Gość: Aller IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.08, 21:00 wklej.org/id/a08b7b38b1 wklej.org/id/3189546509 Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: Kolobos Re: Proszę o sprawdzenie. IP: *.escom.net.pl 28.03.08, 21:06 Jaki jest powod? Odpowiedz Link Zgłoś
kropla_beskidu Re: Proszę o sprawdzenie. 28.03.08, 21:35 Komputer jest nowy, ma tydzień, a wiesza się wciąż przy prostych aplikacjach, nie idzie nic zrobić, prócz tego internet nie działa na nim zbyt dobrze, a wiem, ze to nie jest wina połączenia, więc nie wiem co jest nie tak. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Kolobos Re: Proszę o sprawdzenie. IP: *.escom.net.pl 28.03.08, 21:37 Nic co by mialo zwiazek z tematyka tego forum. Skoro komputer jest nowy to oddaj go tam gdzie go kupilas i niech naprawia. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Aller Re: Proszę o sprawdzenie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.08, 21:40 Dziękuje. Odpowiedz Link Zgłoś