Dodaj do ulubionych

UWAGA GOŚĆ NA GG PODAJE LINKI DO STRONEK Z WIRUSAM

01.01.06, 14:29
Ostatnio na przestrzeni 2 tygodni dostałem dwie takie informacje na gg:

hej mam na imie Karolina,znalazlam cie na fotka.pl
jestes zajebisty, chce cie poznac!
moja fotka jest tutaj
ponizej link do stronki z niby fotka

z natury jestem nieufny (swoich fotek nie umieszczalem nigdzie)i nie
wchodzilem na te stronki kolega mial mniej szczescia i kliknal i to okazalo
sie zgubne dla jego kompa boot sector został zainfekowany to tak w skrócie.
Gośc ktory wysyla te linki wczesniej mial wpisane w katalogu gg dane
swiadczace ze jest rzekoma kobieta dla uwiarygodnienia teraz gdy sprawdzilem
funkcjonuje juz jako facet oto dwa numery z ktorych wysylal mi info 9668800 i
9563842 gdy napisalem do niego na ten nr automatycznie dostalem ten sam tekst
co wyzej z linkami. Być może komuś pomoże to ostrzezenie lepiej nie klikac na
dziwne linki niz pozniej meczyc sie z syzyfowym usuwaniem wirusow.
Obserwuj wątek
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka