Dodaj do ulubionych

Neostrada w Markach = porazka !

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.08.03, 19:13
Witam

Dla wszystkich ktorzy chca sobie zamowic usluge neostrada w tpsa, NIE ROBCIE
TEGO ! jezeli mieszkacie w Markach macie olbrzymia szanse na to ze te lacze
bedzie dzialalo gorzej niz zwykly modem telefoniczny albo wogole nie bedzie
dzialalo !
Swiatlowod miedzy nami a centrala zostal przeciety i zastapiony droga
radiowa co powoduje ze neostrada dziala STRASZNIE KIEPSKO, mimo tego tpsa
dalej zaklada neostrade w naszym miescie i nic nie robi rzeby poprawic stan
ktory teraz jest :(
Wiec wszyscy ktorzy nosza sie z zamiarem kupna neostrada zalecam wstrzymanie
sie...
A Ci co juz maja neostrade i sa z niej niezadowolni prosze o mail
xil@neostrada.pl zbieramy ludzi niezadowolonych zeby wyslalc wspolna petycje
do TPSA...

a dla tych co sie za bardzo nie znaja i nie wiedza czy ich neostrada dziala
jak powinna tekst ponizej:

Na poczatek moze troche techniki, neostrada posiada maxymalna szybkosc
downloadu (czyli max predkosc sciagania)
64kB/s (64 kilobajty/sek) i maxymalna predkosc uploadu (wysylania) 16kB/s
(16 kilobajtow/sek).
Sa to watosci teoretyczne, ale powinny byc osiagane bezproblemowo np.
sciagajac pliki z serverow neostrady,
lub serverow WP (wirtualna Polska - www.wp.pl). Wystarczy wejsc na www.wp.pl
i probowac sciagnac jakis plik (np. trailer
filmu)
predkosc powinna byc bliska maxymalnej mozliwej na neostradzie czyli okolo
60kB/s.
Niestety ja, i z tego co wiem wieksza czesc posiadaczy neostrady w Markach
nie osiaga takiego transferu, przy "dobrych wiatrach" trasfer siega 30kB/s.
Przed neostrada posiadalem SDI i powiem ze
strony sie otwieraly tam szybciej...
Druga rzecza jest PING. Czyli czas odpowiedzi servera na nasze rzadanie.
Ping jest czesto pomijany ale jest dosc wazny.
I tu uwaga im wyzszy ping tym gorzej ! Wiedza to pewnie osoby ktore lubia
pograc w Quake lub inne gry w internecie.
Niestety pingi u Nas sa TRAGICZNE !!!
Jak sprawdzic ping:
W Windowsach XP START>Uruchom wpisac tam cmd, wyskoczy czarne okno, w nim
wpisac:
ping www.wp.pl
W Windowsach 9x Start>Programy>Tryb MS-DOS wyskoczy czarne okiienko i wpisac
to co wyzej.
nalezy odczekac kilka sekund i odczytac Czas sredni, jest to nasz sredni
ping, dodam ze do WP nie powinien on przekraczac
40ms (minimalnie wiekszy nie jest jeszcze taki zly). Ja np. mam ping okolo
600ms !!!
Obserwuj wątek
    • Gość: Rafał R. Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.08.03, 21:43
      Gość portalu xil napisał:
      > Swiatlowod miedzy nami a centrala zostal przeciety i zastapiony droga
      > radiowa co powoduje ze neostrada dziala STRASZNIE KIEPSKO, mimo tego tpsa
      > dalej zaklada neostrade w naszym miescie i nic nie robi rzeby poprawic stan
      > ktory teraz jest :(
      Witaj Xil'u. Nie jest to oczywiście usprawiedliwienie dla tepsy, ale chyba na
      razie nie mają którędy tego światłowodu poprowadzić. Są w sporze z panem
      Piaścikiem - właścicielem działki, przez którą ten kabel szedł i który został
      przez "nieznanych sprawców" (he, he) przecięty. Nie wiem jak tę sprawę
      rozwiążą - czy muszą wykupować gdzieś działki, by poprowadzić światłowód inną
      drogą?

      > A Ci co juz maja neostrade i sa z niej niezadowolni prosze o mail
      > xil@neostrada.pl zbieramy ludzi niezadowolonych zeby wyslalc wspolna petycje
      > do TPSA...
      Ja sprawdziłem "pingi" i transfer według Twoich zaleceń i rzeczywiście są
      coraz gorsze. Chętnie przyłączę się do petycji. Po przecięciu światłowodu (co
      spowodowało dwutygodniową przerwę) alternatywne połączenie nie działało
      jeszcze tak źle, ale teraz podłączają chyba coraz więcej użytkowników i
      przestaje wystarczać.
      • Gość: xil Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.08.03, 23:49
        Gość portalu: Rafał R. napisał(a):

        > Witaj Xil'u. Nie jest to oczywiście usprawiedliwienie dla tepsy, ale chyba
        na
        > razie nie mają którędy tego światłowodu poprowadzić. Są w sporze z panem
        > Piaścikiem - właścicielem działki, przez którą ten kabel szedł i który
        został
        > przez "nieznanych sprawców" (he, he) przecięty. Nie wiem jak tę sprawę
        > rozwiążą - czy muszą wykupować gdzieś działki, by poprowadzić światłowód
        inną
        > drogą?

        Wiesz, ja w pelni rozumiem ze gosc chcial kase za to ze TPSA puscilo
        swiatlowod przez jego teren. To ze "ktos" go uszkodzil tez "rozumiem". Ale
        czemu mamy my, zwykli klijenci na tym tracic? Powinni cos zrobic i to jak
        najszybciej. Nie wiem jak dokladnie sytuacja wyglada od strony technicznej ale
        chyba da sie minac teren prywatny tego goscia, jak nie to trzeba sie z nim
        dogadac i tyle !

        > Ja sprawdziłem "pingi" i transfer według Twoich zaleceń i rzeczywiście są
        > coraz gorsze. Chętnie przyłączę się do petycji. Po przecięciu światłowodu
        (co
        > spowodowało dwutygodniową przerwę) alternatywne połączenie nie działało
        > jeszcze tak źle, ale teraz podłączają chyba coraz więcej użytkowników i
        > przestaje wystarczać.

        No dokladnie, ta alternatywne polaczenie juz nie wyrabia bo od 1 sierpnia
        dolaczaja coraz wiecej nowych ludzi, jak tak dalej pojdzie to wkoncu to
        przestanie dzialac... No ale jak mowie, najgorsze w tym jest to ze nadal
        podlaczaja ludzi wiedzac ze ta neostrada nie bedzie dzialac tak jak powinna.

        Narazie ja zlozylem pisemko o umorzenie abonamentu i czekam na odpowiedz,
        polecam to zrobic wszystkim, no i oczywiscie napisac wspolna petycje do TPSA.
        Cos trzeba zrobic bo nieuczciwe jest to ze placimy tyle samo co reszta ludzi,
        ktorym neostrada dziala normalnie, za lacze ktore dziala tak jak modem
        telefoniczny (w moim wypadku ostatnio nawet gorzej).
        • Gość: Krzak Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.08.03, 17:00
          Witam wszystkich.


          Na początek musze sie z wami nie zgodzic poniewarz slabe osiagi neostrady w
          markach nie sa przyczyna tego ze neo jest droga radiowa, poniewarz jest to
          technicznie nie mozliwe, spowodowane jes to tym ze neo jest puszczona laczem o
          malej przepustowosci (wynika to z przecietego kabla i zostalo zrobione
          obejscie) a transfer u mnie jest ok i generalnie utrzymuje sie na poziomie 65k,
          jezeli chodzi o pingi to w queaku to jam mam na poziomie 50-100 ms, jezeli ma
          ktos dluzsze moze to byc spowodowane otwarciem zbyt duzej ilosci programow
          ktore korzystaja z internetu a ze usluga neostrada nie ma gwarantowanego CIR-a
          to moze tak sie zdarzyc. Chcial bym powiedziec ze nawet gdy kozystamy z
          internetu to w tle moze nam dzialac do kilkunastu programow o ktorych nawet
          nie mamy pojecia zeby je wykasowac potrzebujemy specjalnych narzedzi.

          Generalnie ja nie mam co narzekac, ale w moim imieniu powiedzcie im ze chce
          mniec abonament 20zl :)

          pzd Krzak
          • Gość: xil Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.08.03, 18:37
            heh no to jestes naprawde farciarzem, ja mam te informacje od ludzi z TPSA ze
            swiatlowod zostal zastapiony dorga radiowa (i tu juz nie ma znaczenia czy
            kablem jakims) i ta alternatywna drogra nie wystarcza.
            Ci sami goscie powiedzieli mi ze 90% laczy w Markach dziala tak jak moje,
            czyli 10% dziala w miare normalnie, i Ty jestes pewnie w tych 10% szczesliwych
            posiadaczy neostrady. Ja nie mam nigdy transferu wiekszego od 30kB/s i to tyle
            osiagam dopiero pozno w nocy, w dzien (np teraz) moj max to 5-10kB/s a pingi w
            grach ponad 600.
    • Gość: trak Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.08.03, 19:18
      Witajcie.
      Mam bardzo złą sytuację z parametrami Neo+. Spadek transferów zaczął się mniej
      więcej dwa tygodnie temu. Stale pingowałem i sprawdzałem połączenie. Jak w
      dzień spadało do 30 kilo to jeszcze mogłem to przeboleć, ale teraz łącze padło
      zupełnie. Pingi do www.wp.pl mam od 600 do 1200, przy tym połowa pakietów jest
      zgubiona. Nie muszę dodawać, że ze ściągania danych zrezygnowałem prawie
      zupełnie. Teraz ściągam testową wersję norton antivirus z polskiej strony i
      transfer nie przekracza 1,5KB/s. To żenada. Najbardziej mnie rozwaliła
      informacja, że przyjmują nowych klientów i pakują ich w taki syf. Jestem
      zaskoczony, że nie wszyscy w Markach mają kłopoty. chodzi mi o kolegę który
      napisał, że wszystko u niego w porządku. To już jest jakiś mega przekręt.
      Światłowodu nie ma i jedni mają normalnie, a inni niemają w praktyce prawie w
      ogóle? Paranoja. Oczywiście od wielu dni dzwoniłem do infolinii. Zgłaszałem,
      apelowałem, namawiałem do raportowania problemu wyżej, aż wreszcie jeden z
      operatorów zlitował się i powiedział mi, że oni moich monitów nie wysyłają
      nigdzie, że mają instrukcję, żeby w sprawie Marek przyjmować i nie kierować
      dalej. No to już mnie wk....

      Oczywiście, że podpiszę się pod jakąś formą nacisku na tele-kompromitację SA.
      Jak coś stworzycie to dajcie znać na adres robert.traczyk@neostrada.pl.
      Jeśli ktoś z was dowie się czegoś nowego o planowanej poprawie albo (tfu..)
      pogorszeniu parametrów usługi, to też niech da znać.
      Apeluję do wszystkich z Neo+ w Markach, którzy mają kłopoty, żeby dołączyć do
      zaproponowanej tu akcji.

      Pozdrawiam
      Robert
    • k.bychowski dane modem 18.08.03, 09:02
      A może niech pojawi się w tym wątku nieco więcej konkretnych danych bo o tym
      że jest źle to może i niektórzy wiedzą, ale jak źle???

      MODEM, PN 8:58, ping www.wp.pl => Średnia = 147ms
      MODEM, PN 9:00, ping marki.net.pl => Średnia = 134ms
      MODEM, PN 9:01, ping gazeta.pl => Średnia = 142ms
            • rafal.redel Re: dane modem vs SDI vs Neo 18.08.03, 11:55
              Gość portalu sarmatia napisał:
              > a u mnie całkiem nieźle (jak na sdi)
              >
              >
              > ping www.wp.pl = 24 ms
              > ping www.marki.net.pl = 30 ms
              > ping www.onet.pl = 31 ms

              No to zdecydowanie SDI wygrywa z marecką Neostradą, przynajmniej w ostatnich
              tygodniach. Mojej Neostradzie prędkośc systematycznie spada od jakichś dwóch
              tygodni (pingów teraz nie podam, bom poza domem - nadrobię wieczorem). Cóż,
              taki już los - w brutalnej walce między monopolistą a przecinaczami
              światłowodów przegrywa zawsze ktoś trzeci (a dwaj pierwsi się z niego śmieją :-
              ))
            • Gość: trak Re: dane modem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.03, 17:43
              Gość portalu: xil napisał(a):

              > podobne do wp.pl wiesz ja jak widze ping ponad 400 to juz dla mnie nie ma
              > roznicy czy to jest te 400 czy 800 bo tak czy siak taki ping jest porazka...
              i
              > tu nie ma wyjatku, wszedzie mam tak slabe pingi

              Niezgadzam się, że nie ma różnicy. Ja mam już teraz tak słabe połączenie, że
              nie jestem w stanie nawet ściągnąć listy grup dyskusyjnych z serwera
              news.tpi.pl. Żeby odebrać pocztę o rozmiarze około 1 Mb musiałem dziś czekać
              około 30 minut. To już nie jest słabe połączenie, to jest na granicy
              użyteczności. Co gorsza, kiedy dzwonię do TPsa to mówią mi wprost, że sprawa
              nie zostanie szybko załatwioona.

              Pozdrawiam
              Robert
              • Gość: xil Re: dane modem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.03, 18:39
                heh chodzilo mi o to ze powyzej 400 jest juz ponizej krytyki i ze TPSA powinno
                natychmiast cos z tym zorbic, oczywiscie w dzialniu lacza roznica jest ale
                chodzi i granice przyzwoitosci...
                nie zrobia nic szybko bo ich nikt nie naciska trzeba zlozyc petycje z jak
                najwieksza iloscia podpisow i zagrozic zerwaniem z umowy ze wzgledu na
                tragiczny stan lacza i tyle... inaczej sie nic nie zdziala :(

                ps. pod jaki numer dzownisz?
                • Gość: trak Re: dane modem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.03, 21:13
                  Gość portalu: xil napisał(a):

                  > heh chodzilo mi o to ze powyzej 400 jest juz ponizej krytyki i ze TPSA
                  powinno
                  > natychmiast cos z tym zorbic, oczywiscie w dzialniu lacza roznica jest ale
                  > chodzi i granice przyzwoitosci...
                  > nie zrobia nic szybko bo ich nikt nie naciska trzeba zlozyc petycje z jak
                  > najwieksza iloscia podpisow i zagrozic zerwaniem z umowy ze wzgledu na
                  > tragiczny stan lacza i tyle... inaczej sie nic nie zdziala :(
                  >
                  > ps. pod jaki numer dzownisz?

                  oczywiście 800-102-102

                  Napisałem taki post do Gazety Stołecznej:

                  Pisaliście Państwo jakiś czas temu na łamach gazety Stołecznej o awarii
                  telefonów w Wołominie i Markach. Niestety nie pamiętam, kto podpisał się pod
                  tym artykułem informacyjnym, nie udało mi się też odnaleźć go w darmowym
                  archiwum internetowym. Spróbuję zatem w kilku zdaniach naszkicować tło
                  sytuacji, która spowodowała chęć wysłania do Państwa tego listu. Bodajże w
                  połowie maja br. w okolicach centrum M1 (Ząbki) przecięte zostały (przez
                  nieznanych sprawców) kable światłodowowe TPsa. Spowodowało to globalną awarię
                  telefonów w Wołominie i w Markach. Awarię tę Tlekomunikacja naprawiła dość
                  szybko, ale niezałatwiona pozostała kwestia użytkowników usługi internetowej
                  Neostrada. My (mówię tu o sobie i o innych użytkownikach indywidualnych i
                  instytucjonalnych) nie mieliśmy połączenia internetowego przez ponad dwa
                  tygodnie. Po tym czasie Telekomunikacja uruchomiła łącze awaryjne. Działało
                  poprawnie do 1 sierpnia, kiedy to Telekomunikacja zaczęła podłączać nowych
                  użytkowników usługi Neostrada w Markach. Od tego czasu jakość usługi
                  drastycznie spadła do tego stopnia, że moje łącze działa słabiej niż zwykły
                  modem telefoniczny. Jest to spowodowane najprawdopodobniej tym, że łącze
                  awaryjne ma małą przepustowość i z każdym nowym klientem usługa działa dla
                  wszystkich coraz wolniej. Moim zdaniem nowi klienci podłączani obecnie do
                  Neostrady w Markach są zwyczajnie "nabijani w butelkę" przez Telekomunikację.
                  Jeżeli zainteresowałem Państwa sprawą, to bardzo proszę o zwrócenie uwagi na
                  następujący wątek w formum Gazety Wyborczej --> Gazeta.pl > Forum > Regionalne
                  > Mazowieckie > Marki > Neostrada w Markach = porażka! z 15-08-2003.
                  Chciałbym wyjaśnić dlaczego napisałem ten list. Jako indywidualny klient TPsa
                  czuję się zupełnie bezradny wobec niezrozumiałych praktyk tej firmy. Muszę
                  płacić 200 zł miesięcznie za usługę, która praktycznie nie działa, a
                  najdelikatniej mówiąc nie działa jak należy. Wiem, że sprawa nie dotyczy
                  wyłącznie mnie (patrz: wątek w forum Gazety Wyborczej). Pomyślałem, że skoro
                  zdecydowaliście się Państwo opisać samą awarię i jej konsekwencję dla
                  mieszkańców Marek i Wołomina, to nie zostawicie bez komentarza konsekwencji tej
                  awarii, która dla wielu użytkowników Neostrady w Markach ciągnie się do dziś.
                  Może dziennikarzowi dodatku lokalnego Gazeta Stołeczna uda się wydobyć od
                  Telekomunikacji informację w jaki sposób zamierzają przywrócić normalne
                  działanie usługi Neostrada dla wszystkich klientów na terenie Marek. Ja za
                  każdym razem, kiedy konsekwentnie zgłaszam reklamację uzyskuję odpowiedź, że
                  nie waiadomo jak i kiedy problem zostanie rozwiązany.

                  Z wyrazami szacunku
                  Robert Traczyk
                  robert.traczyk@neostrada.pl
                  • Gość: xil Re: dane modem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.03, 23:11
                    oo bardzo ladny mail :) mam nadzieje ze ktos z redakcji gazety zainteresuje
                    sie nim...
                    ja pisalem do Rzeczpospolitej Mareckiej tez w tej sprawie i chyba bedzie cos o
                    tym "nabijaniu w butelke" mieszkancow Marek... poczekamy zobaczymy ! trzeba
                    byc dobrej mysli :)

                    pozdr
                    • Gość: piotr@seznam.cz Re: dane modem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.08.03, 23:29
                      Witam serdecznie,
                      piszę pierwszy raz na forum Marek. Wcześniej się nie odzywałem ale sytuacja z
                      NEOSTRADĄ mnie po prostu wyprowadza z równowagi. Podzielę się z Wami moimi
                      spostrzeżeniami na temat tej usługi. Jak , że moje nerwy są na granicy proszę
                      o wybaczenie jeśli uzyję mocniejszych słów...

                      1)W pełni potwierdzam spostrzeżenia odnosnie tragicznego pingu. Pisałem w tej
                      sprawie do TPSA ponad 60 sic! e-mail-i (do różnych osób) niestety bez
                      rezultatu. Ostatecznie trafiłem na gościa , z serwisu 800102102 , który po
                      zobaczeniu screenó-w z traceroute postanowił sobie za punkt honoru sprawdzić
                      co jest grane. Po 20-tym telefonie i stwierdzeniu , że po ich stronie wszystko
                      jest OK , stwierdził że to wina łącza awaryjnego i miał do mnie pretensje sic!
                      że mu tyle czsu głowę zawracałem beznadziejnym przypadkiem.Poniżej link do
                      zrzutu z pingiem: pentiawka.w.interia.pl/Neo%20Ping%20Traceroute.gif
                      (gratuluje jeżeli komuś w Markach na NEO otworzy...)
                      Ping jest na tyle słaby , że jakakolwiek próba gry w cokolwiek po sieci
                      zmienia się w maskrę (no chyba , że ktos jest jasnowidzem).
                      2)Potwierdzam również tragiczny spadek transferu w ciągu ostatnich dni.
                      Zresztą od czasu awarii bardzo rzadku udawało mi się osiągnąć 50kb/s. Wysłałem
                      e-mail z reklamacją i dostałem odpowiedź ,że TPSA niczego nie gwarantuje
                      jeżeli chodzi o parametry łącza i jeżeli wogóle cokolwiek otwiera to wszystko
                      jest OK i nie mam podstaw do reklamacji abonamentu ani zwrotu kwoty za montaż
                      usługi (w przypływie desperacji chciałem zrezygnować wogóle). Te skurwysyny
                      mnie poprostu dobijają (łącznie z babami z BOK-u w Wołomnie , które jak słyszą
                      mój głos w słuchawce to walą od razu na widełki).
                      3)Kolega , który pisze o braku problemów prawdopodobnie "robi" dla telekomuny
                      bo jeżeli łącze ma 2,5 megabita to on się chyba łaczy przez satelitę (chociaż
                      biorąc pod uwagę pingi to też mało prawdopodobne).
                      4)Ciekwa jest sytuacja z SDI. Jeżeli ping-i są rzeczywiście tak niskie tzw. ,
                      że SDI kierowane jest jakimś innym łączem ...jakim???
                      5)Wydaje mi się , że jedyną w miarę skuteczną formą złapania za "jaja"
                      palantów z telepsy jest nagłośnienie tematu w mediach (GW , może WOT ...). Jak
                      któryś z panów prezesów z niższego szczebla dostanie w "czosnek" jest szansa ,
                      że coś w końcu zrobią z tym łączem w ramach planu naprawczego.
                      6)Dziś po raz kolejny usłyszałem , że termin przywrócenia normalnie
                      funkcjonującego łącza jest nieznany i może potrwać nawet 6-12 miesięcy.

                      dziękuje ... więcej pytań nie mam

                      pozdrawiam wszystkich z Marek

                      PS:XIL jako XAL chyba był kiedyś na IRC na kanale #marki. Jak tak to pozdro od
                      EXPAT-a jak jeszcze pamiętasz.
                      • rafal.redel Re: 20.08.03, 10:51
                        Gość portalu: piotr@seznam.cz napisał(a):
                        > (...) Dziś po raz kolejny usłyszałem , że termin przywrócenia normalnie
                        > funkcjonującego łącza jest nieznany i może potrwać nawet 6-12 miesięcy (...)
                        A mogę wiedzieć, z którego źródła ta dołująca informacja - z infolinii
                        Neostrady czy od pań z Wołomina? Czy rzeczywiście nie da się znaleźć obejścia
                        działki pana Piaścika w krótszym terminie czy też się tepsie nie chce? Jeśli w
                        najbliższych kilku tygodniach się nie poprawi, to naprawdę trzeba by na
                        poważnie zacząć generować "szum medialny".

                        > (...) PS:XIL jako XAL chyba był kiedyś na IRC na kanale #marki. Jak tak to
                        > pozdro od EXPAT-a jak jeszcze pamiętasz. (...)
                        Tak z ciekawości: czy dobrze funkcjonował kanał #marki na IRC-u, dużo było
                        uczestników? Czy jeszcze działa?
                        • Gość: piotr@seznam.cz Re: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.08.03, 01:35
                          O czasie ugody usłyszałem od ...pana z Wołomina (kurcze nie wiem czy to nie był
                          szef tego bałaganu- nie przedstawił się a prosiłem z kierownikiem).Termin
                          roczny jest bardzo prawdopodobny bo TEPSA musi założyć normalną sprawę w sądzie
                          o wywłaszczenie gościa (którą prawdopodobnie wygra) jednak znając opieszałość
                          naszych sądów sprawa wejdzie na wokandę za 6 miesięcy a jej rozpatrzenie +
                          apelacje to co najmniej rok.

                          Obejścia nie planują bo podobno się nie da ze względu na koszty.

                          Kanał IRC #marki tworzyły w zasadzie 2 osoby. Wspomniany Xal vel Xallias oraz
                          Visagek - obaj chyba byli z Marek. Ja też tam zaglądałem bo już kupiłem
                          mieszkanie w Markach a jeszcze nie mieszkałem. Reszta boty...

                          Dziś znowu kobitka na 800102102 rzuciła słuchawkę a klient mnie opieprzył.
                          Jutro mam rozmowę z kierownikiem tego CallCenter. Jak znam życie to
                          mnie...naprzeprasza za niewłaściwe zachowanie pracowników , obieca , że zostaną
                          ukarani a w sprawie net-u ...i tak się nic nie zmieni.

                          Nie chce źle wróżyć ale wcześniej ja się stąd wyprowadzę niż w Markach będzie
                          normalnie działać Neostrada

                          • rafal.redel Re: 21.08.03, 09:14
                            Gość portalu piotr@seznam.cz napisał:
                            > O czasie ugody usłyszałem od ...pana z Wołomina (kurcze nie wiem czy to nie
                            > był szef tego bałaganu- nie przedstawił się a prosiłem z kierownikiem) (...)
                            Tak, oni wciąż się nie przedstawiają (może poza infolinią neostrady, gdzie
                            chyba mają to obowiązkowe) co potwierdza, że telekomunkacji polsko-francusko-
                            kulczykowej wciąż bliżej do urzędu niż do normalnej nastawionej na klienta
                            firmy.

                            > Termin roczny jest bardzo prawdopodobny bo TEPSA musi założyć normalną sprawę
                            > w sądzie o wywłaszczenie gościa (którą prawdopodobnie wygra) jednak znając
                            > opieszałość naszych sądów sprawa wejdzie na wokandę za 6 miesięcy a jej
                            > rozpatrzenie + apelacje to co najmniej rok.
                            Naprawdę chcą się procesować aż o wywłaszczenie pana Piaścika? Czyli w ogóle
                            nie mogą się dogadać. Kaszana.

                            > Obejścia nie planują bo podobno się nie da ze względu na koszty. (...)
                            I to jest najgorsza wiadomość - mam nadzieję, że nie ostateczna, bo słyszałem
                            plotki, że coś w tej mierze mają jednak próbować robić. Czy to ten kierownik-
                            anonim powiedział Ci, że nie ma szans na obejście działki pana Piaścika?
                            Przerąbane. Proces może trwać znacznie dłużej niż rok. Jeśli to prawda, to -
                            Krzysztofie i Irytku, wiem, że to dla Was nudne - przyłączę się do klubu
                            malkontentów, skoro w Markach nawet Neostrada nie może działać tak jak gdzie
                            indziej, tylko musi chodzić wolniej niż modem.

                            > Kanał IRC #marki tworzyły w zasadzie 2 osoby. Wspomniany Xal vel Xallias oraz
                            > Visagek - obaj chyba byli z Marek. Ja też tam zaglądałem bo już kupiłem
                            > mieszkanie w Markach a jeszcze nie mieszkałem. (...)
                            Dzięki za informację.

                            > Nie chce źle wróżyć ale wcześniej ja się stąd wyprowadzę niż w Markach będzie
                            > normalnie działać Neostrada (...)
                            Nie załamuj mnie. Mam nadzieję, ze nie znasz się za dobrze na wróżeniu :-))

                            • Gość: piotr@seznam.cz Re: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.03, 00:03
                              Witam ponownie,
                              więc sprawa wygląda coraz bardziej beznadziejnie. Dziś znów wykonalem ok 20
                              telefonów do BOK-u , biura napraw itp. NIKT NIC NIE WIE. Dotarłem nawet do
                              dyrekcji eksploatacji sieci gdzie dowiedziałem się , że problem...nie istanie
                              bo internet działa, telefony też a ci co mają problemy z telefonami to im TPSA
                              GRATIS (co podkreślono 3 krotnie) założyła aparaty radiowe Motoroli czy coś w
                              tym stylu.Gorzej , że za tydzień likwidują BOK w Wołominie !!!! Teraz to nawet
                              te baby z Wołomina nie podadzą jakiś telefonów (gdzie dzwonić itp.). Chciałem
                              się umówić z szefen odziału w Wołominie ale jest na urlopie. Jest tu też
                              podobno jakiś żabojad , którego nazwiska nie jestem w stanie przytoczyć ale nie
                              znam francuskiego (tylko angielski). Jeżeli ktoś czuje się na siłach dogadać to
                              może ten gość nam pomoże....???W biurze napraw 9696 zgłosiłem po raz n-ty
                              problem i dziś dowiedziałem się niesamowitej rzeczy !!!!!!
                              Mój telefon jest odłączony od sieci od września 2002 roku na prośbę abonenta i
                              pani w związku z tym nie może przyjąć zgłoszenia awarii bo dla niej numer nie
                              istnieje !!!!!!!!!!! Kurde ludzie pocieszcie mnie. Ja wiem , że żyjemy w Polsce
                              ale do cholery czy to jest Afryka???
                      • Gość: xil Re: dane modem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.03, 15:39
                        witam !

                        Na poczatek, ja zawsze bylem xil :) nigdy xal, i na IRC raczej nie zagladam,
                        wiec przykro mi ale to nie ja...

                        Co do naszej "przepieknej" sytuacji to:
                        stworzymy pisemko do tePSY w ktorym zbierzemy podpisy jak najwieszkej ilosci
                        osob i ZAGROZIMY ZERWANIEM UMOWY jezeli usuluga nie bedzie dzilac normalnie !
                        i oni moga sobie w dupe wsadzic to ze nie gwarantuja tranferu, bo zalozyli
                        neostrade przy BRAKU MOZLIWOSCI TECHNICZNYCH ! dobrze wiedzieli ze nie ma
                        szans aby ta neostrada dziala PRAWIDLOWO czyli najprosciej w swiecie robia
                        ludzi w balona :(
                        Czy oni chca tego czy nie MUSZA to naprawic, sytuacja jest tragiczna i DLA
                        MNIE TE LACZE NIE DZIALA !!! BO JA CHCE GRAC W GRY A NIE MOGE ! I DLA MNIE
                        KAZDY TEN DZIEN JEST JAKBY BEZ LACZA ! tyle moga mnie w dupe pocalowac ja im
                        ani grosza nie zaplace za neostrade.
                        • rafal.redel Re: 20.08.03, 16:09
                          Gość portalu xil napisał:
                          > (...) i oni moga sobie w dupe wsadzic to ze nie gwarantuja tranferu, bo
                          > zalozyli neostrade przy BRAKU MOZLIWOSCI TECHNICZNYCH ! dobrze wiedzieli ze
                          > nie ma szans aby ta neostrada dziala PRAWIDLOWO czyli najprosciej w swiecie
                          > robia ludzi w balona :(
                          Gwoli sprawiedliwości w moim przypadku tak nie było. Przez jakiś czas
                          (Neostradę podłączono mi pod koniec kwietnia) połączenie hulało, że hej!
                          Wprawdzie nie spawdzałem pingów ani nie gram w gry sieciowe (oprócz scrabble'a
                          czasami, ale on specjalnych wymagań nie ma :-)) ale strony otwierały się
                          błyskawicznie, duże dokumenty przesyłały się, że hej, a VPN którego wtedy
                          używałem działał fantastycznie. Tak więc - przynajmniej w moim przypadku - gdy
                          podłączali nie byli świadomi, że powstanie wojna o światłowód przez działkę.
                          Ale oczywiście zawalczyć trzeba - choć trzeba by pewnie w tym piśmie napisać,
                          ze tylko w przypadku nowych podłączeń (dokonywanych po zniszczeniu połączenia)
                          robią to ze świadomością braku możliwości technicznych.
                          • Gość: trak Re: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.08.03, 03:02
                            witajcie

                            nie wiem dlaczego, ale dwa poprzednie posty, które tu napisałem nie zostały
                            opublikowane (: Wracając do meritum rozmowy. Ja rozumiem sytuację w taki sposób:
                            Umowę z Tpsa na świadczenie usługi Neostrada można unieważnić jeśli ta usługa
                            nie jest realizowana przez 30 dni. (nie wiem co wtedy z opłatą instalacyjną - u
                            mnie 850 zł jeszcze do końca nie spłacone). Teraz z perspektywy tpsa usługa
                            jest realizowana, chociaż oczywiście "oni" nam współczują, że może nie tak
                            dobrze realizowana jakby mogła być, gdyby nie "ich" drobny problem ze
                            śwaitłowodami.
                            Po pierwsze jakiekolwiek telefony, nawet te powtarzane codziennie nie są żadną
                            podstawą do rowiązania umowy (to my tam dzwonimy, a to co mówimy przez telefon
                            to są żadne argumenty). Jedynie fax do działu reklamacji w Wołominie jest jako
                            taką podstawą do sporu o umożenie np. części abonamentu (jeśli mamy swoją kopię
                            z potwierdzeniem wysłania na właściwy numer BOK-u!!!). Z tpsa jest jak z każdym
                            monopolem, im bliżej klienta, tym trudniej coś załatwić, szczególnie w takiej
                            wyjątkowej sytuacji jak nasza w Markach. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby z
                            naszego rejonu do centrali tepsy płynęły sygnały, że kryzys jest zażegnany, bo
                            co prawda nie ma światłowodów, ale technicy załatwili wspaniałe awaryjne łącze
                            i jest chwilowo w porządku. Pamiętajcie, że oni potrafili zaraz po "awarii" nie
                            przywracać łącza przez 2 tygodnie i to nie tylko dla nas maluczkich, ale także
                            dla firm!
                            Potrzebny jest nacisk w takich obszarach jak:
                            rzecznik prasowy tpsa, dyrektor pionu sieci, dyrektor odpowiedzialny za obsługę
                            klientów indywidualnych. Próby załatwiania sprawy niżej nic nie dadzą.
                            Ja cały czas mam nadzieję, że obecna sytuacja nie jest dla tpsa rozwiązaniem
                            docelowym do końca procesu z tym Pieścionkiem, czy jak mu tam.
                            A jeśli ktoś chce zrywać umowę, to najpierw niech wysyła faksy z opisem
                            reklamacji, telefony to droga do nikąd.

                            Pozdrawiam
                            Robert
                            • Gość: putin PROPOZYCJA IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 24.08.03, 16:57
                              Mam co prawda SDI i pod wpływem dyskusji
                              na tutjeszym forum postanowiłem nie zmieniać
                              tego na lepszą NEO. Dla tych którzy mają NEO mam kilka uwag.
                              1. Główna słabość użytkownika NEO w świetle umowy z TPSA polega na
                              dwóch sprawach:
                              - na tym że w umowie TPSa nie gwarantuje żadnej przepustowości pasma
                              może to być 512 kbs ale może być 1 i też dobrze
                              - że każdą reklamację użytkownika TPSa, iż NEO ma
                              lokalnie niską przepustowość można potraktować na zasadzie
                              "skąd Pan wie że jest niska przepustowść ma pan
                              uszkodzony komputer, nie wie Pan co Pan robit itp...".
                              Oczywiście technicy w TPSA świetnie wiedzą że NEO działa źle.
                              2. Z piewrszym problemem trudno sobie poradzić tak jest
                              zrobiona umowa, która działa trochę na zasadzie szantażu.
                              Ale z problemem drugim coś można zrobić. Otóż proponuję
                              prześledzić jakie komputery w TPSa stoją bezpośrednio
                              za komputerem użytkownika (albo jakie routery). Można
                              np. użyć polecenia tracert w windowsach albo traceroute
                              w UNIXie (LINUXie). Jest też cała gama shareware w tym temacie.
                              Następnie zmierzyć w okreśłonych porach prędkość przesyłu do tych komputerów
                              Można to zrobić komendą ping albo wykorzystać program shareware
                              anyspeed z www.pysoft.com (np.). Program ten może
                              zrobić statystykę łącza np. w ciągu doby.
                              Następnie użytkownicy NEO mogą umówić się (na tym forum).
                              w jakich porach będą robić proby.
                              Wyniki trzeba zebrać w formie kbs przesyłu w jaki dzień
                              i w jakich godzinach i w formie zbiorowego proetstu
                              skierować w kilka miejsc. Tak przygotowany raport ma forme
                              prostej statystyki łącza i wygląda zupełnie inaczej niż
                              pojedyncze telfony zdenerwowanych użytkowników.

                              Taki raport przygotowany przez wielu użytkowników ma dwie zalety:
                              - jest dość merytoryczny
                              - zawiera zbiorcze dane .

                              Ja bym od tego zaczął.

                              Pozdrawiam

                              • Gość: trak Re: PROPOZYCJA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.08.03, 18:53
                                Gość portalu: putin napisał(a):

                                > Mam co prawda SDI i pod wpływem dyskusji
                                > na tutjeszym forum postanowiłem nie zmieniać
                                > tego na lepszą NEO.

                                Zgadzam się, że w najbliższych tygodniach taka zmiana mogłaby być dla Ciebie
                                katastrofalna. Zmieniłbyś lepsze łącze na dużo gorsze (dziwne - prawda)!

                                Dla tych którzy mają NEO mam kilka uwag.
                                > 1. Główna słabość użytkownika NEO w świetle umowy z TPSA polega na
                                > dwóch sprawach:
                                > - na tym że w umowie TPSa nie gwarantuje żadnej przepustowości pasma
                                > może to być 512 kbs ale może być 1 i też dobrze
                                > - że każdą reklamację użytkownika TPSa, iż NEO ma
                                > lokalnie niską przepustowość można potraktować na zasadzie
                                > "skąd Pan wie że jest niska przepustowść ma pan
                                > uszkodzony komputer, nie wie Pan co Pan robit itp...".
                                > Oczywiście technicy w TPSA świetnie wiedzą że NEO działa źle.

                                Nie studiowałem umowy, ale wiem, że ONI wiedzą, że jest sytuacja awaryjna w
                                Markach. Wiem też, że tego typu awaria związana z Neo jest raczej ewenementem
                                na skalę Polski niż regułą.
                                Ja rozumiem sytuację tak:
                                W Markach została przewidziana określona górna granica klientów podczas
                                projektowania Neostrady. Po stronie Pol-Pak w ramach sieci szkieletowej też
                                jest przewidziana określona przepustowość pozwalająca obsłużyć z góry
                                przewidziane natężenie ruchu w Markach. Wyobraźmy sobie, że są to dwa końce
                                mostu, na którym są trzy pasy ruchu z każdego kierunku. Nagle most się wali i
                                połączenie przez dwa tygodnie nie jest możliwe. Z każdej strony mostu są
                                wspaniałe autostrady, ale samego mostu się nie odbudowuje, tylko w jego miejsce
                                stawia się kładkę dla pieszych.
                                Tak to mniej więcej chyba wygląda.
                                Nie znam się dokładnie na rozwiązaniach stosowanych w TPsa, ale z tego co się
                                dowiedziałem, w Markach są trzy "deslamy" (piszę tak jak się wymawia). Każdy z
                                nich ma określoną pojemność klientów i dla każdego z nich jest zarezerwowana
                                odpowiednia przepustowość po stronie sieci szkieletowej TPsa.
                                Teraz dwa słowa o bałaganie w TPsa.
                                Ludzie w tej firmie molochu mają kłopoty z wewnętrzną komunikacją.
                                Mnie się wydaje, że proceder podłączania nowych klientów w Markach pomimo
                                wiedzy o ewidentnej awarii łącza światłowodowego spowodowany jest brakiem
                                odpowiedniej komunikacji pomiędzy pionem sieci i pionami odpowiedzialnymi za
                                rejestrowanie nowych użytkowników.
                                Jeśli usługa Neostrada działałaby w Markach normalnie (w oparciu o przecięty
                                światłowód), to oznaczałoby, że jest jeszcze sporo miejsca dla nowych klientów.
                                Mogłaby przyjmować kilkadziesiąt nowych zgłosszeń. Po stronie pionu sieci,
                                czyli tych ludzi, którzy odpowiadaj za prawidłowe działanie Neostrady także są
                                z góry zaprogramowane ,możliwości, żeby ta usługa działała tak samo dobrze dla
                                10, 50, czy 100 kliwentów. Prawda jest jednak taka, że z perspektywy parametrów
                                obecnego łącza awaryjnego w Markach Neostrada może działać prawidłowo tylko dla
                                8 klientów. Dlaczego tylko dla 8-9 klientów? To wynika ze sprawdzonych
                                informacji jakie uzyskałem w ramach kilkunastu rozmów z przedstawicielami tej
                                firmy. Wyjaśniono mi, że obecna przepustowość łącza dla Marek to 4,5 Mb. Łatwo
                                sobie wyliczyć, że 4500/512 to: 8,78 klienta obsłużonego w sposób prawidłowy.
                                Jeśli nas klientów jest kilkudziesięciu to okazuje się, że nie mamy żadnej
                                Neostrady.
                                W związku z taką a nie inną sytuacją myślę, że powinniśmy
                                1 wysyłać fax z prośbą o zaniechanie opłat za abonament usługi Neostrada za
                                sierpień 2003 na numer fax: 787-47-37 (BOK w Wołminie)
                                2 starać się na ile to możliwe dotrzeć do ludzi wyżej postawionych niż dział
                                reklamacji.
                                Trzeba pamiętać, że my w tej chwili nie reklamujemy żadnej awarii. awaria już
                                dawno została usunięta. My chcemy relkamować sposób, w jaki TPsa rozwiązała
                                awarię w Markach.

                                Pozdrawiam
                                Robert Traczyk
                                Ps. składanie zbiorowej skargi na sposób działania neo w Markach w oparciu o
                                jakieś statystyki połączeń wydaje mi się bezcelowe. ONI (na poziomie
                                serwisantów, tachników, itd. wiedzą, że jest tragicznie). Tu chodzi o protest,
                                który nie tyle będzie doskonale udokumentowany, ile o protest, który dotrze jak
                                najwyżej w strukturze tej firmy. Czyli inaczej mówiąc siła naszego protestu nie
                                polega na tym, co w nim napiszemy, jakich argumentów użyjemy, ale raczej na
                                tym, do kogo uda nam się z tym protestem dotrzeć, jak wysoko w strukturze TPsa
                                uda nam się do umieścić.
                                • Gość: trak Re: PROPOZYCJA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.08.03, 19:14
                                  Witajcie,
                                  napiszę wam jeszcze, że kiedy połączyłem sie z działem reklamacji usługi
                                  Neostrada (nie mylić z numerem 0-800-102-102) to najpierw człowiek z drugiej
                                  strony nie mógł uwierzyć w to co mówię o jakości połączenia Neostrada, a kiedy
                                  oddzwonił po 15 minutach był w stanie tylko przekazać,że sam w to nie wierzy,
                                  ale tak jest. Po prostu to co się dzieje w Markach z Neostradą kwalifikuje się
                                  do Archiwum X. THE TRUTH IS OUT THERE!!!

                                  Pozdrawiam
                                  Robert
                                  • Gość: putin Re: PROPOZYCJA IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 25.08.03, 20:18
                                    No cóż, mamy różne spojrzenie na tą samą sprawę.
                                    Być może masz rację, że droga wiedzie przez
                                    dotarcie do wyżej postawionych osób.
                                    Gdyby jednak twoja opinia o NEO w marakch np. została
                                    przedstawiona w którejś z gazet, TPSa łatwo
                                    powie że jej zdaniem wszystko jest Ok a Ty jesteś
                                    pojednynczym oszołomem bez orientacji w zagadnieniach
                                    sieci i przepustowości (przepraszam nie chcę urazić).
                                    Dokumentacja w formie pomiarów powoduje że taki
                                    argument traci znaczenie.
                                    I jeszcze jedno. To nie prawda że NEO+ działa wszędzie dobrze.
                                    Mam kolegów na nowych osiedlach na Górczewskiej, którzy
                                    mają bardzo podobne problemy.

                                    Pozdrawiam i czekam na chwilę kiedy sytuacja wróci do normy.


                                  • Gość: putin jeszcze jedno IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 25.08.03, 20:26
                                    Jeszcze uwaga:
                                    Otóz tak się składa że mam, pewną praktykę
                                    w administracji siecią. Łącze 4.5 MBps
                                    obsługują często firmy po kilkadziesiąt osób.
                                    Jeśli TPSa twierdzi że obecne łącze może obsłużyc
                                    8 osób to przypuszczam ze jest znacznie gorzej
                                    (Rachunek 4.5/8 nie ma sensu bo nigdy nie liczy się wymagania co do
                                    łącza że przepustowość =liczba osób*512. Jest tak jeśli kilent wykupi tzw.
                                    CIR ale to inna bajka).

                                    Pozdrawiam
                              • Gość: piotr@seznam.cz Re: PROPOZYCJA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.08.03, 21:12
                                Gość portalu: putin napisał(a):

                                > Mam co prawda SDI i pod wpływem dyskusji
                                > na tutjeszym forum postanowiłem nie zmieniać
                                > tego na lepszą NEO. Dla tych którzy mają NEO mam kilka uwag.
                                > 2. Z piewrszym problemem trudno sobie poradzić tak jest
                                > zrobiona umowa, która działa trochę na zasadzie szantażu.
                                > Ale z problemem drugim coś można zrobić. Otóż proponuję
                                > prześledzić jakie komputery w TPSa stoją bezpośrednio
                                > za komputerem użytkownika (albo jakie routery). >
                                > Pozdrawiam
                                >

                                Coś takiego robiłem wielokrotnie i mam trochę zrzutów ekranowych które wysyłałem do różnych ludzi w TELEPSIE (wiecie jak cieżko zdobyć jakikolwiek e-mail???!!!).ŁĄCZE DZIAŁA !!! Ściągnąłem nawet techników do domu bo pani 800102102 twierdziła że to u mnie coś nie tak bo nikt z Marek nie narzeka (ja chociaż dzwonię jak na ....sraczkę).Panowie przyszli:
                                Oni: Dobry
                                Ja:Dobry
                                Oni:Gdzie aparat?
                                Ja:O tu...
                                Oni:Sygnał jest !
                                Ja:Ja wiem , ze jest ale mi internet nie działa
                                Oni:No ale sygnał jest , o co panu chodzi wogóle?

                                I weź tu człowieku bądź mądry i pisz wiersze. Panowie ja się założe , że i tak nic nie wywalczymy.Jeżeli problem nie rozwiąze się sam z czasem to my tego sami nie przyspieszymy.

                                Jeżeli ktoś może porobić zrzuty od siebie z przebiegiem pakietów i ping-ami to chętnie to wrzucę na jakiś serwer i opublikuje w przeglądarkach ze znacznikem meta NEOSTRADA. Może ktoś wpadnie szukając info o usłudze. Piszcie na piotr@seznam.cz

                                pozdrawiam
                            • Gość: piotr@seznam.cz Re: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.08.03, 21:06
                              Gość portalu: trak napisał(a):

                              > witajcie
                              >
                              > nie wiem dlaczego, ale dwa poprzednie posty, które tu napisałem nie zostały
                              > opublikowane (: Wracając do meritum rozmowy. Ja rozumiem sytuację w taki sposób
                              > :
                              > Umowę z Tpsa na świadczenie usługi Neostrada można unieważnić jeśli ta usługa
                              > nie jest realizowana przez 30 dni. (nie wiem co wtedy z opłatą instalacyjną - u
                              >
                              > mnie 850 zł jeszcze do końca nie spłacone). Teraz z perspektywy tpsa usługa
                              > jest realizowana, chociaż oczywiście "oni" nam współczują, że może nie tak
                              > dobrze realizowana jakby mogła być, gdyby nie "ich" drobny problem ze
                              > śwaitłowodami.
                              > Po pierwsze jakiekolwiek telefony, nawet te powtarzane codziennie nie są żadną
                              > podstawą do rowiązania umowy (to my tam dzwonimy, a to co mówimy przez telefon
                              > to są żadne argumenty). Jedynie fax do działu reklamacji w Wołominie jest jako
                              > taką podstawą do sporu o umożenie np. części abonamentu (jeśli mamy swoją kopię
                              >
                              > z potwierdzeniem wysłania na właściwy numer BOK-u!!!). Z tpsa jest jak z każdym
                              >
                              > monopolem, im bliżej klienta, tym trudniej coś załatwić, szczególnie w takiej
                              > wyjątkowej sytuacji jak nasza w Markach. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby z
                              > naszego rejonu do centrali tepsy płynęły sygnały, że kryzys jest zażegnany, bo
                              > co prawda nie ma światłowodów, ale technicy załatwili wspaniałe awaryjne łącze
                              > i jest chwilowo w porządku. Pamiętajcie, że oni potrafili zaraz po "awarii" nie
                              >
                              > przywracać łącza przez 2 tygodnie i to nie tylko dla nas maluczkich, ale także
                              > dla firm!
                              > Potrzebny jest nacisk w takich obszarach jak:
                              > rzecznik prasowy tpsa, dyrektor pionu sieci, dyrektor odpowiedzialny za obsługę
                              >
                              > klientów indywidualnych. Próby załatwiania sprawy niżej nic nie dadzą.
                              > Ja cały czas mam nadzieję, że obecna sytuacja nie jest dla tpsa rozwiązaniem
                              > docelowym do końca procesu z tym Pieścionkiem, czy jak mu tam.
                              > A jeśli ktoś chce zrywać umowę, to najpierw niech wysyła faksy z opisem
                              > reklamacji, telefony to droga do nikąd.
                              >
                              > Pozdrawiam
                              > Robert

                              Bez urazy , ale lepiej dzwonić niż pisać na forum i nic nie robić.Co do pisania to mam na pismie , że łącze działa i żadna reklamacja nie zostanie uwzględniona a za dwutygodniowy przestój TPSA zmniejszyła mi abonament (rzeczywiście tak było).Co do BOK-u w Wołominie to podkreślam jeszcze raz !!!! Za tydzień przestaje istnieć więc jak coś chce pan skroić to proszę się pospieszyć.

                              Piotr
                              • Gość: trak Re: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.08.03, 21:55
                                Gość portalu: piotr@seznam.cz napisał(a):

                                Co do BOK-u w Wołominie to podkreślam jeszcze raz !!!! Za tydzień przestaj
                                > e istnieć więc jak coś chce pan skroić to proszę się pospieszyć.
                                >
                                > Piotr

                                Drogi Piotrze,
                                nie istnieje gotowe rozwiązanie naszego mareckiego problemu. ONI jeszcze nie
                                staneli przed takim problemem, że system mówi jedno, a praktyka co innego. Oni
                                dołączają w Markach nowych klientów, bo ich system na to pozwala, bo nie
                                posiada zabezpieczeń na wypadek przecięcia kabli światłowodowych. Taka awaria
                                nie jest zapisana w ich awaryjnych planach. Zamontowali urządzenia za kupę
                                szmalu, żeby uzyskać w Markach kilkudziesięciu (kilkuset?) użytkowników, to je
                                wykorzystują.
                                Teraz jest nasza rola, żeby pokazać, że w Markach nie ma Neostrady, że jest
                                wyłącznie proteza tej usługi. Ale do kogo mamy się zwrócić z tą informacją. Kto
                                jest właściwym odbiorcą. To jest najważniejszy problem. To jest kluczowe
                                pytanie.


    • Gość: xil rzecznik praw konsumenta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.08.03, 14:43
      witam

      wlasnie rozmawialem z rzecznikiem (a wsumie rzeczniczka ;)) praw konsumenta w
      sprawie tej neostrady i powiedziala mi zebym wyslal im podanie z opisem calej
      sprawy, z kopia regulaminu i umowy a oni wtedy zobacza co da sie zrobic,
      jezeli beda mogli sobie sami poradzic to luz, jak nie to dadza to ogolno
      polskiemu rzecznikowi... mozna i w ten sposob przycisnac TPSA...
      • Gość: trak Re: rzecznik praw konsumenta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.08.03, 18:49

        To chyba jeden z moich ostatnich postów, bo połączenie jest na granicy
        wygaśnięcia i codziennie jest słabsze... Dziś nie mogłem odebrać poczty. 1 mb,
        który sam sobie wysłałem z pracy do domu, to już stanowczo za dużo dla mojej
        neo (po 2 godzinach odpuściłem). Definitywnie kupuje modem telefoniczny w
        przyszłym tygodniu.

        Wysłałem fax z reklamacją rachunku za sierpień i prośbą wyjaśnienia sytuacji do
        BOK-u w Markach. Jeszcze z nimi nie rozmawiałem, ani nie dostałem oficjalnej
        odpowiedzi, ale dzwoniłem dziś na 0-800 i wiem, że ten faks dotarł. Zdaje się,
        że przy podłączaniu nowych klientów jakoś pozmieniały się ustawienia dla tego
        połączenia 4,5 Mb w Markach i ja wypadłem na peryferia obiegu Neo i oni
        otwarcie mówią, że nic nie są w stanie zrobić w moim konkretnym przypadku. Z
        tego co się dowiedziałem, to usługa ma wrócić do normalnego stanu nie wcześniej
        niż za 2 miesiące i nie później niż... no właśnie - tego nie wiadomo. Jak tu
        teraz uwierzyć TPsa, że dotrzyma tego czasu 60 dni. Czy on nie jest podany z
        sufitu. Tego niestety nie wiem. Na pewno przynajmniej u mnie przez dwa
        miesiące nic się nie poprawi. W tym momencie jedyne dwie alternatywy to: albo
        czekać, albo skorzystać z możliwości rozwiązania umowy. Z tego co się
        dowiedziałem, to oni są gotowi rozwiązać umowę, ale czekam na pismo z BOK-u jak
        zostanie rozwiązana kwestia opłaty instalacyjnej (w moim przypadku 850 zł). Nie
        uśmiecha mi się rozwiązywać umowy z długiem w wysokości 850 zł, ale z drugiej
        strony nie wiem co z opłatami za sierpień, wrzesień i październik czyli 600 zł
        (zakładając, że w listopadzie usługa zacznie ponownie działać). Jestem trochę w
        kropce.

        Pozdrawiam wszystkich forumowiczów, którzy przyłączyli się do tego jakże
        smutnego wątku. Jak mi całkiem nie "zgaśnie" neo, to się jeszcze odezwę.
              • Gość: trak Re: rzecznik praw konsumenta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.08.03, 19:56
                Gość portalu: piotr@seznam.cz napisał(a):

                > Ja jednak rezygnuje. Napisałem dziś pismo do telepsy z żądaniem zwrotu
                zaplacon
                > ego abonamentu w wysokości 3/4 kosztu usługi oraz opłaty instalacyjnej wraz z
                o
                > dsetkami. Jak mi odpowiedzą odmownie kieruję sprawę do sądu. Żona nie
                wychowuje
                > dzieckio a jest prawnikiem to będzie się mogła tym zająć.

                Koniecznie daj znać jakie efekty. Może przedstawimy pozew zbiorowy? Ale mam
                nadzieję, że oni mają resztki przyzwoitości i wiedzą co znaczą słowa "działa"
                oraz "nie działa" w przypadku usługi Neo.
              • Gość: SunShine Re: rzecznik praw konsumenta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.03, 03:39
                Witam all spolecznosc....

                Trafilem tu bo przeczytalem watek w gazecie 'Rzeczpospolitej Mareckiej' (co
                napelnilo mnie choc malym optymizmem, ze moze cos sie zmienilo na lepsze) i tak
                jak Wy jestem tym szczesciarzem ktorzy maja zwykly modem, a nawet gorzej, niz
                Neostrade.

                U(r)zekla mnie Twoja historia :

                Kupilem Neostrade w sumie zaraz jak tylko sie pojawila mozliwosc podlaczenia
                jej w naszej 'wsi'. Pan monter byl mily wszystko zrobil jak trza, troche
                postraszyl, za piracki soft.....i przyokazji szepnal, ze podobno niedlugo ktos
                inny ma przejac wszystkie uslugi typu Neostrada itd.... 'prywaciarz ?'....ale
                mniejsza o wiekszosc.....wszystko do czasu awarii smigalo jak nalezy.....pingi
                do stron byly stale 30-50ms...w grach tragedia bylo jak skoczylo do
                100ms....kiedy jednak nastapila awaria wszystko szlak trafil....powiem
                szczerze, ze poki jeszcze nie bylo promocji czy cos tam, ze obnizyli cene za
                instalacje i bylo malo ludzi to jeszcze na tym dalo sie jechac....teraz kiedy
                przybylo uzytkownikow awaria jest juz odczuwalna az nadto i rzeczywiscie na
                modemie osiagam lepsze pingi niz na NEO+. Dane:

                www.wp.pl : od 700ms do 1500ms czasem nawet przekracza czas.... (-;
                Counter-Strike : 500ms do 1200ms....
                Serwer : max 6kb/s
                Kazza : srednio 3kb/s

                Na infolini (0-800-102-102) to chyba nawet juz nie zapisuja moich reklamacji,
                bo zlozylem ich w sumie chyba z 30......najsmieszniejsze jest to, ze od
                poczatku w sumie wiedzieli o awarii z pionu i z 90% ludzikow nie mowila wprost
                o co biega tyle ze wszystko jest ok i nalezy oczekiwac w tygodniu poprawy.
                Reszte znacie sami z telefonow do info.....ostatnio mily pan raczyl mnie
                uszczesliwic, ze zostanie nasza kochana siec szkieletowa Pol-Pak'u naprawiona
                ok. Pazdziernika - konca, poczatku? Tego nie byl mi w stanie powiedziec.....byc
                moze na Boze Narodzenie przeciagna zeby zrobic nam mily prezent....skzoda tylko
                ze musze placic 200,- miesiecznie - tyle zreszta placilem moze ze sto wiecej za
                zwykly modem....juz nie wspomne o instalacji normalnej nie jakiejs promocyjnej
                i utopieniu do tej pory kasy.....

                Nie wiem jak bedzie dalej, jestem skazany na Net, potrzebuje go do nauki i
                pracy.....nie wspomne o rozrywce....ktorej zreszta w Markach jak na
                lekarstwo....wiec bede oczekiwal z utesknieniem......jednak mysle, ze dobrze
                uczyniliscie piszac do miejscowych gazet.....dizeki temu ludzie wiedza, ze nie
                sa sami (osobiscie w info jak zapytalem czy inni tez maja problemy, to niestety
                nie moga udzielic odpowiedzi bo nie wiedza i musieli by dluuuugo sprawdzac i
                szukac...ble ...ble ble) jednak mysle, ze najlepiej zrobic szum medialny i
                wyslac do wszystkich wiekszych gazet stolecznych....prasa lubi atakowac mocno
                wielkich gigantow kiedy chociaz ma jakis maly punkt zaczepny....a potem
                wszystko zaczyna nagle rosnac do wiekszej draki......osobiscie niedlugo wlasnie
                takim 'spamem' zasypie wieksze ziny i fora, a potem prase....co mam do
                stracenie skoro i tak juz tyle stracilem kasy i nerwow.......

                Zalecam Wam tez dzownienie na info 0-800-102-102 ble ble ble i 2 i o ciaglym
                zglaszaniu awarii.....z kultura i uprzejmoscia powiedziec nawet to samo : Dzien
                Dobry chcial-a/bym zglosic reklamacje z powodu niskiego transferu i wysokiego
                pingu.......i wziasc numer zgloszenia......niech zapelniaja sie im kompy i
                morduja sie z nami.....bo poki co pion i tak na to leje.....a w polpaku to
                nawet nie wiem czy maja pojecie, bo mila pani (na ucho z 80kg) przez telefon
                powiedziala z polpaku ze nie maja pojecia o czym mowie i maja tylko zgloszenia
                do danych awarii ble ble ble.....

                Tak wiec piscie ile sie da i gdzie sie da.....nawet proboszcza namowie zeby
                zmowil za nas modlitwe w walce ze zlem.....a poki co pozostaje czekac i sie
                modlic?

                Przydatne numery :
                ------------------

                Reklamacje Neostrady : 0-800-102-102
                Pol-Pak : 0-800-120-810 i 0-800-120-811

                Mozecie mnie dolaczyc do petycji jakby co...wiecej danych pod poczta....
                sun_shine@o2.pl
                -----------------------
                BTW:....zawsze pekam ze smiechu jak leci reklama z p.Czubowna, ktora usilnie
                wmawia jakie to wspaniale technologiczne osiagniecie ta Neostrada.....

                Niech zyje TP.S.A...dzieki nim jestesmy blizej Europy......a nawet juz prawie i
                w Europie....

                Pozdro
                Sun






                • Gość: trak Re: rzecznik praw konsumenta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.03, 12:54
                  Gość portalu: SunShine napisał(a):

                  ....a w polpaku to
                  > nawet nie wiem czy maja pojecie, bo mila pani (na ucho z 80kg) przez telefon
                  > powiedziala z polpaku ze nie maja pojecia o czym mowie i maja tylko
                  zgloszenia
                  > do danych awarii ble ble ble.....

                  W Pol-pak nie przyjmowane są zgłoszenia od indywidualnych klientów Neo.

                  > Tak wiec piscie ile sie da i gdzie sie da.....nawet proboszcza namowie zeby
                  > zmowil za nas modlitwe w walce ze zlem.....a poki co pozostaje czekac i sie
                  > modlic?

                  Ja napisałem do dodatku GW - Gazety Stołecznej. Nawet e-mail z odpowiedzią nie
                  przyszedł.
                  Według mnie, najlepszą metodą jest zmasowany atak na faks w BOk-u w Wołominie,
                  nie pamiętam numeru, ale na 913 powinni podać. Trzeba wysyłać faksy z rządaniem
                  zaniechania abonamentu lub znaczącego np. 90% upustu w abonamencie Neostrady za
                  sierpień i prawdopobobnie za wrzesień i październik.
                  Pamiętajmy, że liczy się tylko to co zostało do Tpsa złożone na piśmie (warto
                  mieć oryginał wysłanego faksu i informację z urządzenia o prawidłowym przejściu
                  informacji do odbiorcy, czyli Tepsy. Ktoś na tym forum napisał, że wie o
                  rychłym zamknięciu Bok-u w Wołominie. Jeśli to prawda, to lepiej się spieszyć,
                  bo jak zamkną nasz BOK, to pewnie będzie jeszcze gorzej.

                  Pozdrawiam
                  Robert
                  • Gość: xil Re: rzecznik praw konsumenta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.03, 14:26
                    BOK w wolominie zamykaja juz teraz :(
                    trzeba bedzie skombinowac fax czy adres do jakiejsc glownej siedziby TPSA i
                    tam to wysylac, kazdy kto ma neo w Markach tak powinien zrobic, no i jeszcze
                    trzeba im zaniesc wspolna petycje, ale to najlepiej dostarczyc osobiscie i
                    przy okazji pogadac z kims kompetentnym... ja postaram sie dowiedziec tego bo
                    kumpla stary kiedys juz tez walczyl z TPSA i wywalczyl sobie tanszy abonament
                    na pol roku :) tanszy o 50% :D
                    • Gość: trak Re: rzecznik praw konsumenta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.03, 15:46
                      Zaproponuję Wam coś kontrowersyjnego. Skoro tpsa nie chce nam pomóc i wyznacza
                      60 dniowy czas załatwienia problemu (albo dłuższy), to może pomożemy sobie
                      sami. Może zlikwidujemy korzystanie z p2p (w moim przypadku emule). Ja sam,
                      kiedy mi się zaczął problem miałem ściągnięte połowę X-files (z sentymentu
                      ściągam) sezonu 1 i 2. mam teraz niedokończone około 10 Mb danych. Większość
                      niedokończonych odcinków jest ściągnięta w okolicy 70 -95%, ale wyłączyłem
                      ściąganie i prawie od początku sierpnia nie korzystam w ogóle z transferu p2p.
                      Może Wy też się powstrzymacie od ftp i p2p. Jeśli to by się udało osiągnąć, to
                      mamy normalne łącze z ograniczeniem, że tylko sobie przeglądamy www i ściągamy
                      punktowo via ftp np w nocy, rezygnując z łączożernego p2p.

                      Dajcie znać, co o tym pomyśle myślicie
                      Pozdrawiam
                      Robert
    • Gość: trak Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.03, 15:47
      Zaproponuję Wam coś kontrowersyjnego. Skoro tpsa nie chce nam pomóc i wyznacza
      60 dniowy czas załatwienia problemu (albo dłuższy), to może pomożemy sobie
      sami. Może zlikwidujemy korzystanie z p2p (w moim przypadku emule). Ja sam,
      kiedy mi się zaczął problem miałem ściągnięte połowę X-files (z sentymentu
      ściągam) sezonu 1 i 2. mam teraz niedokończone około 10 Mb danych. Większość
      niedokończonych odcinków jest ściągnięta w okolicy 70 -95%, ale wyłączyłem
      ściąganie i prawie od początku sierpnia nie korzystam w ogóle z transferu p2p.
      Może Wy też się powstrzymacie od ftp i p2p. Jeśli to by się udało osiągnąć, to
      mamy normalne łącze z ograniczeniem, że tylko sobie przeglądamy www i ściągamy
      punktowo via ftp np w nocy, rezygnując z łączożernego p2p.

      Dajcie znać, co o tym pomyśle myślicie
      Pozdrawiam
      Robert

        • Gość: Rafał R. Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.03, 23:07
          Traku: ja od czasu pogorszenia jakości zrezygnowałem z wszelakich e-mule'ów,
          tak więc Twój pomysł niechcący realizuję :-)

          Xil'u: jak być może zauważyłeś - o ile czytałeś Rzeczpospolitą Marecką - Twój
          e-mail został podany zgodnie z Twoją prośbą jako kontaktowy dla ludzi
          niezadowolonych z jakości Neostrady w Markach. Napisz proszę na forum za jakiś
          czas czy i jak wiele osób się zgłosiło.

          Może wtedy wspólnie coś się uda zdziałać ...

          Pozdrawiam zdołowanych internautów. Ale nie martwmy się - to tylko
          technologia :-)

          • Gość: trak Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.03, 22:59
            Gość portalu: Rafał R. napisał(a):

            > Traku: ja od czasu pogorszenia jakości zrezygnowałem z wszelakich e-mule'ów,
            > tak więc Twój pomysł niechcący realizuję :-)

            zaskoczymy tepse SIŁĄ SPOKOJU :)

            Trochę się waham jak rozegrać sprawy finansowe. najchętniej to bym zawiesił
            realizację spłaty za instalację do czasu rozwiązania problemu z neo, czyli co
            najmniej na dwa miechy. Takie wakacje spłaty bym im zaproponował. Ale
            najważniejsze są rachunki. Tu bym chciał uzyskać 100% zwolnienia z opłat, ale
            niestety już czytałem w tym wątku, że ktoś napisał o wysłaniu do Tepsy faksu o
            obniżeniu opłat o 3/4. Wolałbym wnieść o całkowite zaniechanie opłat za
            sierpień i ... (pewnie wrzesień i październik). Ciekawe jak tepsa to
            potraktuje.
            Też się zastanawiam nad tą złożoną przeze mnie deklaracją nieskorzystania z
            permanentnego download (np p2p typu emule). Jeśli byśmy tego wszyscy
            przestrzegali, to nie ma sprawy z jakością oglągania www i ściągania e-mail.
            Ale z drugiej strony wystarczy kilka osób, które mają neo w Markach i nie
            czytają tego wątku, żeby zablokować te nieszczęsne 4,5 MB.

            Pozdrawiam
            Robert
            • Gość: no_bo Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.09.03, 17:11
              Mam Neosiade od czerwca. Jestem rowniez z Marek i mam ten sam problem co
              wiekszosc jej uzytkownikow z tej miejscowosci... Nudzi mnie juz pisanie w
              sprawie neostrady i tego ze nie dziala jak potrzeba.

              Jezeli bedziecie pisac jakas petycje to na takze chcialbym byc do niej
              dolaczony moj mail na neostradzie to michalpostek@neostrada.pl

              Pozdrawiam...
              PS> Postarajcie sie napisac takze do Komputer Swiata, bo kilku uzytkownikow
              juz pisalo o tym problemie ( ja takze :) i mysle ze jezeli zebralo by sie
              wiecej osob to wreszcie jakas wieksza Gazeta mogla by sie tym zajac.
              Mail do Komputer Swiata dla tych co by niewiedzieli to redakcja@neostrada.pl

              Pisemko do TPSA tez juz poszla poleconym...Czekam na odpowiedz

              Michał Postek
              no_bo@o2.pl
              • rafal.redel Re: Neostrada w Markach = porazka ! 03.09.03, 17:31
                Przyszło mi jeszcze coś do głowy (jeśli głupie, to wybaczcie). Jakiś czas temu
                dyrektor pionu multimediów tepsy (jak mu było nie pomnę, monsieur francuz
                jakowyś) zachęcał, by pisać e-maile do niego, gdy coś nie idzie tak jak
                powinno. Oczywiście na maile nie odpowiada on, tylko jego asystenci ale może co
                istotniejsze sprawy przekazują wyżej?
                Jeśli myślicie, że to ma sens, dajcie znać - odnajdę ten adres e-mailowy i może
                każdy z nas by tam napisał. Chyba, że ta droga już przetestowana, jeśli tak to
                wybaczcie moją naiwność :-))
    • Gość: Mariusz Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.stacje.agora.pl 11.09.03, 13:37
      Ja korzystam z SDI i oczywiście z mareckiej centrali telefonicznej. Byłem już o
      krok od przejścia na Neostradę, głównie ze względu na obniżkę abonamentu. Na
      szczęście postanowiłem nieco się rozejrzeć po forach dyskusyjnych, aby pogadać
      z tymi, co już to "cacko" w Markach nabyli. Informacje jakie znalazłem (głównie
      na tym forum) są naprawdę przerażające. Jeśli to was pocieszy, to jestem pewnie
      kolejnym abonentem TP SA, który dzięki waszym uwagom rezygnuje z zakupu
      Neostrady.
      Jeśli chodzi o pingi na SDI, to wiekszość jest w granicach 39ms, a transfery
      wahają się od 8-10 Kb/s.

      Ktoś z was pisał w sprawie mareckiej neostrady do Gazety Wyborczej - chciałbym
      wiedzieć, jakie były rezultaty i czy pojawił się jakiś artykuł. Jeśli nie,
      podeślijcie do mnie "opis sytuacji" - być może uda się pogadać z
      dziennikarzami, którzy opisywali problem przeciętego światłowodu. Oczywiście
      nie ma mowy o obiecywaniu czegokolwiek, bo Wyborcza-Stołeczna raczej nie pisze
      o problemie dotykającym kilku, kilkunastu osób (awaria światłowodu pozbawiła
      telefonu tysiace ludzi i instytucji). Ale spróbować warto - mam taką możliwość,
      bo pracuję w firmie, która wydaje Gazetę. :)

      Mariusz
      mariusz.bozym@agora.pl
      • Gość: Mariusz Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.stacje.agora.pl 11.09.03, 15:26
        Dziś (11.09.2003) jest w Gazecie Wyborczej (Stołeczna, str. 4) krótka wzmianka
        o dalszym ciągu perypetii między TP SA, a jegomościem Piaścikiem. Dla tych co
        nie kupują GW, małe streszczenie: gość przedstawił Tepsie "ofertę handlową",
        tzn. 500 tys. zł za godzinę pracy wyciągarki na jego terenie i tyle samo za
        każdego pracownika, a ponadto wysoka kaucja zabezpieczająca. TP SA zwróciła się
        w związku z tym do sądu o zgodę na dojście do infrastruktury i możliwość
        usunięcia kabli (obecnie czekają na decyzję sądu).
        Dowiedziałem się ponadto od jednej z dziennikarek Stołecznej, jakoby "obejście
        radiowe" przeciętego światłowodu zostało już ZLIKWIDOWANE, wszystko idzie po
        kablu i transfery tudzież pingi powinny wrócić do normy.
        Jest też komentarz typowy dla TP SA: "na pewno jest lepiej, niż twierdzą
        użytkownicy Neostrady z Marek". :)
        No cóż - deklaracje Tepsy sobie, a praktyka w Markach sobie - z tego co pisze
        Xil, z Neostradą jest nadal porażka, tzn. nie działa jak u innych...

        Pozdrawiam
        Mariusz
        • rafal.redel Re: Neostrada w Markach = porazka ! 11.09.03, 15:33
          Gość portalu: Mariusz napisał(a):
          > Dziś (11.09.2003) jest w Gazecie Wyborczej (Stołeczna, str. 4) krótka
          > wzmianka o dalszym ciągu perypetii między TP SA, a jegomościem Piaścikiem.
          > Dla tych co nie kupują GW, małe streszczenie: gość przedstawił Tepsie "ofertę
          > handlową", tzn. 500 tys. zł za godzinę pracy wyciągarki na jego terenie i
          > tyle samo za każdego pracownika (...)
          Niezłe stawki, nie ma co. Dowiedziałem się przypadkiem, że ten człowiek to
          pośrednik nieruchomości. Mnie się wydaje, że on nie tyle próbuje odzyskac od TP
          SA odszkodowanie za jakieś swoje straty czy utracone korzyści, co raczej chce
          zrobić na tym światłowodzie interes życia.


    • Gość: open99@gazeta.pl Coś zaczęło działać? u Was też?? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.09.03, 12:40
      Cześć. Pracuję w firmie w Markach i potwierdzam to wszystko co było tu
      dotychczas mówione - o tragicznym transferze i długaśnych pingach (1000ms). Ale
      teraz jestem w małym szoku - jakieś 10 min. ping spadł mi do 25-40ms i coś
      zaczęło działać. oby to nie było chwilowe....Nadal jednak notuję gubienie
      pakietów (20%). Napiszcie czy u Was coś się poprawiło. pozdrawiam. open
    • Gość: trak Re: Podziękowania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.09.03, 22:05
      Mam nadzieję, że to koniec (bo jeśli Piaścioenk ma gdzieś jeszcze jakieś 3
      metry działki nad kablem to.....). Podziękowania dla xil-a. Dziękuję, że
      rozpocząłeś wątek i że nas zmotywowałeś do działania. Przynajmniej nie czułem
      się sam w tym syfie z telekompromitacją.

      Pozdrowienia dla wszystkich
      Robert
                • Gość: xil Re: działa czy nie działa ??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.09.03, 00:14
                  pewnie zostawili to ustrojstwo "na wszelki wypadek" (znaczy mam taka nadzieje
                  ze nigdy nie bedzie juz potrzebne)

                  co do nizszego abonamentu od pazdziernika to:
                  ============
                  Oto najświeższa informacja ze stanowiskiem Telekomunikacji Polskiej wobec
                  użytkowników usługi NEOSTRADA PLUS.

                  Od 1 października 2003 roku Telekomunikacja Polska wprowadza obniżkę opłaty
                  abonamentowej również w usłudze Neostrada Plus w opcji "Umowa na czas
                  określony (12 miesięcy)" z obecnych 179,00 zł netto (191,53 brutto) na kwotę
                  149,00 zł brutto.

                  Obniżką zostaną automatycznie objęci wszyscy użytkownicy usługi Neostrada
                  Plus, którzy mają podpisaną umowę na czas określony 12 miesięcy. Pozostałe
                  warunki świadczenia usługi Neostrada Plus pozostają bez zmian.

                  Jednocześnie abonenci usługi Neostrada Plus posiadający umowę na czas
                  nieokreślony (opłata abonamentowa 199 zł brutto) będą mogli od dnia
                  15.09.2003r. skorzystać z oferty 149 zł brutto (umowa na 12 miesięcy)
                  podpisując aneks do obowiązującej umowy. Zmiana warunków umowy będzie
                  obowiązywać od początku miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w
                  którym została dokonana.

                  Należy pamiętać, iż zgodnie z regulaminem usługi Neostrada Plus, przed upływem
                  umowy na czas określony należy ją przedłużyć na kolejny okres 12 miesięcy,
                  gdyż w przeciwnym razie będzie ona uważana za przedłużoną na czas nieokreślony
                  (opłata abonamentowa 199 zł brutto). Po przedłużeniu umowy na kolejny rok
                  abonament za usługę będzie wynosił 149 zł brutto.
                  ============

                  ale tak czy siak pewny nie jestem, wkoncu to tpsa... jutro do nich zadzwonie i
                  sie zapytam, zobaczymy co powiedza...
    • Gość: WM Re: Neostrada w Markach = porazka ! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.09.03, 17:47
      @@@@ STAŁE ŁĄCZE W MARKACH !!! PRZYŁĄCZCIE SIĘ @@@@
      @@@@ MOŻECIE CZEKAĆ W NIESKOŃCZONOŚĆ NA SZYBKI STAŁY DOSTĘP DO INTERNETU...ALBO
      WYBRAĆ NAS @@@@ ZA 60 PLN MIESIĘCZNIE !!! @@@@

      ZAPRASZAM DO LEKTURY :-)



      Opis sieci:: Nasza sieć jest Amatorską Siecią Komputerową.:: Zasięg sieci,
      praktycznie jest w promieniu 5-8 km od bazy. Czyli ul. Jana Pawła II. ::
      Większość naszych klientów, jest podpięta drogą radiową. Transmisja odbywa
      się na częstotliwości 2,4GHz.
      Maksymalna przepustowość łącza radiowego to 22Mbs (teoretycznie).:: Część
      osób jest do nas podłączona, poprzez kabel UTP (skrętka).
      Na tych odcinkach sieci, maksymalna przepustowość to 100Mbs.
      Jakie są terminy podłączenia??

      :: Jeżeli mieszkasz w zasięgu struktury naszej sieci, to czas podłączenia
      wynosi ok. 24h od podpisania regulaminu i wniesienia stosownych opłat.::
      Jeżeli znajdujesz się poza obszarem objętym naszym zasięgiem, termin będzie
      zależał od warunków technicznych.
      Termin ten, nie powinien przekroczyć 2 tyg.

      Ile to wszystko kosztuje?:: Ile to kosztuje?? To chyba jedno z pierwszych
      pytań, na które chcecie znaleźć odpowiedz.KOSZT INSTALACJI : 600PLN (przy
      dużych odległościach od BAZY może nieznacznie wzrosnąć)
      ABONAMENT : 60PLN (raz na miesiąc):: Za co płace??:: Instalacja
      to nic innego jak koszt dzierżawy sprzętu nadawczo - odbiorczego + anteny
      zewnętrznej. Jest to opłata jednorazowa.:: Abonament jest to stała opłata
      miesięczna, która jest przekazywana dostawcy internetowemu.
      W skład abonamentu wchodzi:Całodobowy dostęp do internetu i sieci lokalnej,
      bez ograniczeń i limitów przesyłu danych.
      W sieci lokalnej możemy wymieniać się między klientami rożnego rodzaju
      danymi, rozmawiać na chatach,
      grać w opcji mulitplayer tj. Quake, Red Alert, Fifa, Counter-Strike itp., a
      także korzystać z serwera plików.
      Na serwerze plików znajduje
      się: Ponad 20GB muzyki MP3
      60GB filmów w DivX
      Spora ilość darmowego oprogramowania
      Różnego rodzaju książki w pdf

      Jaki mam MAC-adress??:: W naszej sieci adres IP jest przypisywany na stałe,
      każdemu użytkownikowi, na podstawie MAC adresu
      karty sieciowej lub karty WiFi.
      W sprawie instalacji proszę o kontakt pod nr 503 989 490 (dni powszednie) lub
      e-mail : jmwm@interia.pl (odpowiadam praktycznie natychmiast)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka