Dodaj do ulubionych

Samotne ale samodzielne mamy ze Szczecina!

27.06.12, 11:01
Hej dziewczyny! Mam 30 lat i jestem wesołą, samotną mamą ze Szczecina! Od kilku dni czytam różne fora poświęcone samotnym matką, czytam i czytam..... i nadziwić sie nie mogę ile w Was dziewczyny bezradności, rozpaczy i niemocy we własne siły!! Jeśli ktoś chce pogadać, wygadać się, szuka porady ( z zawodu jestem pracownikiem socjalnym:)) to odezwijcie się!!Szukam równiez samotnych mam ze Szczecina na pogaduchy:)
pozdrawiam serdecznie!K.
Obserwuj wątek
    • gosia7776 Re: Samotne ale samodzielne mamy ze Szczecina! 12.08.12, 11:07
      sidali1982 napisał(a):

> Hej dziewczyny! Mam 30 lat i jestem wesołą, samotną mamą ze Szczecina! Od kilku
      > dni czytam różne fora poświęcone samotnym matką, czytam i czytam..... i nadziw
      > ić sie nie mogę ile w Was dziewczyny bezradności, rozpaczy i niemocy we własne
      > siły!! Jeśli ktoś chce pogadać, wygadać się, szuka porady ( z zawodu jestem pra
      > cownikiem socjalnym:)) to odezwijcie się!!Szukam równiez samotnych mam ze Szcze
      > cina na pogaduchy:)
      > pozdrawiam serdecznie!K.
      Witam.Nie wiem od czego mam zaczac,bo po raz pierwszy w zyciu znalazlam sie w tak ciezkiej sytuacji,jestem w 8 miesiacu ciazy mojego narzeczonego zamkneli do zk na 2 lata,mieszkam sama w wynajmowanym mieszkaniu powoli zaczyna mi brakowac srodkow do zycia,i pilnie poszukuje wspołlokatorki mam dwa pokoje,razem zawsze razniej, moj maluch przyjdzie na swiat 6 pazdziernika i boje sie o kazdy nastepny dzien,bo nie wiem gdzie za chwile wyladujemy. bardzo prosze o jakas rade czy wsparcie,cokolwiek podaje meila mkowalicka@gmail.com
    • rozwiedziona33 Re: Samotne ale samodzielne mamy ze Szczecina! 12.08.12, 15:36