Dodaj do ulubionych

ubezpieczenie na życie

15.02.08, 22:30
Witam i fajnie że tu jesteście -dzięki forum nie wkopałam się w
ubezpieczeniem na życie z inwestowaniem (a środę ma być agent).
Już wiem że muszę to odzielić ale jak i gdzie? Jestem zielona w tym
temacie. Mam dwójkę dzieci i potrzebuję jakiegoś zabezpieczenia-
inwestycja dla nich też by się przydała ale chciałabym zacząć od
ubezpieczenia na życie. Poradzicie coś?
Obserwuj wątek
      • gosia_kz Re: ubezpieczenie na życie 22.02.08, 00:51
        Jaka jest Pani sytuacja rodzinna?, finansowa?, ile dzieci? w jakim wieku?, jaka suma ubezpieczenia by Pania interesowala? Czy w razie powaznego zachorowania na nowotwory, choroby serca, przeszczepy i inne choroby cywilizacyjne też chiałaby Pani jednorazowo otrzymac swiadczenie?
        • mieux Re: ubezpieczenie na życie 22.02.08, 18:16
          >w razie powaznego zachorowania na nowotwory, choroby serca, przeszczepy i inne
          choroby cywilizacyjne

Skręca mnie gdy czytam wypowiedzi takich niedouczonych 'doradców' jak gosia_kz,
          którzy nawet nie potrafią się wysłowić ani przeczytać postu, na który odpowiadają.
          Nawet już nie chcę wiedzieć, co doradzają w zakresie produktów finansowych, gdyż
          od takich porad pewnie można tylko stracić pieniądze.
          Jeśli Kreska napisała, że ma dwoje dzieci, to po co pytasz, ile ma dzieci?
          Jak można "zachorować na przeszczepy"?
          Od kiedy "choruje się na choroby"?
          A jakie to jeszcze inne choroby cywilizacyjne masz na myśli? Znasz jakieś
          dodatkowe, czy chodziło ci tylko o 'zagajenie i otumanienie' Kreski? Uważasz, że
          choroba cywilizacyjna to brzmi tak inteligentnie, że po wymienieniu chorób
          cywilizacyjnych należało jeszcze dodać 'i inne choroby cywilizacyjne'?
          A co to znaczy "w razie poważnego zachorowania na ... przeszczepy"?
          To twoje TU wyróżnia przeszczepy "poważne" i "niepoważne"?
          Spadaj z takim TU.