Gość: Wkurzony IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.11.06, 23:05 1- najgorsza Siódemka! Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: jojo Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.aster.pl 01.12.06, 18:48 Najgorsza: Masterlink - 4 razy wysyłali kuriera z paczką, który nie docierał, a w papierach podawał, że nikogo nie zastał. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: lola Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.aster.pl 01.12.06, 22:08 oj tak, masterlink to zgroza. kurierzy w raportach pisza bzdury wyssane z palca. za kazdym razem mam z nimi przygody. teraz podobno zmienili nazwe, tak? Odpowiedz Link Zgłoś
gorlicer Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 15.12.06, 11:40 Zgadzam sie z jojo w 100%. najgorszy jest masterlink. u mnie kurier tez sie tak z nami "bawil". siedzielismy w domu i czekalismy, a on nie przyjezdzal 3 razy i tez chamsko mowil,ze nikogo nie bylo w domu. a ja mialam wtedy chore dziecko wiec w domu bylam 24h!! Najlepsza -dhl Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Piotrek Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: 62.29.175.* 11.12.08, 11:36 Zgadzam się w 100%. Zapamiętajcie MASTERLINK teraz DPD to jakaś firma z kosmosu. Wyszło na to że czekam już 2 tydzień na przesyłkę bo podobno kurier przywozi ją mi do domu 0 godzinie 12 czyli w czasie gdzie każdy normalny człowiek jest w pracy w szkole. Oczywiście nie dowiedziałbym sie o tym gdybym nie zadzwonił do nich - no bo ile można czekać na przesyłkę? Pani powiedziała że oni nie mają obowiązku dzwonić do adresata i się umawiać nie zostawiają też żadnego awiza informacji że byli czy czegoś tam - to jakaś PARANOJA!!! Oczywiście umówiłem się na konkretny dzień w przedziale konkretnych godzin i co? Dokładnie nic tylko że naczekałem się. Także ostrzegam Was nie korzystajcie z tej złodziejskiej firmy (złodziejskiej bo kradną czas) no chyba że weźmiecie sobie tygodniowy urlop na okoliczność przyjazdu kuriera i obyście tylko w tym czasie przypadkiem nie siedzieli w łazience ani nie byli na zakupach bo trzeba będzie kolejny urlop wziąc. Także dziekuje tej firmie za usługi. Paczka w naszej dziwnej poczcie idzie szybciej. Dla mnie DPD (alias MASTERLINK) to złodzieje i oby niebawem wycofali się z rynku Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Victoria Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.icpnet.pl 30.05.07, 12:18 Nie mam porównania, ale dostarczała mi przesyłkę Masterlink i uważam, że jest fatalną firmą. Na pewno z własnego wyboru nie skorzystam z ich usług: 1. Obciążono mnie opłatą za drugą wizytę kuriera (pierwsza bezpłatna) mimo, że pierwsza sie nie odbyła. 2. Kurier bardzo się śpieszył (a musiałam przeczytać w jego obecności ważne dokumenty) i ogólnie nie wzbudzał zaufania. Szczerze nie polecam. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: www.plumride.pl Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.siodemka.waw.pl 18.12.08, 13:58 Ja uważam że najlepsza jest Siódemka!Ale co do tego że DPD policzył Ci kase za drugi dojazd to sie nie dziwie; wiekszosc firm kurierskich ma takie regulaminy;jesli przy pierwsze Cie nie bylo to powninnas dostac awizo tak jak na poczcie. Co do tego ze kurier się spieszył też się nie dziwie; jakbys miala w ciagu dnia rozwieść ponad 60 przesyłek po różnych miejscach w miescie każdemu co czeka na paczke i neka Cie telefonami tez pewnie bys sie spieszyła.... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: lol co za fajne masz ip IP: *.ssp.dialog.net.pl 23.09.10, 12:52 marketing szeptany Siódemce nie pomorze jest najgorsza i tyle Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: zawiedziony Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.acn.waw.pl 07.08.07, 20:10 Masterlink znany teraz pod nazwą DPD Polska (zarząd DPD musiał być mocno pijany dobijając tego deal'u) to według wielu opinii najgorsza z możliwych firma świadcząca usługi kurierskie. forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=382&w=53183412&v=2&s=0 forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=4676 www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/artykul/kurierzy;hamuja;rozwoj;handlu;w;internecie,1,0,219137.html www.money.pl/forum/temat,5,112745,112745,40,0,firmy;kurierskie.html (przejżyjcie powyższe linki i komentarze pod nimi) Od niedawna podzielam żale i zawody ludzi, którym przypadkiem zdarzyło się skorzystać z "usług" wyżej wymienionego podmiotu. Tak jak istnieje powiedzenie "kto raz kupi Mercedesa, zawsze już będzie kupował Mercedesa", tak w obiegowej opinii powinno zacząć krążyć "kto raz skorzysta z usług MASTERLINK (DPD Polska), nigdy więcej nie powtórzy tego życiowego błędu". Moja przygoda z tą dryfującą w świecie swojej branży firmą rozpoczęła się pewnego sierpniowego czwartku. CZWARTEK Dokonałem zakupu przez internet, tego samego dnia kurier otrzymał w Łodzi towar, który miał dostarczyć mi następnego dnia. PIĄTEK W międzyczasie (w piątek) wyszło, że w zamówienie wdarł się błąd nadającego i w związku ze zmianą statusu listu przewozowego, dostarczenie przesyłki zostało przełożone o jeden dzień. SOBOTA W sobotę czekałem na kuriera, aż ok. godziny 15.00 zdecydowałem się skontaktować z nadawcą paczki. Otrzymałem numer listu przewozowego na podstawie którego na stronie www.masterlink.pl mogłem próbować zlokalizować paczkę poprzez system „track&trace”. Okazało się, że szanowny „Pan” kurier (zwany dalej bezczelnym oszustem) zawitał do moich drzwi pare minut po godzinie 10.00 rano. Był na tyle bezczelny, że w dokumentacji wpisał „Nieudana próba doręczenia”, podczas gdy ja byłem, czekałem i mam na to świadków!!! PONIEDZIAŁEK Obsługa klienta nie potrafiła mi wytłumaczyć takiego obrotu sprawy, gdy wykonałem do nich telefon w poniedziałek. To z resztą nie jedyna ciekawostka, która wypłynęła z poniedziałkowych rozmów z Masterlinkiem. Gdy zauważyłem w historii losów przesyłki, że została ona zdana do magazynu w poniedziałek o godzinie 10:55, a nie została jeszcze wydana kurierowi, coś mnie tknęło. Okazało się, że kurier po prostu, od tak nie pobrał paczki z magazynu. Obsługa klienta zapytana „dlaczego?” ponownie nie udzieliła mi żadnej odpowiedzi. Po wielu nerwach i nieskutecznym naleganiu na dostarczenie przesyłki w opisywanym aktualnie dniu, musiałem ustąpić i zgodzić się na przesunięcie terminu doręczenia na wtorek w godzinach 11 – 15. WTOREK Oczekiwałem na przesyłkę od rana. Pełen nadziei, że już nic nie można zepsuć i kupa nie może bardziej cuchnąć kupą... Pomyliłem się. Gdy wybiła godzina 14:30 zacząłem ponownie wątpić w powodzenie tej misji godnej filmu „mission impossible”. Zadzwoniłem do Masterlink DPD Polska. Pytam „gdzie jest” i „za ile będzie”... otrzymałem informację, że kurier jest poza Warszawą i będzie za 2 godzinki. Zostawiłem numer telefonu komórkowego z prośbą o informowanie mnie co i jak z tą paczką oraz gdyby coś miało się jeszcze schrzanić. Wściekły zasiadłem oczekując dalej na upragnioną paczkę. Godzina 17:30, czyli 3 godziny minęły od telefonu... Dzwonię i pytam o to samo o co pytałem od prawie tygodnia. Konsultant z obsługi klienta łamiącym się głosem (ewidentnie tworzył wersję usprawiedliwienia w biegu) informuje mnie, że z powodu awarii kurier dostarczy paczkę w środę, do godziny 10.00 rano. Przysłowiowo zapieniłem się i zażądałem wysłania innego kuriera po moją paczkę oraz dostarczenie jej w dniu dzisiejszym! Konsultant wiele nie może, wyszkolony również nie był, a klienta ma generalnie w dupie (pozdrawiam Pana Krzysztofa G.), więc poprosiłem o połączenie z bezpośrednim przełożonym. Jak każda wcześniejsza odpowiedź, wymagała od konsultanta włączenia mi melodyjki na jakieś 2 minuty, a po tym czasie otrzymałem numer na recepcję w siedzibie firmy z instrukcją, aby prosić Panią Małgorzatę S. Była godzina 17:30. Dzwonię, więc na recepcję... czekam na linii 10 minut i nic (impulsy lecą, bo połączenie jest nawiązane, żebym mógł posłuchać gustownej uspokajającej melodyjki oraz głosu automatu przypominającego gdzie się dodzwoniłem...). Za chwilę dzwonię ponownie, wiszę i wiszę, aż w końcu ktoś mnie odbiera i odkłada. Zostałem bezczelnie rozłączony! Wykonuję telefon do „konsultanta roku” Pana Krzysztofa G., a mówię, że chyba recepcja jest już nieczynna. On odparł, że powinna być czynna do 18.00 (brakowało jeszcze ponad 10 minut). W takim razie poprosiłem, aby przekazał swojej przełożonej mój numer telefonu komórkowego z prośbą, aby szanowna Pani Małgorzata S. do mnie zadzwoniła tak szybko jak to możliwe. Wtedy konsultacyjny geniusz powiedział, że nie sądzi, żeby Pani Małgorzata była jeszcze w pracy... Napewno się domyślacie co sobie pomyślałem... (!!!) Pozostało mi tylko zaakceptować fakt, że paczka według zapewnień biura obsługi dotrze do mnie w dniu jutrzejszym (środa) do godziny 10.00 rano. Zobaczymy... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: dd Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: 194.117.241.* 05.01.10, 14:36 Najgorsza zdecydowanie GLS.Właśnie dziś się o tym przekonałem.Kurier jak nie zastanie Cię w domu zostawia awizo i ma Cię w nosie.. Tak to ja mam na poczcie 3x taniej.Z innych firm przynajmniej dzwonią coby się jakoś umówić. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: dior1 Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.insport.pl 25.12.13, 16:30 K+EX łódzki przebija wszystkich..... 2-3 dni to norma. Zero powiadamiania....... i zero kontaktu. Nawet nie ma gdzie się dowiedzieć co z przesyłką, bo telefonów nikt nie odbiera..... Nie jest to natłok świąteczny, bo w innym okresie również to się zdarza. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: renia12 Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.06, 16:56 korzystałam z OPEK jestem zadowolona, przyjażnie nastawiony pracownik, szybka obsługa polecam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ww Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.12.06, 09:40 Najlepsza ups najgorsza experss kuriers czy coś takiego. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: spo Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: 195.117.255.* 19.12.07, 15:25 xpress kuruers to dawny xpress bikers... dlaczego zmienili nazwę? kto ma wiedzieć - wie ;) ale jakoś niestety pozostała taka sama... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wk Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.06, 01:14 haha :) akurat Siódemka u mnie sie spisała rewelka :) natomiast 2 na 2x kiepsko wypadła mi Wisła Kueier - totaLNY bałagan, najpierw chcą kase, a potem jak sie dzwoni, to nawet nie wiedza, ze juz wpłacone i ze ma ktos podjechac itd. pzdr tapety.tapety.glt.pl Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Magda M. Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: 156.17.52.* 14.12.06, 12:39 U mnie podobnie jak u przedmówcy! Najlepsza - Siódemka. Dostarczyli w ciągu jednego dnia przesyłkę z Warszawy do jednej takiej wsi w lubelskiem. Miło i z kulturą. Natomiast mam nieprzyjemne doświadczenia ze Stolicą. Za przewóz z Warszawy do Wrocławia dużej przesyłki (słupek do łazienki ze szklanymi drzwiczkami) policzyli sobie 130 zł, wieźli ją trzy dni i były wielkie problemy z dostawą po godzinie 16, czyli o godzinie, po której zazwyczaj ludzie wracają z pracy. Gdyby to była mniejsza przesyłka pojechałabym po nią do nich sama, ale tej nie miałam jak zmieścić do samochodu! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wro_216 Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: 217.116.110.* 17.12.06, 12:14 Zdecydowanie STOLICA! Miałem z nimi do czynienia około 10 razy i nigdy jeszcze paczka nie dotarła na czas, nie mówiąc już o tym, że pracownicy są strasznie opryskliwi. Szczytem chamstwa była taka sytuacja: oczekiwaliśmy w firmie ważnej paczki, cały proces trwał prawie dwa tygodnie, paczka była wysyłana dwa razy, bo okazało się, że kurier za pierwszym razem wpisał, że nie ma takiej ulicy i numeru budynku!! Najlepszy motyw, że to było małe miasteczko, firma największa w mieście i mieszcząca się na głównej ulicy miasta ;-))) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Klient Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.12.06, 15:58 UPS dawniej Stolica! Zgubili 2 razy przesylke, jedna dostarczyli pod zly adres i wydali obcej osobie choc jak byk w adresie byla nazwa firmy i nazwisko! I to wszystko w przeciagu 2 tygodni! Panienki dysponentki nie chca laczyc rozmow telefonicznych z ludzimi z dzialu reklamacji a nazwisko przelozonego to najpilniej strzezona tajemnica! Koszmar! Tzw. customers service u nich nie istnieje. Najlepsza??? Nie ma takiej. Nie wierze aby przy tego typu uslugach i skali dzialania nie bylo wpadek. Kazda cos ma na sumieniu - Opex nie dostarcza paczek w terminie, DHL myli adresy, TNT niszczy przesylki.... itp. Wazne jest tylko aby w sytuacji kryzysowej firma starala sie rozwiazac problem a nie unikala odpowiedzialnosci i zbywala klienta. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: gosc Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.chello.pl 18.12.06, 16:04 stolica oddzial w katowicach nie odbieraja telefonow lub wylaczaja w trakcie laczenia lekcewaza klientow i mie zglaszaja sie w umowionym terminie po przesylke nie dostarczaja a za dostarczenie uwazaja wlozenie kartki do domofonu w 10 pietrowym domu Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fi Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.12.06, 21:05 Mam do czynienia z wieloma firmami, chyna nie ma najlepszej :( serio, każda z nich zrobiła coś nie tak, w każdej przynajmniej jeden raz czułam się olewana. Widzę, że dużo zalezy od samego kuriera, kiedyś OPEK celował w beznadziejności ale po zmianie adresu okazało się, że kurier obsługujacy mój rejon jest całkiem, całkiem. Jeszcze firma GLS - kurier poprosił mnie o PESEL przy odbiorze przesyłki!!! Po prostu firma zbiera sobie zupełnie za darmo nasze dane osobowe bo przeciez ma juz adres, imię, nazwisko i jeszcze żąda danych mówiących o dacie urodzenia. Pytałam czy może być nr dowodu - nie nie może... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jan do d...y wszyscy IP: *.adsl.inetia.pl 22.12.06, 18:52 masterlink dziady i oszuści /opek nie działa śledzenie przesyłki przez net//fedex ich zje i nauczy roboty Odpowiedz Link Zgłoś
langmo Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 23.12.06, 10:01 Masterlink to bardzo wielka bzdura, pracowałem z nimi i wiem co mówię : Ta firma jest do d*py nie polecam nikomu. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: stoma Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.06, 11:11 Otrzymuję przesyłki od wielu firm kurierskich, jednak UPS to firma, która bezapelacyjnie jest najgorszą. Po pierwsze czas realizacji przesyłek jest dużo dłuższy niż poczty polskiej. Aktualnie czekam na przesyłkę od 18 grudnia. Dzisiaj jest 27 grudnia i ciągle nie wiem kiedy ją otrzymam. Są niekomunikatywni, biuro obsługi klienta jest najgorsze z wszystkich firm, nie tylko kurierskich, z jakimi kiedykolwiek miałem do czynienia. Już naprawdę TP S.A. można się szybciej dogadać i elastyczniej. Poza tym tamci potrafią oddzwonić, a Ci nie. Zastanawiam się, ponieważ jest to moja kolejna przesyłka realizowana przez UPS z wielkim opóźnieniem nad wystawieniem faktury dla nich, za brak terminowości, za stracony mój czas, za impulsy w telefonie i nerwy. Naprawdę jeśli mogę coś nie polecić, to stanowoczno nie polecam UPS. Nic nimi nie wysyłam i nigdy nie będę. Beznadzieja. Brak mi słów, bo moje wk... sięga zenitu. Jeśli chodzi o najlepszą firmę kurierską nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń do Siódemki. Zarówno terminowo, zawsze przed 12 tą, a i człowiek w porządku. Nigdy nie stało się nic z przesyłkami. Miesięcznie odbieram około 40-50 paczek kurierskich. Praktycznie 90% jest ok. Niestety 10% to wysyłane przez firmy do mnie UPS. Jest to porażka. Nie wiem jak jest od strony wysyłającego, jednak niech weźmie pod uwagę jak jest od strony odbierającego, ponieważ spedycja to część jego firmy, a UPS nie świadczy dobrze ani o sobie, ani o wysyłających. Naprawdę beznadzieja. Odpowiedz Link Zgłoś
candygirl7 Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 06.07.10, 12:09 a ja polecam Serwis-paczkowy. pl - platformę usług kurierskich, która współpracuje z 3 przewoźnikami - ups, kolporter oraz opek. wysyłka jednej paczki jest nawet o połowę tańsza niż bezpośrednio u firmy kurierskiej. wysyłałam już u nich kilka razy i jestem zadowolona od czerwca mają nowy cennik - za paczkę do 30 kg zapłacimy 18, 24 zł brutto. dodatkowo wprowadzili program lojalnościowy - im więcej, tym taniej z fajnymi rabatami. stworzyli nawet filmik instruktażowy pokazujący jak prosto można u nich nadać paczkę ; -) www.youtube.com/watch?v=pF4SlfV8cu0 Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: s Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.aster.pl 28.12.06, 18:55 Również zaliczam sie do oszukanych klientów Masterlink, przesyłka wysłana 15 grudnia, każdego dnia wraca do magazynu z winy kuriera albo nie jest pobierana w ogóle. Jak dotąd jestem zadowolona tylko z DHL, natomiast Masterlink omijajcie szerokim łukiem Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: orchid11 Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: 213.17.223.* 29.12.06, 01:48 najgorsza: masterlink. kupowałem pralkę ze sklepu inetrnetowego. 6 razy dzwoniłem kiedy kurier dojedzie, baba tłumaczyła że 'paczuszka' (czyt. 70kg pralka) jest w drodze...straszne-od 8 rana dowieść pralke na kolejną dzielnicę...okropna firma poczta polska tez nienajlepsza najlepszy-dhl Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: agulda Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.chello.pl 12.01.07, 22:24 Pracuję w firmie, w której codziennie wysyłamy kilkanaście lub więcej przesyłek różnymi firmami kurierskimi i takie są moje doświadczenia: Siódemka i Stolica - nigdy nie mogą zdążyć odebrać przesyłki przed 16 GLS - jeśli nie masz z nimi umowy to przyjmują zlecenie dopiero na następny dzień DHL - często zdaża się kurierowi nie przyjechać (ale to dotyczy tylko dużych samochodów, kierowcy małych są niezawodni) Opek - pod koniec roku mieli taki bałagan, że teraz codziennie dostajemy po kilka pism uznających wniesione przez nas reklamacje Masterlink - ostatnio zgubili szafę ("marne" kilkadziesiąt kilogramów i 2 metry wysokości) znalazła się po 2 tygodniach. Dodzwonić się do większości firm graniczy z cudem, trzeba sobie zarezerwować na to duuuużo czasu (w tej konkurencji 7 jest nie do pobicia) Tak to wygląda w Katowicach Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jesse Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.orange.pl 13.01.07, 19:25 Najgorsza -> Siódemka - umawiałem się z kurierem na odbiór przesyłki na konkretną godzinę a kurier nie przyjechał... nawet nie zadzwonił z zadnym wytłumaczeniem. Najlepsza -> DHL - kurier miał być o godz. 17 i był Masterlink -> kurier zostawił paczke w pobliskim skepie bo nikogo w domu nie było, dobrze że następnego dnia raczył zadzwonić i poinformować mnie o tym. Odpowiedz Link Zgłoś
green-aria Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 18.05.07, 21:31 Najlepsza DHL - choć najdroższa,ale poza ceną nie można im nic zarzucić.Nie polecam natomiast UPS , towar co prawda dostarczyli,ale 2 godziny później,zgubili fakturę ,nie odbierają telefonów. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: YX! Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.acn.waw.pl 07.05.07, 13:36 Najgorsza??? Przychodzi mi do głowy tylko jedna firma kurierska zasługująca na miano najgorszej Siódemka Sp. z o.o. ul. Matuszewska 14 Warszawa To najgorsza firma kurierska z jaką się do tej pory spotkałem. Nieterminowi, nierzetelni, niezyczliwi i do tego nie zwracają pieniędzy. Ich kurierzy i w ogóle pracownicy to niemiłe chamy których lepiej omijać z daleka. Pzodrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: sssss Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.07, 01:14 DHL-Stolica Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: sssss Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.07, 01:18 oczywiście najgorsza Odpowiedz Link Zgłoś
wichura Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 02.06.07, 23:13 Bez dwóch zdań najgorszy jest Masterlink (obecnie DPD). Pewną kopertę wieźli do mnie (wszystko w obrębie W-wy) 23 dni!!! Po czym byli oburzeni, że jej nie odebrałem... Umawianie się na konkretną godzinę odbioru wyglada tak, ze wybierasz z czterogodzinnych przedziałów, przy czym najpóźniejszy to 16:00-20:00. Wybralem go, po czym uprzedzilem, ze bede w domu po 17:30. Kurier ponoc byl, ale o 16:04. Innym razem bezczelnie wpisał, że nikogo nie zastał, chociaż o wskazanej godzinie byłem w domu i ja, i matka. Na szczescie jeszcze nie mialem akcji typu zgubienie czy uszkodzenie, ale to pewnie kwestia czasu. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: SPIKEkrn Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.07.07, 23:03 haha pewnie czekales na neostrade albo orange nie dziw sie ze kurier nie dojechal bo nie umawiales sie z oddzialem doreczajacym tylko z nadawca ktory ma tu go..wno do gadania bo nie on rozwozi paczki Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Aga Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.as.kn.pl 05.06.07, 21:47 Najgorsza Stolica! Odpowiedz Link Zgłoś
nkom Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 15.06.07, 11:44 Wysyłamy dużo i z naszego doświadczenia "siódemka". Zgubili dokumenty z banku, paczki przychodziły po tygodniu czasu, kurierzy zmieniają się co 3 tygodnie, reklamacje nie uwzględniane, paczki wyglądały jakby przejechał po nich TIR. Obecnie korzystamy z usług firmy kurierskiej GLS i jesteśmy bardzo zadowoleni. Do średnich i dużych firm można uzyskać dostęp do ADE ( Aplikacja druku etykiet ), bardzo przyspieszającą pracę. Można wynegocjować bardzo dobre ceny. Odpowiedz Link Zgłoś
tome.k Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 04.07.07, 12:39 UPS Stolica - po prostu tam pracują chorzy umysłowo ludzie, niegrzeczni, aroganccy, zarozumiali, nie szanujący klienta. Najgorsze ścierwo na rynku kurierskim to oni. DHL the best. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Medea Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.07.07, 13:06 Serdecznie odradzam DHL. Paczki dostarcza w godzinach 9-20. Nie ruszają się z domu chyba tylko obłożnie chorzy, a za usługę dostarczenia na godzinę płaci się osobno. DHL twierdzi, że trzy razy awizował przesyłkę (nie ma śladu na piśmie, nie ma awizo wrzuconego do skrzynki) i w związku z tym proponuje, żebym do nich przyjechała i sama odebrała. Jeździć do kuriera, to już szczyt. Polecam Pocztę Polską - przynajmniej wiadomo, że płaci się mało za ten sam poziom obsługi. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Kurier DHL Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.rzeszow.mm.pl 03.07.08, 21:41 Koleżanko, kłamiesz w żywe oczy (lub jak wolisz - martwy monitor...) Otóż: Awizo nie było w skrzynce bo spedycja kurierska nie ma prawa go tam wrzucać, musiałaś je mieć przyklejone np. na drzwiach i ktoś zerwał. Fakt faktem, że chyba spodziewałaś się przesyłki, więc celowo nie było Cię w domu lub nie mogłaś zaadresować do pracy? Kolejna sprawa, przesyłki są awizowane dwa razy. Pierwsza nieudana próba doręczenia (awizo) = przyjeżdżamy na drugi dzień ROBOCZY. Przy drugiej nieudanej próbie ODBIÓR WŁASNY. Kolejna może być jedynie po interwencji - a kurier jako NIE PRACOWNIK a firma świadcząca usługi transportowe nie musi trzeci raz zabierać na rozwóz Twojego śmiecia :). Godziny? Owszem, cały dzień lub wykupiona usługa np. DHL do 9, DHL do 12, lub 17:00 - 22:00. Nie pasuje? To szukaj w internecie adresu bazy i gibaj :) Większość kurierów ma tak zwany większy strzał (czyli firmę której "wyrzucasz" kilkadziesiąt paczek i odbierasz), więc naprawdę kuriera nie zbawi ta mina zwaną prywatnymi bo po prostu nikt ich nie chce, a każdy kurier chciałby się ich pozbyć :) Chcesz paczkę? Bierz do firmy, skoro wiesz w jakich godzinach jeżdżą kurierzy i w jakich pracujesz. Trochę wyobraźni czego wielu kobietom brakuje. Nie będziesz ganiać za kurierem bo to szczyt (btw. szczyt czego?). Nie musisz gibać za kurierem, ale naprawdę miłe jest gdy takie zarozumiałe wieśniary biegają potem na bazę za swoją paczunią :) Jeszcze się przekonasz :) Pracuję w kurierce 13 lat i jestem pewien że mam większe pojęcie o klientach. Naprawdę, prywatne osoby uczą nas żeby je odganiać nawet na szkoleniach, więc znajdzcie sobie inną spedycję :) Odpowiedz Link Zgłoś
pustynna_roza Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 03.01.09, 19:22 Odpowiadasz na: Gość portalu: Kurier DHL napisał(a): > Koleżanko, kłamiesz w żywe oczy (lub jak wolisz - martwy monitor...) > Otóż: > Awizo nie było w skrzynce bo spedycja kurierska nie ma prawa go tam > wrzucać, musiałaś je mieć przyklejone np. na drzwiach i ktoś zerwał. > Fakt faktem, że chyba spodziewałaś się przesyłki, więc celowo nie > było Cię w domu lub nie mogłaś zaadresować do pracy? > > Kolejna sprawa, przesyłki są awizowane dwa razy. Pierwsza nieudana > próba doręczenia (awizo) = przyjeżdżamy na drugi dzień ROBOCZY. Przy > drugiej nieudanej próbie ODBIÓR WŁASNY. Kolejna może być jedynie po > interwencji - a kurier jako NIE PRACOWNIK a firma świadcząca usługi > transportowe nie musi trzeci raz zabierać na rozwóz Twojego > śmiecia :). > > Godziny? Owszem, cały dzień lub wykupiona usługa np. DHL do 9, DHL > do 12, lub 17:00 - 22:00. Nie pasuje? To szukaj w internecie adresu > bazy i gibaj :) > > Większość kurierów ma tak zwany większy strzał (czyli firmę > której "wyrzucasz" kilkadziesiąt paczek i odbierasz), więc naprawdę > kuriera nie zbawi ta mina zwaną prywatnymi bo po prostu nikt ich nie > chce, a każdy kurier chciałby się ich pozbyć :) > > Chcesz paczkę? Bierz do firmy, skoro wiesz w jakich godzinach jeżdżą > kurierzy i w jakich pracujesz. Trochę wyobraźni czego wielu kobietom > brakuje. > > Nie będziesz ganiać za kurierem bo to szczyt (btw. szczyt czego?). > Nie musisz gibać za kurierem, ale naprawdę miłe jest gdy takie > zarozumiałe wieśniary biegają potem na bazę za swoją paczunią :) > Jeszcze się przekonasz :) > Pracuję w kurierce 13 lat i jestem pewien że mam większe pojęcie o > klientach. Naprawdę, prywatne osoby uczą nas żeby je odganiać nawet > na szkoleniach, więc znajdzcie sobie inną spedycję :) No dokladnie wypisz wymaluj podejscie DHL, duzo zamawiam przez interent i wiem czego sie spodziewac ale oni przechodza samych siebie, dostalam awizo wrzucone do skrzynki jak bylo napisane na nim o 14.25 (oczywicie o tej godzinie wszyscy siedza w domu czekaja na łaske kuriera) natomiast pan wpisal sobie w systemie 18.40 ;-)))) zglosilam to do firmy w ktorej zamawialam oni interewaniowali w DHL ale zanim sie obejrzelismy juz mialam w skrzynce drugie awizo zostawione jak sie mozna bylo domyslic w bardzo dogodnej godzinie czyli o 14.00 (moge sobie wyobrazic ze wczesniejsze telefoniczne skotnaktowanie sie z kims w celu uzgodnienia terminu doreczenia jest zbyt uciazliwe, lepiej jezdzic na oslep po miescie) - zadzwonilam tam zrobilam awanture i zglosilam to rowniez do firmy w ktorej zamawialam, okazalo sie ze stracilam juz definitywnie swoja szanse na doreczenie (to bylo w piatek) i ze moge odebrac paczke na drugim koncu Warszawy hihihihi, oczywiscie powiedzialam tam gdzie zamawialam ze juz jej nie chce, a tu w poniedzialek dzwoni kurier z DHL ( tradycyjnie rowno o 14.00) i chce mi paczke doreczyc ;-)))))))) jaka szkoda ze juz jej nie potrzebowalam ;-))) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bacioch Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.icpnet.pl 21.02.09, 23:36 czyli ja polecam ups zawsze trzy próby doreczenia a awizo mozna do skrzynki pocztowej wrzucic i z nimi nie ma problemów polecam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: konsument Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.aster.pl 05.07.07, 13:59 MASTERLINK / DPD to tragedia. 3 razy wmawiali mi, że mnie nie było, że kurier musiał zwracać paczkę do magazynu i nawet rzekomo dzonił na koma (tylko w bilingach to wyparowało). Oszuści i niesolidni partacze, odradzam!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: SPIKEkrn Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.07.07, 23:09 wszyscy co tak zala sie na dpd to osoby prywatne ktorych przez caly dzien nie ma w domu i przychodza do domu po 15. Tak sie sklada ze dpd moze pochwalic sie skutecznoscia doreczen na drugi dzien roboczy ponad 90%. Jak by ludzie mysleli troche glowami podawali by adres doreczenia do pracy wtedy nie bylo by zadnego problemu! Praca kuriera to nie sa nadgodziny nikt nie bedzie tyral od 7 rano do 20 wybaczcie Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ania Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.xmission.com 24.07.07, 12:05 to chyba wszystko zależy od indywidualnego szczescia albo pech, naczytalam sie tu np duzo zlego o stolicy a ja jestem z niej bardzo zadowlona... Odpowiedz Link Zgłoś
inoxx GLS 26.07.07, 02:16 Duzo zalezy od konkretnego kuriera, konkretnego miasta, ale duzo tez od polityki firmy. Mam czesto do czynienia z firmami kurierskimi. I bezapelacyjnie NAJGORZEJ wypada GLS (Krakow). Nie siedze caly dzien w domu, czekajac na paczke. Ani nikt nie raczy do mnie rano zadzwonic, ze dzis dostarczy paczke i o ktorej godzinie, nie raczy tez zadzwonic spod bloku, ze jest a mnie nie ma choc mialam byc (domofon byl zepsuty - kurier idiota nie wpadl na to, zeby do mnie zadzwonic...). Paczki zamiast na drugi dzien docieraja wymeczone, zniszczone po tygodniu i dziesiatkach telefonow. Teraz albo omijam sklepy ktore maja podpisana z nimi umowe, albo prosze o zmiane kuiera, bo mam serdecznie DOSC totalnej olewki ze strony tej firmy. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: masterlink żenada Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.acn.waw.pl 07.08.07, 20:11 Masterlink znany teraz pod nazwą DPD Polska (zarząd DPD musiał być mocno pijany dobijając tego deal'u) to według wielu opinii najgorsza z możliwych firma świadcząca usługi kurierskie. forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=382&w=53183412&v=2&s=0 forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=4676 www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/artykul/kurierzy;hamuja;rozwoj;handlu;w;internecie,1,0,219137.html (przejżyjcie powyższe linki i komentarze pod nimi) Od niedawna podzielam żale i zawody ludzi, którym przypadkiem zdarzyło się skorzystać z "usług" wyżej wymienionego podmiotu. Tak jak istnieje powiedzenie "kto raz kupi Mercedesa, zawsze już będzie kupował Mercedesa", tak w obiegowej opinii powinno zacząć krążyć "kto raz skorzysta z usług MASTERLINK (DPD Polska), nigdy więcej nie powtórzy tego życiowego błędu". Moja przygoda z tą dryfującą w świecie swojej branży firmą rozpoczęła się pewnego sierpniowego czwartku. CZWARTEK Dokonałem zakupu przez internet, tego samego dnia kurier otrzymał w Łodzi towar, który miał dostarczyć mi następnego dnia. PIĄTEK W międzyczasie (w piątek) wyszło, że w zamówienie wdarł się błąd nadającego i w związku ze zmianą statusu listu przewozowego, dostarczenie przesyłki zostało przełożone o jeden dzień. SOBOTA W sobotę czekałem na kuriera, aż ok. godziny 15.00 zdecydowałem się skontaktować z nadawcą paczki. Otrzymałem numer listu przewozowego na podstawie którego na stronie www.masterlink.pl mogłem próbować zlokalizować paczkę poprzez system „track&trace”. Okazało się, że szanowny „Pan” kurier (zwany dalej bezczelnym oszustem) zawitał do moich drzwi pare minut po godzinie 10.00 rano. Był na tyle bezczelny, że w dokumentacji wpisał „Nieudana próba doręczenia”, podczas gdy ja byłem, czekałem i mam na to świadków!!! PONIEDZIAŁEK Obsługa klienta nie potrafiła mi wytłumaczyć takiego obrotu sprawy, gdy wykonałem do nich telefon w poniedziałek. To z resztą nie jedyna ciekawostka, która wypłynęła z poniedziałkowych rozmów z Masterlinkiem. Gdy zauważyłem w historii losów przesyłki, że została ona zdana do magazynu w poniedziałek o godzinie 10:55, a nie została jeszcze wydana kurierowi, coś mnie tknęło. Okazało się, że kurier po prostu, od tak nie pobrał paczki z magazynu. Obsługa klienta zapytana „dlaczego?” ponownie nie udzieliła mi żadnej odpowiedzi. Po wielu nerwach i nieskutecznym naleganiu na dostarczenie przesyłki w opisywanym aktualnie dniu, musiałem ustąpić i zgodzić się na przesunięcie terminu doręczenia na wtorek w godzinach 11 – 15. WTOREK Oczekiwałem na przesyłkę od rana. Pełen nadziei, że już nic nie można zepsuć i kupa nie może bardziej cuchnąć kupą... Pomyliłem się. Gdy wybiła godzina 14:30 zacząłem ponownie wątpić w powodzenie tej misji godnej filmu „mission impossible”. Zadzwoniłem do Masterlink DPD Polska. Pytam „gdzie jest” i „za ile będzie”... otrzymałem informację, że kurier jest poza Warszawą i będzie za 2 godzinki. Zostawiłem numer telefonu komórkowego z prośbą o informowanie mnie co i jak z tą paczką oraz gdyby coś miało się jeszcze schrzanić. Wściekły zasiadłem oczekując dalej na upragnioną paczkę. Godzina 17:30, czyli 3 godziny minęły od telefonu... Dzwonię i pytam o to samo o co pytałem od prawie tygodnia. Konsultant z obsługi klienta łamiącym się głosem (ewidentnie tworzył wersję usprawiedliwienia w biegu) informuje mnie, że z powodu awarii kurier dostarczy paczkę w środę, do godziny 10.00 rano. Przysłowiowo zapieniłem się i zażądałem wysłania innego kuriera po moją paczkę oraz dostarczenie jej w dniu dzisiejszym! Konsultant wiele nie może, wyszkolony również nie był, a klienta ma generalnie w dupie (pozdrawiam Pana Krzysztofa G.), więc poprosiłem o połączenie z bezpośrednim przełożonym. Jak każda wcześniejsza odpowiedź, wymagała od konsultanta włączenia mi melodyjki na jakieś 2 minuty, a po tym czasie otrzymałem numer na recepcję w siedzibie firmy z instrukcją, aby prosić Panią Małgorzatę S. Była godzina 17:30. Dzwonię, więc na recepcję... czekam na linii 10 minut i nic (impulsy lecą, bo połączenie jest nawiązane, żebym mógł posłuchać gustownej uspokajającej melodyjki oraz głosu automatu przypominającego gdzie się dodzwoniłem...). Za chwilę dzwonię ponownie, wiszę i wiszę, aż w końcu ktoś mnie odbiera i odkłada. Zostałem bezczelnie rozłączony! Wykonuję telefon do „konsultanta roku” Pana Krzysztofa G., a mówię, że chyba recepcja jest już nieczynna. On odparł, że powinna być czynna do 18.00 (brakowało jeszcze ponad 10 minut). W takim razie poprosiłem, aby przekazał swojej przełożonej mój numer telefonu komórkowego z prośbą, aby szanowna Pani Małgorzata S. do mnie zadzwoniła tak szybko jak to możliwe. Wtedy konsultacyjny geniusz powiedział, że nie sądzi, żeby Pani Małgorzata była jeszcze w pracy... Napewno się domyślacie co sobie pomyślałem... (!!!) Pozostało mi tylko zaakceptować fakt, że paczka według zapewnień biura obsługi dotrze do mnie w dniu jutrzejszym (środa) do godziny 10.00 rano. Zobaczymy... Odpowiedz Link Zgłoś
iberia.pl UPS -ostrzegam 17.08.07, 19:03 Przestrzegam wszyskich potencjalnych klientow tejze firmy kurierskiej. Panowie kurierzy z rejonu Katowic uszczesliwiaja swoich odbiorcow przesylek w nastepujacy sposob: Jesli nie ma Cie w domu to kurier zostawi przesylke bez konsultacji z odbiorca wskazanym na liscie przewozowym u sasiada lub rodziny. W innym przypadku musialby zostawic awizo i klient sam musialby pofatygowac sie po odbior.Kurier nie poczuwa sie do obowiazku aby zadzwonic w takiej sytuacji do odbiorcy (telefon podany w liscie przewozowym ) bo inaczej "nie zarobilby na siebie".Proste pytanie co wychodzi taniej:zadzwonic i upewnic sie , ze mozna przesylke warta kilka tys zl zostawic u sasiada czy rodziny odbiorcy czy z wlasnej kieszeni zwrocic ewentualna wartosc przesylki gdy okaze sie, ze sasiad przesylki nie przekazal wlascicielowi, lub odbiorca jest np. sklocony z rodzina...? UPS "gratuluje" "rzetelnych " pracownikow oraz nowoczensego podejscia do klienta. Odpowiedz Link Zgłoś
kamini Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 20.08.07, 18:04 Ktos juz tu pisal "madry Polak po szkodzie"... ze tez ja tego watku 3 tygodnie temu nie przeczytalam... Mialam przeboje z UPS w przesylkach miedzynarodowych, moi rodzice i znajomi z DHL w krajowych. Ale to co mi wywinal DPD, dawniejszy Masterlink rozlozylo mnie na lopatki. Z Polski wyszlo 9 kartonow, do Irlandii doszly pozostalosci 7, a dwa wyparowaly. W przeciwienstwie do licznego grona internautow kurier nie unikal dostawy, za to przylozyl sie do unikniecia odbiorcy i zwalil paczki na podjazd pod nasza nieobecnosc. Pewnie dosmyslal sie, ze w zyciu nikt by tego nie odebral. Oczywiscie podpisu naszego tez nie ma... Ponizej link do zdjec wysokiej jakosci uslug DPD Masterlink. fotoforum.gazeta.pl/5,2,kamini.html Unikajcie tych zakretysynow, szkoda zdrowia. Odpowiedz Link Zgłoś
iberia.pl Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 21.08.07, 11:36 az strach sie bac.Mam nadzieje, ze zlozyliscie reklamacje.Daj znac jak to sie skonczylo. Odpowiedz Link Zgłoś
krajek-krajek Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze 07.09.07, 23:44 Najgorszy kurier z jakim się spotkałem to konkretnie DHL z rejonu zachodniopomorskiego. Przyjechali raz, była sprzątaczka, nie zostawili żadnego kwitka ani informacji kiedy przyjadą, żeby zawiadomić odbiorcę. Przyjechali drugi raz w domu był tylko syn, który akurat wychodził i nie miał pieniędzy, też nie powiadomili odbiorcy, jedynie bąknęli, że już więcej nie przyjadą. Ja jako odbiorca zadzwoniłem do nich po 20 połaczeniach i około 600 sygnałach odebrali łaskawie telefon, prawie błagałem żeby mi to przywieźli bo co to za problem dla nich skoro i tak jeżdżą codziennie do mojej miejscowości, ale oni tylko że mam odebrać w Szczecinie, dodam że oddalonym o 100 km, no dobra ostatecznie się zgodziłem. Następnego dnia nie mogłem jechać więc próbuje się dodzwonić, żeby spytać do kiedy mogę odebrać paczkę, ale chyba nie stać ich na kogoś obsługującego telefon bo NIKT PO 10 POłąCZENIACH NIE ODEBRAł . Więc ostatecznie pojechałem i odebrałem. NIKOMU NIE POLECAM WSPółPRACY Z DHL. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ewela Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.sdl.vectranet.pl 13.09.07, 12:49 a wiec ja pracuje w dpd i mogę powiedzieć tak i to sie tyczy każdej firmy kurierskiej to wszystko zależy od oddziału nam reputacje bardzo psuje oddział warszawski z którym rzeczywiście ciężko się dogadać i to nie tylko klientom... ale naprawdę nie można oceniać całej firmy po kilku oddziałach które psuja reputacje Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: zamrucz Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.ssp.dialog.net.pl 05.01.10, 19:12 Kompletnie się zawiodłam na tym serwisie i nie polecam. Zamawiałm kuriera, obowiązkowa jest zapłata z góry wiec zrobiłam błyskawiczny przelew. Niby wszystko ok, paczkę wystarczy wydać kurierowi który przyjedzie, żadnych formalności wszystko załatwia dwiepaczki.pl. no więc rada że nie muszę czekać na kuriera pozostawiłam zadanie wydania paczki mojemu dziadkowi sama udając się na zajęcia. Po powrocie szok. Kurier owszem wziął paczkę tyle że inkasując za nią pieniążki. po licznych telefonach i chamstwa ze strony obsługi DHL, która ma klientów w dupie, nie odbiera telefonów, a pan który się łaskawie połączył warknął że mam czekać i po 10 minutach naciągania mnie na "słuchanie muzyki" bo nawet nie leciała bezczelnie się rozłączył (to ich wybrałam za pośrednictwem dwiepaczki ze względu na cenę) okazało się że dwiepaczki nie poinformował nikogo że paczka jest opłacona i ups umywa ręce od wszystkiego. Żadnych e-maili ze strony dwiepaczki w momencie składania zamówienia nie dostałam. Kurier zjawił się u mnie we wtorek o godzinie 11 a o 10:55 otrzymałam wiadomość e-mail z ,uwaga ,listem przewozowym do wydrukowania i przyklejenia na paczkę. Nikt nie raczył mnie poformować, że w ogóle trzeba będzie cokolwiek robić, naklejać, drukować, szczególnie przysyłając mi druki w dzień przyjazdu kuriera i to o godzinie prawie że 11, kiedy kurier mógł zapukać do drzwi od 9:00. A co z ludźmi którzy nawet nie mają drukarki a kurier już stoi u drzwi? Każemy mu czekać i potem płacić za oczekiwanie? Myślałam, że jak już się bierze pośrednika to kurier przyjedzie poinformowany z wypełnionym listem przewozowym. Po tej sytuacji domagałam się zwrotu podwojonych kosztów ale ze strony dwóchpaczek cisza, żadnego e-maila, nawet z przeprosinami. Nigdzie nie ma do nich numeru telefonu. Szukałam nawet kontaktu przez firmę-matkę ale również nie można się z nimi skontaktować. Wszędzie tylko adresy e-mailowe, żadnego telefonu, adresu. Do tego bezczelnie jeszcze na swojej stronie po wpisaniu mojego rzekomego numeru przesyłki ( o którym UPS nawet nie słyszał) pojawia się status przesyłka odebrana! Jakby to było ich zasługą! Odradzam, chyba że macie ochotę na chamskie zachowanie, bezczelne milczenie i wyłudzenie pieniędzy których nikt nie zamierza oddać! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: monikkkka Re: Najlepsza i najgorsza firma kurierska!-wasze IP: *.dynamic.chello.pl 01.02.11, 16:54 Usługi UPS są poniżej jakichkolwiek standardów. Gubią przesyłki i wmawiają, że nie zostały one w ogóle odebrane... Niszczą przesyłki i mówią, że były niewłaściwie zapakowanie...choć były zapakowane w ich firmowe worki... Dostarczają przesyłki po 2 tygodniach...i to do nadawcy.. Błędy każdemu się zdarzają..ale oni nigdy się do nich nie przyznają.. porażka...najgorsza firma.. odradzam UPS... Odpowiedz Link Zgłoś