Dodaj do ulubionych

jaki ekspres cisnieniowo- przelewowy?

21.03.07, 17:31
zalozylam watek na innym forum i skierowano mnie do was :)
prosze o rade.

szukam ekspresu cisnieniowo- przelewowego

rodzice planuja kupic ekspres tego typu. Z tego co wiem najlepsza firma jest Saeco ale chyba nie ma w cenie ok 700 zl.
Znalazlam Krupsa XP 2000. Na allegro nowe ok 700 zl.
Sa tez tansze tzw poekspozycyjne ok 500 zl. Jest napisane ze pare razy uzyte.

Rozmawialam z rodzicami i na pewno kupimy nowy.
Czy moze ktos ma model Krupsa XP 2000?
Czy warto go kupic?

pozdrawiam

ps watek z tamtego forum

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=124&w=58170540&s_action=w_add
Obserwuj wątek
    • kashiashtheone Re: jaki ekspres cisnieniowo- przelewowy? 21.03.07, 20:05
      Na poprzednim wątku ktos polecił ci link do cafe prego. Warto tam poczytac bo
      tam fachowcy piszą a my tutaj to uskuteczniamy tylko takie babskie gadanie ;).
      Saeco jest taka dobra firmą jak fiat jest dobry wsrod samochodów. Wielu ludzi
      ma ale glosno nie przyzna sie ze wolaloby Volkswagena, niektórzy bedą sie
      zarzekać ze nie ma jak Fiat (zeby nie bylo jezdze fiatem - niestety).
      Za 700 ciezko kupic dobry nowy ekspres. Zobac w media markt lub w saturnie za
      czyms takim jak Gagia. Z gagi polecalbym Classica ale kosztuje ok 1300. Ponizej
      1000 sa jakies inne modele... musisz zorientowac sie na miejscu. Nie kupuj
      ekspresu z zaworkiem w sitku gdzie sype sie kawe. Tzn powinno to byc takie ze
      mozesz rozebrac tą łyzke do 3ch elementów : łyzki sitka i wylewki jesli jest
      tam cos wiecej to jest to aparat do sciemniania konsumenta. Oczywiscie Krups
      bedzie lepszy od ekspresu przelewowego. Od krupsa bedzie lepsza Gaggia , od
      Gaggi lepsze La Pavoni, Celinii i wiele innych. Im drozszy ekspres to łatwiej
      jest zrobic dobrą kawę. Błędy przy mieleniu , ubijaniu, zaparzaniu sa bardziej
      wybaczane. Ekspresy ponizej 1000 nie maja konstrukcji zapeniajacej wlasciwą
      temperature przez caly czas parzenia. Przewaznie woda jest za zimna, crema
      sztucznie dmuchana zaworkiem itd ...

      Jak potrzebujesz wiecej informacji polecam jeszcze raz uwazną lekturę
      caffeprego.pl
    • okka Re: jaki ekspres cisnieniowo- przelewowy? 26.04.07, 23:43
      Mam właśnie takiego krupsa. Nawet jeśli gorszy od fiata - to kawa, o ile
      wsypiesz przyzwoitą, wychodzi bardzo dobra :)

      wiadomo, że wysublimowani znawcy wolą ferrari... w każdym razie ekspres jest
      prosty w obsłudze (co oszczędza bezcenne poranne dosypianie), "portefilter"
      rozkłada się na tyle części, ile potrzeba i ogólnie jest poręczny. Kawa naprawdę
      bez zarzutu - jak na tę cenę - jestem usatysfakcjonowana.
      Tu już go opisywałam:
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=524&w=59383924&a=61453621
    • coralin Re: jaki ekspres cisnieniowo- przelewowy? 02.02.08, 16:51
      Przede wszystkim odradzam 2 w 1 czyli ekspres ciśnieniowo-przelewowy. Podstawa
      to ciśnienie 15 bar i tylko ciśnieniowy. Gran crema Saeco kupisz w tej cenie(ja
      kupiłam Gran crema de Luxe po wynegocjowaniu ceny). Z ekspresami jest podobnie
      jak ze sprzetem muzycznym. Jest taki dla wyjatkowych audiofili tak jak mozna
      kupić do domu ekspres za 20 000. Ale jesli kupisz 15 barowy i tylko cisnieniowy
      bedzie pyszna kawa.
    • gm81 Re: jaki ekspres cisnieniowo- przelewowy? 05.02.08, 22:15
      ja bym nie kupil saeco (to naprawde fiat..straszny plastik). proponuje gaggie. i
      nie automat tylko klasyka. jesli masz konto na ebayu to za 700 zl bedziesz mogla
      kupic super ekspres:
      cgi.ebay.de/GAGGIA-FACTORY-BABY-COLOR-PLATEADO_W0QQitemZ130193763518QQihZ003QQcategoryZ20671QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
      do tego kupujesz za 40zl specjalny metalowy dzbaneczek do spieniania mleka i
      mozesz rozpoczac rywalizacje z tym panem:
      youtube.com/watch?v=AsfInoRDdzQ&feature=related

      ;)

      powodzenia!!

      pamietaj, nigdy automat.. ;)
    • roszpunka3 Re: jaki ekspres cisnieniowo- przelewowy? 25.07.11, 10:28
      W sklepie electro pojawił się całkiem fajny ekspres SIEMENS TK 76201 RW (EQ.7), co prawda cena tego modelu nie jest jakaś bardzo niska ale konkurencyjna w porównaniu do innych sklepów. Można na raz parzyć dwie filiżanki kawy, regulować temperaturą, rozdrobnienie kawy, spieniać mleczko i inne bajery i ma pojemniki na dwa rodzaje kawy (mieloną i parzoną) iii wyświetlacz lcd ;)
      Akurat kwestią 'kawową' dość mocno się interesuję i sama poszukując odpowiedniego ekspresu dość mocno się w tym temacie zaczytałam więc polecam akurat ten model, wydaje się sensowny.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka