Dodaj do ulubionych

"GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu:)

21.09.07, 11:35
Obserwuj wątek
      • pola852 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 15.12.07, 14:51
        Jeśli chodzi o salę Gracja to osobiście nie polecam. Słyszałam kilka negatywnych
        opinii na jej temat. Sama chciałam zorganizować tam swoje wesele, ale dużo
        rzeczy mi się nie podobało, np. Kuchnia, która jest tak usytuowana, że kelnerzy
        podając jedzenie muszą przechodzić przez parkiet gdzie bawi się para młoda i
        goście, poza tym cały zapach z kuchni roznosi się na salę i wejście z dworu jest
        bezpośrednio na salę:( to też jest duży minus jak dla mnie. Byłam oglądać tą
        salę na parę godzin przed weselem i nie pachniało na niej za ładnie:(. Nie
        polecam ogólnie...
          • kolorowekredki1234 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 09.01.08, 13:25
            minusy jakie zauważyłem to:

            - brak szatni, tylko wieszaki na których wisi cała masa kurtek, coś cenniejszego
            trzeba raczej trzymać przy sobie
            - niewykończona jedna ściana przednia budynku
            - zupełnie nieoświetlony parking
            - parking na trawie, więc w razie opadów mokre buty
            - obsługa podająca posiłki do ręki gości (a nie na stół) oraz wręcz prosząca o
            podanie brudnych naczyń na tacę

            nie wiem kto ma pilota od klimy w czasie wesela, ale przy stolikach zmarzliśmy a
            na parkiecie się gotowaliśmy

            poza tymi minusami to jedzenie smaczne, wystrój ładny,na zewnątrz zadbany ogród,
            dwie palarnie, jedna w środku, jedna na zewnątrz z ławeczkami, kibelki nówki
            • gosia.przemek Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 01.07.09, 23:38
              Nasze wesele w racji odbylo sie 27.06.2009.
              Wbrew temu co slyszalem i czytalem o wlascicielu, uwazam ze można
              sie z nim dogadac i uwzglednia zyczenia klienta, a to ze nie da
              sobie wejsc na glowe to raczej jego zaleta nie wada.Jest kontaktowy
              i mozna ustalic z nim kazdy szczegol(moze ci co pisali ze nie mozna
              sie z nim dogadac maja jakies problemy z kontaktami z ludzmi) Jego
              zona rowniez bardzo mila i kontaktowa, oboje udzielili nam wielu
              cennych wskazowek.
              Sala jest otoczona zielenia, z tyly znajduje sie fajne patio z
              zielenia, laweczkami i stolikami. Z przodu sali znajduje sie parking
              i duzo zieleni(tak ze dzieciaki mialy gdzie pobiegac, jest tez
              fontanna.
              Sala urzadzona ze smakiem, mozna ustalic sobie zeby byly naturalne
              kwiaty, dodatkowego klimatu i elegancji dodaja okragle stoliki.
              Toalety czyste z duzymi lustrami, tak ze kobiety maja gdzie
              przypudrowac nosek.
              Jedzenia ogrom(mielismy drugi zestaw), mnostwo cieplych dan i mocno
              urozmaicona zimna plyta, bardzo smaczna(nie ma sie co martwic ze na
              pulmisku bedzie sama salata i dwa plasterki wedliny. My mielismy w
              pierwszy dzien ludzce(bardzo fajnie podane w rytmach fajnej muzyczki
              z zimnymi ogniami i przygaszonym swiele)a w drugi dzien grila(kilka
              rodzajow mies, wrzucanych w miare potrzeby na rusz ta ze nikt nie
              jedl zimnego, niedopieczonego lub grilowanego za dlugo mieska) choc
              i bez tego na pewno nikt by glodny nie wyszedl.
              Obsluga bardzo profesjonalna, nie jezdzi z wozkiem miedzy stolami
              tylko podaje dania z tacy tak jak w resteuracji. Reaguja na zyczenia
              gosci, nikt nie musi na nic czekac zbyt dlugo. Nie slyszalem rowniez
              zeby ktos dostal zimne jedzenie.
              Wszystko bylo dobrze dograne, jestm bardzo zadowolony wraz z zona, z
              czystym sumieniem moge polecic kazdemu ta sale.
              Pozdrawiamy
              Gosia i Przemek
        • kamu2 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 13.02.08, 14:29
          Miałam tam wesele we wrześniu ubiegłego roku,trochę się bałam bo różne opinie
          słyszałam.Ale było naprawdę super,goście byli zachwyceni.Jedzenie bardzo
          dobre,obsługa sprawna cały czas wymieniała talerzyki na czyste.I to jak tu ktoś
          powiedział że obsługa podaje "do ręki" to jakaś totalne bzdura.Jedzenie gorące
          bardzo dobrze przyprawione.Klimatyzacja działała bez zarzutu.Jedzenia nam
          zostało strasznie dużo,wszystko obsługa spakowała.Dostaliśmy nawet dodatkowo
          rolady mięsne za które nie płaciliśmy.O tym że gościom się podobało świadczy to
          że zaraz po naszym weselu 2 pary zamawiały sobie tam terminy.
          Można odnieść wrażenie że właściciel jest trochę zarozumiały.Ale co mi po tym
          jak ktoś będzie milutki a zrąbie mi wesele.Cenie sobie profesjonalizm.
          Ja miałam kilka zastrzeżeń o których słyszałam przed naszym weselem,powiedziałam
          o tym właścicielowi i zrobił tak że na naszym weselu już taka sytuacja nie miała
          miejsca.W razie pytań prosze pisać na maila espaniola23@op.pl
      • zabara Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 09.01.08, 15:02
        Mój brat miał tam swoje wesele bardzo nam się podobało.Wiem,że teraz powiększają
        tę salę /pewnie aby dogodzic takim marudą jak poprzednik/a tu widac nawet
        niektórym tez to przeszkadza/.prawda jest taka,że jak ktos zamiast przyjsc się
        bawic,przychodzi na przeszpiegi i zamiast tańczyc siedzi przy stole i marznie i
        wymyśla to wiadomo,że coś znajdzie "nie tak".Apropo płytek są na innych także
        pięknych salach/Beata,La torre,Bikajo i nie tylko/.A właściciel nie wydał nam
        się zarozumiały,ale KONKRETNY!
        • jurek-4 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 09.01.08, 17:16
          Bawiłem się w tej sali na weselu na którym było koło 110 osób i ciasnoty nie
          zauważyłem! miejsca w sam raz.Lepsze to niż duża sala w Kleopatrze na której
          bawi sie 110 osób,a pustki jakby ludzie się zle bawili.Właściciele Gracji
          przywitali Państwa Młodych kwiatami i wydali sie bardzo sympatyczni.Ja polecam
          gorąco .
        • kolorowekredki1234 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 09.01.08, 23:21
          Na jakie człowieku przeszpiegi? Autor wątku prosi o opinie to wyrażam swoją.
          Napisałem co było dla mnie ok, a co było złe. Jeśli miałaś udane wesele tam to
          się bardzo cieszę, ale to nie znaczy że masz odmawiać innym prawa do wypowiedzi
          na temat tego co im się nie podobało. Poza tym to każdy się bawi po swojemu,
          jedni na parkiecie, inni przy stoliku rozmawiają z rodziną z którą się nie
          widzieli kilka lat. Ja akurat robię i jedno i drugie. Poza tym to chyba zespół
          miewa przerwy oraz podają ciepłe posiłki. To na środku parkietu z nimi stoisz i
          jesz ?
          • iwonkaaa84r Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 04.03.08, 17:33
            Prosze o opinie lokalu Gracja. Mam tam zarezerwowana sale na przyszly rok. Jesli
            chodzi tutaj o wczesniejsze watki, wiec dobudowany jest z przodu hol, ma byc
            siana wyburzona, co da wiecej miejsca na sali, mysle ze ogolnie nie jest zle.
            Interesuje mnie jakie jest jedzenie? czy faktycznie ta cena optymalna,
            standardowa to jest wystarczajaco wszystkiego:)? czy moze cos jeszcze domowic?
            sama nie wiem. Czytalam tu gdzies jak tos napisal, ze zapach z kuchni lecial na
            sale - no to gdzie ma leciec?:)!! To chyb takie troche normalne?:) bynajmniej ja
            tak uwazam. Wlasciciel wydaje sie byc uczciwym czlowiekiem, mam nadzieje, ze
            bedzie sumienny i tej sciany (o ktorej mowil) w przyszlym roku juz nie bedzie!
            Okaze sie. Piszcie, jestem ciekawa waszych relacji, a moze i przekonan:) jak cos
            to podaje moj mail kontaktowy: ivo2316@wp.pl bo jak wiadomo, wesele to nie
            imieniny i kazdy chcialby miec nak najlepsze:) pozdrawiam
    • iwonkaaa84r Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 06.03.08, 22:48
      Jesli chodzi o wodke i napoje to jest na nia pomieszczenie specjalnie ponoc
      wydzielone, natomiast z tego co mowil wlasciciel nie trzeba miec kelnera
      specjalnie tylko do roznoszenia wodki poniewaz wodke i napoje beda roznosic
      kelnerzy razem z innymi daniami. Jesli chodzi o szatnie to ja tez wlasnie nie
      dopytalam, a ciekawe jak to bedzie zorganizowane? Mam nadzieje, ze bedzie super,
      menu widac ze jest fajne,a sala elegancka i ladna, a bedzie jeszcze lepsza pod
      warunkiem ze wlasciciel wywiarze sie ze swoich obowiazkow, ktore nam obiecal, bo
      ja tez mam miec slub w 2009:)i tez mam obawy czy do tego czasu uda sie wszystko
      tam zrobic, mam nadzieje ze TAK!! a Ty w jakim miesiacu masz slub? pozdrawiam
    • iwonkaaa84r Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 07.03.08, 11:06
      hehe:) ja szykuje sie na pazdziernik:) tez termin taki sobie, ale tak jak
      napisalas, pogody sie nie przewidzi, aczkolwiek wolalabym wczesniejszy, ale
      coz... nic juz nie bylo wolnego:(. Zespolu jeszcze nie mamy. Mysle, ze te
      Stokrotki nie sa zle, swego czasu pamietam, ze wszyscy chcieli miec stokrotki na
      studniowce:)heh Slyszalam jeszcze, ze Akces jest fajny, ale niestety tylko 3
      osobowy. A czemu zalezy Ci na zespole 5 osobowym jesli mozna wiedziec?
      Rozgladalas sie juz moze za suknia?:) Cos jeszcze mialam zapytac... bedziecie
      dodatkowo jakos stroic ta sale czy pozostaje juz taka jaka jest? bo ja sie tak
      zastanawiam, chcialam miec balony, ale tam chyba nie ma gdzie ich nawet
      powiesic, oczywiscie zywe kwiaty w wazonikach na stole beda, a jak duzo
      bedziecie miec gosci?:)
    • iwonkaaa84r Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 07.03.08, 13:16
      Tak wlasnie myslalam, ze zywe kwiaty i balony musza byc:) Ja mysle, ze u mnie
      bedzie ok. 120 osob, a nawet moze i troszke wiecej wiec bardzo mi zalezy, zeby
      wlasciciel byl slowny i wyburzyl ta sciane, bo tak to mam wrazenie, ze bylby tam
      niezly scisk:( Moge polecic Ci dobry zespol, ktory gral u mojej siosty na
      weselu, sa w nim 4 osoby i z tego co pamietam nie brali duzo, powitali ich
      bardzo ladnym wierszem, a piosenki wybierali sobie Mlodzi sami, nawet na
      zyczenie mojej siostry jako pierwszy taniec (4lata temu) uczyli sie piosenki
      Simptuastic "Kolysanka", o muzie z dyskietek nie bylo mowy, spiewali wszystko na
      zywo, gosciom bardzo sie podobalo. Jesli bys chciala to moge podac Ci numer. Oni
      sa z czestochowy i napewno maja swoje demo, wiec moglabys posluchac sobie jak
      graja. Jesli zastanawiasz sie czemu sama go sobie nie wezme, to odpowiem ze
      chcialabym inny, nie ze wzgledu, ze zle graja, tylko ze wzgedu ze juz ten zespol
      znamy i chcielibysmy sprobowac czegos innego, aczkolwiek moze i bedzie ten sama
      nie wiem, musze na ten temat z moim przszlym mezem podyskutowac:)pozdrawiam
    • gosia.przemek Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 07.03.08, 16:50
      Witam. Ile płacicie od osoby za wesele 2-dniowe w Gracji w 2009r.?
      My mamy zarezerwowaną salę na 27 czerwca 2009 i zastanawiamy się o
      ile może wzrosnąć cena od tej, którą mamy na umowie...wybralismy z
      menu zestaw II. Pozdrawiamy!

      P.S. Również mamy nadzieję, że remont będzie skończony do 2009r.
      zgodnie z obietnicami własciciela...
    • karolinatvt1 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 08.03.08, 19:25
      ja też tego nie wyłapałam od razu...bo niestety choć cała umowa jest
      napisana czytelnie...tak ta sprawa jest według mnie przedstawiona
      żeby jej nie zauważyć....a tak poza tym to od kiedy podaje się ceny
      netto,nie spotkałam się z tym wcześniej,przecież wesele to przyjęcie
      prywatne a nie firmowe i właściciel powinien o tym poinformować jak
      się go pyta o cenę. Pozdrawiam
      • iwonkaaa84r Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 08.03.08, 19:45
        no to pieknie bo w takim razie cena wychodzi prawie 190 zl teraz!!! a przeciez
        mowa byla o 175:) U mnie np. przy 120 osobach to jest ok. 1700 zl. Moze
        wlasciciel liczy sobie to jako zaliczka, a reszta normalnie jak po 175:)heh A
        moze od wszystkich nie wystawia faktury, warto byloby zapytac. Jedno jest tylko
        pewne, jesli cena jest faktycznie netto, a nikt mi o tym wczesniej nie
        powiedzial to oznacza, ze zachowano sie bardzo niekulturalnie i brzydko!!!
        pozdrawiam
        • madzik0 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 02.07.08, 16:04
          Witam!My swoje wesele mieliśmy w "Gracji" 7.06.08 i byliśmy zadowoleni.Miła
          obsługa,właściciel uprzejmy i konkretny.Wiele rzeczy nam podpowiedział,nie robił
          żadnych problemów.Jedzenie pyszne-wszyscy goście chwalili.Naprawdę warto tam
          zrobić wesele,bo myślę,że każdy wyjdzie zadowolony.Pozdrawiam.
        • tri-ssa Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 29.09.08, 20:09
          Miałam tam wesele 5 lat temu i muszę przyznac że wszystko było
          pięknie, dlatego tez moja siostra wybrała to samo miejsce na wesele
          w sierpniu tego roku. Niestety z przykrością stwierdzam, że 'Gracja'
          podupadła. Napewno było mniej jedzenia, a kelnerzy poprostu się
          obijali. O kawę czy herbatę goście musieli upominać się dwukrotnie.
          I jeszcze jedna przykra sprawa- poprawiny miały trwać do godz.21.00,
          jednak jak to zwykle na weselach bywa goście nie chcieli jeszcze iść
          do domu, więc pan młody zapytał właściciela czy za dopłatą można
          przedłużyć imprezę o godzinę i oczywiście można było ale ta godzina
          kosztowała 300 zł. Mało tego za kolejną godzinę zapłacili 500zł, a
          właściciel dodatkowo zastraszył zespół, że jeśli zagrają dłużej
          chociaż o 10min. to skasuje młodych na kolejne 500zł. Także jeśli
          ktoś decyduje się na urządzenie tam wesela radzę dokładnie i na
          piśmie uzgodnić wszelkie warunki, a szczególnie te dotyczące
          ewentualnego przedłużenie wesela, bo to zdarza się prawie zawsze.
          pozdrawiam
    • karlita1984 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 11.12.08, 12:13
      szukając sali na wesele odwiedziliśmy również Grację. Pierwsze wrażenie było
      bardzo na plus- przepiekny ogród, świetny wjazd- to robi wrażenie. Ale kiedy
      zaczęliśmy rozmowę pierwsze pytanie jakie pan w roboczym ubraniu nam zadał to
      było na ile osób przewidujemy wesele. Robimy wesele na 60-70 osób i nie wiem czy
      to tak mało. na co ten pan od razu nam powiedział ze nam nie zrobi wesela
      bo..... IM SIĘ TO NIE OPŁACA. Oraganizują wesela na min. 120 osób. Ja byłam w
      szoku- rozejrzałam się i nie mogłam się nadziwic jak oni tyle osób (mówil ze
      nawet na 200 osób robią wesela) tam zmieszcza!!!! szok! wyszłam zdegustowana...
      Dorobili sie troche i teraz wybrzydzają.... bez sensu...
      • agusia.z Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 11.12.08, 13:37
        Moje pierwsze wrażenie również było bardzo na plus, ale jakoś z biegiem rozmowy
        Pan wydał mi się podejrzany i myślę, że ciężko byłoby mi się z nim dogadać i mu
        zaufać przy organizacji wesela. Poza tym sam rozkład sali jakoś nie bardzo mi
        przypadł do gustu, ale to odczucia subiektywne oczywiście. Natomiast zgadzam się
        z karlita1984, że sala ta na 200 osób się średnio nadaje.
          • kruszynkaaaa Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 28.06.09, 22:28
            Na zabawie weselnej w lokalu Gracja byłam jako gość kilka tyg temu.
            Ogólne wrażenie pozytywne, jedzenie smaczne, ilości wystarczajace
            dla przeciętnego gościa, kiedy ktoś zażyczył sobie jeszcze jedna
            porcję nie było najmniejszego problemu z jej podaniem. Zimna płyta
            zróżnicowana, ale rzucił mi się w oczy fakt pstrgąga w galarecie-
            otóż półmisek ogromny, a na nim wielkie przybranie spod którego
            trudno było dostrzec owa rybke w galarecie ale to chyba jedyne takie
            spostrzezenie. Duża szatnia, kelnerzy często zmieniający nakrycia
            ogólnie ok. Jedyny najbardziej odczywalna "wada" to klimatyzacja,
            osoba trzymająca pilot chyba nie potrafiła się nim posługiwać ale
            to jedyne większe zastrzeżenie. Acha i piękny ogród za zewnątrz.
            Ogólne wrażenia pozytywne,
          • napinacz_3 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 02.09.10, 15:23
            Hahahaha rozbawił mnie ten gość, chyba właściciel.
            Dzwonie do firmy Gracja aby dowiedzieć sie szczegółów w sprawie organizacji wesela, gosć odbiera i mówi że jest teraz zajety i że oddzwoni za 15 minut.
            Mija chwila i dzwoni telefon, odbieram.
            Zadałem kilka pytań po czym słysze prosze przyjechać na miejsce to Panu zaprezentuje oferte, z racji faktu że mieszkamy w Irlandii mówie gościowi że jest to raczej w tej chwili nie możliwe, a gośc na to to kończymy tą rozmowe bo mi licznik bije hehehheheh PROFESJONALIZM PEŁNĄ GĘBĄ POLECAM!!!!!!!!!!! ;)
            • marzen24 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 03.09.10, 08:02
              Wiesz nie wiem jakie miałeś doświadczenia z właścicielem i szczerze nie moja
              sprawa!! Ja mogę się jedynie wypowiedzieć ze swojej strony bo tak jak napisałam,
              że wbrew innym opiniom na temat właściciela to ja mam na prawdę o nim dobre
              zdanie, bo w stosunku do nas wszystko było ok, tak więc ja ze swojej strony tak
              czy tak polecam.
    • marzen24 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 27.08.10, 08:36
      Witam
      W "Gracji" mieliśmy wesele w lipcu tego roku i muszę przyznać, że pomimo wielu
      obaw wszystko było super! Przed salą piękny ogród, sala bardzo ładna, w sam raz
      na 100 - 110 osób, jedzenie super i jedzenia na prawdę dużo, obsługa na piątkę z
      plusem. Ponieważ mieliśmy udźca bardzo polecam bo był świetny - ogólnie wszyscy
      goście bardzo chwalili jedzenie!! Jeśli chodzi o właścicieli to wbrew wszelkim
      innym opiniom bardzo ugodowi i na prawdę super ludzie! Tak jak obiecali wszystko
      było dopięte z ich strony na ostatni guzik! Pani Ania robiła nam wystrój i muszę
      przyznać że bukiety w jej wykonaniu pierwsza klasa!
      Szczerze mogę polecić wszystkim tę salę!!!!!
      • maddyb87 Re: "GRACJA" prosze o opinie na temat tego lokalu 09.09.10, 12:25
        Witam:) mielismy wesele w sali gracja 28-29.08.2010r. było po prostu superrrrrrr:):):):) Jedyne "ale" do właściela to to, że mało reklamuje swoją sale, obsługe itp. byliśmy bardzo miło zaskoczeni. Jedzenia była masa. co chwila ciepłe posiłki (nie dało sie przejeść). Wszystko świeżutkie, gorące i pyszne. Żadnych odgrzewanych mięs po raz kolejny. Obsługa bardzo profesjonalna. Każdy stolik miał swojego kelnera który pilnował aby niczego nie brakowało. Sala klimatyzowana i pełen monitoring. Wszystkie, napoje, mięsa, owoce, alkohole, ciasta które zostały, dostaliśmy do domu. Była tego masa. Goście byli zachwyceni. Okrągłe stoliczki to super pomysł:) naprawde bardzo gorąco polecamy. WSZYSTKO DOPIETE NA OSTATNI GUZIK:)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka