Dodaj do ulubionych

pianino - jakiej marki?

26.09.11, 10:10
Witam, przymierzamy sie do kupna instrumentu do domu. Jak wiadomo, jest to wydatek od kilku do kilkudziestu tysiecy złotych (nowe ok. 20 tys.) Dlatego chcialabym dokonac dobrego wyboru, i aby w przyszlosci moglo na nim grac jeszcze drugie dziecko, ktore obecnie ma roczek smile

Popytalam stroiciela, ktory zdecydowanie odradza mi kupno pianina marki Legnica lub Calisia. Poszukalam tez w necie- fakt opinie nie sa zbyt dobre. Ale... znalazlam firme, ktora wypozycza pianina do nauki z opcja, ze mozna je odkupic, jesli dziecko sie nie zniecheci do gry. I sa to WYLACZNIE Calisie lub Legnice. Dlaczego - bo to sa pianina do nauki gry. Nie ma opcji wyboru innej marki. Wiec teraz mam metlik w glowie. Wolalabym kupic, a nie wypozyczac. I takie, ktore posluzy dlugie lata.

Podpowiedzie drogie Mamy malych pianistow, jaki instrument wybrac i na co zwrocic uwage przy zakupie. Jestem laikiem i nie chcialabym, aby za chwile sie okazalo, ze trzeba bedzie instrument wymieniac, bo cos sie z nim dzieje niedobrego.
Obserwuj wątek
    • mama_mak Re: pianino - jakiej marki? 26.09.11, 10:24
      A jaki, konkretnie, jest argument przeciw Legnicom i Calisiom ? Nie mieszkam w Poslce, wiec nie wiem, ale widyaje mi sie logiczne podac argument. Na Legnicy uczylam sie grac i jakos to prezzylam. W domu mialam pianino, uwaga ! radzieckie ! nazywa sie Czajkowskij, ma juz lat okolo 30 i ostatni przyszedl do niego stroiciel, ktory wysoko je ocenil. Obecnie grala na nim przez 5 tyogdni wakacji moja corka, nie traktukjac go specjalnie ulgowo wink i oboje przezyli.

Argumenty. Inna rzecz, ze zalezy, gdzie mieszkasz (np. w bloku), warto przemyslec opcje instrumentu z wyciszaczem, choc oczywiscie za to sie placi.
    • mama_dorota Re: pianino - jakiej marki? 26.09.11, 17:32
      No to ci matki pseudospecjalistki zamieszały, a nie pomogły wink
      Polecam ten link:
      musial.com.pl/jak_kupic_pianino.html