Dodaj do ulubionych

Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot

16.01.11, 23:49
Nieco mnie zestresowała niespodziewana wygrana, bo miałam totalną pustkę w głowie, ale na szczęście udało mi się wymyślić temat wink Mam nadzieję, że nie będzie ani za łatwo, ani za trudno.

Zarówno w szkole podstawowej, jak i w liceum, jeden przedmiot był moją piętą achillesową. Nie lubiłam go i zawsze miałam z niego najniższą ocenę. Jednak ostatnio zainteresowałam się nim z własnej woli i można powiedzieć, że stał się moim hobby.

1. Jaki to typ przedmiotu? Ścisły/humanistyczny/sprawnościowy?
2. Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie?
3. Jaki konkretnie to był przedmiot?
4. Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio?

Powodzenia smile
Obserwuj wątek
        • olkacool :P 20.01.11, 13:59
          Witaj mun-ka i gratuluję przede wszystkim, weszłaś na warsztaty z marszu.. smile
          Temat nietypowy i nieco trudny.. jak dla mnie, ale spróbuję:

          Jaki to typ przedmiotu? królowa kielichów
          Kojarzy mi się że z panią nauczycielką ;P Przedmiot związany z emocjami, pięknem, estetyką, wrażliwością, bogactwem form i treści.. jak bym miała na tym etapie stawiać, to albo język (polski,angielski), albo technika, plastyka wink Przedmiot w którym trzeba wyrażać siebie.. swoje odczucia

          Co się głownie robi na lekcjach? 9 Mieczy 10 Kielichów Myśli się intensywnie, chyba się mówi.. rozmawia dużo..i notuje się.. sposób w jaki mężczyzna trzyma miecz na karcie sugeruje długopis i pilne notowanie
          .. ewentualnie pracę rękoma wink albo w grupie.. znów technika lub plastyka się kojarzy..

          Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie? Kochankowie
          (7 Kielichów) chyba uważałaś, że nie jest dla ciebie.. po prostu.. 7 kielichów z wyobraźnią mi się kojarzy, Kochankowie z decyzjami.. może np długo się wahałaś a potem zabrakło czasu na coś..

          Jaki konkretnie to był przedmiot? 5 Miecz
          y hm.. wymagający myślenia, kreatywności.. może przyrządów? .. jak go polubimy to może pochłonąć całkowicie ;P

          Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio? Sprawiedliwość 2 miecze

          Sprawiedliwość, coś co wtedy cię najmniej interesowało, teraz cię pociąga najmocniej (waga się zrównoważyła) a 2 miecze to może przelewanie wnętrza na papier..
          nie wiem czemu w jednym kierunku mi to poszło.. wszystko mi się kojarzy z pisaniem, czytaniem, rysowaniem.. wykorzystaniem skupienia i koncentracji

          Przedmioty to polski, angielski, plastyka, technika..

          smile
          • mun-ka Odp dla Olkacool 23.01.11, 18:48
            > Jaki to typ przedmiotu? królowa kielichów
            > Kojarzy mi się że z panią nauczycielką ;P Przedmiot związany z emocjami, piękne
            > m, estetyką, wrażliwością, bogactwem form i treści.. jak bym miała na tym etapi
            > e stawiać, to albo język (polski,angielski), albo technika, plastyka wink Przedmi
            > ot w którym trzeba wyrażać siebie.. swoje odczucia

            Zgadza się, w liceum mieliśmy bardzo szaloną panią nauczycielkę.

            > Co się głownie robi na lekcjach? 9 Mieczy 10 Kielichów Myśli się intensy
            > wnie, chyba się mówi.. rozmawia dużo..i notuje się.. sposób w jaki mężczyzna tr
            > zyma miecz na karcie sugeruje długopis i pilne notowanie

            > .. ewentualnie pracę rękoma wink albo w grupie.. znów technika lub plastyka się k
            > ojarzy..

            Bardzo dobrze!

            >
            > Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie? Kochankowie
            (7 Ki
            > elichów)
            chyba uważałaś, że nie jest dla ciebie.. po prostu.. 7 kielichów z
            > wyobraźnią mi się kojarzy, Kochankowie z decyzjami.. może np długo się wahałaś
            > a potem zabrakło czasu na coś..

            Sama o tym nie myślałam tak, ale może masz rację, tak bardzo się uważałam za ścisły umysł, że tworzyłam sobie jakąś blokadę.

            >
            > Jaki konkretnie to był przedmiot? 5 Miecz
            y hm.. wymagający myślenia, kreaty
            > wności.. może przyrządów? .. jak go polubimy to może pochłonąć całkowicie ;P

            No właśnie to mi przeszkadzało, że jak dla mnie nie opierał się na myśleniu i kreatywności, tylko na wkuwaniu wink

            >
            > Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio? Sprawiedliwość 2 miecz
            > e

            > Sprawiedliwość, coś co wtedy cię najmniej interesowało, teraz cię pociąga najmo
            > cniej (waga się zrównoważyła) a 2 miecze to może przelewanie wnętrza na papier.
            > .
            > nie wiem czemu w jednym kierunku mi to poszło.. wszystko mi się kojarzy z pisa
            > niem, czytaniem, rysowaniem.. wykorzystaniem skupienia i koncentracji

            Ja myślę, że tutaj Sprawiedliwość i miecze mówiły właśnie o odzyskaniu niepodległości po I wojnie światowej.

            >
            > Przedmioty to polski, angielski, plastyka, technika..

            Tu pudło smile ale bardzo mi się Twoja interpretacja podobała. Odgadłaś dużo z emocji, atmosfery, które towarzyszyły mi na tym przedmiocie.
    • tarot.marsylski Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 20.01.11, 21:37

      Mając ogromne wątpliwości dt. tego czy W OGÓLE zobaczymy w niedzielę weryfikacje i odpowiedź postawiłem
      > blablablablabla
      >
      > 1. Jaki to typ przedmiotu? Ścisły/humanistyczny/sprawnościowy?
      7 kielichów
      toż to klasyczny humanistyczny
      > 2. Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie?
      2 miecze
      zawieszenie,stawiam na to,że brak weny na pisanie wypracowań
      > 3. Jaki konkretnie to był przedmiot?
      A tego nie odpowiem bo karty to nie stosik z nazwami konkretnych przedmiotów
      > 4. Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio?
      9 pentakli+as pentakli
      Zacznijmy od tego że też musiałaś zacząć to robić.Jestem za tym,że to opis krajobrazów,ogrodów,coś pięknego i naturalnego
      • klamra Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 20.01.11, 22:52

        Dla mnie temat z kolei bardzo trudny, nie miałam za bardzo pomysłu na rozklad i szczegółowe pytania, które by mi mogły pomóc, wiec po prostu ciągnęłam karty, dobierałam... I przedstawiam tu przebieg mojego toku rozumowaniasmile)))
        Jakoś niezadowolona jestem ale mimo wszystko wkleje odp.

        Typ przedmiotu Księżyc (dociagnelam 5 mieczy gdyz ksiezyc ma w sobie duzo tajemnicy i niejasnosci i niedopowiedzenia) Na podstawie oglądu tych dwoch, pierwszych kart wykluczam sprawnosciowy przedmiot.
        5 mieczy wskazuje na intelekt, myslenie. Ksiezyc na jakies ukryte rzeczy, ale tez złożony przedmiot, ma w sobie sprzecznosci.... Może za pomoca intelektu musimy cos odkrywac?>. I tu niestety kojarzą mi się dwie sprzeczne rzeczy matematyka odkrywanie tajemnicy zapisanej w liczbach i na kontrze jezyk polski – pisanie interpretacja ukryte sensy w utworach literackich.
        Co konkretnie za przedmiot 8 buław – tez niewiele wyjaśnia – skojarzenia: duzo informacji, komunikowanie się

        Co Ci w nim przeszkadzało. As pucharów. Negatyw karty to niepłodność (artystyczna emocjonalna) więc tu przeważa mi się szala w stronę humanistyki. Może nie czułaś wystarczajaco zdolna by pisac, czułaś brak talentu, brak pomysłow, weny. ciezko ci to szło, miałaś pustke w głowie.

        Jaki zakres ? Rycerz mieczy? (kojarzy mi się z dyskusjami debatami) ale może to być jakis konkretny wycinek historii.

        Stawiam na język polski lub inny humanistyczny przedmiot, i na niepłodność artystyczna jako powód.
        Ufff
        • kita32 Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 21.01.11, 22:21
          https://fotoforum.gazeta.pl/photo/0/bi/zc/8ybr/rTgcuokfknnnbEJ2WB.jpg
          Przedmiot – As Kijów – wymagający aktywności, ale bez przesady;
          Typ przedmiotu – 7 Monet – trzeba włożyć dużo pracy zanim uzyska się zadawalające wyniki. Spodziewam się, że ten przedmiot wymaga pracy pamięciowej.
          Wymagane predyspozycje – 8 Kijów – jednokierunkowa aktywność, umiejętność koncentracji.
          Dolny wiersz dotyczy Mun-ki.
          Jej trudności z tym przedmiotem – 4 Pucharów – nadmiar emocji, stresowo prowadzone lekcje, może nieprzyjemny nauczyciel.
          Trudności z tym typem przedmiotu – 5 Kijów – problemem były wymagania nadmiernej aktywności, może konieczność podporządkowania się innym, może „zespołowość” zajęć.
          Predyspozycje Mun-ki do tego przedmiotu – Król Kijów – ma wystarczające predyspozycje, a nawet dużo więcej niż są one potrzebne (Król Kijów jest dużo silniejszy niż 8 Kijów czy 5).
          Górny wiersz – obecne zainteresowanie:
          Co zainteresowało Mun-kę teraz – 3 Monet – to coś ma związek z współpracą, wzajemnym wspomaganiem, inspiracją przez kogoś.
          Typ obecnego zainteresowania – Umiarkowanie – spokojnie, na luzie, bez przymusu, z szerszej perspektywy.
          Dlaczego zainteresowało Mun-kę? – 2 Mieczy – potrzeba komunikacji z drugą osobą, może ktoś ją zainteresował?

          Mam dwa skojarzenia. Wyciągając pierwszą kartę (As Kijów) pomyślałam wf, wyciągając drugą (7 Monet) – pomyślałam język obcy. I tak mam dwa skojarzenia.

          W pierwszej kolejności pasuje mi nauka języka obcego, bo dużo trzeba się uczyć na pamięć i dopiero z wystarczającym zasobem słówek można posługiwać się obcym językiem. Trudności Mun-ki mogły wynikać również z powodu niechęci do brzmienia tego języka, którego musiała uczyć się w szkole. Może również nie lubiła rozmów, przymuszenia do aktywności, na którą nie miała ochoty? A teraz odkryła ciekawe książki, które w oryginale są w jakimś sensie bogatsze lub ciekawe strony internetowe?

          Drugie skojarzenie to lekcje wf-u, bo jest tam wymagana aktywność. Mun-ka najbardziej nie lubiła gier zespołowych na lekcjach wf-u lub zmuszania do rywalizacji (5 Kijów). Zajęcia miała jednostronne, wymuszające określone zachowanie (8 Kijów) i mimo predyspozycji do fizycznej aktywności (Król Kijów) nie lubiła tej szkolnej aktywności na wf-ie. Teraz zainteresowała się chyba aktywnością związaną z tańcem, może pantominą lub jakimś rodzajem sportu nie związanym z rywalizacją (Umiarkowanie).

          Ciekawa jestem wink. A w niedzielę dopiero późnym wieczorem wrócę do domu i zajrzę na forum.
            • casablanca76 Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 22.01.11, 00:24
              https://fotoforum.gazeta.pl/photo/2/fb/fb/2wt3/Bb0aGJW8DnYacsEJRX.jpg
              1)JAKI TO BYŁ PRZEDMIOT-HUMANISTYCZNY,ŚCISŁY CZY SPRAWNOŚCIOWY?SŁOŃCE
              2)CO JEJ SPRAWIAŁO NAJWIĘKSZĄ TRUDNOŚĆ W TYM PRZEDMIOCIE?CZWÓRKA BUŁAW
              3)JAKI TO BYŁ KONKRETNIE PRZEDMIOT? ÓSEMKA BUŁAW
              4)JAKĄ JEGO CZĘŚCIĄ,ZAKRESEM, ZAINTERESOWAŁA SIĘ mun ka?SIÓDEMKA MIECZY,AS MIECZY,SZÓSTKA BUŁAW

              No więc ja pewnie znów sobie twardo siądę w niedzielę na d..ę bo będę zdecydowanie obstawiać fizykę i geografię a skłoniły mnie do tego dwie karty...a mianowicie Słońce i Ósemka Buław. Słońce to dla mnie przedmiot ścisły, to teoria i jakieś wyliczenia a znaki zodiaku na karcie to niezaprzeczalnie astrologia, czyli jakiś dział fizyki i geografii rownież.
              Natomiast Czwórka Buław mówi o tym że mun ka miała problemy ze zrozumieniem jakiś praw fizycznych lub rządzących w przyrodzie. Polubiała ten przedmiot teraz bo go zaczęła poprostu rozumieć i zainteresowała się pewnym hobby które jest związane w jakimś stopniu z fizyką lub geografią. Czyżby to była astrologia lub meteorologia? lub coś związanego z tymi kierunkami?
              • mun-ka Odp dla Casablanca 23.01.11, 19:13
                > No więc ja pewnie znów sobie twardo siądę w niedzielę na d..ę bo będę zdecydowa
                > nie obstawiać fizykę i geografię a skłoniły mnie do tego dwie karty...a mianowi
                > cie Słońce i Ósemka Buław. Słońce to dla mnie przedmiot ścisły, to teoria i jak
                > ieś wyliczenia a znaki zodiaku na karcie to niezaprzeczalnie astrologia, czyli
                > jakiś dział fizyki i geografii rownież.

                Geografia była tym drugim, najgorszym dla mnie przedmiotem wink Ale nie polubiłam go za specjalnie do dzisiaj tongue_out

                > Natomiast Czwórka Buław mówi o tym że mun ka miała problemy ze zrozumieniem jak
                > iś praw fizycznych lub rządzących w przyrodzie. Polubiała ten przedmiot teraz b
                > o go zaczęła poprostu rozumieć i zainteresowała się pewnym hobby które jest zwi
                > ązane w jakimś stopniu z fizyką lub geografią. Czyżby to była astrologia lub me
                > teorologia? lub coś związanego z tymi kierunkami?

                Niestety żadne z powyższych, byłaś blisko z astrologią, bo astronomia była moją pasją w liceum smile
          • mun-ka Odp dla Kita32 23.01.11, 19:11
            > Przedmiot – As Kijów – wymagający aktywności, ale bez przesady;

            Coś w tym jest! smile

            > Typ przedmiotu – 7 Monet – trzeba włożyć dużo pracy zanim uzyska si
            > ę zadawalające wyniki. Spodziewam się, że ten przedmiot wymaga pracy pamięciowe
            > j.


            Doskonale!!!

            > Wymagane predyspozycje – 8 Kijów – jednokierunkowa aktywność, umiej
            > ętność koncentracji.


            Bardzo dobrze!

            > Dolny wiersz dotyczy Mun-ki.
            > Jej trudności z tym przedmiotem – 4 Pucharów – nadmiar emocji, stre
            > sowo prowadzone lekcje, może nieprzyjemny nauczyciel.


            Nauczycielka była bardzo dziwna, a faktycznie najgorsze i najbardziej stresujące były dla mnie odpowiedzi ustne, bezpośrednia z nią konfrontacja, kiedy wszystkie daty trzeba było mieć na końcu języka.

            > Trudności z tym typem przedmiotu – 5 Kijów – problemem były wymagan
            > ia nadmiernej aktywności, może konieczność podporządkowania się innym, może &#
            > 8222;zespołowość” zajęć.

            Hm, raczej chodziło o koncentrację, wkuwanie.

            > Predyspozycje Mun-ki do tego przedmiotu – Król Kijów – ma wystarcza
            > jące predyspozycje, a nawet dużo więcej niż są one potrzebne (Król Kijów jest d
            > użo silniejszy niż 8 Kijów czy 5).

            A to już nie mi oceniać, ale miło w to wierzyć wink

            > Górny wiersz – obecne zainteresowanie:
            > Co zainteresowało Mun-kę teraz – 3 Monet – to coś ma związek z wspó
            > łpracą, wzajemnym wspomaganiem, inspiracją przez kogoś.

            Tak, inspiracja historią rodzinną smile

            > Typ obecnego zainteresowania – Umiarkowanie – spokojnie, na luzie,
            > bez przymusu, z szerszej perspektywy.


            Dokładnie!

            > Dlaczego zainteresowało Mun-kę? – 2 Mieczy – potrzeba komunikacji z
            > drugą osobą, może ktoś ją zainteresował?

            Tak!!!

            >
            > Mam dwa skojarzenia. Wyciągając pierwszą kartę (As Kijów) pomyślałam wf, wyciąg
            > ając drugą (7 Monet) – pomyślałam język obcy. I tak mam dwa skojarzenia.
            >
            > W pierwszej kolejności pasuje mi nauka języka obcego, bo dużo trzeba się uczyć
            > na pamięć
            i dopiero z wystarczającym zasobem słówek można posługiwać się obcym
            > językiem. Trudności Mun-ki mogły wynikać również z powodu niechęci do brzmienia
            > tego języka, którego musiała uczyć się w szkole. Może również nie lubiła rozmó
            > w, przymuszenia do aktywności, na którą nie miała ochoty? A teraz odkryła cieka
            > we książki, które w oryginale są w jakimś sensie bogatsze lub ciekawe strony in
            > ternetowe?
            >
            > Drugie skojarzenie to lekcje wf-u, bo jest tam wymagana aktywność. Mun-ka najba
            > rdziej nie lubiła gier zespołowych na lekcjach wf-u lub zmuszania do rywalizacj
            > i (5 Kijów). Zajęcia miała jednostronne, wymuszające określone zachowanie (8 Ki
            > jów) i mimo predyspozycji do fizycznej aktywności (Król Kijów) nie lubiła tej s
            > zkolnej aktywności na wf-ie. Teraz zainteresowała się chyba aktywnością związan
            > ą z tańcem, może pantominą lub jakimś rodzajem sportu nie związanym z rywalizac
            > ją (Umiarkowanie).
            >
            > Ciekawa jestem wink. A w niedzielę dopiero późnym wieczorem wrócę do domu i zajrz
            > ę na forum.

            Języków uwielbiam się uczyć, uwielbiam ten moment, w którym język "załapuję" i zaczynam czuć, uwielbiam też naśladowanie dźwiękowości języków. Co do wfu to dobrze by było, żebym się zainteresowała wink

            Ogólnie bardzo dobra interpretacja, bardzo szczegółowa, ostateczne wnioski mijają się z rzeczywistością, ale świetnie oddany klimat. To też jedna z moich ulubionych interpretacji smile
        • mun-ka Odp dla Klamra 23.01.11, 18:59
          Typ przedmiotu Księżyc (dociagnelam 5 mieczy gdyz ksiezyc
          > ma w sobie duzo tajemnicy i niejasnosci i niedopowiedzenia) Na podstawie oglą
          > du tych dwoch, pierwszych kart wykluczam sprawnosciowy przedmiot.
          > 5 mieczy wskazuje na intelekt, myslenie. Ksiezyc na jakies ukryte rzeczy, ale t
          > ez złożony przedmiot, ma w sobie sprzecznosci.... Może za pomoca intelektu mus
          > imy cos odkrywac?>
          . I tu niestety kojarzą mi się dwie sprzeczne rzeczy mate
          > matyka odkrywanie tajemnicy zapisanej w liczbach i na kontrze jezyk polski R
          > 11; pisanie interpretacja ukryte sensy w utworach literackich.

          Super!!!

          > Co konkretnie za przedmiot 8 buław – tez niewiele wyjaśnia – skojar
          > zenia: duzo informacji, komunikowanie się

          Zgadza się!

          >
          > Co Ci w nim przeszkadzało. As pucharów. Negatyw karty to niepłodność (artystycz
          > na emocjonalna) więc tu przeważa mi się szala w stronę humanistyki. Może nie cz
          > ułaś wystarczajaco zdolna by pisac, czułaś brak talentu, brak pomysłow, weny.
          > ciezko ci to szło, miałaś pustke w głowie.

          O to, to!

          >
          > Jaki zakres ? Rycerz mieczy? (kojarzy mi się z dyskusjami debatami) ale może to
          > być jakis konkretny wycinek historii.

          Świetnie!

          >
          > Stawiam na język polski lub inny humanistyczny przedmiot, i na niepłodność arty
          > styczna jako powód.
          > Ufff

          Bardzo dobra interpretacja!
      • mun-ka Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 23.01.11, 18:54
        > 1. Jaki to typ przedmiotu? Ścisły/humanistyczny/sprawnościowy?
        > 7 kielichów
        > toż to klasyczny humanistyczny

        Trafiony, zatopiony wink

        > > 2. Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie?
        > 2 miecze
        > zawieszenie,stawiam na to,że brak weny na pisanie wypracowań

        Hm, nie, wypracowania jeszcze jako, tako, najgorzej było z odpowiedziami ustnymi.

        > > 3. Jaki konkretnie to był przedmiot?
        > A tego nie odpowiem bo karty to nie stosik z nazwami konkretnych przedmiotów
        >


        > > 4. Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio?
        > 9 pentakli+as pentakli
        > Zacznijmy od tego że też musiałaś zacząć to robić.Jestem za tym,że to opis kraj
        > obrazów,ogrodów,coś pięknego i naturalnego

        Może nie musiałam, ale faktycznie pojawił się impuls z zewnątrz. I racja, był to piękny okres!

        Interpretacja konkretna i całkiem niezła.
    • misboaa Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 23.01.11, 01:19
      1. Jaki to typ przedmiotu? Ścisły/humanistyczny/sprawnościowy? - As Buław
      w trakcie wypadły mi 5 Buław i 7 Buław dlatego typuję, że chodzi o coś co związane jest z energią i poruszaniem, a więc wf przede wszystkim, ale fizyka, chemia też moga być

      2. Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie? - Diabeł
      gry zespołowe lub reakcje

      3. Jaki konkretnie to był przedmiot? - Wieża
      w-f lub chemia/fizyka

      4. Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio? - 6 Mieczy
      pływanie

      Wybieram jednak wf choć nie wykuczam chemii i myślę, że najbardziej nie lubiłaś gier zespołowych, sztafety itd. Wolisz ćwiczyć indywidualnie.
      • mun-ka Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 23.01.11, 19:18
        > 1. Jaki to typ przedmiotu? Ścisły/humanistyczny/sprawnościowy? - As Buław
        > ]
        > w trakcie wypadły mi 5 Buław i 7 Buław dlatego typuję, że chodzi o coś co zw
        > iązane jest z energią i poruszaniem, a więc wf przede wszystkim, ale fizyka, ch
        > emia też moga być

        >

        Niestety, tutaj pudło.

        > 2. Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie? - Diabeł
        > gry zespołowe lub reakcje
        >

        Wkuwanie, pamięciówki.

        > 3. Jaki konkretnie to był przedmiot? - Wieża
        > w-f lub chemia/fizyka
        >

        Nie smile

        > 4. Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio? - 6 Mieczy
        > pływanie
        >
        > Wybieram jednak wf choć nie wykuczam chemii i myślę, że najbardziej nie lubiłaś
        > gier zespołowych, sztafety itd. Wolisz ćwiczyć indywidualnie.

        Tutaj też nie trafiłaś w to, o co pytałam, ale celnie zauważyłaś, że nie cierpiałam basenu!

        Dzięki za interpretację smile
    • ak8481 Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 23.01.11, 13:19
      1. Jaki to typ przedmiotu? Ścisły/humanistyczny/sprawnościowy?
      Paz monet, sprawiedliwosc, 4 kielichow

      Stawiam na przedmiot scisly i faktycznie widac ze mialas do niego awersje.

      2. Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie?
      10 monet, krol monet, 2 bulaw

      Wydaje mi sie ze ktos za duzo od Ciebie wymagal to na poczatek, albo byl to nauczyciel albo ojciec ktos konserwatywny bardzo.
      Mysle ze trudnosc polegala na potrzebie koncentracji na tym przedmiocie, poswiecenie mu dostatecznej uwagi a Ty mialas inne rzeczy do roboty.

      3. Jaki konkretnie to był przedmiot?
      5 kielichow, krolowa bulaw, 7 monet

      Z tych to nie mam pojecia jak odczytac jaki to przedmiot, mysle ze pokazly dalsza historie z tym przedmiotem ze bylas zrozpaczona niepowodzeniami i stosowalas jakie sztuczki zeby go przejsc, moze to chodzi o szkole srednio juz i wtedy nauczycielka bylaby krolowa bulaw.
      Stawiam na matematyke, rachunkowosc cos w tym stylu.

      4. Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio?
      Smierc, 10 mieczy, 7 mieczy

      Pokazala sie Twoja przemiana to nagle zainteresowanie czyms co kiedys bylo pieta achillesowa.

      Ja stawiam ze zainteresowalas sie numerologia, wiem ze nie wymaga ona zbyt skomplikowanych dzialan matematycznych ale byc moze dla Ciebie nawet samo "grzebanie" w numerkach jest czym niesamowitym teraz.

      Troche smiala ta moja interpretacja no ale coz, czekam z nieceirpliowscia na wyniki.
    • andgie Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 23.01.11, 16:59
      Wiem, ze juz bardzo pozno, ale staram sie dolaczyc.
      Co to za przedmiot?
      Od.Ksiezyc,10 kijow,giermek kijow.
      Obstawiam historie., byc moze polski.
      Co sprawialo najwieksza trudnosc?
      Kochankowie, 5 mieczy, Rycerz kielichow.
      Pamietanie opisow, same opisy, brakuje mi slowa. Byc moze postacie ksiazkowe lub historyczne, wydawaly sie Mun-ce zbyt nierealne, zeby traktowac je powaznie.
      Jaka czescia sie ostatnio zainteresowala?
      Od Glupiec, 7mieczy, 4 kijow
      Obstawiam historie najnowsza lub krotkie powiadania, dosc rzeczowe, sarkastyczne.
      Czekam na rozwiazanie, bedzie szybko smile
      • mun-ka Odp dla andgie 23.01.11, 19:25
        > Wiem, ze juz bardzo pozno, ale staram sie dolaczyc.
        > Co to za przedmiot?
        > Od.Ksiezyc,10 kijow,giermek kijow.
        > Obstawiam historie., byc moze polski.

        BINGO!!! smile

        > Co sprawialo najwieksza trudnosc?
        > Kochankowie, 5 mieczy, Rycerz kielichow.
        > Pamietanie opisow, same opisy, brakuje mi slowa. Byc moze postacie ksiazkowe lu
        > b historyczne,
        wydawaly sie Mun-ce zbyt nierealne, zeby traktowac je powaznie.

        Super!!!

        > Jaka czescia sie ostatnio zainteresowala?
        > Od Glupiec, 7mieczy, 4 kijow
        > Obstawiam historie najnowsza lub krotkie powiadania, dosc rzeczowe, sarkastyczn
        > e.
        > Czekam na rozwiazanie, bedzie szybko smile

        Doskonale!!! XX wiek do zakończenia II wojny światowej, w szczególności XX-lecie! Super!
    • pacha.mama Re: Warsztat nr 173 - szkolny przedmiot 23.01.11, 18:17
      > 1. Jaki to typ przedmiotu? Ścisły/humanistyczny/sprawnościowy? PAŹ PUCHARÓW
      Na pewno nie sprawnościowy ani matematyka etc. Kojarzy mi się z humanistycznym, choć wdychanie oparów na mojej karcie kojarzy mi się z chemią wink Ale pytanie było o typ więc zostanę przy humanistycznym.
      > 2. Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie? WIEŻA, AS BUŁAW
      Myślę, że chodzi o pewne braki, być może wyniesione z wcześniejszego etapu edukacji. Nie radziłaś sobie, bo brakowało podstaw. Byłaś w tyle w stosunku do klasy.
      > 3. Jaki konkretnie to był przedmiot? 6 DENARÓW, 9 PUCHARÓW
      Nie wiem szczerze mówiąc big_grin
      Kojarzy mi się to najbardziej z plastyką (tworzeniem).
      > 4. Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio? 5 MIECZY, UMIARKOWANIE Dopytałam dlaczego? 8 MIECZY
      Chyba powrót zaczął się od pewnego przymusu, te braki Cię ograniczały, nie pozwoliły iść dalej lub to pomaga Ci się uporać z emocjami, dać im upust.
      Zakres myślę, że jest dość wąski i chyba tak naprawdę w szkole temat był traktowany bardzo powierzchownie. Jeśli to faktycznie plastyka to stawiam na rysunek ołówkiem, oszczędne formy.

      • mun-ka Odp dla pacha.mama 23.01.11, 19:33
        > > 1. Jaki to typ przedmiotu? Ścisły/humanistyczny/sprawnościowy? PAŹ PUC
        > HARÓW

        > Na pewno nie sprawnościowy ani matematyka etc. Kojarzy mi się z humanistycznym,
        > choć wdychanie oparów na mojej karcie kojarzy mi się z chemią wink Ale pytanie b
        > yło o typ więc zostanę przy humanistycznym.

        Bardzo dobrze!

        > > 2. Co mi sprawiało największą trudność w tym przedmiocie? WIEŻA, AS BU
        > ŁAW

        > Myślę, że chodzi o pewne braki, być może wyniesione z wcześniejszego etapu eduk
        > acji. Nie radziłaś sobie, bo brakowało podstaw. Byłaś w tyle w stosunku do klas
        > y.


        Raczej nie chodzi o braki z wcześniejszego etapu edukacji, ale miałam w klasie sporo osób, które bardzo interesowały się historią, czytały dużo materiałów źródłowych, w porównaniu do nich byłam straszną nogą smile

        > > 3. Jaki konkretnie to był przedmiot? 6 DENARÓW, 9 PUCHARÓW
        > Nie wiem szczerze mówiąc big_grin
        > Kojarzy mi się to najbardziej z plastyką (tworzeniem).

        Nieeee, plastykę bardzo lubiłam smile

        > > 4. Jaką jego częścią/zakresem zainteresowałam się ostatnio? 5 MIECZY,
        > UMIARKOWANIE
        Dopytałam dlaczego? 8 MIECZY
        > Chyba powrót zaczął się od pewnego przymusu, te braki Cię ograniczały, nie pozw
        > oliły iść dalej lub to pomaga Ci się uporać z emocjami, dać im upust.
        > Zakres myślę, że jest dość wąski i chyba tak naprawdę w szkole temat był trakto
        > wany bardzo powierzchownie.
        Jeśli to faktycznie plastyka to stawiam na rysunek
        > ołówkiem, oszczędne formy.

        Zgadza się, obawiam się przeprowadzki i staram się uczepiać pozytywów, świetlanej historii mojej rodziny. Temat faktycznie, upchnięty między I a II w.św.

        Całkiem niezła interpretacja!
    • mun-ka Rozwiązanie 23.01.11, 18:38
      W szkole miałam dwa przedmioty-horrory, ale tylko jednym z nich ostatnio się zainteresowałam. Przedmiotem, o który pytałam jest historia. Zawsze miałam problemy z datami, z zapamiętywaniem wszystkich szczegółów, ten przedmiot był dla mnie nielogiczny (nie wykluczam, że był źle prowadzony), a ja lubiłam, jak coś jasno z siebie wynika, jak w przedmiotach ścisłych lub językach albo takie, w których można wymyślać, jak artystyczne.

      Ostatnio tak mi się życie ułożyło, że czeka mnie przeprowadzka w rejony, z których pochodzi moja rodzina. Ma ona piękną historię z początku XX. wieku, była znana i zasłużona dla tego rejonu Polski. To mnie zachęciło do odkopywania starych informacji o mojej rodzinie. Wielką skarbnicą była moja niedawno zmarła prababcia. Dokładnym przedziałem, którym się zainteresowałam jest XX-lecie międzywojenne. Moim zdaniem przepiękny okres w historii Polski. Jest już z tego czasu sporo zachowanych materiałów filmowych i nie tylko i widać, że ludzi zwyczajnie i na codzień rozpierała radość z odzyskania niepodległości po tylu latach. Dla mnie jest to piękne.

      A teraz poopisuję Wasze odpowiedzi...
      • misboaa Re: Rozwiązanie 24.01.11, 16:48
        Od teraz będę wiedziala, że As Buław to maczuga człowieka pierwotnego, a Weża to najzwyczajniejsze w świecie ruiny
        a więc historia w całej okazałości big_grin Widać ak na dłoni big_grin
        Jestem totalnie zaskoczona rozwiązaniem i szkoda, że to nie wpadłam wczesniej.
    • mun-ka Podsumowanie 23.01.11, 19:35
      Większość z Was słusznie krążyła nad przedmiotami humanistycznymi, sporo z Was odgadło też moje inne słabości szkolne (geografię, pływanie). Ale tylko jedna trafiła w sedno!

      Wygrała Andgie! Gratulacje! smile

      Dziękuję wszystkim bardzo za udział w zabawie smile
        • klamra Re: Podsumowanie 23.01.11, 20:15
          Brawo Andgie!!!!!! REWELACJA!!!!!

          Cieszę się że krązyłam blisko tematusmile)) Historia też mi przemknęła, więc zadowolona jestemsmile

          ps. a co do kolegi tarota, ja juz ignoruje jego pełne jadu wpisy, bo właśnie tego potrzebuje naszej uwagi, zamętu/
          dla mnie to niedojrzały nastolateksmile
          nie patrze w karty, po prostu to wiem. I to moja ostatnia wypowiedz na jego mało interesujący i "żenujący" temat. Z góry mówię nie wchodze w polemiki, wiec wypisuj sobie tu chłopcze co chcesz
            • casablanca76 Re: Podsumowanie 23.01.11, 20:28
              byłby większy spokój kolego gdybyś zamilknął!!!ja mam już tego dość uncertain tak jak pisałam to mój pierwszy wybuch - wybaczcie ale kolega tarot marsylski mnie wpienia i już nie wytrzymałam....
              • tarot.marsylski Re: Podsumowanie 23.01.11, 20:55
                casablanca76 napisała:

                > byłby większy spokój kolego gdybyś zamilknął!!!ja mam już tego dość uncertain tak jak
                > pisałam to mój pierwszy wybuch - wybaczcie ale kolega tarot marsylski mnie wpie
                > nia i już nie wytrzymałam....
                to może i ty też zamilkniesz co?
                • casablanca76 Re: Podsumowanie 23.01.11, 21:26
                  przepraszam bardzo drogi kolego ale jesteś tu od niedawna a rozpanoszyłeś się na całego!!I dlatego poproszę o wprowadzenie jakś dobrych manier bo widać brakuje Ci ich tutaj...dostosuj się tak jak każdy z nas się dostosował i będzie oki...każdy może Ci powiedzieć teraz że właśnie dziś nadepnąłeś na odcisk osobie która tu jeszcze nigdy nie wybuchła ale miara się przebrała!! ŻEGNAM!!
                  • casablanca76 Re: Podsumowanie 23.01.11, 21:29
                    wybacz mun ka za to zamieszanie, przepraszam Cię że Ci zaśmieciłam warsztat ale poprostu poniosło mnie bo nie lubię takiego zachowania...sad mam nadzieję że mi wybaczycie...
                    • mun-ka Re: Podsumowanie 23.01.11, 22:10
                      W porządku smile Jestem całkowicie po Twojej stronie, ale jestem tu króciutko, nie znam TM, więc ja się nie wypowiadam na ten temat i nie wchodzę w dyskusje.
                  • tarot.marsylski Re: Podsumowanie 23.01.11, 22:16
                    casablanca76 napisała:

                    > przepraszam bardzo drogi kolego ale jesteś tu od niedawna a rozpanoszyłeś się n
                    > a całego!!
                    dokładnie od 14.09.2009 czyli rzeczywiście krótko prawda?
          • kita32 TM 24.01.11, 12:51
            > ps. a co do kolegi tarota, ja juz ignoruje jego pełne jadu wpisy, bo właśnie te
            > go potrzebuje naszej uwagi, zamętu/
            > dla mnie to niedojrzały nastolateksmile
            > nie patrze w karty, po prostu to wiem. I to moja ostatnia wypowiedz na jego mał
            > o interesujący i "żenujący" temat. Z góry mówię nie wchodze w polemiki, wiec wy
            > pisuj sobie tu chłopcze co chcesz

            Mam takie samo zdanie jak Klamra. TM to nastolatek zgrywający się na tarocistę. Zaczepiając nas tutaj i ogólnie czepiając się - podbudowuje swoje ego bo staje się partnerem w dyskusji.

            Nie mam nic przeciwko nastolatkom i młodzieży, zwykle bardzo cenię wszystkich, którzy w pozytywny sposób "wybijają się prze szereg". W pozytywny tzn. nie chuligański.

            TM zachowuje się w sposób obrażający nas - uczestników warsztatów.
            Przykro mi, TM, że próbujesz zaistnieć właśnie w taki sposób - wywyższając się poprzez poniżanie innych.

            Informuję wszystkich, że napiszę prośbę do administratorów tego forum o zablokowanie wejścia dla TM.

            • tarot.marsylski Re: TM 24.01.11, 13:22
              kita32 napisała:


              > Informuję wszystkich, że napiszę prośbę do administratorów tego forum o zabloko
              > wanie wejścia dla TM.
              Proszę,możesz pisać
              a z reszta to nie ja zawalam warsztaty zdjęciem kart na 3/4 posta"BO CHCĘ SIĘ POPISAĆ SHADOWSCAPESEM"
              • casablanca76 Re: TM 24.01.11, 16:11
                jesteś bezczelny!!!!!!! osobiście uważam że wklejanie zdjęć z rozkładem jest jak najbardziej oki bo wtedy mamy wgląd na to czym się dana osoba kierowała przy interpretacji...ja też wkleiłam swój rozkład i wcale nie uważam że się chwalę uncertain
                • tarot.marsylski Re: TM 24.01.11, 16:12
                  casablanca76 napisała:

                  > jesteś bezczelny!!!!!!! osobiście uważam że wklejanie zdjęć z rozkładem jest ja
                  > k najbardziej oki bo wtedy mamy wgląd na to czym się dana osoba kierowała przy
                  > interpretacji...ja też wkleiłam swój rozkład i wcale nie uważam że się chwalę :
                  > /
                  no dobra,to jest dobre ale nie zaśmiecanie ogromnym zdjęciem posta,przecież to da się zmniejszyć

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka