Dodaj do ulubionych

kolor okien - pomóżcie!

07.06.11, 12:31
Witam, jestem nowa na tym forum i nowa w temacie budowy domu. Tak naprawdę to osobiście nie budujemy, ale musimu podjąć kilka ważnych decyzji. Jedną z nich jest wybór okien. Kolor z zewnątrz nie podlega dyskusji - ma być brąz, ale wewnątrz można kolor zmienić. Mąż namawia mnie na białe, ale boję się jak to będzie wyglądało, czy będzie to bardzo widać jak uchylimy okno. Okna będą na lata i boję się, że nie będę mogła znieść widoku dwukolorowych okien. Z drugiej zaś strony ciemny brąz pomniejszy mi optycznie pokoje. Pomóżcie mądre głowy:) A może ktoś ma takie okna i może pokazać (zdjęcie).
Pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • kasiak37 Re: kolor okien - pomóżcie! 07.06.11, 15:02
      nie rozumiem dylematow z otwieraniem okien.
      I nie rozumiem dlaczego braz nie podlegajacy dyskusji?;)
      U mnie okna drewniano-aluminiowe,z zewnatrz aluminium w kolorze golebim niebieskim,od srodka bielone drewno.W zyciu nie przyszloby mi do glowy zastanawiac sie jak to bedzie wygladalo gdy okno uchyle badz otworze:D
      Zreszta w moim domu okien otwierac nie musze wcale.
      Ze sie tak zapytam,w jakim kolorze planujesz dach i elewacje?
      • hubinka Re: kolor okien - pomóżcie! 07.06.11, 16:16
        Zewnętrzny brąz nie podlega dyskusji, ponieważ deweloper, który buduje osiedle domków zastrzegł, że kolorytyka zewnętrzna we wszystkich domkach ma być jednakowa.
        No trudno, wyboru nie mamy.
        Ale nigdy nie widziałam "na żywo" dwukolorowych okien. Chcę wiedzieć, czy nie popełnimy błędu. Dlatego proszę o wskazówki, rady, albo podpowiedzi jak zrobić, żeby było ładnie.
        • turnesolka Re: kolor okien - pomóżcie! 07.06.11, 20:09
          Sama nigdy 2 kolorówek nie miałam ale wiele razy widziałam takie i to zupełnie nie razi. Koloru zewnętrznego w środku za bardzo nie widzać nawet przy uchylonych oknach.