Dodaj do ulubionych

Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze typy:

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.11.06, 23:05
1- najgorsza Siódemka!
Obserwuj wątek
        • Gość: Piotrek Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: 62.29.175.* 11.12.08, 11:36
          Zgadzam się w 100%. Zapamiętajcie MASTERLINK teraz DPD to jakaś firma z kosmosu.
          Wyszło na to że czekam już 2 tydzień na przesyłkę bo podobno kurier przywozi ją
          mi do domu 0 godzinie 12 czyli w czasie gdzie każdy normalny człowiek jest w
          pracy w szkole. Oczywiście nie dowiedziałbym sie o tym gdybym nie zadzwonił do
          nich - no bo ile można czekać na przesyłkę? Pani powiedziała że oni nie mają
          obowiązku dzwonić do adresata i się umawiać nie zostawiają też żadnego awiza
          informacji że byli czy czegoś tam - to jakaś PARANOJA!!! Oczywiście umówiłem się
          na konkretny dzień w przedziale konkretnych godzin i co? Dokładnie nic tylko że
          naczekałem się. Także ostrzegam Was nie korzystajcie z tej złodziejskiej firmy
          (złodziejskiej bo kradną czas) no chyba że weźmiecie sobie tygodniowy urlop na
          okoliczność przyjazdu kuriera i obyście tylko w tym czasie przypadkiem nie
          siedzieli w łazience ani nie byli na zakupach bo trzeba będzie kolejny urlop
          wziąc. Także dziekuje tej firmie za usługi. Paczka w naszej dziwnej poczcie
          idzie szybciej. Dla mnie DPD (alias MASTERLINK) to złodzieje i oby niebawem
          wycofali się z rynku
      • Gość: Victoria Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.icpnet.pl 30.05.07, 12:18
        Nie mam porównania, ale dostarczała mi przesyłkę Masterlink i uważam, że jest
        fatalną firmą. Na pewno z własnego wyboru nie skorzystam z ich usług:
        1. Obciążono mnie opłatą za drugą wizytę kuriera (pierwsza bezpłatna) mimo, że
        pierwsza sie nie odbyła.
        2. Kurier bardzo się śpieszył (a musiałam przeczytać w jego obecności ważne
        dokumenty) i ogólnie nie wzbudzał zaufania.
        Szczerze nie polecam.
      • Gość: zawiedziony Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.acn.waw.pl 07.08.07, 20:10
        Masterlink znany teraz pod nazwą DPD Polska (zarząd DPD musiał być mocno pijany
        dobijając tego deal'u) to według wielu opinii najgorsza z możliwych firma
        świadcząca usługi kurierskie.

        forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=382&w=53183412&v=2&s=0
        forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=4676
        www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/artykul/kurierzy;hamuja;rozwoj;handlu;w;internecie,1,0,219137.html
        www.money.pl/forum/temat,5,112745,112745,40,0,firmy;kurierskie.html

        (przejżyjcie powyższe linki i komentarze pod nimi)

        Od niedawna podzielam żale i zawody ludzi, którym przypadkiem zdarzyło się
        skorzystać
        z "usług" wyżej wymienionego podmiotu.
        Tak jak istnieje powiedzenie "kto raz kupi Mercedesa, zawsze już będzie kupował
        Mercedesa", tak w obiegowej opinii powinno zacząć krążyć "kto raz skorzysta z
        usług MASTERLINK (DPD Polska), nigdy więcej nie powtórzy tego życiowego błędu".

        Moja przygoda z tą dryfującą w świecie swojej branży firmą rozpoczęła się
        pewnego sierpniowego czwartku.

        CZWARTEK

        Dokonałem zakupu przez internet, tego samego dnia kurier otrzymał w Łodzi towar,
        który miał dostarczyć mi następnego dnia.

        PIĄTEK

        W międzyczasie (w piątek) wyszło, że w zamówienie wdarł się błąd nadającego i w
        związku ze zmianą statusu listu przewozowego, dostarczenie przesyłki zostało
        przełożone o jeden dzień.

        SOBOTA

        W sobotę czekałem na kuriera, aż ok. godziny 15.00 zdecydowałem się skontaktować
        z nadawcą paczki. Otrzymałem numer listu przewozowego na podstawie którego na
        stronie www.masterlink.pl mogłem próbować zlokalizować paczkę poprzez system
        „track&trace”. Okazało się, że szanowny „Pan” kurier (zwany dalej bezczelnym
        oszustem) zawitał do moich drzwi pare minut po godzinie 10.00 rano. Był na tyle
        bezczelny, że w dokumentacji wpisał „Nieudana próba doręczenia”, podczas gdy ja
        byłem, czekałem i mam na to świadków!!!

        PONIEDZIAŁEK

        Obsługa klienta nie potrafiła mi wytłumaczyć takiego obrotu sprawy, gdy
        wykonałem do nich telefon w poniedziałek. To z resztą nie jedyna ciekawostka,
        która wypłynęła z poniedziałkowych rozmów z Masterlinkiem. Gdy zauważyłem w
        historii losów przesyłki, że została ona zdana do magazynu w poniedziałek o
        godzinie 10:55, a nie została jeszcze wydana kurierowi, coś mnie tknęło. Okazało
        się, że kurier po prostu, od tak nie pobrał paczki z magazynu. Obsługa klienta
        zapytana „dlaczego?” ponownie nie udzieliła mi żadnej odpowiedzi. Po wielu
        nerwach i nieskutecznym naleganiu na dostarczenie przesyłki w opisywanym
        aktualnie dniu, musiałem ustąpić i zgodzić się na przesunięcie terminu
        doręczenia na wtorek w godzinach 11 – 15.

        WTOREK

        Oczekiwałem na przesyłkę od rana. Pełen nadziei, że już nic nie można zepsuć i
        kupa nie może bardziej cuchnąć kupą... Pomyliłem się. Gdy wybiła godzina 14:30
        zacząłem ponownie wątpić w powodzenie tej misji godnej filmu „mission
        impossible”. Zadzwoniłem do Masterlink DPD Polska. Pytam „gdzie jest” i „za ile
        będzie”... otrzymałem informację, że kurier jest poza Warszawą i będzie za 2
        godzinki. Zostawiłem numer telefonu komórkowego z prośbą o informowanie mnie co
        i jak z tą paczką oraz gdyby coś miało się jeszcze schrzanić. Wściekły zasiadłem
        oczekując dalej na upragnioną paczkę.
        Godzina 17:30, czyli 3 godziny minęły od telefonu... Dzwonię i pytam o to samo o
        co pytałem od prawie tygodnia. Konsultant z obsługi klienta łamiącym się głosem
        (ewidentnie tworzył wersję usprawiedliwienia w biegu) informuje mnie, że z
        powodu awarii kurier dostarczy paczkę w środę, do godziny 10.00 rano.
        Przysłowiowo zapieniłem się i zażądałem wysłania innego kuriera po moją paczkę
        oraz dostarczenie jej w dniu dzisiejszym! Konsultant wiele nie może, wyszkolony
        również nie był, a klienta ma generalnie w dupie (pozdrawiam Pana Krzysztofa
        G.), więc poprosiłem o połączenie z bezpośrednim przełożonym. Jak każda
        wcześniejsza odpowiedź, wymagała od konsultanta włączenia mi melodyjki na jakieś
        2 minuty, a po tym czasie otrzymałem numer na recepcję w siedzibie firmy z
        instrukcją, aby prosić Panią Małgorzatę S. Była godzina 17:30. Dzwonię, więc na
        recepcję... czekam na linii 10 minut i nic (impulsy lecą, bo połączenie jest
        nawiązane, żebym mógł posłuchać gustownej uspokajającej melodyjki oraz głosu
        automatu przypominającego gdzie się dodzwoniłem...). Za chwilę dzwonię ponownie,
        wiszę i wiszę, aż w końcu ktoś mnie odbiera i odkłada. Zostałem bezczelnie
        rozłączony! Wykonuję telefon do „konsultanta roku” Pana Krzysztofa G., a mówię,
        że chyba recepcja jest już nieczynna. On odparł, że powinna być czynna do 18.00
        (brakowało jeszcze ponad 10 minut). W takim razie poprosiłem, aby przekazał
        swojej przełożonej mój numer telefonu komórkowego z prośbą, aby szanowna Pani
        Małgorzata S. do mnie zadzwoniła tak szybko jak to możliwe. Wtedy konsultacyjny
        geniusz powiedział, że nie sądzi, żeby Pani Małgorzata była jeszcze w pracy...
        Napewno się domyślacie co sobie pomyślałem... (!!!)
        Pozostało mi tylko zaakceptować fakt, że paczka według zapewnień biura obsługi
        dotrze do mnie w dniu jutrzejszym (środa) do godziny 10.00 rano. Zobaczymy...
    • Gość: Magda M. Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: 156.17.52.* 14.12.06, 12:39
      U mnie podobnie jak u przedmówcy! Najlepsza - Siódemka. Dostarczyli w ciągu
      jednego dnia przesyłkę z Warszawy do jednej takiej wsi w lubelskiem. Miło i z
      kulturą.
      Natomiast mam nieprzyjemne doświadczenia ze Stolicą. Za przewóz z Warszawy do
      Wrocławia dużej przesyłki (słupek do łazienki ze szklanymi drzwiczkami)
      policzyli sobie 130 zł, wieźli ją trzy dni i były wielkie problemy z dostawą po
      godzinie 16, czyli o godzinie, po której zazwyczaj ludzie wracają z pracy.
      Gdyby to była mniejsza przesyłka pojechałabym po nią do nich sama, ale tej nie
      miałam jak zmieścić do samochodu!
    • Gość: wro_216 Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: 217.116.110.* 17.12.06, 12:14
      Zdecydowanie STOLICA! Miałem z nimi do czynienia około 10 razy
      i nigdy jeszcze paczka nie dotarła na czas, nie mówiąc
      już o tym, że pracownicy są strasznie opryskliwi.

      Szczytem chamstwa była taka sytuacja: oczekiwaliśmy w firmie
      ważnej paczki, cały proces trwał prawie dwa tygodnie, paczka
      była wysyłana dwa razy, bo okazało się, że kurier za pierwszym
      razem wpisał, że nie ma takiej ulicy i numeru budynku!! Najlepszy
      motyw, że to było małe miasteczko, firma największa w mieście i
      mieszcząca się na głównej ulicy miasta ;-)))
    • Gość: Klient Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.12.06, 15:58
      UPS dawniej Stolica! Zgubili 2 razy przesylke, jedna dostarczyli pod zly adres
      i wydali obcej osobie choc jak byk w adresie byla nazwa firmy i nazwisko! I to
      wszystko w przeciagu 2 tygodni! Panienki dysponentki nie chca laczyc rozmow
      telefonicznych z ludzimi z dzialu reklamacji a nazwisko przelozonego to
      najpilniej strzezona tajemnica! Koszmar! Tzw. customers service u nich nie
      istnieje.
      Najlepsza??? Nie ma takiej. Nie wierze aby przy tego typu uslugach i skali
      dzialania nie bylo wpadek. Kazda cos ma na sumieniu - Opex nie dostarcza paczek
      w terminie, DHL myli adresy, TNT niszczy przesylki.... itp. Wazne jest tylko
      aby w sytuacji kryzysowej firma starala sie rozwiazac problem a nie unikala
      odpowiedzialnosci i zbywala klienta.
    • Gość: fi Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.12.06, 21:05
      Mam do czynienia z wieloma firmami, chyna nie ma najlepszej :( serio, każda z nich zrobiła coś nie tak, w każdej przynajmniej jeden raz czułam się olewana. Widzę, że dużo zalezy od samego kuriera, kiedyś OPEK celował w beznadziejności ale po zmianie adresu okazało się, że kurier obsługujacy mój rejon jest całkiem, całkiem. Jeszcze firma GLS - kurier poprosił mnie o PESEL przy odbiorze przesyłki!!! Po prostu firma zbiera sobie zupełnie za darmo nasze dane osobowe bo przeciez ma juz adres, imię, nazwisko i jeszcze żąda danych mówiących o dacie urodzenia. Pytałam czy może być nr dowodu - nie nie może...
      • Gość: stoma Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.06, 11:11
        Otrzymuję przesyłki od wielu firm kurierskich, jednak UPS to firma, która
        bezapelacyjnie jest najgorszą. Po pierwsze czas realizacji przesyłek jest dużo
        dłuższy niż poczty polskiej. Aktualnie czekam na przesyłkę od 18 grudnia.
        Dzisiaj jest 27 grudnia i ciągle nie wiem kiedy ją otrzymam. Są
        niekomunikatywni, biuro obsługi klienta jest najgorsze z wszystkich firm, nie
        tylko kurierskich, z jakimi kiedykolwiek miałem do czynienia. Już naprawdę TP
        S.A. można się szybciej dogadać i elastyczniej. Poza tym tamci potrafią
        oddzwonić, a Ci nie. Zastanawiam się, ponieważ jest to moja kolejna przesyłka
        realizowana przez UPS z wielkim opóźnieniem nad wystawieniem faktury dla nich,
        za brak terminowości, za stracony mój czas, za impulsy w telefonie i nerwy.
        Naprawdę jeśli mogę coś nie polecić, to stanowoczno nie polecam UPS. Nic nimi
        nie wysyłam i nigdy nie będę. Beznadzieja. Brak mi słów, bo moje wk... sięga zenitu.

        Jeśli chodzi o najlepszą firmę kurierską nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń do
        Siódemki. Zarówno terminowo, zawsze przed 12 tą, a i człowiek w porządku. Nigdy
        nie stało się nic z przesyłkami.

        Miesięcznie odbieram około 40-50 paczek kurierskich. Praktycznie 90% jest ok.
        Niestety 10% to wysyłane przez firmy do mnie UPS. Jest to porażka. Nie wiem jak
        jest od strony wysyłającego, jednak niech weźmie pod uwagę jak jest od strony
        odbierającego, ponieważ spedycja to część jego firmy, a UPS nie świadczy dobrze
        ani o sobie, ani o wysyłających.

        Naprawdę beznadzieja.
        • candygirl7 Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 06.07.10, 12:09
          a ja polecam Serwis-paczkowy. pl - platformę usług kurierskich, która
          współpracuje z 3 przewoźnikami - ups, kolporter oraz opek. wysyłka jednej paczki
          jest nawet o połowę tańsza niż bezpośrednio u firmy kurierskiej. wysyłałam już u
          nich kilka razy i jestem zadowolona

          od czerwca mają nowy cennik - za paczkę do 30 kg zapłacimy 18, 24 zł brutto.
          dodatkowo wprowadzili program lojalnościowy - im więcej, tym taniej z fajnymi
          rabatami.

          stworzyli nawet filmik instruktażowy pokazujący jak prosto można u nich nadać
          paczkę ; -)

          www.youtube.com/watch?v=pF4SlfV8cu0
    • Gość: agulda Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.chello.pl 12.01.07, 22:24
      Pracuję w firmie, w której codziennie wysyłamy kilkanaście lub więcej przesyłek
      różnymi firmami kurierskimi i takie są moje doświadczenia:
      Siódemka i Stolica - nigdy nie mogą zdążyć odebrać przesyłki przed 16
      GLS - jeśli nie masz z nimi umowy to przyjmują zlecenie dopiero na następny
      dzień
      DHL - często zdaża się kurierowi nie przyjechać (ale to dotyczy tylko dużych
      samochodów, kierowcy małych są niezawodni)
      Opek - pod koniec roku mieli taki bałagan, że teraz codziennie dostajemy po
      kilka pism uznających wniesione przez nas reklamacje
      Masterlink - ostatnio zgubili szafę ("marne" kilkadziesiąt kilogramów i 2 metry
      wysokości) znalazła się po 2 tygodniach.
      Dodzwonić się do większości firm graniczy z cudem, trzeba sobie zarezerwować na
      to duuuużo czasu (w tej konkurencji 7 jest nie do pobicia)
      Tak to wygląda w Katowicach
    • Gość: jesse Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.orange.pl 13.01.07, 19:25
      Najgorsza -> Siódemka - umawiałem się z kurierem na odbiór przesyłki na
      konkretną godzinę a kurier nie przyjechał... nawet nie zadzwonił z zadnym
      wytłumaczeniem.
      Najlepsza -> DHL - kurier miał być o godz. 17 i był
      Masterlink -> kurier zostawił paczke w pobliskim skepie bo nikogo w domu nie
      było, dobrze że następnego dnia raczył zadzwonić i poinformować mnie o tym.
    • Gość: YX! Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.acn.waw.pl 07.05.07, 13:36
      Najgorsza???
      Przychodzi mi do głowy tylko jedna firma kurierska zasługująca na miano
      najgorszej
      Siódemka Sp. z o.o.
      ul. Matuszewska 14
      Warszawa
      To najgorsza firma kurierska z jaką się do tej pory spotkałem.
      Nieterminowi, nierzetelni, niezyczliwi i do tego nie zwracają pieniędzy.
      Ich kurierzy i w ogóle pracownicy to niemiłe chamy których lepiej omijać z
      daleka.
      Pzodrawiam
    • wichura Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 02.06.07, 23:13
      Bez dwóch zdań najgorszy jest Masterlink (obecnie DPD). Pewną kopertę wieźli do
      mnie (wszystko w obrębie W-wy) 23 dni!!! Po czym byli oburzeni, że jej nie
      odebrałem...
      Umawianie się na konkretną godzinę odbioru wyglada tak, ze wybierasz z
      czterogodzinnych przedziałów, przy czym najpóźniejszy to 16:00-20:00. Wybralem
      go, po czym uprzedzilem, ze bede w domu po 17:30. Kurier ponoc byl, ale o
      16:04. Innym razem bezczelnie wpisał, że nikogo nie zastał, chociaż o wskazanej
      godzinie byłem w domu i ja, i matka.
      Na szczescie jeszcze nie mialem akcji typu zgubienie czy uszkodzenie, ale to
      pewnie kwestia czasu.
    • nkom Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 15.06.07, 11:44
      Wysyłamy dużo i z naszego doświadczenia "siódemka". Zgubili dokumenty z banku,
      paczki przychodziły po tygodniu czasu, kurierzy zmieniają się co 3 tygodnie,
      reklamacje nie uwzględniane, paczki wyglądały jakby przejechał po nich TIR.

      Obecnie korzystamy z usług firmy kurierskiej GLS i jesteśmy bardzo zadowoleni.
      Do średnich i dużych firm można uzyskać dostęp do ADE ( Aplikacja druku etykiet
      ), bardzo przyspieszającą pracę. Można wynegocjować bardzo dobre ceny.
    • Gość: Medea Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.07.07, 13:06
      Serdecznie odradzam DHL. Paczki dostarcza w godzinach 9-20. Nie ruszają się z
      domu chyba tylko obłożnie chorzy, a za usługę dostarczenia na godzinę płaci się
      osobno. DHL twierdzi, że trzy razy awizował przesyłkę (nie ma śladu na piśmie,
      nie ma awizo wrzuconego do skrzynki) i w związku z tym proponuje, żebym do nich
      przyjechała i sama odebrała.

      Jeździć do kuriera, to już szczyt.

      Polecam Pocztę Polską - przynajmniej wiadomo, że płaci się mało za ten sam
      poziom obsługi.
      • Gość: Kurier DHL Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.rzeszow.mm.pl 03.07.08, 21:41
        Koleżanko, kłamiesz w żywe oczy (lub jak wolisz - martwy monitor...)
        Otóż:
        Awizo nie było w skrzynce bo spedycja kurierska nie ma prawa go tam
        wrzucać, musiałaś je mieć przyklejone np. na drzwiach i ktoś zerwał.
        Fakt faktem, że chyba spodziewałaś się przesyłki, więc celowo nie
        było Cię w domu lub nie mogłaś zaadresować do pracy?

        Kolejna sprawa, przesyłki są awizowane dwa razy. Pierwsza nieudana
        próba doręczenia (awizo) = przyjeżdżamy na drugi dzień ROBOCZY. Przy
        drugiej nieudanej próbie ODBIÓR WŁASNY. Kolejna może być jedynie po
        interwencji - a kurier jako NIE PRACOWNIK a firma świadcząca usługi
        transportowe nie musi trzeci raz zabierać na rozwóz Twojego
        śmiecia :).

        Godziny? Owszem, cały dzień lub wykupiona usługa np. DHL do 9, DHL
        do 12, lub 17:00 - 22:00. Nie pasuje? To szukaj w internecie adresu
        bazy i gibaj :)

        Większość kurierów ma tak zwany większy strzał (czyli firmę
        której "wyrzucasz" kilkadziesiąt paczek i odbierasz), więc naprawdę
        kuriera nie zbawi ta mina zwaną prywatnymi bo po prostu nikt ich nie
        chce, a każdy kurier chciałby się ich pozbyć :)

        Chcesz paczkę? Bierz do firmy, skoro wiesz w jakich godzinach jeżdżą
        kurierzy i w jakich pracujesz. Trochę wyobraźni czego wielu kobietom
        brakuje.

        Nie będziesz ganiać za kurierem bo to szczyt (btw. szczyt czego?).
        Nie musisz gibać za kurierem, ale naprawdę miłe jest gdy takie
        zarozumiałe wieśniary biegają potem na bazę za swoją paczunią :)
        Jeszcze się przekonasz :)
        Pracuję w kurierce 13 lat i jestem pewien że mam większe pojęcie o
        klientach. Naprawdę, prywatne osoby uczą nas żeby je odganiać nawet
        na szkoleniach, więc znajdzcie sobie inną spedycję :)
        • pustynna_roza Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 03.01.09, 19:22
          Odpowiadasz na:
          Gość portalu: Kurier DHL napisał(a):

          > Koleżanko, kłamiesz w żywe oczy (lub jak wolisz - martwy
          monitor...)
          > Otóż:
          > Awizo nie było w skrzynce bo spedycja kurierska nie ma prawa go tam
          > wrzucać, musiałaś je mieć przyklejone np. na drzwiach i ktoś
          zerwał.
          > Fakt faktem, że chyba spodziewałaś się przesyłki, więc celowo nie
          > było Cię w domu lub nie mogłaś zaadresować do pracy?
          >
          > Kolejna sprawa, przesyłki są awizowane dwa razy. Pierwsza nieudana
          > próba doręczenia (awizo) = przyjeżdżamy na drugi dzień ROBOCZY.
          Przy
          > drugiej nieudanej próbie ODBIÓR WŁASNY. Kolejna może być jedynie po
          > interwencji - a kurier jako NIE PRACOWNIK a firma świadcząca usługi
          > transportowe nie musi trzeci raz zabierać na rozwóz Twojego
          > śmiecia :).
          >
          > Godziny? Owszem, cały dzień lub wykupiona usługa np. DHL do 9, DHL
          > do 12, lub 17:00 - 22:00. Nie pasuje? To szukaj w internecie adresu
          > bazy i gibaj :)
          >
          > Większość kurierów ma tak zwany większy strzał (czyli firmę
          > której "wyrzucasz" kilkadziesiąt paczek i odbierasz), więc naprawdę
          > kuriera nie zbawi ta mina zwaną prywatnymi bo po prostu nikt ich
          nie
          > chce, a każdy kurier chciałby się ich pozbyć :)
          >
          > Chcesz paczkę? Bierz do firmy, skoro wiesz w jakich godzinach
          jeżdżą
          > kurierzy i w jakich pracujesz. Trochę wyobraźni czego wielu
          kobietom
          > brakuje.
          >
          > Nie będziesz ganiać za kurierem bo to szczyt (btw. szczyt czego?).
          > Nie musisz gibać za kurierem, ale naprawdę miłe jest gdy takie
          > zarozumiałe wieśniary biegają potem na bazę za swoją paczunią :)
          > Jeszcze się przekonasz :)
          > Pracuję w kurierce 13 lat i jestem pewien że mam większe pojęcie o
          > klientach. Naprawdę, prywatne osoby uczą nas żeby je odganiać nawet
          > na szkoleniach, więc znajdzcie sobie inną spedycję :)

          No dokladnie wypisz wymaluj podejscie DHL, duzo zamawiam przez
          interent i wiem czego sie spodziewac ale oni przechodza samych
          siebie, dostalam awizo wrzucone do skrzynki jak bylo napisane na nim
          o 14.25 (oczywicie o tej godzinie wszyscy siedza w domu czekaja na
          łaske kuriera) natomiast pan wpisal sobie w systemie 18.40 ;-))))
          zglosilam to do firmy w ktorej zamawialam oni interewaniowali w DHL
          ale zanim sie obejrzelismy juz mialam w skrzynce drugie awizo
          zostawione jak sie mozna bylo domyslic w bardzo dogodnej godzinie
          czyli o 14.00 (moge sobie wyobrazic ze wczesniejsze telefoniczne
          skotnaktowanie sie z kims w celu uzgodnienia terminu doreczenia jest
          zbyt uciazliwe, lepiej jezdzic na oslep po miescie) - zadzwonilam
          tam zrobilam awanture i zglosilam to rowniez do firmy w ktorej
          zamawialam, okazalo sie ze stracilam juz definitywnie swoja szanse
          na doreczenie (to bylo w piatek) i ze moge odebrac paczke na drugim
          koncu Warszawy hihihihi, oczywiscie powiedzialam tam gdzie
          zamawialam ze juz jej nie chce, a tu w poniedzialek dzwoni kurier z
          DHL ( tradycyjnie rowno o 14.00) i chce mi paczke doreczyc ;-))))))))
          jaka szkoda ze juz jej nie potrzebowalam ;-)))
    • inoxx GLS 26.07.07, 02:16
      Duzo zalezy od konkretnego kuriera, konkretnego miasta, ale duzo tez od
      polityki firmy.

      Mam czesto do czynienia z firmami kurierskimi. I bezapelacyjnie NAJGORZEJ
      wypada GLS (Krakow). Nie siedze caly dzien w domu, czekajac na paczke. Ani nikt
      nie raczy do mnie rano zadzwonic, ze dzis dostarczy paczke i o ktorej godzinie,
      nie raczy tez zadzwonic spod bloku, ze jest a mnie nie ma choc mialam byc
      (domofon byl zepsuty - kurier idiota nie wpadl na to, zeby do mnie
      zadzwonic...). Paczki zamiast na drugi dzien docieraja wymeczone, zniszczone po
      tygodniu i dziesiatkach telefonow.

      Teraz albo omijam sklepy ktore maja podpisana z nimi umowe, albo prosze o
      zmiane kuiera, bo mam serdecznie DOSC totalnej olewki ze strony tej firmy.
    • Gość: masterlink żenada Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.acn.waw.pl 07.08.07, 20:11
      Masterlink znany teraz pod nazwą DPD Polska (zarząd DPD musiał być mocno pijany
      dobijając tego deal'u) to według wielu opinii najgorsza z możliwych firma
      świadcząca usługi kurierskie.

      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=382&w=53183412&v=2&s=0
      forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=4676
      www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/artykul/kurierzy;hamuja;rozwoj;handlu;w;internecie,1,0,219137.html
      (przejżyjcie powyższe linki i komentarze pod nimi)

      Od niedawna podzielam żale i zawody ludzi, którym przypadkiem zdarzyło się
      skorzystać
      z "usług" wyżej wymienionego podmiotu.
      Tak jak istnieje powiedzenie "kto raz kupi Mercedesa, zawsze już będzie kupował
      Mercedesa", tak w obiegowej opinii powinno zacząć krążyć "kto raz skorzysta z
      usług MASTERLINK (DPD Polska), nigdy więcej nie powtórzy tego życiowego błędu".

      Moja przygoda z tą dryfującą w świecie swojej branży firmą rozpoczęła się
      pewnego sierpniowego czwartku.

      CZWARTEK

      Dokonałem zakupu przez internet, tego samego dnia kurier otrzymał w Łodzi towar,
      który miał dostarczyć mi następnego dnia.

      PIĄTEK

      W międzyczasie (w piątek) wyszło, że w zamówienie wdarł się błąd nadającego i w
      związku ze zmianą statusu listu przewozowego, dostarczenie przesyłki zostało
      przełożone o jeden dzień.

      SOBOTA

      W sobotę czekałem na kuriera, aż ok. godziny 15.00 zdecydowałem się skontaktować
      z nadawcą paczki. Otrzymałem numer listu przewozowego na podstawie którego na
      stronie www.masterlink.pl mogłem próbować zlokalizować paczkę poprzez system
      „track&trace”. Okazało się, że szanowny „Pan” kurier (zwany dalej bezczelnym
      oszustem) zawitał do moich drzwi pare minut po godzinie 10.00 rano. Był na tyle
      bezczelny, że w dokumentacji wpisał „Nieudana próba doręczenia”, podczas gdy ja
      byłem, czekałem i mam na to świadków!!!

      PONIEDZIAŁEK

      Obsługa klienta nie potrafiła mi wytłumaczyć takiego obrotu sprawy, gdy
      wykonałem do nich telefon w poniedziałek. To z resztą nie jedyna ciekawostka,
      która wypłynęła z poniedziałkowych rozmów z Masterlinkiem. Gdy zauważyłem w
      historii losów przesyłki, że została ona zdana do magazynu w poniedziałek o
      godzinie 10:55, a nie została jeszcze wydana kurierowi, coś mnie tknęło. Okazało
      się, że kurier po prostu, od tak nie pobrał paczki z magazynu. Obsługa klienta
      zapytana „dlaczego?” ponownie nie udzieliła mi żadnej odpowiedzi. Po wielu
      nerwach i nieskutecznym naleganiu na dostarczenie przesyłki w opisywanym
      aktualnie dniu, musiałem ustąpić i zgodzić się na przesunięcie terminu
      doręczenia na wtorek w godzinach 11 – 15.

      WTOREK

      Oczekiwałem na przesyłkę od rana. Pełen nadziei, że już nic nie można zepsuć i
      kupa nie może bardziej cuchnąć kupą... Pomyliłem się. Gdy wybiła godzina 14:30
      zacząłem ponownie wątpić w powodzenie tej misji godnej filmu „mission
      impossible”. Zadzwoniłem do Masterlink DPD Polska. Pytam „gdzie jest” i „za ile
      będzie”... otrzymałem informację, że kurier jest poza Warszawą i będzie za 2
      godzinki. Zostawiłem numer telefonu komórkowego z prośbą o informowanie mnie co
      i jak z tą paczką oraz gdyby coś miało się jeszcze schrzanić. Wściekły zasiadłem
      oczekując dalej na upragnioną paczkę.
      Godzina 17:30, czyli 3 godziny minęły od telefonu... Dzwonię i pytam o to samo o
      co pytałem od prawie tygodnia. Konsultant z obsługi klienta łamiącym się głosem
      (ewidentnie tworzył wersję usprawiedliwienia w biegu) informuje mnie, że z
      powodu awarii kurier dostarczy paczkę w środę, do godziny 10.00 rano.
      Przysłowiowo zapieniłem się i zażądałem wysłania innego kuriera po moją paczkę
      oraz dostarczenie jej w dniu dzisiejszym! Konsultant wiele nie może, wyszkolony
      również nie był, a klienta ma generalnie w dupie (pozdrawiam Pana Krzysztofa
      G.), więc poprosiłem o połączenie z bezpośrednim przełożonym. Jak każda
      wcześniejsza odpowiedź, wymagała od konsultanta włączenia mi melodyjki na jakieś
      2 minuty, a po tym czasie otrzymałem numer na recepcję w siedzibie firmy z
      instrukcją, aby prosić Panią Małgorzatę S. Była godzina 17:30. Dzwonię, więc na
      recepcję... czekam na linii 10 minut i nic (impulsy lecą, bo połączenie jest
      nawiązane, żebym mógł posłuchać gustownej uspokajającej melodyjki oraz głosu
      automatu przypominającego gdzie się dodzwoniłem...). Za chwilę dzwonię ponownie,
      wiszę i wiszę, aż w końcu ktoś mnie odbiera i odkłada. Zostałem bezczelnie
      rozłączony! Wykonuję telefon do „konsultanta roku” Pana Krzysztofa G., a mówię,
      że chyba recepcja jest już nieczynna. On odparł, że powinna być czynna do 18.00
      (brakowało jeszcze ponad 10 minut). W takim razie poprosiłem, aby przekazał
      swojej przełożonej mój numer telefonu komórkowego z prośbą, aby szanowna Pani
      Małgorzata S. do mnie zadzwoniła tak szybko jak to możliwe. Wtedy konsultacyjny
      geniusz powiedział, że nie sądzi, żeby Pani Małgorzata była jeszcze w pracy...
      Napewno się domyślacie co sobie pomyślałem... (!!!)
      Pozostało mi tylko zaakceptować fakt, że paczka według zapewnień biura obsługi
      dotrze do mnie w dniu jutrzejszym (środa) do godziny 10.00 rano. Zobaczymy...
    • iberia.pl UPS -ostrzegam 17.08.07, 19:03
      Przestrzegam wszyskich potencjalnych klientow tejze firmy
      kurierskiej.

      Panowie kurierzy z rejonu Katowic uszczesliwiaja swoich odbiorcow
      przesylek w nastepujacy sposob:

      Jesli nie ma Cie w domu to kurier zostawi przesylke bez konsultacji
      z odbiorca wskazanym na liscie przewozowym u sasiada lub rodziny.
      W innym przypadku musialby zostawic awizo i klient sam musialby
      pofatygowac sie po odbior.Kurier nie poczuwa sie do obowiazku aby
      zadzwonic w takiej sytuacji do odbiorcy (telefon podany w liscie
      przewozowym ) bo inaczej "nie zarobilby na siebie".Proste pytanie co
      wychodzi taniej:zadzwonic i upewnic sie , ze mozna przesylke warta
      kilka tys zl zostawic u sasiada czy rodziny odbiorcy czy z wlasnej
      kieszeni zwrocic ewentualna wartosc przesylki gdy okaze sie, ze
      sasiad przesylki nie przekazal wlascicielowi, lub odbiorca jest np.
      sklocony z rodzina...?

      UPS "gratuluje" "rzetelnych " pracownikow oraz nowoczensego
      podejscia do klienta.
    • kamini Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 20.08.07, 18:04
      Ktos juz tu pisal "madry Polak po szkodzie"... ze tez ja tego watku
      3 tygodnie temu nie przeczytalam... Mialam przeboje z UPS w
      przesylkach miedzynarodowych, moi rodzice i znajomi z DHL w
      krajowych. Ale to co mi wywinal DPD, dawniejszy Masterlink rozlozylo
      mnie na lopatki. Z Polski wyszlo 9 kartonow, do Irlandii doszly
      pozostalosci 7, a dwa wyparowaly. W przeciwienstwie do licznego
      grona internautow kurier nie unikal dostawy, za to przylozyl sie do
      unikniecia odbiorcy i zwalil paczki na podjazd pod nasza
      nieobecnosc. Pewnie dosmyslal sie, ze w zyciu nikt by tego nie
      odebral. Oczywiscie podpisu naszego tez nie ma... Ponizej link do
      zdjec wysokiej jakosci uslug DPD Masterlink.

      fotoforum.gazeta.pl/5,2,kamini.html
      Unikajcie tych zakretysynow, szkoda zdrowia.
        • krajek-krajek Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 07.09.07, 23:44
          Najgorszy kurier z jakim się spotkałem to konkretnie DHL z rejonu
          zachodniopomorskiego. Przyjechali raz, była sprzątaczka, nie zostawili żadnego
          kwitka ani informacji kiedy przyjadą, żeby zawiadomić odbiorcę. Przyjechali
          drugi raz w domu był tylko syn, który akurat wychodził i nie miał pieniędzy, też
          nie powiadomili odbiorcy, jedynie bąknęli, że już więcej nie przyjadą. Ja jako
          odbiorca zadzwoniłem do nich po 20 połaczeniach i około 600 sygnałach odebrali
          łaskawie telefon, prawie błagałem żeby mi to przywieźli bo co to za problem dla
          nich skoro i tak jeżdżą codziennie do mojej miejscowości, ale oni tylko że mam
          odebrać w Szczecinie, dodam że oddalonym o 100 km, no dobra ostatecznie się
          zgodziłem. Następnego dnia nie mogłem jechać więc próbuje się dodzwonić, żeby
          spytać do kiedy mogę odebrać paczkę, ale chyba nie stać ich na kogoś
          obsługującego telefon bo NIKT PO 10 POłąCZENIACH NIE ODEBRAł . Więc ostatecznie
          pojechałem i odebrałem. NIKOMU NIE POLECAM WSPółPRACY Z DHL.
          • Gość: zamrucz Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.ssp.dialog.net.pl 05.01.10, 19:12

            Kompletnie się zawiodłam na tym serwisie i nie polecam. Zamawiałm kuriera,
            obowiązkowa jest zapłata z góry wiec zrobiłam błyskawiczny przelew. Niby
            wszystko ok, paczkę wystarczy wydać kurierowi który przyjedzie, żadnych
            formalności wszystko załatwia dwiepaczki.pl.
            no więc rada że nie muszę czekać na kuriera pozostawiłam zadanie wydania paczki
            mojemu dziadkowi sama udając się na zajęcia. Po powrocie szok. Kurier owszem
            wziął paczkę tyle że inkasując za nią pieniążki. po licznych telefonach i
            chamstwa ze strony obsługi DHL, która ma klientów w dupie, nie odbiera
            telefonów, a pan który się łaskawie połączył warknął że mam czekać i po 10
            minutach naciągania mnie na "słuchanie muzyki" bo nawet nie leciała bezczelnie
            się rozłączył (to ich wybrałam za pośrednictwem dwiepaczki ze względu na cenę)
            okazało się że dwiepaczki nie poinformował nikogo że paczka jest opłacona i ups
            umywa ręce od wszystkiego. Żadnych e-maili ze strony dwiepaczki w momencie
            składania zamówienia nie dostałam. Kurier zjawił się u mnie we wtorek o godzinie
            11 a o 10:55 otrzymałam wiadomość e-mail z ,uwaga ,listem przewozowym do
            wydrukowania i przyklejenia na paczkę. Nikt nie raczył mnie poformować, że w
            ogóle trzeba będzie cokolwiek robić, naklejać, drukować, szczególnie przysyłając
            mi druki w dzień przyjazdu kuriera i to o godzinie prawie że 11, kiedy kurier
            mógł zapukać do drzwi od 9:00. A co z ludźmi którzy nawet nie mają drukarki a
            kurier już stoi u drzwi? Każemy mu czekać i potem płacić za oczekiwanie?
            Myślałam, że jak już się bierze pośrednika to kurier przyjedzie poinformowany z
            wypełnionym listem przewozowym. Po tej sytuacji domagałam się zwrotu podwojonych
            kosztów ale ze strony dwóchpaczek cisza, żadnego e-maila, nawet z przeprosinami.
            Nigdzie nie ma do nich numeru telefonu. Szukałam nawet kontaktu przez
            firmę-matkę ale również nie można się z nimi skontaktować. Wszędzie tylko adresy
            e-mailowe, żadnego telefonu, adresu. Do tego bezczelnie jeszcze na swojej
            stronie po wpisaniu mojego rzekomego numeru przesyłki ( o którym UPS nawet nie
            słyszał) pojawia się status przesyłka odebrana! Jakby to było ich zasługą!
            Odradzam, chyba że macie ochotę na chamskie zachowanie, bezczelne milczenie i
            wyłudzenie pieniędzy których nikt nie zamierza oddać!
          • Gość: monikkkka Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.dynamic.chello.pl 01.02.11, 16:54
            Usługi UPS są poniżej jakichkolwiek standardów.

            Gubią przesyłki i wmawiają, że nie zostały one w ogóle odebrane...
            Niszczą przesyłki i mówią, że były niewłaściwie zapakowanie...choć były zapakowane w ich firmowe worki...
            Dostarczają przesyłki po 2 tygodniach...i to do nadawcy..

            Błędy każdemu się zdarzają..ale oni nigdy się do nich nie przyznają..

            porażka...najgorsza firma..
            odradzam UPS...
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka