Dodaj do ulubionych

kto jest żoną Pegasa ??

IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 29.09.02, 14:36
to ja jestem żoną Pegasa i w takim razie nie mogę być jednocześnie wanilią1.
Nie mam czasu pisać na forum bo muszę gotować dla Pegasa - bowiem on dużo je
Obserwuj wątek
    • Gość: PEGAS Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: *.Wabrzezno.com.pl 29.09.02, 18:49
      To w końcu kto jest moją żoną??? bo juz sam sie pogubiłem.
      • Gość: Maciek Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 29.09.02, 20:25
        Wolalem twoje watki o strusiach :))
        • Gość: PEGAS Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: gateway.d* / 10.3.36.* 30.09.02, 08:26
          Sorki Maciek, ale to nie jest mój wątek - ktoś podaje sie za moją żonę. Mimo
          wszystko pzdr za pomysł.
          • Gość: Figo Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: gateway.d* / 10.3.36.* 30.09.02, 09:31
            No właśnie PEGAS to nie może byc twoja żona. Ona nie potrafi gotowac. No potrafi, ale tylko trochę.
            • Gość: Maciek Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 30.09.02, 18:47
              Gość portalu: Figo napisał(a):

              > No właśnie PEGAS to nie może byc twoja żona. Ona nie potrafi gotowac. No
              potraf i, ale tylko trochę.

              Figo, a skad ty wiesz jak gotuje zona PEGASA , czy ona tobie tez gotuje ??
              Hmm, a moze by tak i mnie zaczela gotowac.
              • luilui Re: kto jest żoną Pegasa ?? 30.09.02, 22:08
                To ja jestem jego żoną. Jedyna. I basta!!!!!!
                • Gość: Figo Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: gateway.d* / 10.3.36.* 01.10.02, 08:23
                  Wiem jak gotuje bo ja znam osobiście. Wiem też jak gotuje PEGAS włoskie potrawy.
                  • Gość: KAB Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 01.10.02, 08:27
                    Gość portalu: Figo napisał(a):

                    > Wiem jak gotuje bo ja znam osobiście. Wiem też jak gotuje PEGAS włoskie
                    potrawy
                    > .

                    :-)))) Suuuuuper jak mawiają laski o 6.30 gdy jadą do pracy w szwalni (3 zl/h).
                    Tylko już nie pisz co robicie po jedzeniu:-)))
                    • Gość: PEGAS Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: gateway.d* / 10.3.36.* 01.10.02, 10:06
                      Coraz bardziej zaczyna mi sie to wszystko podobać - tyle żon.... ???
                      • Gość: Figo Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: gateway.d* / 10.3.36.* 01.10.02, 13:06
                        KAB napisał : "Suuuuuper jak mawiają laski o 6.30 gdy jadą do pracy w szwalni (3 zl/h). Tylko już nie pisz co robicie po jedzeniu:-)))"

                        Czym chata bogata tym goście rzygaja. ;-)))))))))
                        • naka Re: kto jest żoną Pegasa ?? 07.07.03, 08:41
                          • Gość: Figo Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: gateway.d* / 10.3.36.* 10.07.03, 15:23
                            Cały harem ;-))))))))))))
    • wanilia1 Re: kto jest żoną Pegasa ?? 28.08.03, 13:02
      Dobra. Dosyć tego. Wróciłam i zaraz się skończy to jego chodzenie na baby.
      • Gość: PEGAS Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: w3cache.Wabrzezno.com.pl:* 28.08.03, 17:32
        Zostałem jakby wywołany do tablicy więc jestem. jesli chodzi o baby to powiem
        tak .....ech te baby.....?
        • naka Re: kto jest żoną Pegasa ?? 28.08.03, 20:42
          Lukrowane i z rodzynkami w srodku !!! A wanilia ???? czy to tylko dodatek ???
          • Gość: Figo Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: gateway.d* / 10.3.36.* 02.09.03, 15:46
            Jaaaaaaaaaaaaaa. Znowu te niedomówienia ;-))))). Dobre i smaczne to.....
            • Gość: Maciek Re: kto jest żoną Pegasa ?? IP: *.ssss.gouv.qc.ca 03.09.03, 13:51
              Widze ze Naka i Figo porozumiewaja sie jakims kodem, ktorego ja, mimo ze po
              wakacjach w Polsce, nie rozumiem :))
              • naka Re: kto jest żoną Pegasa ?? 03.09.03, 19:30
                Tak to juz jest......kto z kim przystaje...............??????
                • Gość: Maciek do Naki IP: *.ssss.gouv.qc.ca 03.09.03, 19:37
                  Tak, takim sie staje.... :))) Czy wiesz ze Figo lubi wyplywac na rybki; a ty
                  Nako jakie rybki najlepiej lubisz :))??
                  • Gość: Figo Re: do Naki IP: gateway.d* / 10.3.36.* 08.09.03, 08:15
                    18-tki :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka