Dodaj do ulubionych

Zobaczcie jaka cena!!!

04.08.08, 17:02
To na pewno pomyłka, ale na sierpniówkach, juz 10 dziewczym
zamówiło, ja też, jestem ciekawa jak z tego wybrną. Ta żyrafa nowa
kosztuje z 300zł!!!!, a tu za 15zeta!
www.quelle.pl/pl/q4r/home/suche/FH_bmZoX3BhZ2V0eXBlPWRldGFpbCZuZmhfYWN0aW9uPXNlYXJjaCZmaF9zZWNvbmRpZD1xdWVsbGVfcGxfMTYzMTY5JmZoX3Zp
ZXdfc2l6ZT0xMCZmaF9lZHM9JWMzJTlmJiZmaF9sb2NhdGlvbj0lMmYlMmZxdWVsbGVfc
GwlMmZkZV9ERSUyZl9hY3RpdmUlM2UlN2IxOTcwMDEwMSU3ZCZmaF9zZWFyY2g9ZmlzaG
VyK3ByaWNlJmZoX3JlZnZpZXc9c2VhcmNo//m-163169/index.html

Pozdrawiam:)
Obserwuj wątek
      • zabka11 Re: Zobaczcie jaka cena!!! 04.08.08, 17:08
        Ale na maila dostałam odpowiedź, płatne przy odbiorze, 27,50, bo z
        kosztami przesyłki!
        Cytuję: Forma płatności: Płatne przy odbiorze (nie dotyczy katalogów)
        Forma wysyłki: Poczta (a w przypadku paczek powyżej 10 kg lub
        towarów wielkogabarytowych - Kurier)


        Nr artykułu nazwa cena cena łącznie
        jednostkowa
        ---------------------------------------------------------------------
        --------
        FC0996502 FISHER-PRICE Zebra do 1 15,00 zł 15,00 zł
        skakania
        Poczta (a w przypadku 12,50 zł 12,50 zł
        paczek powyżej 10 kg lub
        towarów wielkogabarytowych
        - Kurier)
        ---------------------------------------------------------------------
        --------
        Suma: 27,50 zł

        Dziękujemy za złożenie zamówienia!
    • monikaj21 Re: Zobaczcie jaka cena!!! 04.08.08, 17:16
      Ja tez zamówiłam dla zasady :) ale raczej nie liczę na to że
      przyślą, kiedyś była podobna sytuacja (chyba w jakimś innym sklepie)
      i się wymigali bo w regulaminie jest że mogą im się wyczerpać zapasy.
    • kami_sia Re: Zobaczcie jaka cena!!! 04.08.08, 18:37
      Napewno gabaryty paczki będą świadczyły o tym co w niej jest-czy baterie czy zebra :)
      Więc jeśli to baterie,to po pierwsze oczywiście nie odbiore,a po drugie to zadzwonie i postrasze ich rzecznikiem ochrony konsumenta (tak się to chyba nazywa?) .
      No bo jesli piszą,nawet w mailu,że sprzedają zebre,a dostarczają baterie to wina chyba nie leży po mojej stronie,że nie umiem czytać?
    • aga_n20 Przeczytajcie wazne!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 04.08.08, 19:00
      dzwoniłam do Quelle, i tak więc Pani mnie poinformowała, że ta krówka jest w
      cenie 329 zł bodajże i że nastąpiła pomyłka na stronie internetowej, a ja do
      niej że mnie to nie obchodzi i że dla mnie wiżążąca jest cena która mi
      wyskoczyła przy składaniu zamówienia tak więc zostaje jedyne rozwiązanie napisać
      reklamację do nich i żądać sprzedaży tego towaru za cenę która się wyświetliła,
      tak więc piszcie i wyślijcie do nich na maila i nie zapomnijcie dołączyć
      potwerdzenia które wam doszło od nich. Tak więc trzeba się za to wziąść
    • atenette Re: Zobaczcie jaka cena!!! 04.08.08, 22:03
      Jestem w szoku, ze ta cena dalej nie zostala zmieniona. Mysle, ze
      nie tylko jedna osoba straci prace w tej firmie. Przeciez
      przynajmniej dwie osoby z forum dzwonily do firmy i panie przyznaly,
      ze to pomylka. Czy nie zawiadomily nikogo zeby to zmienil??? Szok
    • aga_n20 dzwoniłam do rzecznika 05.08.08, 09:28
      tak więc oni powinni wydać towar po cenie po jakiej go sprzedali, ważne jest to
      potwierdzenia o przyjęciu zamówienia z ceną, jeśli tego nie bedą chcieli zrobić
      to wtedy można założy sprawę do sądu -wydział cywilny o wydanie towaru tak więc
      tyle sie dowiedziałam dzisiaj
      • lopez32 Re: dzwoniłam do Quelle 05.08.08, 11:18
        baba zostawiła mnie na 10 minut, po czym stwierdziła, ze baterii mi
        nie przyślą ale będą tą sprawę wyjaśniać i sie ze mna skontaktują,
        ja ją poinformowalam, że chyba rozumie ze mają przegraną tą sprawę,
        bo ja mam jasno napisane w potwierdzeniu zamówienia ze to zebra a
        nie baterie. Pani przyznała rację i powiedziała ze zadzwonią,
        ciekawe:) Tak czy siak w Quelle jest teraz burza mózgów!!! Nie
        wiedzą co z tym zrobić, podejrzewam ze w ramach zadośćuczynienia,
        będą wciaskac nam jakies inne pprodukty w podobnej cenie, zeby dac
        spokój.
        • asia-ch Re: a dzis pod linkiem baterie:( 05.08.08, 12:38
          A tak z drugiej strony. Wyobraźcie sobie, że to Wy się pomyliłyście, macie sklep
          internetowy i pojawiła się inna cena niż rzeczywista produktu. Wiele osób będzie
          chciało później mieć ten towar po niskiej cenie płacicie z własnej kieszeni?
          Przecież pomyłki się zdarzają. To nie powód, aby od razu to wykorzystać.
          • aurinko Re: a dzis pod linkiem baterie:( 05.08.08, 12:55
            asia-ch napisała:

            > A tak z drugiej strony. Wyobraźcie sobie, że to Wy się pomyliłyście, macie skle
            > p
            > internetowy i pojawiła się inna cena niż rzeczywista produktu. Wiele osób będzi
            > e
            > chciało później mieć ten towar po niskiej cenie płacicie z własnej kieszeni?
            > Przecież pomyłki się zdarzają. To nie powód, aby od razu to wykorzystać.


            Asiu wyjęłaś mi te słowa dosłownie z klawiatury, tylko ja bym napisała więcej i
            dosadniej. Przyznam, że z trudem się powstrzymywałam, ale dopiszę tylko jedno -
            oby nikomu nie przydarzyła się żadna pomyłka (choćby sprzedaż na Allegro przez
            omyłkowo wpisaną cenę np. 10 razy niższą) i powodzenia w wytaczaniu procesów
            cywilnych na podstawie świadomego wykorzystania cudzego błędu.
            • blanka0 aurinko 05.08.08, 13:02
              mozna zrozumiec ludzki bląd, ale nie moge pojąć dlaczego po 1
              telefonie cena nie zostala zmieniona
              dlaczego ?
              skoro tyle dziewczyn dzwonilo i pytalo o pomylke
              kazdy mowil co innego a cena ciagle byla 15 zl
              to juz nie jest pomylka to jest tzw "olanie tematu"
              • aurinko Re: aurinko 05.08.08, 13:06
                blanka0 napisała:

                > mozna zrozumiec ludzki bląd, ale nie moge pojąć dlaczego po 1
                > telefonie cena nie zostala zmieniona
                > dlaczego ?

                Nie sądzę, żeby pracownik infolinii miał dostęp techniczny do serwisu internetowego.

                > skoro tyle dziewczyn dzwonilo i pytalo o pomylke
                > kazdy mowil co innego a cena ciagle byla 15 zl
                > to juz nie jest pomylka to jest tzw "olanie tematu"

                Być może pracownicy nie są przygotowani na tego typu sytuacje, może nie
                wiedzieli co powiedzieć i oczywiście jest to niekompetencja.
                Wielu osobom to wystarczy, żeby naciągać jakąkolwiek firmę; ja akurat mając
                świadomość, że jest to czyjś błąd nie skorzystałabym z "okazji" - dla wielu
                pewnie jest to frajerstwo, dla mnie to po prostu bycie fair.
            • pati_poznan srututu :P 05.08.08, 13:07
              A ja tam nie mam wyzutów sumienia że skorzystałam z okazji
              i "kupiłam" zeberkę jak jest okazja to trzeba korzystać. Wole tak
              niż naciągać kogoś na coś lub czaić się na allegr na używaną zabawkę
              dodam jeszcze że jak to się uda (w co wątpie) to bedę codziennie
              przeglądać quelle licząc na kolejną okazję :)
              • e-gosiak Re: srututu :P 05.08.08, 13:15
                ja też nie mam wyrzutów, to nie jest mała firemka, która na tym może stracić pół
                majątku. Nie sądzę abym odbierała czyimś dzieciom chleb. Była zebra po 15 zł to
                kupiłam. Nie przesadzajmy.........
    • aga_n20 Re: Zobaczcie jaka cena!!! 05.08.08, 13:11
      ja też nie mam żadnych skupułów, bo jakbym to ja się pomyliła w pracy od razu by
      mnie wylali na zbity pysk z pracy, a co do natychmiastowej reakcji żeby szybko
      usunąc błąd to nie ma to że praca jest do 15, tam ktoś z informatyków powinien
      miec dyżur jeśli chodzi o tak znaną firmę jaką jest Quelle, i jak było tyle razy
      zgłaszane że jest błąd a oni olali to niech płacą teraz cenę za to , a ja się
      ciesze że moje dziecko skorzysta z taniej zabawki:))
      • aurinko Re: Zobaczcie jaka cena!!! 05.08.08, 13:16
        aga_n20 napisała:

        >, a ja się
        > ciesze że moje dziecko skorzysta z taniej zabawki:))


        Nie sądzę, żeby była taka tania, sprawy cywilne raz, że nie są za friko, to dwa
        - Quelle może dowieść, że zakup został dokonany ze świadomością pomyłki w cenie
        i wtedy sprawa przegrana - było już tak w przypadku umowy kupna-sprzedaży na
        Allegro w podobnej sytuacji oraz w Merlinie (pomyłkowo wystawiona cena kilku
        złotych zamiast kilkudziesięciu w efekcie zamówienia nie zrealizowane, Merlin
        nie miał obowiązku wywiązać się z umowy kupna-sprzedaży).
        Po co się łudzić, skoro wiadomo, że nikt za 15zł tej zabawki nie dostanie.
        • e-gosiak Re: Zobaczcie jaka cena!!! 05.08.08, 13:24
          aurinko napisała:


          > Nie sądzę, żeby była taka tania, sprawy cywilne raz, że nie są za friko, to dwa
          > - Quelle może dowieść, że zakup został dokonany ze świadomością pomyłki w cenie

          A w jaki sposób, a skąd mogłam wiedzieć ze to nie promocja, a skąd wiadomo że
          będzie proces i wreszcie - poczekajmy jak tą sprawę rozwiąże Quelle


          > Po co się łudzić, skoro wiadomo, że nikt za 15zł tej zabawki nie dostanie.

          - nie wiem czy ktoś się łudzi, ja po prostu jestem ciekawa co dalej....
        • blanka0 Re: Zobaczcie jaka cena!!! 05.08.08, 13:44
          ja tam nie licze na to ze dostane zabawke, a i sprawy nie wytocze bo
          tak jak pisalas koszty

          ale nie lubie jak ktos robi olewke, nie jest prawda ze osba z
          infolinii nie ma kontaktu z informatykiem czy kims kto zabawke
          wystawia
          moja firma posiada infolinie i kazdy pracownik z calej polski moze
          sie skontaktowac wlasnie z infolinia

          a z tym allegro to cos pokrecilas, byla osttanio sprawa o zakup
          samochodu i kupujacy z tego co media podawaly wygrał

          ja po prostu nie lubie takich molochow , anonimowych osob
          odbierajacych telefony, ktorzy nie licz sie z klientem bo sa wlasnie
          anonimowi
          • dagi.ww Re: Zobaczcie jaka cena!!! 05.08.08, 13:59
            Ja pracowałam w Dziale Obsługi Klienta międzynarodowej firmy i zapewniam, że
            miałam możliwość kontaktu z wieloma osobami (choć tylko obsługiwałam klientów w
            jednym sklepie), które natychmiast by zainterweniowały w takiej sprawie i
            wierzcie mi, że po pierwszym telefonie dałbym znać od razu, komu trzeba! Więc,
            jak pisz Blanka, powinna być reakcja. A poza tym w Quelle nikt nie będzie musiał
            dawać z własnej kieszeni, bo takiej wielkości firma zbytnio nie odczuje tego
            niedociągnięcia. Ja tam nie mam zamiaru nikomu żadnego procesu wytaczać, bo nie
            mam na to ani czasu, ani pieniędzy ani przede wszystkim ochoty! Też kupiłam z
            czystej ciekawości, co będzie dalej! To nie jest "bycie nie fair", jak piszesz
            Aurinko; okazja jest okazją i trzeba ją wykorzystywać, tym bardziej, że tu nie
            chodzi o wykorzystanie biednego, małego, blokowego sklepiku, ale kupno zabawki
            dla mojego dziecka po okazyjnej cenie!
    • atenette Re: Zobaczcie jaka cena!!! 05.08.08, 14:29
      Zaraz zaraz. Przeciez Patrice dzwonila do firmy i pytala skad taka
      niska cena "dzwomnilam do quelle a Pani powiedziala ze wysylka 4-6
      tyg bo towary sprowadzane
      sa z nienmiec :) ja sie pytam skad taka niska cena ,a ona ze to
      Niemcy decyduja:D". Mnie to wystarczy, zeby zebre bez skrupulow
      zamowic. Kupilam dwie.
      • patrice7 Re: Zobaczcie jaka cena!!! 05.08.08, 16:48
        Dokładnie tak było :)
        Dzwoniłam podałam Pani WYRAŹNIE cene ,a taką właśnie usłyszałam odpowiedz:)

        Poza tym tak jak dziewczymy piszą to ŻADNE zerowanie na czyimś nieszcześciu.To
        jest ogromny koncern ,który odpowoada zarówno za sprzedaż ,marketing jak i
        SYGNAŁY DOCIERAJĄCE OD KLIENTOW!!!
        W tym wypadku od nas ze taka sytuacja ma miejsce!

        A ze oni zamiast zmienic to od razu ,olewaja bo "maja czas" to jest ich strata!
        Dosłownie i w przenośni.
        • aurinko Re: Zobaczcie jaka cena!!! 05.08.08, 17:07
          patrice7 napisała:

          > Poza tym tak jak dziewczymy piszą to ŻADNE zerowanie na czyimś nieszcześciu.To
          > jest ogromny koncern ,który odpowoada zarówno za sprzedaż ,marketing jak i
          > SYGNAŁY DOCIERAJĄCE OD KLIENTOW!!!
          > W tym wypadku od nas ze taka sytuacja ma miejsce!


          Nie określiłam tego w ten sposób.
          Ja akurat nie widzę różnicy między ogromnym koncernem a prywatnym drobnym
          handlarzem - jest to ŚWIADOME wykorzystywanie czyjegoś błędu w celu uzyskania
          korzyści. Przypuszczam, że gdyby którejś dziewczynie przydarzyła się taka
          pomyłka na Allegro to zaraz posypałyby się tysiące rad jak nie sprzedać np.
          samochodu za złotówkę i wycofać się ze sprzedaży, a przecież taki kupujący też
          tylko by skorzystał z okazji.

          > A ze oni zamiast zmienic to od razu ,olewaja bo "maja czas" to jest ich strata!

          Nikt nie kwestionował błędu jaki ta firma popełniła, to oczywiste, że pracownicy
          zachowali się bardzo nieprofesjonalnie i niekompetentnie. I być może (ku uciesze
          "kupujących") w jakiś sposób będą chcieli te błędy zrekompensować i wyjść z tego
          "z twarzą". Ale to jest tylko i wyłącznie dobra wola firmy, bo równie dobrze
          mogą anulować zamówienie i czekać na proces cywilny.
          Nie rozumiem tylko po co udawanie, że jest się w porządku, skoro wiadomo, że
          było to celowe wykorzystanie sytuacji, z pełną świadomością o błędzie sklepu.
          • patrice7 Re: Zobaczcie jaka cena!!! 05.08.08, 17:19
            >Nie rozumiem tylko po co udawanie, że jest się w porządku, skoro wiadomo, że
            było to celowe wykorzystanie sytuacji, z pełną świadomością o błędzie sklepu.

            Ale ja tutaj nie widze ,zadnego udawania.Wszyscy jasno piszą,ze wykorzystali
            okazję jaką firma Quelle zrobiła klientom.

            Idąc do sklepu widząc na półce mega okazję, nie zastanawiam sie czy to błąd czy
            nie, biorę bo taka jest cena na półce, a mnie ona odpowiada ,i cieszę się ,ze
            mogę zaoszczędzić.

            Ja nie widzę w tym nic niestosownego.
            Takie życie.
            Jak pracuje kilkanaście lat zawsze odpowadałam za swoje pomyłki.
            Te kasowe także.
            Wydałam komuś za dużo reszty i jestem "w plecy" 100 zł? To do kogo mam mieć
            pretensję? Do niego ,że skorzystał z okazji czy do siebie ,że jestem gapa ?
    • monikaj21 No to sprawa zakończona, ale jeszcze mój... 07.08.08, 22:09
      ... komentarz do dyskusji 'ideologicznej'
      Moi znajomi którzy twierdzą że jestem najbardziej życiowo naiwną
      osobą w kwestiach transakcji finansowych (nie bez podstaw
      zresztą :P) z pewnością odebrali by mi ten tytuł po przeczytaniu
      powyższej dyskusji.
      1.Quelle to nie jest rodzinna firemka spod Makowa Mazowieckiego,
      tego typu sytuacje już na pewno im się zdarzały i na pewno nikt tam
      się specjalnie tym zajściem nie przejął, a scenariusz zarządzania
      taką sytuacją mieli gotowy. Poza tym jaka to strata? 15 czy 30
      tysięcy? Co to jest? To pewnie kwartalna premia jakiegoś gościa na
      dyrektorskim stanowisku.
      2.To czy ktoś poleci za coś takiego czy nie nie zależy od osób
      kupujących - jeśli firma ma taką politykę to wyrzuca za błąd
      popełniony niezależnie od tego czy produkt zamówiła po tejcenia 1
      osoba czy 100.
      3.Gdyby nawet mieli sprzedać te zabawki za tę cenę to oni mają to z
      góry wpisane w budżet - jeśli takie straty się nie zdarzą to ich
      szczęście bo mają większy zysk. Jeśli się zdarzą to już z góry
      zapłacli za to wszyscy inni klienci. No ale jak widać woleli
      zatrzymać te pieniążki i nie ponosić konsekwencji swoich działań co
      świadczy o polityce firmy i jest podstawą do tego żeby skorzystać ze
      znanej prawdy że zadowolony klient powie o tym 3 osobom -
      niezadowolony kilkudziecsięciu.

Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka