Dodaj do ulubionych

7 kijów, umiarkowanie i śmierć

12.01.13, 10:12
Witajcie wink
Ostatnio tasowałam karty bo chciałam rozłożyć sobie układ partnerski pytając przy tym co dalej będzie , jak to się wszystko potoczy czyli moja znajomość z panem X ,która nie jest łatwa (coraz trudniej nam się porozumieć, są jakieś spięcia miedzy nami ..oboje mamy nie łatwe charakterki) no i wypadły mi karty każda po kolei 7 kijów, później karta umiarkowanie (ta karta często pojawia mi się ) i karta śmierć.Zrezygnowałam więc z losowania kart i tego całego układu, skupiłam się tylko na tych które mi niechcący wypadły podczas tasowania.
W sumie nie wiem ...jako że jestem początkującą w tej dziedzinie , zinterpretowałam to jako jakąś wewnętrzną walkę samej ze sobą lub też pana X, i jakiś przełom, okres transformacji...czas gdy trzeba wszystko przemyśleć i albo dojdzie do bolesnego rozstania , które okaże się dla mnie raczej wybawieniem, albo postawimy wszystko na jedną kartę i będziemy razem?
Może ktoś mi pomoże zinterpretować, ewentualnie wyprowadzi z błędu? bo nie wiem czy dobrze zinterpretowałam?
Obserwuj wątek
    • ma_ewa01 Re: 7 kijów, umiarkowanie i śmierć 12.01.13, 10:43
      Jak dla mnie to jednostronne starania o relację ( komuś z was bardziej zależy), uwieńczone ustawieniem jej na jako tako stałym poziomie, bez fajerwerków. Niestety po tym okresie widzę powolne odchodzenie od siebie, a w efekcie definitywne zakończenie relacji.
      Śmierć na końcu pytań o relację ma dla mnie wyraźny, jednoznaczny przekaz.
      Szansę widziałabym tutaj w zaprzestaniu zawracania sobie nim głowy- wtedy może sam z siebie coś zrobi. Jeśli inicjatorem będziesz Ty , owszem, na krótką metę zbliżycie się do siebie, ale finałem będzie rozstanie...
      Msmile
      • real-kapucynka Re: 7 kijów, umiarkowanie i śmierć 12.01.13, 10:55