jej że zamiast
      tego może sobie wybrać jeden z tych, które działają w takiej wielkiej ścianie
      monitorów.
      • Gość: JK Re: inna histora IP: *.aster.pl / *.aster.pl 20.06.05, 21:18
        Teraz taka moda w wielu sklepach, zwłaszcza tych dużych. Masz parę dni na
        sprawdzenie w domu. Ale jak się bardzo uprzesz to mają obowiązek umożliwić ci
        sprawdzenie sprzętu w sklepie. Ludzie! Nie róbcie z siebie niemot, które sobie
        nie potrafią załatwić prostych i oczywistych rzeczy!!!
        • stary.prochazka Re: inna histora 21.06.05, 09:42
          przepraszam, ale nie spędzam połowy życia w supermarketach więc nie wiem. Mam
          ciekawsze zajęcia.
          • Gość: JK Re: inna histora IP: *.aster.pl / *.aster.pl 21.06.05, 20:38
            stary.prochazka napisał:
            > przepraszam, ale nie spędzam połowy życia w supermarketach więc nie wiem. Mam
            > ciekawsze zajęcia.

            A z czego wywnioskowałeś, że ja spędzam? (Tak odebrałam twoją odpowiedź). Czy
            twoim zdaniem znajomość i umiejętność dochodzenia swoich praw wynika ze
            spędzania połowy życia w supermarketach? Co jakiś czas kupuję różnej maści
            sprzęty, m. in. w MM, i wiem co muszę, co mogę i czego mam prawo wymagać od
            sprzedawcy. Czy to coś złego? Dzięki temu nie piszę mądrych postów, że "DVD nie
            działa, pan w sklepie powiedział, żebym poszedł do serwisu, a serwis nie
            zreperował i jaki to ja jestem biedny, a sklep be, a serwis jeszcze gorszy".
            Masz bardzo dziwny pogląd na świat.
            • stary.prochazka Re: inna histora 22.06.05, 00:15
              twórczo rozwinęłaś moją myśl no ale niech ci będzie, nie o to mi chodziło. Poza
              niechęcia do MM (jestem idiotą) uważam że to głupie, że nie można sprawdzić na
              miejscu a w tym przypadku moja luba bardzo się upierała a pan sprzedający bardzo
              był niechętny, żeby sprawdzić.
              Efekt jest taki że monitor pochodził 3 dni i stwierdził że ma dosyć a teraz
              działa jak mu się zachce. Znajomy serwis komputerowy z ktorym się
              konsultowaliśmy stwierdził że monitor jest zepsuty, dziś akurat działa ale nie
              wiem czy jutro będzie działał. Monitor będzie wymieniony ale kto nam zwróci za
              benzynę, czas zmarnowany na reklamację, na próby naprawienia i np. za niemożnośc
              wysłania na czas pewnej ważnej aplikacji?
              • stary.prochazka Re: inna histora 22.06.05, 00:19
                PS: moja luba i jej mama to naprawdę dwie twarde konsumentki, które sobie w
                kaszę nie dadzą dmuchać. Jeśli mówią że facet był niechętny to znaczy ze
                naprawdę musiały go mocno przyciskać i że musiał je co najmniej zwymyślać:)
                • Gość: JK Re: inna histora IP: *.aster.pl / *.aster.pl 22.06.05, 20:02
                  stary.prochazka napisał:
                  > PS: moja luba i jej mama to naprawdę dwie twarde konsumentki, które sobie w
                  > kaszę nie dadzą dmuchać. Jeśli mówią że facet był niechętny to znaczy ze
                  > naprawdę musiały go mocno przyciskać i że musiał je co najmniej zwymyślać:)

                  Wierzę, bo sama miałam wielokrotnie do czynienia z takimi opornymi
                  sprzedawcami, nie tylko w MM. Zawsze w takich przypadkach walczę dzielnie, jak
                  nic nie działa to rzucam przepisami i wzywam kierownika. Czasem trwa to jakiś
                  czas, ale jeszcze nie zdarzyło mi się "przegrać". Na szczęście miałam tylko
                  kilka takich batalii. A co do twojego przypadku to w naszej ustawie jest
                  napisane, że "sprzedawca jest obowiązany zapewnić w miejscu sprzedaży
                  odpowiednie warunki... umożliwiające... sprawdzenie jakości, kompletności oraz
                  funkcjonowanie głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów". Rozumiem, że
                  np. w przypadku pralki jest to dość utrudnione, ale monitor chyba temu
                  przepisowi podlega jak najbardziej. Ale cóż, to jest Polska. Przepisy sobie, a
                  sklepy sobie. Dlatego trzeba się kłócić o swoje. Niech taki "duży" sobie nie
                  myśli, że mu wszystko wolno, a ludzie się tak dadzą.
                  • Gość: tom Re: inna histora IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.02.09, 13:49
                    Nie sprzedawca zapewmnia... lecz firma.
                    Lepiej kupić na internecie :) Można sobie sprawdzić...
                    i przy okazji wyżyć się na sprzedawcy.

                • Gość: jasny Re: inna histora IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.06.05, 14:49
                  >Efekt jest taki że monitor pochodził 3 dni i stwierdził że ma dosyć a teraz
                  > działa jak mu się zachce.

                  Co by wam dalo sprawdzenie tego monitora w sklepie ? Sam piszesz ze dzialal 3
                  dni, wiec jak mniemam jak go sobie wlaczyles w domu po raz pierwszy to dzialal.
                  I tak samo by dzialal w sklepie.

                  Nie mowie ze sklep nie powinien umozliwic sprawdzenia sprzetu.

                  Ale w twoim przypadku jedziesz na sklep tak jakby, brak sprawdzenia w sklepie
                  byl powodem ze twoj sprzet sie popsul po 3 dniach uzytkowania w domu.

                  Rozumiem ze moglbys sie wpienic gdybyu monitor okazal sie trupem od razu po
                  przywiezieniu do domu, ale w twoim przypadku - wiecej logiki.
                  • stary.prochazka Re: inna histora 25.06.05, 16:15
                    wpieniam się na to że Media Markt nie tylko nie umożliwił ale UTRUDNIAŁ
                    sprawdzenie sprzętu. Kto wie - może już wtedy ujawniłyby się jakieś wady. Myślę
                    że ogólnie sprawdzenie sprzętu w sklepie uchroniłoby wiele osób przed kupowaniem
                    szmelcu.
                    PS: afera z monitorem zbiegła się w czasie z finiszem studiów (magisterka,
                    obrona) i akurat komputer był mi bardzo potrzebny a zepsuty monitor był w
                    takiej sytuacji czymś SZCZEGÓLNIE uciążliwym.
                    • silic Re: inna histora 24.10.06, 14:38
                      A monitor był LCD ? Bo jeśli był, to może być sprawa z wadliwymi pixelami.
                      Sklepy nie zgadzają się na uruchamianie sprzętu u nich, bo jeśli będzie
                      uszkodzony piksel i klient go zauważy, to nie kupi. Niestety, różni producenci
                      definiują poziom uszkodzeń jako podlegajacy gwarancji różnie i czasem uszkodzone
                      piksele nie są podstawą do reklamacji. Jest to chora sytuacja, bo sprzęt jest
                      sprawny wg. producenta i nie uzna on reklamacji natomiast dla sklepu sprzęt jest
                      nie sprzedawalny.
                    • Gość: fasola Re: inna histora IP: *.elpos.net 21.10.07, 21:03
                      uczepiliście się tego MM wszędzie takie rzeczy się zdarzają ale ludzie bez
                      paniki!!!Nie macie innych problemów???dajcie żyć
                      • Gość: frekwencja Re: inna histora IP: *.elpos.net 21.10.07, 21:09
                        A ja właśnie zaczynam pracę w nowo otwieranym MM .Nawijacie na ten sklep
                        ...Ludzie ..Myślę że tak zle nie jest tylko wy to przejaskrawiacie..Normalka.
                        Jak jechac to po całości..
              • Gość: Monika Re: inna histora IP: *.koba.pl 10.03.08, 10:49
                a jakbyście kupili ten monitor w innym sklepie i takze by nie działał to
                rozumiem ze zwróciliby ci pieniadze za bezyne i zmarnowany czas...kolejne super
                teorie
    • Gość: Heath Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 193.59.95.* 23.06.05, 08:13
      Rzeczywiście, te same sieci RTV za granicą to inna bajka. Rok temu w MM w
      Niemczech kupiłem z kumplami 3 monitory LCD. Spędziliśmy tam chyba ze 3 godziny,
      koleś który obsługiwał ten dział podłączał każdy monitor który pokazaliśmy i
      mogliśmy testować do woli. Monitor był tańszy od tego samego w Polsce i jako że
      kupowaliśmy 3 sztuki, to jeszcze utargowaliśmy zniżkę (!!!).
      • Gość: Thea Re: MM - nie odradzam, radze nauczyc wlasciwego po IP: *.pools.arcor-ip.net 26.12.05, 12:20
        Gość portalu: Heath napisał(a):
        > Rzeczywiście, te same sieci RTV za granicą to inna bajka. Rok temu w MM w
        > Niemczech kupiłem z kumplami 3 monitory LCD. Spędziliśmy tam chyba ze 3 godziny...
        ******************
        Tak jest, sprzet nie musi byc sprawdzony w sklepie!!!
        Kto podbija karte gwarancyjna na Zachodzie? Tego nie znamy, dowodem rozpoczecia
        gwarancji jest paragon kupna sprzetu i ten wlasnie trzeba zachowac.
        Wymiana towaru, czy w MM czy w innym sklepie jest bez problemu. Jeszcze mi sie
        nie zdarzylo zeby kupic nie dzialajacy sprzet, zdarzylo mi sie raz ze po
        miesiacu zaczol szumiec telefon. Spakowalam, dolaczylam paragon i po miesiacu go
        oddalam bez problemu. Sadze, ze wiele kupujacych sprzet nie zna swoich praw
        konsumenckich i nie wie jak postepowac w tej sprawie, natomiast sprzedajacy
        interpretuje prawo po swojemu, co jest nie dopuszczalne. Dla pewnosci przy
        zakupie sprzetu, srodkow budowlanych czy innych, pytam sie zawsze przy kasie,
        czy w razie jakiegos przypadku moge sprzet czy towar wymienic albo przyniesc z
        powrotem. Mimo licznych przypadkow nigdy nie mialam z tym klopotow. Dodam do
        mojej wypowiedzi, nie mieszkam w Polsce ale gdybym mieszkala tez bym sie takim
        prawom jakie wy tu opisujecie nie poddala!!!

        PS. Za przejechanie 150 km w celu reklamacji, rzadala bym czesciowego zwrotu
        kosztow podrozy. Na punkcie reklamacji jestem radykalna, reaguje na wszystkie
        niedociagniecia handlu, dla przykladu opisze wam ostatnie zdazenie. Otoz w
        znanym wam sklepie sieci Real kupowalam z Tchibo kawe, byla nad nia wywieszona
        wielka reklama promocji, roznica miedzy cena normalna a promocyjna wynosila 0,5
        Euro.
        Przychodze na kase, kasierka kasuje mi cene normalna, zwrcilam jej uwage,
        poslala mnie do informacji, postawilam wozek pod jej opieka i poszlam z
        paragonem do wnetrza sklepu, sprawdzilam cene na plakacie promocji, zawolam
        kierownika stoiska, pokazalam mu paragon i cene promocyjna na plakacie, mimo ze
        ona tego dnia nie obowiazywala. Bez dyskusji przekreslil mi cene na paragonie,
        wreczyl do reki nastepna paczke kawy (za darmo) kazal isc do informacji po
        odebranie roznicy w cenie. To ze kupowalam wiecej paczek tej kawy, roznica byla
        dosc spora. Pani z informacji zaczela byc madrzejsza jak jej przelozony, w koncu
        wymienilam nazwisko szefa i poprosilam zeby sie z nim skontaktowala. Po rozmowie
        telefonicznej z szefem, wyplacila mi te roznice bez rzadnego slowa. Zwalczac
        nieprawidlowosci, na ulicy jest dosc ludzi czekajacych na zatrudnienie!!! Wiec
        skoro nie podaza wszystkiego sami niech zatrudnia wystarczajacy sztab ludzi zeby
        wszystko dzialalo w porzadku.
        • Gość: mily Re: MM - nie odradzam, radze nauczyc wlasciwego p IP: *.icpnet.pl 12.12.06, 21:31
          ZACZNIJMY OD TEGO, ZE SLOWO "zadnego" pisze sie prze "ż", a nie "rz".
          Naucz sie kobieto pierw zasad ortografii, a pozniej wypisuje te swoje bzdury.
          • Gość: power Re: MM - nie odradzam, radze nauczyc wlasciwego p IP: *.crowley.pl 26.07.07, 11:49
            a "SLOWO" pisze się przez Ł EŁŁ a nie EELL!! ja też robie błędy
            ortograficzne, ale mam na to papiery, że mam dyzgrafie.
            • Gość: ROBIN Re: MM - nie odradzam, radze nauczyc wlasciwego p IP: 194.156.44.* 05.05.08, 17:27
              A kogo to obchodzi???? :), że masz papiery.
    • Gość: niki Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 212.160.108.* 25.06.05, 20:49
      Nieprawda.Ja zaoparuje się w różny sprzęt w MM i nigdy nie miałem kłopotu z
      wymianą niedziałającego sprzętu -czy to AGD,czy RTV.W przypadku zakupu pouczano
      mnie abym gwarację podbijał po 5 dniach,gdyż te 5 dni jest na próbę sprzętu.Po
      podbiciu gwarancji nie można już zwracać.I nikt go nie przyjmie-jedynie do
      naprawy-jak jest uszkodzony.
      • Gość: pers Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.icpnet.pl 29.07.09, 19:05
        to proponuje odwiedzić MM w Poznaniu .Kupiłem pralke która padła po jednym praniu .Zgłosiłem sie do MM i tam niechcą z człowiekiem wogóle rozmawiać i tylko serwis.O wymianie sprzętu zapomnij . Klient jest tam mile widziany tylko do momenu zapłacenia ,a potem to najlepiej niech się niepokazuje
    • koraliki ja kiedyś bez problemów zwróciłam discman 03.07.05, 15:29
      Może akurat miałam szczęście, albo od tego czasu ich postępowanie się zmieniło.
      Kupiłam discman. Miał być z radiem. Pokazałam panu sprzedawcy, który chcę i on
      mi go wyjął w pudełku z szafki zamykanj na kluczyk. Kupiłam go, powiedziano mi
      że jest 7 dni na sprawdzenie. W domu okazało się, że ten discman nie ma radia, a
      wyglądał identycznie jak ten z radiem. Następnego dnia pojechałam tam i
      opowiedziałam wszystko. Powiedziałam, że przez pomyłkę kupiłam ten bez radia i
      że chcę wymienić. Ale okazało się, że ten z radiem był ostatni (wystawowy) i
      dlatego nie było go już w pudełkach (i dlatego ten sprzedawca się pomylił, bo
      wyglądały tak samo). Więc spytano mnie czy chcęten wystawowy, powiedziałam, że
      nie, więc bez problemów zwrócili mi pieniądze.
      To było w MM w W-wie na Górczewskiej ok 1,5 roku temu.
      • Gość: qwerty Re: ja kiedyś bez problemów zwróciłam discman IP: 217.153.173.* 01.11.07, 18:00
        Takie było Twoje prawo, towar nie był zgodny z umową :) Powiedziałaś, że chcesz
        z radiem a dostałaś bez, jeżeli by mieli nówkę z radiem to nie miałabyś prawa
        otrzymania pieniędzy ponieważ mogli dać towar taki jaki chciałaś a że go nie
        mieli to miałaś wybór albo z ekspozycji albo kasa bo inny towar mógł Cię nie
        interesować.
    • Gość: niki Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 212.160.108.* 03.07.05, 16:39
      Ja wielokrotnie tam kupując zawsze mam propozycję,że w razie nie działania
      sprzętu mam możliwość jego wymiany.Nawet po regulaminowych 7 dniach /tylko aby
      nie przecholować/też jest możliwość wymiany.Tylko żeby nie podbić karty
      gwarancyjnej - będzie po ptokach.Pozdrawiam.cz.
      • Gość: nikt-ccb Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.12.05, 22:36
        Wielokrotnie kupowałem w innych sklepach wyroby chińskie i to nawet po 10-30 złotych i zawsze chodziły.A w przypadku niedziałającego grzejnika z reguły to spalenie domu.
    • Gość: xyz Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.toya.net.pl 25.12.05, 17:56
      A to dziwne. Ja mogłam zwrócić zakupiony towar w tym sklepie (był to monitor).
      Wiem ze mozna tez zamienić. Moze zle podłączyli i nie działa, bo zeby wszystkie
      nie działały to chyba nie moze tak byc.
      • Gość: :D Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.spray.net.pl 24.09.06, 13:08
        grubymi nićmi szyta prowokacja konkurencji. 15 sztuk nie dziala - akurat!
        • Gość: KACZKA Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.icpnet.pl 12.12.06, 21:17
          Pewnie pan od "uszkodzonego" sprzetu po prostu nie uimie liczyc i w ogole niech
          zmieni prochy, bo jak widac ATUALNE MU NIE SLUZA:)
    • Gość: niki Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 80.54.171.* 29.09.06, 19:26
      Z tymi 15 sztukami-to jest grubymi nićmi szyte.Coś nie tak.
      • Gość: zdziwiona Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 80.51.253.* 01.11.06, 11:13
        Nie wiem, czy to prawda z tymi DVD, ale ja kupowałam 1 szt. w Krakowie w MM i w domu po 2 dniach przestał działać ( nie podbiłam gwarancji ). Wróciłam do sklepu i zaproponowano mi nowy DVD lub zwrot kasy. Nie było problemów!
    • Gość: JA Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.kalisz.mm.pl 13.11.06, 18:27
      media markt- tylko dla IDIOTÓW
      • Gość: idiota z innej beczki IP: *.aster.pl 14.01.07, 15:26
        dalem z siebie zrobic idiote i kupilem u nich sprzet do kuchni - ta sama
        kuchenka z plytą w sklepie internetowym 500 zł taniej. idoita idiota!
    • gauche Re: Media Markt - polecam 14.01.07, 18:46
      otis_tarda@poczta.onet.pl
    • Gość: bolas Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.07, 20:32
      Tak swoją drogą to trzeba mieć za duzo kasy aby kupować 15 dvd w media.
    • Gość: niki Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 80.54.171.* 28.01.07, 13:23
      Ja w mediach kupowałem monitor. Inny sklep mi oferował taki sam o 50 zł taniej
      nie dając żadnej gwaracji tzw. 7 dni na wymianę. Wolałem iść do mediów,kupić
      drożej i słysząc, że w razie jakiejś niesprawności w ciągu 7 dni można wymienić
      bez problemu.To było ich plusem.
      • Gość: Roman-Piroman Nie chcecie, nie kupujcie! IP: *.toya.net.pl 11.02.07, 21:40
        Będziemy Wam wdzięczni, jeśli zamiast przyłazić całymi rodzinami i pieprzyć
        trzy po trzy(że na necie to taniej, a to, to takie, a tamto srakie), kręcić
        się, łazić w tę i z powrotem (widoczne zwłaszcza w niedziele), pojdziecie sobie
        na spacer, albo do kościółka... Lubimy i oczekujemy konkretnych klientów, a
        gdybanie, że ktoś coś kupił uszkodzonego i nie chcieli oddać, albo, że ktoś w
        paczce znalazł kota w worku itp. pozostawcie sobie na forum, śmiać mi się chce,
        jak czytam niektóre posty!!! :) Jesteśmy narodem, który po pierwsze nie zna
        prawa, po drugie nie potrafi go egzekwowac, a po trzecie ma świetny potęciał do
        robienia afer! Wprost to uwielbiamy!!! Banda imbecyli!!! Pozdrawiam!
        • Gość: Hans Kłos powiedział sfrustrowany pracownik Media Markt IP: *.e-wro.net.pl 12.02.07, 14:21
        • Gość: Marcin Jaskolski Pan z MM ma racje Polacy nie znaja prawa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.08.07, 22:30
          Nie ma takiej mozliwosci aby Media Markt nie przyjal towaru. Nie ma
          czegos takiego Oni moga sobie ustalac swoje przepisy korzystajc z
          glupoty ludzi ktorzy pokornie odchodza z przyslowiowym kwitkiem.
          Media Markt dziala na terenie polski i podlega polskiemu prawu.
          Nigdy nie bylo sytuacji abym zwracajac cos w MM mial powazniejszy
          problem. Oczywiscie zawsze slyszalem ze MM nie przyjmuje zwrotow.
          Natomiast czesto wystarczylo po prostu nie robic awantury tylko
          powiedziec ze chcialbym oddac bo .... (powod) i pani mowila zrobie
          wyjatek Na co odpowiadalem Nie robi Pani wyjatku tak stanowi prawo.
          Mozecie sobie wziac nawet nawet sprzet na jakis czas i go zwrocic
          bez podania przyczyny. Znam takich co tak robili Dla mnie to czyste
          chamstwo pouzywac w weekend i oddac ale mozna. Polecam zapoznanie
          sie Waszymi wlasnymi prawami na roznych plaszczyznach. Wtedy nie
          ebdzie takich glupot na forum. A Do Pana z MM. Ludzie moga
          przychodzic na wycieczki do MM całymi rodzinami nawet szkolami i
          pokazywac jak malo jest kompetentnych sprzedawcow ktorzy nie znaja
          sie na swojej pracy
          • Gość: kolo Re: Pan z MM ma racje Polacy nie znaja prawa IP: *.chello.pl 29.08.07, 20:41
            ale ty dno jesteś
          • Gość: qfeel Re: Pan z MM ma racje Polacy nie znaja prawa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.10.07, 00:02
            Niech Pan poczyta ZE ZROZUMIENIEM kodeks cywilny oraz ustawe z 27
            lipca 2002 tzw. konsumencka - ani w jednym ani w drugim brak jest
            uregulowan dotyczacych natychmiastowych wymian i zwrotow towarow. W
            momencie przejscia przez kase sprzet jest osoby ktora go kupila i
            basta. A to, ze ktos przychodzi do sklepu i chce oddac LCD albo
            plazme bo byla potrzebna zeby sie pochwalic przed rodzina ze wsi
            mowiac ze sie nie podoba - to ma problem! Widzialy galy co braly!
            Zarowno wymiana jak i zwrot przez najblizsze dni po dokonaniu
            trazsakcji kupna/sprzedazy to TYLKO dobra wola sprzedawcy. Z
            autopsii wiem, iz jezeli towar zAkupiony w MM (Ostrobramska) jest
            zepsuty mozna go wymienic bez zadnego prolemu, o ile oczywiscie mamy
            wszystkie rzeczy, ktore byly razem z nim (akcesoria, opakowanie,
            styropiany) oraz towar nie jest po przejsciac (brak rys, zadrapan,
            itp.).
            Odnosnie 15 sztuk zepsutych - prawdopodobne, ale raczej nierealne.
            Pamietajmy, ze przy takich ilosciach jakie sprzedaje media nie jest
            w stanie sprawdzic wszystkich. To po pierwsze. Po drugie sklepowi
            nie zalezy na sprzedawaniu stuk zepsutych - to po drugie. Po trzecie
            to nie jest wina sklepu ze cala partia moze miec np. zwalony soft w
            urzadzeniu.
            Co do sprawdzania towaru - wiekszosc sklepow typu MM ma mozliwosc
            sprawdzenia sprzetu przy punkcie obslugi klienta. Z przyczyn
            technicznych nie moze sie to odbywac na sklepie (juz widze te tlumy
            pytaczy stojace grzecznie w kolejce do Pana sprzedawcy, ktory
            nierozgarnietemu klientowi tlumaczy przez 2 godziny roznice miedzy
            pikselem a subpielem w miedzyczasie prezentujac 8 typow monitorow
            jednoczenie je podlaczajac i spradzajac). Nie mowie tez o tych
            osobach, ktore pozniej beda chcialy kupic monitor i sprawdzic
            monitor fabrycznie zapakowany, a takich juz nie bedzie, bo byly
            wczesniej przezentowane przez sprzedawce. i co na to taki klient? ze
            media sprzedaje uzywane rzeczy! a jakze! pojechac po sprzedawcy jak
            po burej suce! bo oczywiscie on sie nie odezwie, bo mu nie wypada...
            ehhh... szkoda mowic...
          • Gość: pracownik mm Re: Pan z MM ma racje Polacy nie znaja prawa IP: *.chello.pl 03.05.08, 22:38
            po co przychodzić do MM i zapoznawac się z nie kompetencją wystarczy
            poczytać marcinajaskólskirgo :P
        • Gość: qwerty Re: Nie chcecie, nie kupujcie! IP: 217.153.173.* 01.11.07, 17:54
          Polacy nie znają prawa i taka jest prawda! Siedzę na serwisie i co drugi klient
          to "prawnik", "radca prawny" albo jeszcze inny cudak. Wymiana towaru sprawnego
          do 14 dni to tylko dobra wola sprzedawcy tak samo jak i zwrot gotówki. Dla
          wszystkich imbecyli którzy myślą, że mogą tak po prostu oddać sobie sprzęt i
          żądać zwrotu gotówki NIE MACIE TAKIEGO PRAWA zostało one uchylone w 1995r.
          (kiedyś do 5 dni była taka możliwość). Jeżeli chodzi o wymianę to też polecam
          czytać dokładnie warunki takowej wymiany, sprzedawca musi tak czy inaczej
          wyrazić zgodę więc pomimo informacji zawsze pytajcie sprzedawce czy będziecie
          mogli wymienić prosząc go o podanie imienia i nazwiska abyście potem taką osobę
          mogli poprosić aby podeszła na serwis w razie ewentualnego zwrotu. Na koniec,
          trochę szacunku dla ludzi pracujących na serwisie bo my chcemy Wam pomóc i
          rozumiemy ludzi ale tylko takich którzy nie są bucami i potrafią sobie
          uświadomić, że nie my ten sprzęt produkujemy i 2 NIE MY GO NAPRAWIAMY.
          Pośredniczymy pomiędzy klientem a producentem jeżeli chodzi o uprawnienia
          konsumenta to też polecam dokładnie się zapoznać z ustawą. Często jest tak, że
          idziemy na rękę przy nie dużych kwotach, żeby mieć spokój z krzykaczami ale
          pamiętajcie, że to my chcemy mieć spokój a nie Wy coś wywalczyliście sobie.
          Często potem słyszę jak ktoś mówi "jak to skorzystał ze swoich praw i nie dał
          się serwisowi" ręce opadają..."nieznajomość prawa szkodzi" niestety w Polsce
          mało ludzi o tym pamięta i zamiast zapoznać się ze swoimi prawami i z nich
          korzystać to tylko drą na nas japy. Zanim będziecie się rzucać na sprzedawce czy
          serwisanta to zastanówcie się czy to jest wina tej osoby, że coś nie działa a
          potem cokolwiek mówcie. Do tej pory spotkałem tylko jednego klienta znającego
          swoje prawa, gdyby wszyscy je znali ludzie by nie darli jap i żyło by się lepiej.
        • Gość: as Re: Nie chcecie, nie kupujcie! IP: *.toya.net.pl 16.02.09, 18:31
          widać,że dosyć długo tam pracujesz i....odbiło ci....
      • Gość: jennifer Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: 80.48.225.* 01.07.08, 23:23
        Klienci popełniaja jeden podstawowy błąd, chcą byc mądrzejści od
        prawa... a teksty typu bo ja mam prawo oddac do 3 dni to za
        przeproszeniem sie juz rzygac chce. Po to w media jest otwarta
        ekspozycja towaru zeby klienci na spokojnie mogli sobie poogladac
        sprzet zobaczyc jak działa i zdecydować sie czy im sie na tyle
        spodobał by go kupic ... Nie traktujmy sklepów jako wypożyczalnie
        sprzętu no bo przeciez fajnie w piatek kupic sobie aparat cyfrowy w
        sobote isc na wesele porobic 200 super fotek i w poniedziałek iść go
        oddać bo tak mi sie podoba ... Ludzie pomyślcie rzucając sie o brak
        możliwości oddania sprzętu narażacie sie równocześnie na to że
        kupicie tam sprzęt który ktos mogł miec przed wami!!!!!!
    • Gość: telka Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.warnet.at 20.07.07, 14:26
      Kupiłam tylko raz i się zawiodłam. Niestety aparat cyfrowy…
    • Gość: Rav Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.e-wro.net.pl 09.08.07, 01:13
      Prawo polskie nie przewiduje czegos takiego jak zwrot towaru, wiec pretensji nie
      miej do MM tylko do politykow. Poza tym na wymiane w razie gdyby sprzet byl
      niesprawny masz 7dni od daty zakupu a jak nie ma tego na co chcesz zamienic to
      mozna zamowic i za kilka dni bedzie. Zamiast najezdzac na ten sklep to najpierw
      zapoznaj sie z prawem i z zasadami sklepu, a pozniej dopiero zacznij pisac.
    • lolo333 Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! 04.10.07, 19:50
      litości! wszystkim już się podoba w media markcie?
      kupiłem dzisiaj aprat cyfrowy samsung vn10. miałem nosa, żeby go w domu nie
      rozpakować, tzn. nie zrywać opasek firmowych. okazało się, że brak skórzanego
      pokrowca w standardowym wyposażeniu. zadzwoniłem do media i zapowiedziałem zwrot
      aparatu z żądaniem zwrotu pieniędzy, bo mnie oszukano na wyposażeniu.
      oświadczono mi, że pieniędzy nie otrzymam, mogę jedynie wymienić na coś innego,
      bo to był ostatni egzemplarz.
      odradzam wszystkim zakupy w media. pomijając, że w agido cyfrówka jest tańsza o
      200 zł., czyli o 1/4!!!
    • Gość: Gunia Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.11.07, 19:19
      Ostatnio kupiłam w MM suszarko lokówkę z 5 wymiennymi końcówkami podbito mi
      gwarancję nie poinformowano mnie o możliwości nie podbijania jej. Pózniej w domu
      okazało się ze prostownica prawie w ogóle nie prostuje,a szczotki nie modelują,
      ostro się wkurzyłam, miałam wszystko paragon, oryginalne pudełka. Zadzwoniłam
      wczesniej do MM jakie są warunki zwrotu towaru, pani powiedziała mi ze u nich
      nie ma takiej możliwości mogą tylko wymienić na inny w tej samej cenie lub
      droższy. W międzyczasie dowiedziałam się ze takich osobistych rzeczy nie
      wymieniają ale postanowiłam zaryzykować i pojechałam do MM z dusza na ramieniu w
      końcu 180 zł drogą nie chodzi. Weszłam do tego serwisu i miałam dużo szczęścia
      pan który mnie obsługiwał powiedział ze nie powinien przyjąć tej suszarki ale on
      się nie zna na przepisach i przyjął, miałam ostrego farta, gdyby była to inna
      osoba nie mogłabym nawet wymienić tej lokówki a praktycznie jej nie używałam
      tylko raz zeby sprawdzić jak działa. Kupiłam sobie prostownice droższą i
      uciekłam stamtąd szybko, naprawdę już teraz 500 razy pomyślę zanim coś kupię
      gdziekolwiek czy to w mm czy w saturnie czy innym AGD, tyle pułapek czeka na
      klienta i później ile tego latania i załatwiania dajcie spokój!!
    • Gość: Zdziwiona Re: Media Markt - zdecydowanie odradzam!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.07, 13:38
      Co za bzdura! Konsumenta chronia odpowiednie przepisy, ktore
      gwarantuja mu zarowno wymiane rzeczy na wolna od wad, jak i naprawe
      sprzetu, czy obnizenie ceny. Kazdy produkt ma swoja gwarancje, wiec
      nie rozumiem jakim cudem w tym przypadku te zasady mialyby nie
      obowiazywac.
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka