Dodaj do ulubionych

czwartkowe witanie i częstowanie :)

20.03.03, 09:52
Witam!

Kto tylko na poduchach się zjawi, niech się częstuje napitkiem, jedzonkiem,
uśmiechami, snującymi sie po poduchach wspomnieniami i marzeniami,
a wszystko na zdrówko i dobry humor :-)

Jak zwykle kawka, herbatka, i gorąca czekodadka, a dzisiaj na dokładkę
jeszcze zimny soczek wieloowocowy i cytrynka do herbatki hehehe :)
Świeżutkie, pachnące drożdżóweczki z czym kto lubi, a specjalnie dla Ulalki
pełna miseczka słodkiej zasmażki upieczonej na chrupanie :-)

Żeby nie było tak tylko słodko i lukrowato, to dziasiaj jeszcze kanapki
z czym tam kto lubi tyle, że na słono,kwaśnie, pieprznie, i czosnkowo :)

Pozdrawiam i zostawiam - częstujcie się czym kto chce hehehe :)))

P.S.
od 3:45 jakoś nie mam humoru na apetyt :((((
Obserwuj wątek
    • _mea_ Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 20.03.03, 11:10
      ooooo, dzis tez pieprznie, slono i czosnkowo. ten zestaw wybore dla siebie. A
      guma mietowa jest? Cgociaz jesli i Wy wybierzecie ten zestaw, to guma bedzie
      zbedna. Zrobimy zawody..... na toksycznosc:P
    • nict1 Poduchowcy mili chodźcie się posilić, bo... 20.03.03, 12:44
      na uśmiechów rozdawanie i łez kapanie dużo siły trzeba :-)
    • nict1 jak to jest? 20.03.03, 14:04
      nie jedzą, nie pija a żyją? :-)
      • jtka Re: jak to jest? 20.03.03, 14:12
        Ty chyba już nawet nie zauważasz z tego smutku dzisiejszego , jak szybko
        wszystko znika!
        Ludziska są głodne uśmiechów i czułości! :-))))))
        • nict1 daaaj daaaj nie odmawiaj.... 20.03.03, 14:18
          jtka napisała:

          > Ludziska są głodne uśmiechów i czułości! :-))))))
          >
          oj! ja też..a dzisiaj to juz szczególnie, więc
          "daj, daj, daj nie odmawiaj.. daj czego nie zabraknie" choćbyś wiele dała :-)
          • jtka a masz.... 20.03.03, 14:24
            Ty Nictusie1 i wszyscy "poduchowcy", dal Was specjalnie me uśmiechy ślę na
            pogodę Waszego ducha :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
            :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
            :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
            .....
            • nict1 Dziekuję :)) już mi lepiej :)) 20.03.03, 14:34
              i sił mi przybyło, że i z Tobą podzielić się mogę :-)

              P.S.
              choróbska lepiej nie wspominaj, bo sobie jeszcze Twoja kołderkę przypomni
              i wróci? :)
    • jtka słonko niech powoli wyjdzie zza chmurek... 20.03.03, 14:38
      będzie wtedy troszkę lżej...
      a choróbsku się nie dam, walczyć będę do upadłego, a z Twą pomocą Nictusie1 na
      pewno zwyciężę!!
    • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 20.03.03, 15:11
      niech kochani nasi poduchowcy rozsiadają się wygodnie
      i niech częstują się , na co mają ochotę!
      :-)))))
    • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 20.03.03, 15:25
      dzień doberek :))))
      mniammmmmniaste wszystko :)))) dziękuję Nictusek za pamięć o kruszonce dla mnie
      specjalnie :*))
      • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 20.03.03, 15:28
        Ulalko witaj czwartkowo!Uśmiechy Ci ślę piękne złociste!:-)))))))))))))))
        • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 20.03.03, 21:30
          też Cię witam cieplutko Itko :)))
    • nict1 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 20.03.03, 17:38

    • nict1 Kto był, to poszedł, nikt nie przyszedł...:( 20.03.03, 17:45
      Jtka pisze, że ubywa, ja tu z uzupełniającym prowiantem pędzę jak wariat przez
      miasto, a tu proszę.. wszystko jest, prawie niczego nie ubyło :-(
      ej!..jutro będzie post :-)
      • jtka Re: Kto był, to poszedł, nikt nie przyszedł...:( 20.03.03, 18:08
        Nictusie,
        będzisz pościł jutro? ;-)
        • nict1 będę i...szukam towarzystwa :-) 20.03.03, 20:29
      • jtka Re: Kto był, to poszedł, nikt nie przyszedł...:( 20.03.03, 18:08
        Nictusie,
        będzisz pościł jutro? ;-)
        • jtka hihi 20.03.03, 18:09
          hihihi
          noo tak taką umiejętność to chyba tylko ja posiadam;-)
          • nict1 Re: hihi 20.03.03, 20:31
            jtka napisała:

            > hihihi
            > noo tak taką umiejętność to chyba tylko ja posiadam;-)

            :-)))))))))))))))))))))))
    • jtka Nict1 .... 20.03.03, 18:18
      Ty nam lepiej nie przynoś takiej ilości jedzonka, bo rozpuścisz nas bardzo,
      do świeżych drożdżówek przyzwyczaisz, do super kawusi i herbatek, i co wtedy
      będzie? ;-)))))))))))))))))))))))))))
      • nict1 co? 20.03.03, 20:27
        post na wodzie i sucharach i bez wielkiego gara,
        a za to z gimnastyką od rana do wieczora
        przysiady, biegi, pompki, rowery i co tak jeszcze chcesz :)
    • jtka Nict1, widzisz.... 20.03.03, 20:38
      przecie że mnie tu pełno wszędzie ...
    • nict1 cześć wszystkim :))))))))))))))))))))))))) 27.03.03, 07:25
      czemu Wy jeszcze śpicie?
      Wstawać śpiochy do roboty! hehehe :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      Myślałem, że tu już kawka, herbatka i gorąca czekoladka będą czekać, a to ja
      musiałem ponasypywać, ponaparzać, pozawarzać i jeszcze po drożdżówki za róg
      polecieć :-)

      Częstujcie się na zdrowie :))))))))

      p.s.
      wstaawaj szkooda dnia, wstaawaj szkooda dnia (czemu tu nie ma nut?)
      • slo-onko Re: cześć wszystkim :))))))))))))))))))))))))) 27.03.03, 08:02
        alez skad !!!!!
        juz nie spimy, juz jestem po pyszneym rogaliku i kawce zabielanej mleczkem,
        hmmmm pychota :))))
      • jtka Re: cześć wszystkim :))))))))))))))))))))))))) 27.03.03, 15:59
        Witam wszystkich czwartkowo:))))))))
        Mam nadzieję, że czwartek u wszystkich był pełen słoneczka i radości, no i
        wiosenki :-)))))))))))))))))))))))) No i oczywiście jeszcze jest taki:-))
    • nict1 nie śpijcie już!!! :) 27.03.03, 07:46
      smutno bez Was :(
      nie czujecie aromatów? kawa, bułki, czekają !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      p.s.
      ja lecę w miasto :-)
      • jtka my przecież... 27.03.03, 16:03
        Nictusie,
        cały czas myślami z Tobą jesteśmy:-)))))
        choć nie możemy w ciągu dnia odpisywać na pościki:-)
        rozkładaj się zatem na poduchach w ciągu dnia , a my po południu do Ciebie
        dołączymy:-)
    • alka_xx Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 27.03.03, 11:34
      a ja bym chciała ogórkowej...
      • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 27.03.03, 11:53
        alutka jestes ?!!!!! tak dawno nie bylo Ciebie widac :)))
        nasz nicktus zawsze nas ugaszcza czym moze i jak to kazdy facet moze byc tez
        czarodziejem, prawda nictus? ;)
        napewno cos zaarz wyczaruje tymbardziej ze zaczyna z nami gotowac :))))
        wczoraj byla buraczkowa dzis moze byc ogoreczkowa :)
        • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 27.03.03, 19:08
          witam i o zdroovko pytam :))))
          słonko piękne, energii dodaje,
          twarz radosna, i uśmiechy rozdaje :)))

          mniammmm.... jak miło znów pochrupać kruszonkę i napić się łyka czekolady :)))
          • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 27.03.03, 19:13
            Ulalko:-))))))))))
            witaj w czwartek na poduchach:-)
            dzięki za uśmiechy i towarzystwo w podjadaniu;-)
    • nict1 jak Kto głodny i przy tym odważny to.... 27.03.03, 19:40
      zapraszam na eksperymentalny barszcz ukraiński hehehe :)))))))))
    • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 27.03.03, 19:56
      opuścić na razie Was muszę, ale wrócę jeszcze dziś:-))
      • nict1 buuuuuuu:((((((( ja też musze Was opuścić 27.03.03, 20:12
        i dzisiaj już nie wrócę :(
        ale jutro tez jest dzień hehehe jak ja lubie piatkowe post-owanie! :-)
    • nict1 lepiej późno niz wcale :) 03.04.03, 12:53
      Witam Was poduchowcy w połowie czwartu i dużo słońca życzę dziś tak Wam jak
      sobie, bo u mnie leje jak z cebra :(
      Slo-oneczko bierz się wreszcie do roboty! :-)

      Gorąca czekoladka, drożdżóweczki, kawka, herbatka i co kto lubi dostarczone
      Smakujcie na zdrowie i dobry humorek :)))))
      • slo-onko Re: lepiej późno niz wcale :) 03.04.03, 14:22
        nicciu ja robie co tylko moge ale te chmury i ten wiatr oni sa silniejsi
        odemnie :(((((
      • jtka :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 03.04.03, 15:46
        Witajcie!:-)))))
        A u mnie sloonko cały dzień świeci:-))))
        I zrobiło się nawet troszke przymilniej i cieplej:-)))))
        A radość moja tym większa,że (chyba) jutro pojadę mych znajomych nawiedzić:-))))
        I to na cały weekendzik:-)))))
        A smutek mam tylko jeden... no... ,że beze mnie 3000 będziecie świętować:-(
        Ale cóż... przy takim pięknym sloonku pomyślę o Was:-)))
        • transoptor Re:a może by tak... 03.04.03, 16:44
          Witam i pozdrawiam wszystkich czwartkowo.
          A może by tak,po gorącej czekoladzie i drożdżówkach,jakiś dobry
          "Obiadek Czwartkowy "?
          Z miseczką pożywnej zupki,solidnym kawałkiem mięNska,smakowitymi przystawkami
          i kolorowym deserem?A to wszystko zalane pokażną szklanicą wytrawnego wina
          2/1 z wodą sodową?A nieco póżniej filiżanka świetnej kawy,z lekką nutką
          dekadencji(oczywiście).

          ps Jtuniu-baw się dobrze z przyjaciółmi-ale świętuj z nami
          nasze:3000 ....WIRTUALNIE! :)))
          • slo-onko Re:a może by tak... 03.04.03, 16:46
            o w morde to juz 3000? czy my juz w kosmos wystarotwalismy? kurna chata moze
            zabrac cos ze soba jakies wieksze ilosci przyjemnosci ?:))
            • transoptor Re:a może by tak... 03.04.03, 17:19
              slo-onko napisała:

              > o w morde to juz 3000? czy my juz w kosmos wystarotwalismy? kurna chata moze
              -slo (gorąca)przecież ty z kosmosu na nas patrzysz...:)))
          • jtka Re:a może by tak... 03.04.03, 16:48
            o ludziska, jaki obiad... :-)))
            ja muszę miejsca na weekendowe znakomitości miejsca zostawić, bo inaczej nic
            nie zjem w gościach;-))))
            • slo-onko Re:a może by tak... 03.04.03, 17:07
              spoko jtka na jedzonko zawzse miejsce bedzie, wiem cos o tym bo sama wiem po
              sobie ze pysznosci nigdy nie moge sobie odmowic :))))
              • ulalka Re:a może by tak... 03.04.03, 17:26
                witajcie :))))))) zjem troszkę kruszonki i zmykam... heh... praca to praca :(
                • slo-onko Re:a może by tak... 10.04.03, 08:37
                  dzien dobry bardzo wszytskim !!!!!!!!!
                  my tu dzis od rana z nictusiem pzrygotowujemy gigasniadanie dla Was
                  buziaczki!!!!
                  i jesli ktos lubi smiac sie jak my z nictusiem radzimy zabrac ze soba nocnik
                  prawda nictus?
                  zbiorka !!!!!!!
                  stygnie slodka kawa i pyszna herbusia
                  i te najpyszniejsze kruszonki od naszego Nictusia!!!!
                  • nict1 Slo-onko! lece po nocnik :)))))))))))))))))))))))) 10.04.03, 09:16
                    Komuś jeszcze?
                    • slo-onko Re: Slo-onko! lece po nocnik :))))))))))))))))))) 10.04.03, 16:20
                      ludzie no gdzie Wy jestescie ?????? czas obowiazkow sluzbowych to juz
                      najwyzsza pora na leraks, reraks, kurde noooooo relaks !!!!!!!!!
                      • jtka Re: Slo-onko! lece po nocnik :))))))))))))))))))) 10.04.03, 17:45
                        Witajcie:-)))))))))))))
                        Jak miło zasiąść na poduchach, herbatkę ciepłą w dłoń, pyszne okruszynki ,
                        ewentualnie kanapeczki.... uhmmmm :-)))))
                        Zwłaszcza że na podwórku tak zimno i znowu śnieg pada...:-)))
                        • ulalka Re: Slo-onko! lece po nocnik :))))))))))))))))))) 10.04.03, 17:55
                          też wróciłam już :)) u mnie przedwiośnie typowe... Itko chcesz trochę ? :))
                          • jtka pewnie.... 10.04.03, 18:07
                            .... że chcę!!! :-)))))
                            Oddam za darmo moją pogodę;-)))
                            Może ogłoszenie dać do gazety?
                            • slo-onko Re: pewnie.... 10.04.03, 18:11
                              uruchom swoje sloneczko i zrob sie nieco dostepna :) Jtko :)
                              • jtka hihi.... 10.04.03, 18:23
                                już świecę w całej okazałości:-))
                                • slo-onko Re: hihi.... 10.04.03, 18:35
                                  ja tez :))))))))))))
                                  • ulalka Re: hihi.... 10.04.03, 19:14
                                    znajdziecie mnie? :))) bo mój katalog nie działa.. zaraz wysyłam numer :))
                          • alka_xx Re: Slo-onko! lece po nocnik :))))))))))))))))))) 10.04.03, 20:19
                            a ja dopiero teraz moglam zasiasc na poduchach...witajcie wieczornie,
                            slo_oneczko dzis ladnie swiecilo, ale musialam zaslaniac przed nim okno ;((((
                            sorry slo-onko, ale swieciles mi prosto w monitor;))))

                            a co do nocnika, to pewno nie produkuja w moim rozmiarze;))) wiec ja prosze o
                            pampersa / na wszelki wypadek, gdyby znowu ten duet poranny nas tu chcial
                            rozsmieszac/ :)))))

                            pozdrowki i buziaczki dla wszystkich poduchowców od alki
                            • slo-onko Re: Slo-onko! lece po nocnik :))))))))))))))))))) 10.04.03, 20:23
                              czesc alutka, wyglada na to ze ja tak caly dzien dzis kogos witam.
                              sory za te zbyteczne promyki, postaram sie panowac co nie co nad soba. :))))
                              musimy poczekac na reszte towarzystwa chyba :))))
                              • alka_xx Re: Slo-onko! lece po nocnik :))))))))))))))))))) 10.04.03, 20:33
                                jasne sloonko..., ja mam czas:)) wiec czekajmy razem, bo to calkiem mile
                                zajecie takie witanie przychodzacych:)))

                                slo_onko czy to Ty jestes alisa???

                                alka_xx lekko zdezorientowana;)))
                                • slo-onko Re: Slo-onko! lece po nocnik :))))))))))))))))))) 10.04.03, 20:36
                                  tak Alu to moja czesc adresu e-mailowego. a jak sie nazywam to jzu wiesz. Tak
                                  jak Ty:)))))))i czekamy ....... na nowo przybylych :))))) wytrwale :))))
                                  • alka_xx Re: Slo-onko! lece po nocnik :))))))))))))))))))) 10.04.03, 21:22

                                    pytalam, bo mam poczte / wesoła :)))/ i chcialam podziekowac:))
                                    DZiekuje :))))

                                    czekam wiec tu razem z Toba Aleczko-sloooo-neczko;;))))))))
                                    czasem tylko wyskakuje tu i tam ...ooo....wlasnie pies wytarl o mnie swoj mokry
                                    pyszczek:)))musze leciec sie umyc:))))
                                    • jtka witam wieczornie:-) 10.04.03, 21:27
                                      mam chwilkę by powitać obecnych poduchowców:-)
                                      siostrzenica ustąpiła mi miejsce;-))))
                                      wybiera się powoli spać , pełna wrażeń, jak zwykle w pierwszy dzień i wtedy
                                      nigdy nie można jej wysłać wcześniej spać:-))))
                                      • alka_xx Re: witam wieczornie:-) 10.04.03, 21:30
                                        jtka , witaj na poduchach...dobrze ze wpadlas, bo widze ze sloonko juz
                                        zwatpilo, ze ktokolwiek sie pojawi:)))

                                        a ten pierwszy dzien ...chyba nie wiem o co chodzi...:((( chyba ze nie
                                        musze...;)))))

                                        • jtka alko....:-) 10.04.03, 21:42
                                          hihi...
                                          nie dziwię się ,że nie wiesz, o co chodzi;-)
                                          Moja siostrzenica przyjechała dziś do mnie i wiesz musi z wszystkimi sie
                                          przywitać, tzn.z domownikami i ze zwierzakami, i z komputerem...
                                          ach i och:-))))))))
                                          i tu chodziło o ten pierwszy dzień:-)))))
                                    • slo-onko Re: Slo-onko! lece po nocnik :))))))))))))))))))) 10.04.03, 21:29
                                      moj kundel bury juz jest czysty i zawsze o tej porze jestem non stop osiagalna
                                      pzrez jakies pol godiznki zcasem dluzej. a za poczte nie musisz dziekowac,
                                      wazne ze sie podoba jutro nastepna porcja i tak co dzien dla kazdego cos
                                      milego. dopoty, dopoki zapas mi sie nie wyczerpie.:)
    • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 17.04.03, 06:18
      Już czwartek i zaraz świętowanie:-))))
      Pozdrawiam Was czwartkowo i życzę wielu sił do prac świątecznych:-)
      • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 17.04.03, 10:21
        i ja witam i o zdrovko pytam :)
        • nict1 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 17.04.03, 18:16
          ulalka napisała:

          > i ja witam i o zdrovko pytam :)
          jak się te Święta wreszcie nie zaczną, to sobie pójdzie gdzie pieprz rośnie :-)

          Przez te Święta to ja się z Wami witam, żegnając do jutra.

          Pozdrawiam :)

          p.s.
          WIELKI POST mam bardzo ścisły, bo jeszcze śniadania nie zjadłem hehehe :(
          • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 17.04.03, 20:13
            Nictcie, bo pościć trzeba;-))))
            więc po co kanapki jeść...
            • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 17.04.03, 21:59
              biedny Nictusek :( nie mozna się aż tak poświęcać!.. zaraz Ci tam coś
              podeślę :))
    • alka_xx Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 24.04.03, 07:51
      hej hej...:))) dawno mnie nie bylo, ale pamietam o Was , dziekuje za wszystkie
      wspaniale poprawiajace moj humorek mailiki:)))))))))

      kawka zaparzona, herbatka tez, buleczki chrupiace, kruszonki caaaaaala micha...
      bierzcie i pozywiajcie sie przed dlugim , meczacym , ale jakze slonecznie
      zapowiadajacym sie czwartkiem:))))))))

      sle buziaki

      alka z iksami:))))
      • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 24.04.03, 08:36
        witaj alutko :)))))
        fakt, nie bylo Cie dlugo wiec jest rowniez nadzieja ze wroca do nas nict z
        transikiem. moze zcas powrotow ?:)))) moze powroce do watku "czas powrotow"?
        a za kawke pzepyszna i miche z lakociami dziekuje is makuje dalej :)
        • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 24.04.03, 16:57
          Witam wszytskich cieplutko i lekko deszczowo:-))))
          Kilka kropel właśnie u mnie spadło;-)))
          Ale czemu tylko kilka , tego nie wiem...
          • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 24.04.03, 18:53
            witajcie... :) uśmiecham się do Was, choć słabo... jakosik mi dziś smutno...
            jestem przemęczona i czarno widzę pewnie :(
            • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 24.04.03, 20:11
              a ja mam psychiczny dół taki jak stad do ameryki :((( ale chyba przejdzie jak
              zwykle :( albo na kogos innego :(
              • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 09:55
                tym razem ja czwartkowo witam. a dzis miast kruszonki oferuje hiciory, waflory
                i inne łaktoy o ile ktos lubi. do dego smakowita kafka i miuzik z radyjo ZET-
                ki :)))))milego relaksu :))
                • tex666 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 11:20
                  ja dla kontrastu proponuje miuzik z Radiostorm i PPPiP (pepepeipe, Poranna
                  Porcja Piwa i Papierosów, czyli sposób na zaczynanie wakacyjnego dnia)
                  hehehe :)))
                  • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 12:04
                    smaczne piwko moze a jesli ktos nie znosi tytoniu to jakis zastepnik bedzie?:)
                    • tex666 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 12:27
                      zamiast tytoniu może być np. kompocik ...prosto w żyłkę hihi :)))
                      • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 12:54
                        to juz chyba nie kompocik tylko kłopocik i nie powiem z czym.
                      • nict1 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 15:23
                        tex666 napisał:

                        > zamiast tytoniu może być np. kompocik ...prosto w żyłkę hihi :)))

                        Czy to jest aby dobra zabawa na poduchy?
                        Z tytoniem na poduchy? Pożar będzie i co wtedy?
                        Z żyłką to chyba na ryby, a nie na pogaduchy, i to w dodatku na poduchach
                        hehehe :)
                        Wylany kompocik na poduchach to chyba też nie najlepszy pomysł :(

                        Wiecie co?
                        ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA LODY, PRAWDZIWE WLOSKIE LODY NA KONCU SWIATA hehehe :-)
                        • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 16:33
                          "Najlepsze lody na swiecie" czy "najlepsze lody na koncu swiata"? Taka
                          lodziarnia na starym miescie w Krakowie? Podpowiedz mi nictus jaka prawidlowa
                          nazwa bo mnie sie wydaje ze widzialam te pierwsza ale moze mi sie tylko wydaje.
                          • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 20:37
                            witajcie czwartkowo poduchowcy;-)))))))
                            przyznać się, kto drzwi przede mną zamknął? co???
                            próbowałam je wyważyć i skopać, i co nie tylko i zaklęciami otworzyć, a one
                            zaczarowane jakby - nic, głuche były....
                            aż mnie noga boli..;-)
                            a na lody to ja sie zawsze i wszędzie piszę Nictcie:-)))
                            a włoskie , jak dobre, to....;-)
                            • transoptor Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 21:50
                              a może Melba ?
                              • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 08.05.03, 21:53
                                Melba powiadasz?
                                a co ona ma do drzwi poduchowych?
                                no chyba że je zassała;-)))))
                                • transoptor Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 10.05.03, 03:45
                                  jtka napisała:

                                  > Melba powiadasz?
                                  > a co ona ma do drzwi poduchowych?
                                  > no chyba że je zassała;-)))))
                                  Melba,ne spivająca-Melba zmrzlinowa ITUSIU :)
                                  • transoptor Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 10.05.03, 03:46
                                    KOTUSIU :)
                                    • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 10.05.03, 07:58
                                      aaa .... a to ja jej nieznałam z tej strony;-))))
                                    • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 10.05.03, 07:59
                                      komplementa jakieś słyszę?
                                      a może to do mojej kotki było?
                                      ;-))))
                                      • transoptor Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 10.05.03, 22:24
                                        -kotka itusi,też itusia ?
                                        -kotusia itusia....ale , która ,teraz już nic nie rozumiem :)))
                                        • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 10.05.03, 22:27
                                          dla odróżnienia ona milusia;-))))
                                          to chyba nie jest skomplikowane?;-)))
                                          • transoptor Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 10.05.03, 22:46
                                            -ma itusia kotkę milusię
                                            -itusia-milusia
                                            -milusia-malusia :)
                                            • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 10.05.03, 22:54
                                              no widzisz jak pięknie sobie poradziłeś;-)))
                                              • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 15.05.03, 13:45
                                                Witam w czwartek wszytskich ktrych nie ma a moze ktorzy beda. Zycze milego
                                                popoludnia i wieczorku. Moze ktos wstapi na pogadanie?
                                                • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 15.05.03, 16:16
                                                  witaj Słoneczko w ten deszczowy dzionek :)) dobrze, że chociaż na poduchach
                                                  jesteś... witajcie poduchowicze :)))
                                                  • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 15.05.03, 16:30
                                                    Hej Ulalka. Czyli musismy wykorzystac nasz wierszyk o "barze" :)))))
                                                  • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 15.05.03, 17:07
                                                    witam w deszczowy i zimny czwartek na gorących i przytulnych poduchach:-)
                                                  • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 15.05.03, 19:21
                                                    Itunia uśmiechnięta :))) jak dobrze jak dobrze, <podskoczyła do góry ulalka> :))
    • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 22.05.03, 05:55
      już czwartek:-)))
      miłego dnia:-)
      • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 22.05.03, 08:25
        Łomatko ludziska co Wy tak skoroswit????? Aj zapomnialam ze nasz ranny
        skowronek pt. Jtka juz nie spi i co dzien rano ans wita swoim tryskajacym
        humorkiem. :))))) My Cie tez witamy Itus:))))
        • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 22.05.03, 16:39
          a może Itka jest piekarzem? ;))

          witajcie Słonko na pochmurnym niebie,
          Jitko Ty nasz skowronku, miło widzieć Ciebie,
          Texiku Ty diabelski, sam nie wie kogo szuka,
          i Meusia, co rzadko do nas tutaj puka,
          witaj Rzulwik w podróży, urlopowy Transoptorek,
          witajcie wszyscy, tak woła ulalka i humorek :)))
    • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 29.05.03, 06:05
      miłego dnia:-))))
      • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 29.05.03, 08:13
        Oj Itus jakbys napisala ze witasz nas w piatek to jutro dzieki TObie mielibysmy
        juz wolna sobote, a tak ?:(
        • nict1 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 29.05.03, 15:50
          slo-onko napisała:

          > Oj Itus jakbys napisala ze witasz nas w piatek to jutro dzieki TObie
          > mielibysmy juz wolna sobote, a tak ?:(

          mamy czwartek przed piatkiem i juz wolna sobota i potem nieeedziela i ulubiony
          poniedzialek z ktorego tylko jeden krok do najbardziej ulubionych srod hehehe:-)
          • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 29.05.03, 17:03
            witajcie czwartaskowo :))) przynoszę Wam deserek truskowkowy :)))
        • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 26.06.03, 12:08
          witanko witanko :))) i milego dzionka :))
      • jasmintea Czekaj czekaj.. 25.09.03, 13:24
        dzis jest czwartek??? O matko i corko.. Znowu gdzies mi pol tygodnia
        przeleciaaaaloooo..:)))

        Witam z usmiechem:))

        Pozdrawiam serdecznie
      • kendo Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 02.06.05, 09:04
        kawcie wypilam,
        poczytalam forumy,
        i witam Was z cieplutkimi fluidami.
    • rzulw Ziuuuuuuuuuuuk i znów czwartek 05.06.03, 01:17
      Hejka wszyscy, którzy jeszcze/już nie śpią
      • slo-onko Re: Ziuuuuuuuuuuuk i znów czwartek 05.06.03, 07:53
        Nie spia nie spia. I juz nawet wyziukalam caaaaly kubelek kawy :)))))Itka nasza
        na urlopie wirusowym. Ale mysle, ze juz dzis bedzie gotowa do zajec wieczornych
        pt "ziukanie" :))))
        • de_molka Re: Ziuuuuuuuuuuuk i znów czwartek 05.06.03, 12:34
          Boszcz dopiero wstałam,a jak sen był miły(wyprawa w Himalaje),hmmm.
          de_molka
          • nict1 Re: Ziuuuuuuuuuuuk i znów czwartek 05.06.03, 15:31
            de_molka napisała:

            > Boszcz dopiero wstałam,a jak sen był miły(wyprawa w Himalaje),hmmm.
            > de_molka

            ziuuuuuuuuukalas i wuuuuuuuuuuulkanilas, hehehe :-)
            • de_molka Re: Ziuuuuuuuuuuuk i znów czwartek 05.06.03, 15:36
              Ano nic.Zdycham po wczorajszej biesiadzie truskawkowo-czereśniowej.Cosik mnie
              kopie w brzuszku.Oj umieram.
              • ulalka Re: Ziuuuuuuuuuuuk i znów czwartek 05.06.03, 16:31
                witajcie wszyscy :))) witam De-Molkę :)) nowa poducha- poduchowiczka, chciałam
                powiedzieć ;)) przybyła :))
                • slo-onko Re: Ziuuuuuuuuuuuk i znów czwartek 05.06.03, 16:36
                  A ja mam pytanie do d-moli: czy Ty aby nie z de-molujesz nam poduch jak te dwa
                  łobuzy, ktorzy zaziuuukali je nam? ;-) Bo jakby co to pewnie mozesz je
                  zdemolowac smiechem :)))))))
    • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 05:56
      razem ze Slonkiem Was witam:-)))
      hihi Sloonko przymusowo Cię ściągnęłam o takiej porze;-))) mam nadzieję ,ze nie
      za wcześnie...
      • rzulw Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 06:01
        hejka ;)
        • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 07:45
          Hejka, hejka ! Nic sie Itka nie stalo w koncu juz na mnie czas :))))
          • jolajola1 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 10:12
            się nieśmiało witam
            ... ja może na razie w kąciku przycupnę, się poprzysłuchuję
            • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 18:08
              Jolujolu... siadaj prosze na podusi i się nie przysłuchuj tylko włączaj sie do
              rozmów poduchowych:-))
            • rzulw Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 19:01
              jolajola1 napisała:

              > się nieśmiało witam
              > ... ja może na razie w kąciku przycupnę, się poprzysłuchuję

              Witaj, witaj :) i od razu do wątku "przydział nocników" brykaj ;)
              Ulaleczko, czy mogę prosić do "magazynku" ?
              • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 22:09
                rzulw napisał:

                > jolajola1 napisała:
                >
                > > się nieśmiało witam
                > > ... ja może na razie w kąciku przycupnę, się poprzysłuchuję
                >
                > Witaj, witaj :) i od razu do wątku "przydział nocników" brykaj ;)
                > Ulaleczko, czy mogę prosić do "magazynku" ?
                >
                ależ oczywiście Rzulwiku :))) szybko nadrabiam to, co mnie nie było :))
          • aniouek1 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 10:14
            Na dzień dobry Wszystkich pozdrawiam, życząc uśmiechniętego czwartkowania :)
            • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 11:24
              Jolajola czuj sie jak u siebie w domu, nie musisz siedziec w kaciku. U ans
              kazdy am miejsce na podusi, poczytaj o niej jaka piekna :)))))) i oczywiscie
              witamy Ciebie cieplutko :))))))))))) usmiechem :))))))
              • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 15:03
                witajcie witajcie :)) stażyści dłużsi i krótsi :)) miłego dzionka :))
                • jolajola1 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 21:17
                  Rzulwiu zolty ? czy ja muszę do nocnika ? obowiązek taki ?
                  znaczy jak trzeba, to z magazynu pobiorę, ale używać ?
                  • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 21:35
                    O widac nas jeszce nie znasz. To nieobowiazek lecz mily przymus bo jak dluzej
                    z nami pobedziesz to sama sie przekonasz ze bedzi Cie niezbedny zeby ziuuukac
                    do niego prawda turtlesik?
                    • rzulw Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 21:39
                      o yessss
                  • rzulw Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 12.06.03, 21:38
                    jolajola1 napisała:

                    > Rzulwiu zolty ?
                    jeśli kolorowy, to rzultyrzulw, heh kiedyś byłem faktycznie rzulty.
                    Tak mnie "ochrzcił" Szarywilk z Iwusią ;))))
                    >czy ja muszę do nocnika ?
                    wypadałoby (cytuję śmiech: he he he he he - szybko się dowiesz czyj;)
                    >obowiązek taki ?
                    obowiązek może nie, ale zwyczaj. dobry zwyczaj na pogaduchach ;)
                    > znaczy jak trzeba, to z magazynu pobiorę, ale używać ?
                    używać, używać. Nie raz się przyda ;)
    • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 19.06.03, 07:10
      witam Was czwartkowo-świątecznie i.... jakoś zalecę później.... sama już nie
      wiem kiedy;-)))))
      wesołego dnia:-)
      • transoptor Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 19.06.03, 07:50
        dzień dobry...niech będzie dla wszystkich
        • rzulw Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 19.06.03, 07:54
          Witajcie... doberek ;)
          • slo-onko Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 19.06.03, 10:36
            Czesc Wam skowronki i inne poranne ptaśki :)
            • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 19.06.03, 12:25
              witajcie czwartkowo i po świętowaniu zasiadam do... pracy... heh.. tak to
              bywa :))) miłego dnia :))

              ulalka_z_dziś_bolącą_głową :(
              • jtka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 19.06.03, 13:44
                ja już też po świątecznym obchodzie, obiadek w trakcie.... i czekam na gości...
                :-)
              • aniouek1 Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 19.06.03, 13:45
                dzień dobry :)


                ulalka napisała:
                > ulalka_z_dziś_bolącą_głową :(
                może Niktusiowa kraciasta pod kolanem pomoże? ;)
    • jasmintea Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 19.06.03, 22:19
      Witam witam:)
      Mimo,ze dzien sie juz konczy..:)))
      • transoptor Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 26.06.03, 10:00
        Dzień dobry...tyle dziś,zdołam wam powiedzieć:(
        • ulalka Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 26.06.03, 12:17
          witaj Transik :))) dobrze, ze choc tyle mozesz... :))
          • rzulw Re: czwartkowe witanie i częstowanie :) 26.06.03, 16:32
            cześć
            załapię się na kawę ?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka