Dodaj do ulubionych

Potrzebna pomoc...

28.12.13, 16:58
Pomocy!
Od kilku dni komputer mi wariuje. Problemy:
1. Wolna praca
2. Pojawiają się okienka z informacjami o wygranej, o bonach, o wiadomości, o tym, że jestem 1 000 000 odwiedzającym tip. Nie mam pojęcia czy to wirusy czy reklamy. Mam zainstalowanego AdBlock Plus, więc wcześniej tego nie było.
3. W tekście (w internecie) niektóre wyrazy (lub fragmenty wyrazów) mam podkreślone podwójnie na zielono. Jak odnośniki reklamowe. Np. Teraz mam tak podkreślony "spyware" w ścieżce do tego forum.
4. Niektóre strony nie działają jak należy, nie ładują się obrazy (albo tylko kilka), nie mogę się zalogować, nie działa „klikanie”...
5. Mam informacje, że "Ads not by this site". Nie przypominam sobie, by pojawiały się wcześniej. Być może namieszałam w filtrach AdBlocka :(

Starałam się postępować zgodnie z instrukcjami, ale nie znam się na tym, mam nadzieję, że zrobiłam co trzeba:

wklej.org/id/1217911/
www.wklej.org/id/1217923/
www.wklej.org/id/1217937/
Malware bytes wykrył jakieś oprogramowanie szpiegowskie. Mam tego około 30 na liście. Nic na razie z tym nie zrobiłam. Usunąć z poziomu Malware?
Z góry dziękuję
Obserwuj wątek
      • romanticca Re: Potrzebna pomoc... 28.12.13, 19:47
        www.wklej.org/id/1218128/
        Wygląda na to, że naprawiłeś. Bardzo, bardzo dziękuję, śmiga aż miło, zniknęły podkreślenia i te dziwne komunikaty, obrazy się ładują.

Nie ściągam żadnych śmieci, ale zachciało mi się poszukać spolszczenia do Fallout 2 (gra jest oczywiście oryginalna). Spolszczenie, rzecz jasna, nie działa (choć było podobno z CDAction) za to komputer zwariował.
        Jeszcze raz dziękuję :)
        • Gość: Kolobos Re: Potrzebna pomoc... IP: *.centertel.pl 28.12.13, 22:40
          Polska wersja kosztuje grosze i bylo juz tyle wydan, ze szybciej mozna kupic polska wersje niz szukac spolszczenia.

To powinno dzialac:
          www.nma-fallout.com/downloads.php?do=file&id=738
          lub: www.sendspace.com/file/x76ns5