Dodaj do ulubionych

Wąsik- kilka WAŻNYCH PYTAŃ

22.06.07, 16:07
Witam Was serdecznie!

Nie rozumiem kilku kwestii zwiazanech z depilacją laserową, z tego co tu
czytam, widze, że nie tylko ja mam problem z połapaniem sie w tym wszystkim,
w sumie to jestem ZIELONA, mimo, że wiele próbowalam sie dowiedzieć na temat
takiego usuwania owłosienia... Ech...

Moja sytuacja wyglada tak...
Mam wasik, zaczełam go golic-przez co stał się bardzo ciemny, usuwam go
codziennie :(
CHCIAŁABYM SIE GO BARDZO POZBYC!!
Nie uwiem jednak sobie tego wszystkiego wyobrazić:
golę wąsik, przychodzę na laser- to jeszcze jest okej, ale co dalej??
Usuwa się tylko część wlosków... I co dalej robic?
JA SIE ZE SWIM WASIKIEM UKRYWAM- nie wiem o tym moj chlopak (!!) ani nikt w
pracy, a pracuję wsród ludzi i musze zawsze dobrze wygladać, nie moge sobie
pozwolic na zapuszczenie wąsików :( A ZEBY SIE WYKRUSZYLY,TO TRZEBA JE
ZAPUSCIK?? CZY JAK?? BO JA JUZ NIE WIEM...:(
MOZNA TE CO ZOSTALY GOLIC DALEJ??
Ja po prostu nie rozumiem jak to w ogole wyglada, jak przebiega? Prosze o
jakas odpowiedz, wytłumaczenie w prosty sposob!!

POZDRAWIAM!!
Obserwuj wątek
    • asiak55 Re: Wąsik- kilka WAŻNYCH PYTAŃ 22.06.07, 19:17
      można golić miedzy zabiegami, tylko nie mozna wyrywać. lato to nie jest dobry
      okres na takie zabiegi
      • kolor27 Re: Wąsik- kilka WAŻNYCH PYTAŃ 22.06.07, 19:47
        No tak, też mysle, ze najlepiej jakoś jesienią zrobić taki zabieg, tak też
        zamierzam, jesli starczy mi odwagi... ;/ Pozbieram kase i moze sie zdobede na
        to...
        Tylko nadal nie wiem jak to wyglada...

1)JAK TE WŁOSKI SIĘ WYKRUSZAJĄ?? (Czy trzeba je zapuscic by wypadły??)
        I jeszcze jedno ważne pytanie...
        2)Czy jesli bede golić wąsik po zabiegu-to czy nie pobudze tych miejsc, w
        ktorych cebulki zostały zaaatakowane laserem i czy na nowo nie zaczna wyrastac
        tam wlosy????
        PROSZE o jakies przyblizenie tego wszystkiego!

Z GORY DZIEKUJE WSZYSTKIM!!