Dodaj do ulubionych

jak to jest?

07.12.07, 21:49
Cześć,
jestem początkującą pasjonatką astrologii.. dotychczas korzystałam z
kosmogramów stworzonych w programie Urania - przed chwilą wrzuciłam
swoje dane na stronie astro.com, bo chciałam podesłać linka do
analizysmile, ale osie horoskopu pojawiły się w innych miejscach!sad
ponieważ to dosć istotna wg mnie kwestia, to mam pytanie jak mam to
interpretować i który program "działa lepiej"smile?

Będę wdzięczna za pomoc,
pozdrawiam
fernando74
Obserwuj wątek
    • dagmara888 Re: jak to jest? 07.12.07, 22:27
      Sprawdz:
      1. wszystkie dane (czyli dzien, miesiac i rok urodzenia)
      2. sprawdz strefe czasowa - czasami lubi sie cos przestawic
      3. obydwa programy powinny pokazywac to samo.
      • fernando74 Re: jak to jest? 07.12.07, 22:39
        ok, w uranii miałam niedokładnie wpisane dane miasta urodzenia...
        to oznacza, że od 2 miesięcy patrzyłam na swój niepoprawny
        kosmogram..sad najlepsze jest to, że ten "prawdziwy" wydaje mi się
        bliższy prawdy...wink
        oto on: www.astro.com/cgi/chart.cgi?
        rs=0;lang=e;zod=;ast=;orbp=;gm=a1;sday=7;btyp=2;syr=2007;mth=gw;cid=m
        mzfile5cn8zF-u1197060738;hsy=-1;smon=12;go.x=17;go.y=0;nhor=1;nho2=1

proszę o pomoc i wskazówki w interpretacji
        z góry dziekuję i pozdrawiamsmile
        • dagmara888 Re: jak to jest? 07.12.07, 22:43
          Mi ten link nie dziala...
          • fernando74 Re: jak to jest? 07.12.07, 22:46
            a teraz?smile
            www.astro.com/cgi/chart.cgi?rs=3&btyp=w2gw&&cid=mmzfile5cn8zF-u1197060738
            • dagmara888 Re: jak to jest? 07.12.07, 23:03
              Dzialasmile)
              No niezly tranzyt: Uran lazi sobie obecnie po Twojej urodzeniowej
              Wenus - pytanie z jakim skutkiem? Przechodzil juz raz w czerwcu tego
              roku - jakies niespodzianki ?
              • fernando74 Re: jak to jest? 07.12.07, 23:09
                super, ze działa link...