Dodaj do ulubionych

Zamówienia w galeriaDom.pl

19.01.08, 11:20
Zamówiłem drzwi w portalu galeriadom.pl. Po niedługim czasie okazało się ze
drzwi nie będą mi pasować do mieszkania więc próbowałem je zamienić na
pasujące. Niestety zostałem poinformowany, że tego typu zamówienia nie
podlegają zmianie i że miałem czas na zmianę zamówienia (10 godzin od
zamówienia). Niestety informacja ta została mi przekazana w momencie próby
zmiany zamówienia. Po tej informacji zdecydowałem odstąpić od umowy na
podstawie ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów. Zostałem
poinformowany, że firma ta nie respektuje tej ustawy z uwagi na rodzaj
zamówienia. Podjąłem próbę negocjacji z firma ale po miesięcznych
przepychankach nie udało mi sie dojść z nimi do porozumienia. Udałem się wiec
do prawnika, który wyjaśnił mi, że firma interpretuje ustawę na swoja korzyść
i nie zgodnie z literą prawa.

Jeśli ktoś miał podobne przejścia z tą firma to bardzo proszę o kontakt. Adres
email na który proszę przesyłać informacje to klusek6@poczta.onet.pl.
Pracownik tej firmy poinformował mnie o jednym podobnym przypadku z
zapewnieniem ze nie udało się tym ludziom odzyskać wpłaconych pieniędzy.
Jestem pewien, że nalewno było ich więcej. Każda informacja na temat praktyk
tej firmy będzie dla mnie bardzo pomocna.

Obserwuj wątek
    • Gość: Hermi Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.eranet.pl 02.02.08, 14:55
      Witam..

      ja aktualnie też mam przejścia z ta firmą.. mianowicie zamówiłem u
      nich drzwi w październiku (sztuk 3) pod koniec listopada przyszły do
      mnie ale okazało się że 2 sztuki mają wadę.. więc zgłosiłem
      reklamację.. drzwi zabierali odemnie przez 3 tygodnie.. wkońcu jak
      postraszyłem Rzecznikiem Praw Konsumenta to je zabrali... przed
      świętami Bożego Narodzenia... ale do dzisiaj reklamacja nie została
      zakończona.. tzn w tym tygodniu dowiedziałem się że reklamacja na
      jedną sztuke drzwi nie została uznana a na drugie skrzydło została
      uznana i tyle wiem... Nie wiem kiedy dostane drzwi..

      Jak sie zapytałem jak to się ma do ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku
      "O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
      Kodeksu Cywilnego" (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.).

      Art 8 pkt.3

      Cytuje:
      Jeżeli sprzedawca zawiadomiony o niezgodności towaru z umową nie
      ustosunkował się do żądania kupującego określonego w art.8 ust. 1
      (bezpłatna naprawa lub wymiana) w terminie 14 dni uważa się, że uznał
      je za uzasadnione.

      To do dzisiaj nie otzrymalem odpowiedzi...
      Aktualnie rozważam podanie sprawy do sądu.. bo to jest jakaś
      śmieszna firemka która myśli że jak sprzedaje w Internecie to możńa
      klientowi kit wciskać...

      Pozdrawiam

    • Gość: Jakub Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.03.08, 16:05
      Zamówione drzwi przyszły z opóźnieniem bodaj 2 tygodni (twierdzili,
      że to producent ale jak to sprawdzić?). Futryna była uszkodzona (2
      elementy). Reklamacja została uznana. Na wymianę czekam już 5
      tygodni - jak narazie bez perspektyw na jej realizację. Nikt nie
      potrafi podać mi terminu przesyłki. Zero kontaktu z klientem. Jeśli
      sam nie zadzwonisz niczego się nie dowiesz. Jeśli zadzwonisz, też
      będziesz wiedział niewiele więcej. Na telefony do nich wydałem już
      majątek.
    • h0l0fernes Re: Zamówienia w galeriaDom.pl 21.07.08, 20:49
      Niestety mnie również trafiła się niemiła przygoda z firmą GaleriaDom.
      Kontaktowałem się już z lokalnym przedstawicielstwem UOKiK i w najbliższych
      dniach przekażę sprawę Policji, natomiast poniższy opis swojej przygody
      zamieszczam na Tym forum ku przestrodze innych kupujących.

      21 kwietnia 2008 roku przyjęto moje zamówienie na 4 sztuki drzwi i 4 ościeżnice,
      poniżej potwierdzenie wygenerowane przez sklep:

      >Szanowny Kliencie,
      >Dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym pasażu galeriaDOM.pl
      >Proszę się powoływać w kontaktach z nami na nr zamówienia.
      >Poniżej załączamy informacje o złożonym zamówieniu.
      >------------------------------------------------------
      >Zamówienie nr: 3122
      >Szczegółowa specyfikacja:
      www.galeriadom.pl/account_history_info.php?order_id=3122
      >Data zamówienia: poniedziałek, 21 kwiecień 2008

      >Prosze usunac moje poprzednie zamowienie, niestety pomylilem w nim sie, dopiero
      to >zamowienie jest poprawne.

      >Produkty
      >------------------------------------------------------
      >2 x Porta - Natura KONCEPT wzór A9 () = 2232,02zł
      >2 x Porta - Ościeżnica System Naturalna () = 961,98zł
      >1 x Porta - Natura KONCEPT wzór C6 () = 1116,01zł
      >1 x Porta - Ościeżnica System Naturalna () = 462,69zł
      >1 x Porta - Natura KONCEPT wzór C6 () = 1116,01zł
      >1 x Porta - Ościeżnica System Naturalna () = 480,99zł
      >------------------------------------------------------
      >Podsuma: 6369,70zł
      >Koszty przesyłki produktów (Wartość): 120,00zł
      >Suma: 6489,70zł
      >Sposób zapłaty
      >------------------------------------------------------
      >Przelew
      >Wpłata Dla: PL SYSTEMS Sp.j.
      >Należność Wysłać Do:
      >PL SYSTEMS Sobociński Ziołkowski Sp.j.
      >ul. Kłodzka 17a
      >50-536 Wrocław
      >NIP: 899-262-96-03
      >Numer konta:
      >Bank Citi Handlowy
      >63 1030 0019 0109 8530 0016 7090
      >W tytule przelewu proszę podać nr zamówienia.
      >Twoje zamówienie będzie realizowane dopiero gdy uregulujesz należność.
      >Termin realizacji jest liczony od dnia zaksięgowania należności.
      >------------------------------------------------------
      >W przypadku pytań związanych z zamówieniem prosimy o kontakt e-mail
      >na adres pasaz@galeriadom.pl, powołując się na numer zamówienia.

      Dzień wcześniej złożyłem podobne zamówienie(nr. 3093), jednak pomyliłem się w
      nim i dlatego złożyłem poprawione zamówienie ponownie, w uwagach prosząc o
      usunięcie poprzedniego zamówienia.
      Następnego dnia dostałem informację o anulowaniu mojego błędnego zamówienia, w
      związku z czym przelałem pieniądze za zamówienie 3122 na konto GaleriaDom.

      23 kwietnia dostałem maila potwierdzającego wpłynięcie pieniędzy na konto
      GaleriaDom, przystąpieniu do realizacji zamówienia i fakturę o numerze
      283/04/2008:
      >Szanowny Kliencie,
      >Status Twojego zamówienia został zaktualizowany
      >Nowy status: Zaksięgowano płatność
      >------------------------------------------------------
      >Numer Zamówienia: 3122
      >Szczegóły Zamówienia pod adresem URL:
      http://www.galeriadom.pl/account_history_info.php?>order_id=3122
      >Data Zamówienia: poniedziałek, 21 kwiecień 2008

      Oraz informacja o przystąpieniu do realizacji
      >Szanowny Kliencie,
      >Komentarze do twojego zamówienia:
      >Został zmieniony status twojego zamówienia.
      >Nowy status: W trakcie realizacji
      >------------------------------------------------------
      >Nr Zamówienia: 3122
      >Szczegółowa Faktura:
      www.galeriadom.pl/account_history_info.php?order_id=3122
      >Data Zamówienia: poniedziałek, 21 kwiecień 2008

      Po czym zapadła cisza na miesiące. Teoretycznie sprzedawca miał 35 dni roboczych
      na zrealizowanie zamówienia. Spodziewałem się, jednak że drzwi powinny być u
      mnie nieco przed czasem, więc w połowie maja zacząłem się niepokoić i
      zadzwoniłem do GaleriaDom z prośbą o informację o statusie mojego zamówienia.
      Zostałem zbyty informacją o tym, że 35 dni jeszcze nie minęło i zamówienie
      prawdopodobnie opóźnia się z powodu długiego majowego weekendu u producenta
      drzwi - Porty.
      W drugim tygodniu czerwca, kiedy minęło 35 dni zadzwoniłem ponownie i obiecano
      mi, że w ciągu jednego dnia sprawa zostanie wyjaśniona i GaleriaDom skontaktuje
      się ze mną. Po tygodniu już rozsierdzony zadzwoniłem znów. Tym razem natrafiłem
      na osobę, która zainteresowała się moją sprawą na serio.
      Po kilku godzinach zadzwoniła do mnie z informacją, że moje zamówienie nigdy nie
      wyszło z GaleriiDom do Porty!! sic!!
      Oczywiście nikt z GaleriaDom się nie poczuwał do winy (winny jest oczywiście
      zawsze SYSTEM).
      Powiedziałem, że w takim razie czekam na propozycję rekompensaty z ich strony.
      Mieli się skontaktować.
      Po tygodniu milczenia z ich strony zadzwoniłem sam do nich, poinformowano mnie,
      że mogę liczyć tylko na bezpłatny transport i czekać kolejne 35 dni roboczych. W
      związku z tym podziękowałem i zażądałem zwrotu pieniędzy.
      Myślałem, że to będzie czysta formalność. Po kilku dniach nadal, kiedy pieniądze
      nie wpływały ponownie zadzwoniłem do GaleriiDom. Miałem ponownie szczęście
      trafić na osobę, która wcześniej pomagała wyjaśnić los mojego zamówienia.
      Następnego dnia dostałem od niej maila:
      >Wrocław, 03.07.2008
      >Przyjęłam Pana wiadomość. Już przekazałam do realizacji anulację Pana
      >zamówienie i zwrot kosztów.
      >Dział sprzedaży galeriaDOM.pl
      >telefon: +48 (77) 44 44 666-669, 071/ 33 68 024
      >www.galeriadom.pl
      >pasaz@galeriadom.pl

      Przez telefon dowiedziałem się, że każda reklamacja przechodzi bezpośrednio
      przez ręce prezesa i że dział obsługi klientów nic już dla mnie nie może więcej
      zrobić w tej sprawie.
      Logując się na konto na stronie GaleriiDom wciąż mogę zobaczyć, że moje
      zamówienie 3122 nadal jest w „trakcie realizacji”.
      Mieszkam bez drzwi od 3 miesięcy.. i od miesiąca nie mogę doprosić się zwrotu
      pieniędzy za niezrealizowane zamówienie, żebym wreszcie mógł zamówić drzwi.

      Od lat kupuję przez internet i przez sklepy internetowe i wyśmiewałem obawy
      innych związane z przedpłatą. Przecież wszystkie operacje i etapy sprzedaży są
      świetnie udokumentowane i łatwe do dowiedzenia w przypadku problemów. Obu
      stronom powinno zależeć na zrealizowaniu transakcji, ponieważ raz wystawiona w
      Internecie zła opinia jest niemal wieczna.
      Jednak jak widać zdarzają się ludzie i firmy, które tego nie rozumieją. Mam
      nadzieję, że mój przypadek będzie ostrzeżeniem dla innych, i nie będą oni
      przynajmniej GaleriiDom płacić przedpłatą całej kwoty transakcji.
    • galeriadom Re: Zamówienia w galeriaDom.pl 28.07.08, 15:39
      Pan Piotr Kilczewski zamówił w naszym Pasażu GaleriaDOM.pl drzwi
      firmy Porta. Po kilku dniach od przekazania jego zamówienia do
      realizacji u producenta zadzwonił z informacją że źle zmierzył
      szerokość drzwi (pomylił się o 10 cm). Natychmiast skontaktowaliśmy
      się z producentem ale zamówienie zostało już przekazane na produkcję
      i zmiana parametrów drzwi okazała się niemożliwa. Chciałbym w tym
      miejscu poprosić wszystkich klientów aby bardzo rozważnie zamawiali
      drzwi. Z racji bardzo dużej liczby parametrów skrzydeł i ościeżnic
      (wzór, model, szerokość, stronność, kolor, przeszklenie, rodzaj
      wentylacji, rodzaj zamka, dodatkowo przy ościeżnicach szerokość
      opasek i grubość ściany - w sumie ok 32 000 możliwych wzorów drzwi
      tego jednego dostawcy) jest to produkt specyficzny i wykonywany
      przez producenta jedynie na zamówienie. Dlatego też bardzo wyraźnie
      informujemy klientów że drzwi, w przeciwieństwie do innych
      produktów, nie można zwracać ani zmieniać zamówienia w trakcie jego
      realizacji. Zgodnie z art. 10 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 2 marca
      2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
      odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
      niebezpieczny „prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
      nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach
      określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu.
      Zwrot produktów, które nie są produktem standardowym, a wykonanym
      jedynie według wymagań określonych przez klienta spowodowałby
      nieuzasadnioną stratę po stronie sprzedającego i producenta”.
      Dlatego tez przepisy ww. ustawy uniemożliwiają w takich przypadkach
      swobodne, jak ma to miejsce w innych nie wyłączonych przez ustawę
      przypadkach, odstąpienie od umowy. Ustawodawca uznał, co znajduje
      swe uzasadnienie w podstawowych zasadach obrotu, iż w wypadkach
      świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
      przez niego zamówieniu ww. uprawnienie byłoby zbyt daleko idącą i
      nie uzasadnioną ochroną konsumenta w stosunku do ryzyka i straty
      jaką ponosiłby sprzedawca lub producent.
      Zapis taki znajduje się w regulaminie naszego sklepu. Informację o
      tym fakcie umieściliśmy w dwóch miejscach regulaminu i dodatkowo
      wyeksponowaliśmy te istotne paragrafy - proszę zobaczyć na naszej
      stronie. Pan Piotr Kilczewski złożył oświadczenie że zapoznał się z
      regulaminem i akceptuje jego postanowienia. Mimo tego faktu, aby
      znaleźć rozwiązanie tej trudnej dla obu stron sytuacji
      zaproponowaliśmy Panu Piotrowi że podejmiemy próbę odsprzedania
      zamówionych przez niego drzwi innym klientom. Propozycja została
      odrzucona. W związku z takim stanowiskiem Pana Piotra złożyliśmy w
      sądzie pozew przeciw Panu Piotrowi Kilczewskiemu. Stoimy na
      stanowisku że umowa kupna - sprzedaży z Panem Piotrem Kilczewskim
      została zawarta i obowiązuje nadal. Ponieważ byliśmy zobowiązani do
      zapłaty producentowi za zamówione przez Pana Piotra drzwi i
      zapłaciliśmy za nie ponad pół roku temu chcielibyśmy aby Pan Piotr
      odebrał od nas zamówiony przez siebie towar i zapłacił nam za niego.

      Nawiązując do wątku podpisanego przez h0l0fernes muszę poinformować
      że rzeczywiście zamówienie nie zostało przekazane do realizacji u
      producenta z powodu awarii systemu, natomiast kwota wpłacona przez
      Pana podpisującego się h0l0fernes została w całości zwrócona na jego
      konto.

      Chciałbym w tym miejscu przeprosić wszystkich klientów którzy nie są
      zadowoleni z zakupów w GaleriiDOM.pl. Realizujemy miesięcznie setki
      transakcji. Przy tej specyficznej działalności jaką są transakcje na
      odległość towarem o wielu parametrach niestety łatwo o pomyłkę.
      Jednak każde zamówienie złożone w naszym pasażu jest przez nas
      realizowane z największą starannością. Cały czas podnosimy jakość
      naszych usług. Staramy się aby opisy produktów na naszej stronie
      były dokładne, dostawy szybkie, kontakt między nami a klientami
      łatwy, jednocześnie oferując najniższe na rynku ceny na oferowane
      produkty.


      Z pozdrowieniami
      Piotr Sobociński – GaleriaDOM.pl
      e-mail: piotr.sobocinski@galeriadom.pl
      • Gość: Hermi Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.devs.futuro.pl 30.07.08, 08:21
        gratuluje.. wkońcu ktoś z firemki galeriadom odezwał się na forum..
        tzn.. kierownik zabrał głos.. a przez telefon takie bajki opowiadał,
        tutaj też pewnie bajke napisał..

        >Jednak każde zamówienie złożone w naszym pasażu jest przez nas
        > realizowane z największą starannością

        Tak.. z najwyższą starannością.. Tylko dlaczego do dzisiaj nie
        zobaczyłem drzwi z zamowienia 1407 na które jeszcze w 2007 roku
        złożyłem reklamacje?? Pewnie Awaria systemu?? Do tego ani razu Wasza
        firma się ze mną nie kontaktowała. Wszystkie telefony musiałem ja do
        Was wykonywać... to jest ta najwyższa staranność...

        Gdzie jest rozpatrzenie gwarancji na drugie zamówione drzwi???
        Awaria systemu?? was regulamin i prawo nie obowiązuje??

        naprawde dziwie się Wam że próbujecie się tłumaczyć, ilość opinii
        negatywnych jaka jest tu zawarta od waszych byłych klientów mówi
        sama za siebie. To nie może byc przypadek.. brak wam profesjonalizmu
        i nawet nie potraficie sie przyznać do swoich błedów.. Przez telefon
        obiecujecie, opowiadacie że drzwi będą za dwa dni, lub że je już
        wysłaliście a tak naprawde są to bzdety... wkońcu jest to handel
        przez Internet więc macie klienta gdzieś ....

        >Ponieważ byliśmy zobowiązani do
        > zapłaty producentowi za zamówione przez Pana Piotra drzwi i
        > zapłaciliśmy za nie ponad pół roku temu chcielibyśmy aby Pan Piotr
        > odebrał od nas zamówiony przez siebie towar i zapłacił nam za
        >niego.

        No to dziwne ja zapłaciłem ponad pół roku temu za drzwi i ich nie
        widziałem, może mimi pieniędzmi zapłaciliście za drzwi Pana Piotra??

        • h0l0fernes Re: Zamówienia w galeriaDom.pl 06.08.08, 21:47
          Pan "podpisujacy sie H0l0fernes" :D przyznaje, ze 23 lipca zostala mu zwrocona
          cala kwota za niezrealizowane zamowienie.

          Pisze to z 2 tygodniowym opoznieniem, poniewaz skoro ja moglem czekac miesiac na
          zwrot pieniedzy, to GaleriaDom musiala poczekac 2 tygodnie, na moj wpis
          poprawiajacy jej nieco wizerunek, na tym forum.

          Bardzo chcialbym wierzyc, ze moje ostrzezenie dla potencjalnych klientow
          GaleriiDom i zwrot moich pieniedzy nie maja zwiazku, jednak koincydencja w
          czasie mowi sama za siebie..
          Dobrze, ze jednak prezesowi Tej firmy jednak nieco zalezy na wizerunku w Internecie.
          • Gość: zawiedziony Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.chello.pl 09.08.08, 11:09
            Niestety muszę się podpisać pod negatywnymi ocenami galeryjki. Ostatnio chciałem
            zamówić drzwi i płytki niestety obsługa fatalna. Na moje pytania bardzo
            niekompetentne Panie ze złością odpowiadały żebym sobie na stronie sprawdził bo
            wszystko tam jest. Po prostu pięknie. Jeżeli szef owej firmy to czyta, to niech
            czasami zobaczy jak jego kadra pracownicza podchodzi do klienta... Bardzo
            nieprofesjonalnie...
              • Gość: agataJ Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.pl 30.09.08, 21:00
                Witam,
                w zeszłym tygodniu zamowiłam płytki w galeriiDom, byłam troche
                zestresowana tymi opiniami, które tutaj przeczytałam. Mało tego,
                firma z mojego miejsca zamieszkania nie chciała zamówić mi tych
                konkretnych płytek, bo niby fabryka nie nadąża z produkcja i trzeba
                na kafelki czekać nawet do 1,5 miesiąca. Dlatego mój strach, poparty
                jeszcze internetowymi opiniami był dość spory, a okazał się
                bezpodstawny. Kontakt od początku był w pełni profesjonalny, panie,
                z którymi rozmawiałam przez tel były bardzo miłe i kompetentne. na
                płytki nie czekałam nawet tygodnia czasu. Jestem bardzo zadowolona i
                polecam z czystym sumieniem.
                P.S.
                Pan, który do nas przyjechał był z Brzegu zdaje się.
    • Gość: klient Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.chello.pl 25.11.08, 21:25
      Nie rozumię politki tej firmy, skoro mają takie problemy z
      terminowym realizowaniem zamówień to powinni o tym uprzedzać lub
      zmienić te terminy. Ja też miałem czekać do 35 dni na drzwi, mija 3-
      mc i ciągle słyszę że w następnym tygodniu powinno się już to
      wyjaśnić. Ilę można tego słuchać. Wiem jedno więcej z ich oferty nie
      skorzystam, a jeśli w ciągu miesiąca nie otrzymam towaru lub zwrotu
      pieniędzy sprawę zgłaszam na policję o popełnienie oszustwa
    • Gość: HERMI Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.devs.futuro.pl 16.12.08, 10:35
      Proponuje nie czekać i spawę oddać do sądu. Ja sie łudzilem i
      czekalem ponad 6 miesięcy, oddałem sprawę do sądu i ją wygralem.

      Ale pomimo przegrania sprawy sądowej GaleriaDom nie kwapi się do
      oddania mi zasądzonych pieniędzy...
      W styczniu sprzedaje dług do firmy windykacyjnej... coby utrudnić im
      troche życie...

      Jak ma Pan jakieś pytania to zachęcam do kontaky hermi@boo.pl

      Pozdrawiam

    • Gość: uzytkownik Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: 94.254.214.* 30.01.09, 14:51
      ja opisałem soją historie w serwisie o nieuczciwych firmach, nie
      dawno zobaczyłem ich reklamę w tramwaju www.glupi-klient.pl, mozna
      tam zalaczyc skan dokumentu zakupu dla potwierdzenia wiarygodności
      lub opinie prawnika - jest tam tez specjalna pozycja która nazywa
      sie "Kojarzymy Poszkodowanych" prosze tam założyc wątek, moze to cos
      da
      pozdrawiam
    • Gość: JK Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.09, 10:59
      Zamówiłem drzwi z oferty 24h. Po tygodniu codziennego dzwonienia i upominanie się, przesłałem faks z rezygnacją i prośbą zwrotu zaliczki. Tego samego dnia drzwi przyjechały, jednak niezgodne ze specyfikacją z oferty. Drzwi nie przyjąłem. Dwa miesiące temu obiecano mi zwrot zaliczki. Czekam do dzisiaj. Firma nie odpowiada na maile i faksy.
      Szczerze odradzam.
    • Gość: wojtek Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.05.09, 12:37
      mój błąd polega na tym, że przed zamówieniem drzwi nie sprawdziłem opinii o
      sklepie galeriadom.pl, teraz jestem w trakcie "procesu reklamacyjnego", jak na
      razie od momentu zamówienia upłyneły cztery miesiące i jeszcze troche czasu
      upłynie (dzisiaj dowiedziałem sie, ze drzwi poszły do produkcji, ile w tym
      prawdy - nie wiem). W zeszłym roku miałem przejscia z firma budus z wrocławia.
      Realizacja zamówienia drzwi, łącznie z reklamacją jednego ze skrzydeł zajęła
      wtedy 10 miesięcy. Kosztowało mnie to sporo czasu i nerwów, wykonanie licznych
      telefonów i wizyt osobistych w sklepie. Ostatecznie pomogła skarga napisana do
      producenta (porta) na dystrybutora (budus) i montera (nie pamietam już jak się
      ten nygus nazywa).
      W każdym razie nauczyło mnie to cierpliwosci, niestety, naiwnie myslalem, ze w
      innym sklepie sie to nie powtórzy.
      Teraz użeram się z firma galeriadom.pl i mam poczucie deja vu.
      Ta sama ignorancja obsługi, cynizm, wykrety i kłamstwa. Nie polecam
      • Gość: Aśka Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.09, 21:45
        no no no
        A ja miałam zamiar kupić u nich barlinka i panele classena za pare ładnych
        tysiaków, No cóż
        Tak długo się starałam o kredyt w banku, że wole dopłacic tysiąc i pójść do
        zaprzyjaźnionej hurtowni.
        W zyciu juz się zaszarpałam o zwrot kasy- za bilety z centralwingsu. Widać
        galerie czeka ten sam los.
        Ja nie ryzukuje - za duza kasa do stracenia
      • Gość: patrycja Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.adsl.inetia.pl 25.08.09, 22:40
        9 tygodni temu zamówiłam drzwi w "Galerii Dom" do dnia dzisiejszego ich nie
        otrzymałam. Wykonałam do firmy setki telefonów ( nie wspomnę tu o kosztach z tym
        związanych) i od 2 tygodni dzień w dzień słyszę to samo: nadal nie mamy żadnych
        informacji od dostawcy kiedy drzwi będą, proszę czekać do jutra bo będzie
        kolejna dostawa. Oczywiście zaliczka wpłacona a żeby oddać pieniądze to się nie
        kwapią, zmiana zamówienia na drzwi, które maja na magazynie też nie wchodzi w
        grę. Brakuję mi już na nich siły, zwodzą klienta i człowiek nawet nie wie czy
        jego zamówienie trafiło do producenta. Paranoja. ODRADZAM!!!
    • Gość: Valerius Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: 194.69.146.* 19.08.09, 10:38
      Zamuwilisme drzwi Classen w portalu galeriadom.pl Juz dwa miesiaca
      nas proszou o cierpliwości Oraz ze będą nas kontaktowac kiedy badou
      gotowe piszou ze sprawa jest ciagle monitorowana zamówienia jest w
      stanie realizacji. Sprawe oddaluja. Wedlug reglamentu galeriadom.pl
      termin dostawy jest 30-35 dni raboczych. Zaliczka jest wyplacona. Na
      to miast fakture zaliczkowa niemam. Chce wiedziet jake matie warunky
      powszechne handlowe w sprawie ochrony niektórych praw konsumentów w
      Polsce.Poprosze napisac co mame robic niemoge ciagle czekac
      Dziekuje. Jestesme z Czech (20km od granic)
    • Gość: Marek Re: Zamówienia w ... IP: 90.156.110.* 23.09.09, 18:54
      No niezle, co ja widzę. Mnie na szczęście nic takiego nie spotkało, ale widzę ze duzo postów to zwykle pieniactwo. Czego jest nadmiar w necie na forach. Ja nie mam póki co żadnych zastrzeżeń co do zakupów w tym sklepie. I raczej nie sugerował bym się opinami niektórych pieniaczy. Nr zam. 7173

      Pozdrawiam
      Marek
    • Gość: Radek Re: Zamówienia w galeriaDom.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.09, 16:04
      Super, tylko trzeba było wcześniej dobrze pomierzyć, drzwi, to chyba normalne
      jak coś jest wykonywane na konkretny wymiar. To tak jakbyś zamówił meble do
      kuchni na wymiar i później z nie podziękował. To co ma z tymi później meblami
      taka firma zrobić. Zastanów się lepiej 10 razy zanim kupujesz tego typu rzecz.
      Często bezmyślność klienta niestety odbija się później na wszystkich. I jak
      trwoga to do boga.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka