Dodaj do ulubionych

"Rodzina na swoim" lub CHF - 275k na 80%

20.12.08, 15:46
Witam

Najpierw o nas - malzenstwo, zona - umowa o prace do VIII 2010, 5900 brutto
(4,2 netto), ja - umowa-zlecenie, od polowy stycznia 2008 u tego samego
"pracodawcy", srednio za ten rok 4,4k netto (5,5k brutto). Wklad wlasny 20% (a
wiec 55k). KK nie posiadamy, zona ma 19k kredytu studenckiego, ktory bedzie
splacany od wrzesnia (z rata ok 300 pln).

Zalezy nam na czasie oraz niskich kosztach kredytu. Mieszkanie z rynku
wtornego, w Warszawie, 6,5k/m2. Ogolnie warunki z "Rodzina na swoim"
spelnione. Potrzebujemy kredytu na 220k lub wiecej (czyli 80%, lub nawet 100%
- bo lepiej miec gotowke w kieszeni).

Aha - kwestia WKU - jestem jeszcze studentem, wiec nieuregulowany (chyba ze
Klich przeniesie wszystkich do rezerwy w styczniu - bo takie sa plany). Wiec
wyglada na to, ze np PKO BP odpadnie.

Co moga zaoferowac banki? Na ktore banki zwracac uwage - ktore polecacie -
zalezy mi na czasie (kredyt chce zalatwic w max 1.5 miesiaca, wiec np mBank,
Polbank omijam szerokim lukiem, Millenium ma u mnie bana - wiec prosze nawet
nie pisac o nich).
Obserwuj wątek
    • oracki Oferta kredytowa MultiBanku 21.12.08, 02:43
      Witam serdecznie,

Jeżeli byłby Pan zainteresowany ofertą kredytową Multibanku, to bardzo proszę o
      kontakt. Mogę Panu zaproponować marżę 1,8% dla kredytu w PLN i marżę 2,6-2,7%
      dla kredytu w USD. Kredyt w CHF nie do zrealizowania. Prowizja uruchomieniowa 0
      zł, brak opłat za wcześniejszą spłatę bądź nadpłatę kredytu, dowolna liczba
      bezprowizyjnych przewalutowań. Jeżeli chciałby Pan poznać bardziej szczegółową
      ofertę, bardzo proszę o kontakt na maila.

Pozdrawiam serdecznie,
      Daniel Oracki
      daniel.oracki@multibank.pl
      • sntk_pl Re: Oferta kredytowa MultiBanku 21.12.08, 13:19
        krzystoszofbober napisał:

"wiec np mBank,
        Polbank omijam szerokim lukiem"

Multi i Mbank to to samo - BRE Bank