Dodaj do ulubionych

Opłata za wróżbę/rytuał

25.02.22, 20:42
Witam, jestem tu nowy . Przeszukałem wątki i nie ma odpowiedzi na moje pytanie. Mianowicie czy za wróżbę, rytuał trzeba płacić od razu? Umówiłem się z wróżką że zapłacę za kilka dni, ona się zgodziła, a ja oczywiście zapłaciłem. Czy działa to tak samo jak płatność od razu? Chodzi mi o odcięcie energii itd. nie znam się na tym, jestem laikiem i proszę o wypowiedzi osób które mają jakieś pojęcie o tym.
Obserwuj wątek
    • camaretto Re: Opłata za wróżbę/rytuał 26.02.22, 21:05
      Cezeary to nie bajki, to się tak tylko pisze a olek13 nie ma czasu.
      Grzęźniemy w poczuciu n'ieprawości. Jak się umówiłeś? Czy jest to tze. dobre odcięcie czy raczej kłopot, uczucia subiektywne czy zawód i prawa sądowe?
      Ja mam na ręku
      6Mieczy
      W tle:5 Mieczy?
      Odsłonięcie gardy, ucieczka z forum, oddalenie, gra na out, przetrwalnik.
      Odslonięcie , gra na czasie.
      Moim zdaniem nie działa, naiwnie rodzielasz natomiast swoje zaufanie
      .
    • niekochana33 Re: Opłata za wróżbę/rytuał 05.03.22, 02:20
      Lata temu jak się pojawiła Kosmica TV P. Haładyn grała tam pierwsze skrzypce. Oczyszczała. To jej specjalność... Znalazłam jej stronę, udało mi się dodzwonić na komórkę. Właśnie była w trasie między miastem a miastem gdzie miała umówione fanki na spotkania. "Menager" (chyba partner) dość prosty człowiek odebrał, poprosiłam P. Haładyn, po kilku prośbach gwiazda przejęła komórkę. "krzyknęła" za oczyszczenie kilka tysięcy. Nie mam, mówię. Nie? To weź kredyt!
      • camaretto Re: Opłata za wróżbę/rytuał 08.03.22, 13:54
        Kosmiczna cena jednym słowem, pewno do badziewnej treści, podobne jak w XArchive.. oni też tak mają, ci z netu czy TV to często chuligaństwo, ja się tam chciałam też kiedyś wpisać, ale po pozytywnej weryfikacji chyba to mnie już nie słuchano, zatrudniono w opcji tłumu kogoś innego.
        Ale nie w ezo TV
        • ul.ska Re: Opłata za wróżbę/rytuał 16.03.22, 15:24