Dodaj do ulubionych

gdzie można kupić Polygonum Aubertii?

15.04.07, 15:06
I ile może kosztować? Nie znam się na kwiatach a zależy mi na szybkim i bardzo
gęstym obrośnięciu ogrodzenia.Wazna też jest dla mnie cena. Czy jest jakaś
potoczna nazwa tej rośliny oprócz łacińskiej?
Znalazłam jeszcze Rdest bucharski(Auberta) to chyba odmiana Polygonum Aubertii.
Co najgorsze mam piaszczysty teren i nie wiem czy ta roślina będzie tam
rosnąć.Bardzo proszę o radę i odpowiedź na moje pytania.Pozdrawiam serdecznie.
Obserwuj wątek
    • martvica Re: gdzie można kupić Polygonum Aubertii? 15.04.07, 18:38
      To nie jest Polygonum, tylko Fallopia. Z rdestem nie ma nic wspólnego, poprawna
      nazwa polska to rdestnica czy rdestówka. Rdest/Polygonum to są niewielkie,
      zielne chwasty.
      Fallopia bywa w każdym centrum ogrodniczym, chyba że akurat 'wyjdzie' smile
      A koszt - nie pamiętam po ile była u mnie, wydaje mi się że 16,90 albo 18,90 smile
        • rmk28 Re: gdzie można kupić Polygonum Aubertii? 16.04.07, 01:46
          Dodam jeszcze wazna info na temat tej roslinki:
          ona rosnie w kierunku w ktorym najczesciej wieje wiatr na balkonie - czyli rosnie i rozchodzi sie z wiatrem, a nie przeciw niemu.
          Poniewaz wiatry na balkonach potrafia miec bardzo dziwne "zakrecenia", wiec na poczatku lepiej dobrze poobserwowac w ktorym kierunku najczesciej wieje i postawic rosline w takim miejscu zeby rosla tam gdzie chcemy.

Nastepna sprawa jest taka, ze to pnacze tak szybko rosnie - wiec szybko jest tak ciezkie - ze potrzebuje solidna konstrukcje( np. silne, rozpiete druty) ktora podczyma ta mase gaszczu.

No i warto tez zaopatrzyc sie w nozyce, jak roslinka zacznie zmieniac twoj balkon w dzika puszcze wink

Powodzenia i pozdrawiam smile
    • rmk28 Re: gdzie można kupić Polygonum Aubertii? 16.04.07, 01:54
      > Co najgorsze mam piaszczysty teren i nie wiem czy ta roślina będzie tam
      > rosnąć.