Dodaj do ulubionych

A ja jestem damska szowinistyczna swinia i...

IP: *.nuph.us.edu.pl 05.09.02, 10:57
wykorzystam seksualnie faceta, a potem
go rzuce :)
Obserwuj wątek
      • Gość: robsonick Re: A ja jestem damska szowinistyczna swinia i... IP: *.net 06.09.02, 09:48
        Gość portalu: Meduza napisał(a):

        > Przemyslalam to wszystko od wczoraj
        > i dzisiaj moja propozycja brzmi:
        > obiecam, ze wykorzystam seksualnie,
        > nie dotrzymam slowa, wykorzystam za to
        > finansowo a potem go rzuce :)
        > Czy sa jacys chetni?
        Hue Hue cos ty łowce pasiesz barana szukasz oj meduza meduza...
        ale masz szanse baranow nie brakuje hihi :)
        cmokaski
        robsonick
        • Gość: Meduza Do Smyka IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 10:14
          Wiesz co, gdybys wczoraj sie o to zapytal
          -pewnie by sie dalo. Ale doszlam do wniosku,
          ze to pieniadze a nie seks rzadza swiatem
          (w koncu kto ma kase ten seks moze kupic,
          a nie zawsze jest na odwrot) wiec postanowilam
          brac od zycia wszystko co najlepsze i teraz
          szukam nadzianego goscia (moze nawet byc
          impotent) :)))
          • Gość: robsonick domeduzy :) IP: *.net 06.09.02, 11:06
            Gość portalu: Meduza napisał(a):

            > Wiesz co, gdybys wczoraj sie o to zapytal
            > -pewnie by sie dalo. Ale doszlam do wniosku,
            > ze to pieniadze a nie seks rzadza swiatem
            > (w koncu kto ma kase ten seks moze kupic,
            > a nie zawsze jest na odwrot) wiec postanowilam
            > brac od zycia wszystko co najlepsze i teraz
            > szukam nadzianego goscia (moze nawet byc
            > impotent) :)))
            Pozwolisz ze sie z toba nie zgodze droga ma-duzo ops meduzo (hihih)
            ale z moich obserwacji swiat kreci sie nie wokol pieniadza ale wokol "dupy" i
            to przewaznie tej damskiej to ona ("dupa") wyzwala moc pieniadza i moc tworcza
            jest motorem napedowym postepu i rozwoju zrodlem konfliktow i nienawisci a
            nawet sporadycznie milosci :) pieniadz jest tylko narzedziem w
            poczynaniach ... "dupy"
            przepraszam za bezposredniosc ale qrwa mac nie jestesmy dziecmi :)

            swiat jest do dupy mowi stare powiedzenie ale to przeklamanie z odkrycia swiat
            jest dla dupy :)

            robsonick
            • Gość: Meduza Re: domeduzy :) IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 11:19
              No nie wiem, czy masz racje:)
              Bo widzisz -pieniedzy mam tyle co kot naplakal,
              wiec ta "dupa" moze mi sie przydac w kontaktach
              damsko-meskich.
              Ale gdybym miala pieniedzy jak lodu to nawet
              bez "dupy" bylabym postrzegana jako osoba
              atrakcyjna .
              Sam powiedz -co bys wybral: "dupe" czy bogactwo?
              • robsonick Re: domeduzy :) 06.09.02, 11:27
                Gość portalu: Meduza napisał(a):

                > No nie wiem, czy masz racje:)
                > Bo widzisz -pieniedzy mam tyle co kot naplakal,
                > wiec ta "dupa" moze mi sie przydac w kontaktach
                > damsko-meskich.
                > Ale gdybym miala pieniedzy jak lodu to nawet
                > bez "dupy" bylabym postrzegana jako osoba
                > atrakcyjna .
                > Sam powiedz -co bys wybral: "dupe" czy bogactwo?
                Po co mi bogactwo bez "dupy" ????? sam se moge dogodzic nawet pod mostem :)))
                ale najbardziej podoba mi sie i jedno i drugie ....to takie mile i rozkoszne
                polaczenie :)

                rob@ :)
          • Gość: smyk Re: Do Meduzy ! IP: *.krakow.sdi.tpnet.pl 06.09.02, 11:14
            Gość portalu: Meduza napisał(a):

            > Wiesz co, gdybys wczoraj sie o to zapytal
            > -pewnie by sie dalo. Ale doszlam do wniosku,
            > ze to pieniadze a nie seks rzadza swiatem
            > (w koncu kto ma kase ten seks moze kupic,
            > a nie zawsze jest na odwrot) wiec postanowilam
            > brac od zycia wszystko co najlepsze i teraz
            > szukam nadzianego goscia (moze nawet byc
            > impotent) :)))


            Meduzo !

            Zawsze mnie uczono, że światem rządzi pupa a nie forsa !
            A tak na marginesie to troche blaszek mam odłożonych na boku.
            To jak Kobietko z Bytomia
            Smyk
            • Gość: Meduza Re: Do Meduzy ! IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 11:24
              Gość portalu: smyk napisał(a):

              > >
              > A tak na marginesie to troche blaszek mam odłożonych na
              boku.
              > To jak Kobietko z Bytomia
              > Smyk

              Blaszek? A ile mozna odlozyc na boku np.
              pieciozlotowkami?
              O ile te blaszki nie sa o nominale jednego grosza :)))
              I kto powiedzial, ze z Bytomia?

              Wiesz co Smyku: jak bys tak czyms grubszym zaszelescil,
              a nawet -zielonym, bo to ladny kolor... to moze sie jakos
              razem dogadamy....
              • Gość: Smyk Re: Do Meduzy ! IP: *.krakow.sdi.tpnet.pl 06.09.02, 11:28
                Gość portalu: Meduza napisał(a):

                > Gość portalu: smyk napisał(a):
                >
                > > >
                > > A tak na marginesie to troche blaszek mam odłożonych na
                > boku.
                > > To jak Kobietko z Bytomia
                > > Smyk
                >
                > Blaszek? A ile mozna odlozyc na boku np.
                > pieciozlotowkami?
                > O ile te blaszki nie sa o nominale jednego grosza :)))
                > I kto powiedzial, ze z Bytomia?
                >
                > Wiesz co Smyku: jak bys tak czyms grubszym zaszelescil,
                > a nawet -zielonym, bo to ladny kolor... to moze sie jakos
                > razem dogadamy....


                Meduzo :

                Na ile się wyceniasz ?
                Np. jeden numerek.

                smyk
                    • Gość: Smyk Re: Do Meduzy ! IP: *.krakow.sdi.tpnet.pl 06.09.02, 11:46
                      Gość portalu: Meduza napisał(a):

                      > Ale jestes w stanie doplacic wedlug dzisiejszej
                      > taryfy? Bo jak finansowo mozesz takie koszty
                      > poniesc to moge ci zaproponowac nawet
                      > miesieczny abonament ze znizka -powiedzmy
                      > 10% a i tak oboje bedziemy zadowoleni :)))

                      Meduzo !

                      Nie zgadaj się !!!!!!!
                      Szkodnik pracuje na kolei (PKP) i ma zniszkę 80%

                      smyk
                      • szkodnik1 Re: Do Meduzy ! 06.09.02, 11:51
                        Dlaczego maluchu starasz się popsuć moją reputację (nie obrażając pracowników
                        PKP)
                        Meduzo droga proponuje roczny abonament po kursie Euro (wczorajszym) z
                        dopłatami za każde udziwnienie.
                        pzdrw
                        • Gość: Meduza Re: W sprawie abonamentu IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 12:02
                          No dobrze, moze byc i roczny ...
                          A tym Smykiem sie nie przejmuj -moj ojciec jest
                          emerytem PKP i wiem z pierwszej reki, ze znizki
                          80% od dawna nie obowiazuja -teraz pracownicy
                          maja darmowe przejazdy!
                          Nie sugeruje abym chciala dac ci cos za darmo,
                          ale jak ci sie ten roczny abonament skonczy
                          -moze o tym pogadamy...
                          Co do twojej reputacji... nie wiem, co mam o niej myslec
                          bo troche sie roznych twoich dziwnych wypowiedzi
                          juz na innych watkach naczytalam... W kazdym badz razie
                          -jesli miala zostac zepsuta to juz zepsuta zostala :))))
                          Ale mozesz probowac ja naprawic, niemniej jednak
                          reputacjia z abnamentem nie ma nic wspolnego
                          i niech tak zostanie :)))
                          • szkodnik1 Re: W sprawie abonamentu 06.09.02, 12:10
                            Gość portalu: Meduza napisał(a):

                            > No dobrze, moze byc i roczny ...
                            > A tym Smykiem sie nie przejmuj -moj ojciec jest
                            > emerytem PKP i wiem z pierwszej reki, ze znizki
                            > 80% od dawna nie obowiazuja -teraz pracownicy
                            > maja darmowe przejazdy!
                            > Nie sugeruje abym chciala dac ci cos za darmo,
                            > ale jak ci sie ten roczny abonament skonczy
                            > -moze o tym pogadamy...
                            > Co do twojej reputacji... nie wiem, co mam o niej myslec
                            > bo troche sie roznych twoich dziwnych wypowiedzi
                            > juz na innych watkach naczytalam... W kazdym badz razie
                            > -jesli miala zostac zepsuta to juz zepsuta zostala :))))
                            > Ale mozesz probowac ja naprawic, niemniej jednak
                            > reputacjia z abnamentem nie ma nic wspolnego
                            > i niech tak zostanie :)))


                            Tak swojej reputacji na pewno nie naprawię.
                            Nie wiem co czytałaś o mnie na innych wątkach co mogło zaszkodzić mojej
                            reputacji...
                            Co do rocznego abonamentu, to jak mi będzie odpowiadało to z całą pewnością
                            zostanie przedłużony (abonament mam na myśli).
                            Jak chcesz to wyślij mi swój nr tel. a przekonasz się że nie jestem taki zły.
                            Jestem szkodliwy... ale nie do przesady.
        • Gość: Meduza Re: A ja ... IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 12:21
          Szkodniczku -a chociazby tego typu twoich
          wypowiedzi sie tam naczytalam:)))
          Nie mowie, zebym ja nigdy nie byla porywcza,
          ale tak od razu urwac glowe? Nasrac w przelyk?
          Do tego Smykowi? No sam powiedz co ja mam
          o tobie myslec?
          Bo ty bys od razu z armata na komara upsss...
          na Smyka:)))
        • robsonick Re: A ja ... 06.09.02, 12:32
          szkodnik1 napisał:

          > ci chyba urwę głowę i nasram w przełyk.
          > Będzie fajnie maluchu ale w domu przy pornuskach.

          hej chlopaki nie bijta siem,
          ma meduza z przodu z tylu
          podzielita sie :)))

          Meduza cmokaski moze jednak mimo odmiennych opinii na temat pieniadza i "dupy"
          zajmiemy sie soba a chlopaki niech sie bija w koncu :"gdzie dwoch sie
          bije ..." :)
          • Gość: Meduza Re: A ja ... IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 12:43
            robsonick napisał:

            > hej chlopaki nie bijta siem,
            > ma meduza z przodu z tylu
            > podzielita sie :)))
            >
            > Meduza cmokaski moze jednak mimo odmiennych opinii na
            temat pieniadza i "dupy"
            > zajmiemy sie soba a chlopaki niech sie bija w koncu
            :"gdzie dwoch sie
            > bije ..." :)
            >

            Jak to jest -wystarczy tylko troche poswintuszyc
            w internecie, a juz wszyscy poszaleli :)))
            A z drugiej strony -przyjemnie miec powodzenie, zwlaszcza
            jesli jest sie meduza... :)))))))))
          • Gość: Smyk Re: Nie dla psa kiełbasa ! IP: *.krakow.sdi.tpnet.pl 06.09.02, 12:48
            robsonick napisał:

            > szkodnik1 napisał:
            >
            > > ci chyba urwę głowę i nasram w przełyk.
            > > Będzie fajnie maluchu ale w domu przy pornuskach.
            >
            > hej chlopaki nie bijta siem,
            > ma meduza z przodu z tylu
            > podzielita sie :)))
            >
            > Meduza cmokaski moze jednak mimo odmiennych opinii na temat pieniadza i
            "dupy"
            > zajmiemy sie soba a chlopaki niech sie bija w koncu :"gdzie dwoch sie
            > bije ..." :)
            >
      • Gość: Meduza Re: Smyk ostrzega ! IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 12:28
        Gość portalu: smyk napisał(a):

        > Szkodniczku - ratuj się chłopie Meduza naciągnie cię na
        mieszkanie a wtedy masz
        >
        > abonament do kończa życia - czyżby proponowała
        małżeństwo - a wtedy po wolnym
        > szczelcu
        > Ja z bryki się wycofuję - będziecie sobie jeździć
        tramwajem !
        > smyk

        Alez ja uwielbiam jazde tramwajem! Wole to niz autobus!
        A co do malzenstwa -niekoniecznie... Moze byc taki
        dozgonny, nieformalny abonament :)))
        • szkodnik1 Re: Smyk ostrzega ! 06.09.02, 12:32
          Gość portalu: Meduza napisał(a):

          > Gość portalu: smyk napisał(a):
          >
          > > Szkodniczku - ratuj się chłopie Meduza naciągnie cię na
          > mieszkanie a wtedy masz
          > >
          > > abonament do kończa życia - czyżby proponowała
          > małżeństwo - a wtedy po wolnym
          > > szczelcu
          > > Ja z bryki się wycofuję - będziecie sobie jeździć
          > tramwajem !


          a o dzieciach myślisz czasem?
          chciałabyś kiedyś je mieć?
          > > smyk
          >
          > Alez ja uwielbiam jazde tramwajem! Wole to niz autobus!
          > A co do malzenstwa -niekoniecznie... Moze byc taki
          > dozgonny, nieformalny abonament :)))
      • szkodnik1 Re: szkodnik przeprasza... 06.09.02, 12:28
        Wybacz smyku za tą głowę...
        Mieszkanko "maleńki" to ja mam bardzo przytulne, samochodzik szybciutki a o
        małżeństwie to czasem myślę...
        Meduzo!
        a to z tym urwaniem i nasraniem to cytat
        pzdrw
        • Gość: Meduza Re: szkodnik przeprasza... IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 12:39
          szkodnik1 napisał:

          > Wybacz smyku za tą głowę...
          > Mieszkanko "maleńki" to ja mam bardzo przytulne,
          samochodzik szybciutki a o
          > małżeństwie to czasem myślę...
          > Meduzo!
          > a to z tym urwaniem i nasraniem to cytat
          > pzdrw

          Ale sie wkopalam :))) Jak tak dalej pojdzie -Szkodnik
          zaraz mi sie oswiadczy , a ja go tylko chcialam
          wykorzystac
          seksualnie :))) To chyba ja powinnam sie teraz ratowac!!!
          • robsonick Re: szkodnik przeprasza... 06.09.02, 13:07
            Gość portalu: Meduza napisał(a):

            > szkodnik1 napisał:
            >
            > > Wybacz smyku za tą głowę...
            > > Mieszkanko "maleńki" to ja mam bardzo przytulne,
            > samochodzik szybciutki a o
            > > małżeństwie to czasem myślę...
            > > Meduzo!
            > > a to z tym urwaniem i nasraniem to cytat
            > > pzdrw
            >
            > Ale sie wkopalam :))) Jak tak dalej pojdzie -Szkodnik
            > zaraz mi sie oswiadczy , a ja go tylko chcialam
            > wykorzystac
            > seksualnie :))) To chyba ja powinnam sie teraz ratowac!!!

            Oj chyba racja droga meduzo
            oswiadczy ci sie szkodnik niedlugo
            i bedziesz miala bol glowy wielki
            co zrobic z chlopem z bukietem wielkim
            jesli niemila ta wizja jest ci
            lepiej uciekaj zanim sie zisci
              • Gość: Meduza Panowie, mam propozycje... IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 13:03
                poniewaz wybor jest tu bardzo trudny,
                sytuacja jest nerwowa i napieta to moze
                rozwiaze problem i zaloze meski harem :))))
                Mnie to w niczym nie przeszkadza, do tego
                wyczytalam w jakiejs madrej ksiazce, ze
                mezczyzni nie sa zbyt sentymentalni i nie
                przywiazuja wiekszej wagi do monogami,
                a wrecz -ze im to przeszkadza, tak wiec
                wszyscy mozemy byc happy!
                I naprawde nikt nie bedzie musial czuc sie
                przegrany :)))))
                • szkodnik1 Re: Panowie, mam propozycje... 06.09.02, 13:07
                  Zaraz, chwilunię, momencik...
                  ja mam wykupiony roczny abonament
                  w to wchodzi również wyłączność na "towarek" więc bez mojej wiedzy
                  proszę się z maleńkim niczym nie dzielić...
                  Też chciałem mieć kiedyś haremik ale nie mogłem znaleźć tylu chętnych kobitek.
                  Że też nie pomyślałem o Was.
                  • Gość: Meduza Re: Do Smyka i Szkodnika IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 13:48
                    Nie wiem, co was tak oburza -w koncu
                    skoro mezczyzni moga miec po kilka kobiet
                    to czemu kobiecie kilku facetow miec nie wolno?
                    Mnie by sie ten uklad oplacal -finansowo, seksualnie
                    i w ogole...
                    Z jednym z was seks przed sniadaniem, z drugim
                    po obiedzie, z trzecim po kolacji... W calym moim
                    zyciu tak dobrze nie mialam, moglam sobie tylko
                    czasami pomazyc :)))

                    A przy okazji opowiem wam kawal:

                    Jeden facet skarzy sie drugiemu facetowi: -wiesz
                    co, przylapalem w lozku zone z mym najlepszym
                    przyjacielem! Co mam teraz robic?
                    Na to ten drugi -inteligentna jest?
                    -Owszem, bardzo inteligentna...
                    -Dobrze sie ubiera?
                    -O tak, bardzo dobrze...
                    -Jest seksowna?
                    -I to jak seksowna...
                    No wiec ten drugi namyslil sie i odrzekl
                    -wiesz co, stary: ja na twoim miejscu wolalbym
                    sie podzielic tortem z przyjacielem, niz samemu
                    g***o zjadac!

                    Co wy na to? :)))))
                    • szkodnik1 Re: Do Smyka i Szkodnika 06.09.02, 14:08
                      Kawał niezły
                      Ale osobiście proponuję Ci sex na śniadanie, na drugie śniadanie, na obiad , na
                      podwieczorek, na kolację, no i oczywiście w przerwach między posiłkami...
                      co ty na to?
                      • Gość: Meduza Re: Do Smyka i Szkodnika IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 14:15
                        szkodnik1 napisał:

                        > Kawał niezły
                        > Ale osobiście proponuję Ci sex na śniadanie, na drugie
                        śniadanie, na obiad , na
                        >
                        > podwieczorek, na kolację, no i oczywiście w przerwach
                        między posiłkami...
                        > co ty na to?

                        I ty naprawde dalbys rade?
                        Znam jeszcze jeden kawal, wlasnie na temat "seks na
                        sniadanie,
                        seks na obiad..." ale obawiam sie, ze go wszyscy znaja.
                        Jak ktos nie zna to moge opowiedziec :))))
                          • Gość: Meduza Re: ja nie znam!!! IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 14:51
                            pumeks napisał:

                            > pisz kawał, pisz....


                            OK

                            Pewna gorska okolica slynela z wyjatkowo
                            dlugowiecznych mieszkancow. Znana stacja
                            telewizyjna wyslala tam reportera w celu
                            nakrecenia krotkiego filmowego materialu...
                            Reporter chodzil po wioskach i przeprowadzal
                            wywiady z najstarszymi mieszkancami.
                            W pewnej wsi zobaczyl mezczyzne -dosyc juz
                            starego, ale bardzo krzepkiego i silnego
                            wiec postanowil z nim porozmawiac. Na pytanie
                            o recepte na dlugowiecznosc staruszek odparl:
                            -Spacer po sniadaniu, spacer po obiedzie, spacer
                            po kolacji!
                            Reporter zapytal o wiek a staruszek odparl, ze ma lat
                            80. W nastepnej wiosce reporter spotkal czlowieka
                            wyglagajacego jeszcze starzej i zapytal o to samo.
                            -Mleko na sniadanie, mleko na obiad, mleko na
                            kolacje!
                            Tak staruszek skomentowal swoj sposob na zycie
                            i dodal, ze ma lat 95.
                            W kolejnej wiosce reporter zobaczyl jeszcze starszego
                            mezczyzne, tak zwygladu 100 lat albo wiecej...
                            -Seks po sniadaniu, seks po obiedzie, seks po kolacji!
                            brzmiala recepta tego czlowieka na zycie.
                            -Fantastyczne! Niesamowite! -cieszyl sie reporter.
                            -A ile ma pan lat?
                            -Juz 24 -zabrzmiala odpowiedz...

                            Tu uklon w strone Szkodnika, zeby tak z tym seksem
                            nie probowal przeholowac :))))
      • robsonick Re:Zostawiam pole bitwy 2/3. 06.09.02, 14:19
        Gość portalu: Smyk napisał(a):

        > Meduza !
        >
        > Muszę służbowo wyjechać !
        > Do poniedziałku, Otworzę nowy wątek pt. "Jak to Szkodnik i Robsonick chwycili
        > się za łby a najlepiej na tym wyszedł Smyk"
        > Smyk pa
        szkodnikowi milo ze oddajesz pole
        ja wszak w tej walce wyrazilem wole
        ze nie bede za lby walki z wami toczyl
        wy sie bijcie a ja bym na panny skoczyl
        chyba ze meduza odda swoje wdzieki
        pod moja opieke... tak meduzo ? dzieki!
          • robsonick Re:Zostawiam pole bitwy 2/3. 06.09.02, 14:36
            Gość portalu: Meduza napisał(a):

            > No i wlasnie przez ta swoja pewnosc siebie
            > i badz co badz -biernosc :))) wiele tracisz...
            > A jak ty sie zapatrujesz na pomysl haremu?
            > W koncu wszyscy byliby potraktowani rowno :)))))
            sprawa haremu badz trojkata vel grupy
            nie stanowi dla mnie tabu i nie jest mi obca
            co prawda bawilem sie w ukladach wielodamskich
            ale jak rownosc to rownosc w koncu kobieta moze
            i do 3 naraz na upartego zadowolic :)
            a jesli przy tym i ona bedzie trzykroc zadowolona
            to czemu nie, glosuje za decyzja, podjeta,
            • szkodnik1 Re:Zostawiam pole bitwy 2/3. 06.09.02, 14:40
              robsonick napisał:

              > Gość portalu: Meduza napisał(a):
              >
              > > No i wlasnie przez ta swoja pewnosc siebie
              > > i badz co badz -biernosc :))) wiele tracisz...
              > > A jak ty sie zapatrujesz na pomysl haremu?
              > > W koncu wszyscy byliby potraktowani rowno :)))))
              > sprawa haremu badz trojkata vel grupy
              > nie stanowi dla mnie tabu i nie jest mi obca
              > co prawda bawilem sie w ukladach wielodamskich
              > ale jak rownosc to rownosc w koncu kobieta moze
              > i do 3 naraz na upartego zadowolic :)
              > a jesli przy tym i ona bedzie trzykroc zadowolona
              > to czemu nie, glosuje za decyzja, podjeta,
              >
              >
              • robsonick Re: pole bitwy . 06.09.02, 14:39
                szkodnik1 napisał:

                > Strasznie długo nad tym myślałeś,
                > chyba się nie brandzlowałeś...?
                a nawet jesli? tobie to nie szkodzi
                wiec i mnie to z latwoscia przychodzi
                myslec to tu nad czym specjalnie nie bylo
                odpowiedzialem by bylo ci milo :)
              • robsonick Re: Kacik poetycki 06.09.02, 14:41
                Gość portalu: Meduza napisał(a):

                > Kocham Was Panowie za to, ze jestescie wrazliwi
                > i romantyczni :))))
                > Ja osobiscie uwielbiam poezje i sama sporo pisze,
                > ale chyba w zbyt patetycznym stylu, zeby sie z tym
                > afiszowac na tak prozaicznym watku :))))
                zawsze mozna rozpoczac meduzo wrazliwa
                watek na romantyce tam dusza wrazliwa
                brak przesmiewcow masy i styl patetyczny
                wszystkim tam wydaje sie byc praktyczny :)
                • szkodnik1 Re: Kacik poetycki 06.09.02, 14:51
                  Musiałeś czegoś się nawąchać,
                  przestałeś się nawet jąkać.
                  Byłeś nawet na wakacjach...
                  podglądać panie w miejskich ubikacjach.
                  Nie odciągaj meduzaśki od wątku,
                  bo Ci wleje do spodni wrzątku.
                    • robsonick Re: Kacik poetycki 06.09.02, 15:03
                      szkodnik1 napisał:

                      > Pozdrowienia pożegnalne (na dzisiaj) dla robsonicka, smykusia, grzmotnika,
                      > iwusi, a szczególne dla muduzy.
                      > na ra zie
                      do widzenia szkodniku kiedy tutaj wrocisz
                      to na lasek rwanie moze dasz sie skusic :)
                  • robsonick Re: Kacik poetycki 06.09.02, 14:59
                    szkodnik1 napisał:

                    > Musiałeś czegoś się nawąchać,
                    > przestałeś się nawet jąkać.
                    > Byłeś nawet na wakacjach...
                    > podglądać panie w miejskich ubikacjach.
                    > Nie odciągaj meduzaśki od wątku,
                    > bo Ci wleje do spodni wrzątku.

                    Ja bez wrzatku jestem caly rozpalony
                    jakam sie tylko w obecnosci zony
                    podladac ? hymm nawet mi na mysl nie przyszlo
                    skad to wiesz z autpopsji pewnie (he szydlo wyszlo)
                    o jeszcze lubie bardzo celebruje wachanie
                    zapach swiezych kwiatow, won perfum, kochanie
                    sprawia mi to przyjemnosc lec coz ty niestety
                    skoro tobie won skarpet poprawia apetyt :)
                  • robsonick Re: Kacik poetycki 06.09.02, 15:07
                    Gość portalu: Meduza napisał(a):

                    >
                    > > styl patetyczny
                    > > wszystkim tam wydaje sie byc praktyczny :)
                    >
                    > Oj, jakos nikt mojego patetycznego stylu tam
                    > nie docenil -wszyscy tylko placza, ze sa nieszczesliwi
                    > wiec przylazlam tutaj rzeby sie zabawic :)))
                    i fajnie bo tam jeszcze niestety
                    nikt nie widzial mnie wierszoklety
              • Gość: Meduza Ludzie,co my tu robimy!!! IP: *.nuph.us.edu.pl 06.09.02, 15:13
                Ja myslalam, ze my wszyscy jestesmy tu
                seksualnie niezaspokojeni, a jednak sie pomylilam :)))
                Oprocz niezaspokojenia seksualnego -wyczuwam
                tu takze niezaspokojone ambicje a takze potrzeby
                z gatunku poetycko-kulturalnych :))))

                Wykorzystam faceta kulturalnie a potem go rzuce?
                Cos tu, kurcze, nie gra !!!
                • robsonick Re: Ludzie,co my tu robimy!!! 06.09.02, 15:23
                  Gość portalu: Meduza napisał(a):

                  > Ja myslalam, ze my wszyscy jestesmy tu
                  > seksualnie niezaspokojeni, a jednak sie pomylilam :)))
                  > Oprocz niezaspokojenia seksualnego -wyczuwam
                  > tu takze niezaspokojone ambicje a takze potrzeby
                  > z gatunku poetycko-kulturalnych :))))
                  >
                  > Wykorzystam faceta kulturalnie a potem go rzuce?
                  > Cos tu, kurcze, nie gra !!!

                  hahahahah no nareszcie glos bunt dochodzi zza monitora
                  najwyzszy czas z wierszem skonczyc nadeszla pora :)
                  caluski meduzo ja juz lece sobie zobaczymy sie w poniedzialek jesli zechcesz :)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka