Dodaj do ulubionych

czy bedac w usa nielegalnie moge kupic dom za cash

IP: 80.214.253.* 31.03.10, 17:15
czy jest to mozliwe? jak mozna bedac nielegalnie inwestowac
pieniadze zarobione tez nielegalnie?
Obserwuj wątek
    • usuwanie.azbestu Nielegalne zapytania 31.03.10, 23:00

      Nie, Cezario. Obecnie nie jest to mozliwe. Przy formalnosciach
      zwiazanych z kupnem domu (closing) musisz podac numer social
      seciurity. Bedziesz musial placic podatki katastralne od posiadania
      domu i miedzy innymi do tego jest potrzebny numer SS. Noszenie w
      pudelkach od butow duzej kasy tez nie jest bezpieczne. Generalnie
      cala transakcja idzie przez bank i transakcje gotowkowe 10 K i
      wyzsze sa zglaszane do urzedu podatkowego a ten mogly chciec zadac
      tobie pare niewygodnych pytan.

      Nielegalnie zarobione pieniadze najlepiej trzymac w bawelnianej
      skarpecie. Bawelna ma przewage nad welna poniewaz mole za welna
      przepadaja. Za bawelna mniej. Inna opcja jest trzymanie pieniedzy
      w materacu. Dobrze jest wowczas zainwestowac w alarm pozarowy.
      W piwnicy nie chowaj poniewaz przy obecnej pogodzie twoje ciezko
      zapracowane nielegalne pliki moga zamoknac.

      Mozesz natomiast wrocic do Polski razem ze swoimi pieniedzmi
      i wowczas juz z Polski kupic dom w Stanach. Prawo nie zabrania
      obywatelom innego kraju posiadania domu/domow w Stanach.

      Mozesz tez zainwestowac wieksza kase u mnie. Gwarantuje 2% rocznie
      od twojego kapitalu. Nie jest to oszalamiajaco duzo ale masz
      gwarancje zwrotu kapitalu z odsetkami a w dzisiejszych niepewnych
      czasach to jest wazne. Masz rowniez gwarancje studziennej dyskrecji
      i braku jakichkolwiek pytan.

      Gdybys mial jeszcze jakies pytania, najlepiej legalne-pisz.
      • usuwanie.azbestu Polskie oszczednosci 01.04.10, 03:31
        Gość portalu: cez napisał(a):

        "mam znajomego ktory twierdzi..."

        Wynikaloby z tego twierdzenia, ze twoj znajomy przekazal
        do dnia dzisiejszego do Polski 4000 X 24 = 96,000
        pomniejszona o koszty przesylki pieniedzy w Western Union.
        Bardzo oszczedny facet.

        Nie znam twojego znajomego i nie bede ocenial jego twierdzen.
        Przyblize tobie fakty i ty sam zadecydujesz czy jest to mozliwe.
        Srednia godzinna stawka pracujacego na budowie w 2008 roku
        wynosila 14 US$ z malym hakiem. Pisze o legalnie zatrudnionym.
        Nielegalni z reguly dostaja okolo 10.00. Zalozmy, ze twoj znajomy
        pracuje 50 godzin tygodniowo. Miesiecznie wiec ma na nielegalna
        reke nie placac podatkow 2,000.- Construction worker zarabia
        tylko wowczas gdy pracuje. Twoj znajomy najprawdopodobniej
        pracuje w stanie w ktorym nie pada deszcz, snieg i nie wieja
        silne wiatry. Ma cudowna, sloneczna pogode przez caly okragly
        rok. Wspomniany przez ciebie znajomy nie pali, nie pije, nie
        placi za mieszkanie i prawie nie je. Absolutnie nic nie wydaje.
        Ciagle ma swojego pierwszego nielegalnie zarobionego dolara.
        Powszechnie znany w amerykanskim budownictwie kryzys znajomego
        nie dotknal i nie musi wracac do kraju tak jak tysiace Meksykanow
        ktorzy stracili prace na budowie. Urodzony jest pod szczesliwa
        gwiazda.

        Wedlug moich wyliczen mogl wyslac do Polski wiec 48,000 dolarow
        (minus prowizja w Western Union). Brakuje nam ciagle 48,000.00
        do tego co twierdzi znajomy.

        Byc moze pracuje on 100 godzin tygodniowo i ma jeszcze jakies
        boki o ktorych tobie nie mowi. Byc moze jemu jako nielegalnemu
        Polakowi placa wiecej? Zapytaj znajomego raz jeszcze. Moze sie
        przejezyczyl... W barze o tym rozmawialiscie?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka