Dodaj do ulubionych

Witam - jestem nowa "zielona" i o pomoc proszę.

20.05.08, 19:31
Jeszcze nigdy nie mialam nic posadzonego na balkonie sad , a wlasnie
mam nowe mieszkanko i nowy balkonik, co prawda baaaardzo maly, bo
moze 1.5m na 1metr w kazdym badz razie suszarka stojaca nijak do
konca sie nie rozstawi , mam na mysli to , ze jej skrzydla opieraja
sie juz o sciane zamiast jeszcze wolno opasc.
Nie zmienia to jednak faktu , ze jedno krzeselko i mały stoliczek
moze sie zmiesci , a i jakies kwiatuszki da sie na balustradzie
powiesic lub na jakiejs kratce na scienie.
Problem polega na tym , ze ja w tej materi (sadzenia kwiatow) jestem
totalnie zielona.....
Ja nawet nie wiem jaka ziemie zakupic itp.
Od rana na balkonie jest cien dopiero popoludniu ok. 16 tej swieci
tam sloneczko.
Co proponujecie mi posadzic i od czego zacząc. Liczę na życzliwą
pomoc. Marzy mi sie przyjemny pachnący balkonik jakiego nigdy nie
mialam, ale nie mam o niczym pojeciasad

pozdrawiam
Obserwuj wątek
        • agnieszkabiernat Re: Witam - jestem nowa "zielona" i o pomoc prosz 21.05.08, 10:44
          Lawenda moze nie zadobrze rosnac gdyz lubie sloneczne stanowiska, ale mozesz
          sprobowac wszak po 16 slonko tez ladnie grzeje, a jak chcesz pachnacy balkonik
          miec mozesz zasadzic w donicy z piaszczysta gleba macierznke cytrynowa, mimo ze
          lubi slonce mozesz sprobowac poniewaz cudownie pachnie cytrusami smile a co do
          pnaczy to proponuje zglebic sie w powojniki, gdyz maja duzy przyrost roczny, i
          piekne kwiaty, duze i wielu kolorach smile
          • gabula777 Re: Witam - jestem nowa "zielona" i o pomoc prosz 21.05.08, 12:06
            Radzę Ci posadzić pachnącą surfinię (niektóre o pojedynczych kwiatach pachną),
            jest niekłopotliwa, początkujacy sobie bez problemu z nią poradzi.Daje szybki
            efekt, a słońca jej wystarczy.Ja mam od str. północnej w wiszącym koszyku i