Dodaj do ulubionych

Przyszłość relacji

07.01.20, 10:36
Witam. Prosiłabym o potwierdzenie lub zaprzeczenie moim domysłom. Na pytanie o przyszłość relacji, karty: śmierć, 4 miecze i kochankowie mówią raczej "nic z tego nie będzie?"
Obserwuj wątek
        • uhuhana Re: Przyszłość relacji 10.01.20, 21:10
          Ja bym tego tak nie zinterpretowala do konca. Do kochankow dociagnelabym karte, bo ta nie jest jednoznaczna (przynajmniej nie u Waitea). Moim zdaniem w zwiazku nastapila znaczaca zmiana, na tyle duza, ze ktos zastanawia sie, czy zostac czy odejsc. Natomiast jesli smierc oznacza koniec zwiazku, o ktory pytamy to moze rzeczywiscie pojawic sie ktos nowy, ale do kochankow i tak bym dociagnela karte
          • misboaa Re: Przyszłość relacji 10.01.20, 22:04
            Tam juz są trzy karty.
            Dociąganie dodatkowych miało by sens gdyby to był tzw. rozkład. Piszę "tzw."ponieważ teoretycznie każdy nim jest. Ten również.
            Tutaj jest proste pytanie i prosta odpowiedź.
            Następny związek będzie fajny ☺
                • uhuhana Re: Przyszłość relacji 12.01.20, 10:31
                  A co bylo do tej pory? Smierc to albo koniec albo transformacja, duza zmiana, dlatego wspomnialam ze moze nastapic lub juz nastapilo cos na tyle powaznego, ze zastanawia sie ktos nad kontynuacja (badz przerwaniem) zwiazku. Ja tez tu widze zerwanie, przerwe i ewentualny powrot do siebie po czasie. Jako kochankowie ktos nowy tez moglby byc - dlatego ja wole konkretniejsze rozklady, zeby miec jasnosc sytuacji, bo nostradamusem nie jestem ;p
                    • misboaa Re: Przyszłość relacji 12.01.20, 21:19
                      Podejdź na luzie i nie zawracaj sobie już w ogóle tym głowy.
                      Oszczędzaj czas i energię dla nowego chłopaka ☺
                      Szybko rozpoznasz który to jest bo będzie wam się dobrze układało.
                      (mówię że "szybko rozpoznasz", a nie że szybko poznasz/ we wróżeniu nie skupiam się na datach).
              • misboaa Re: Przyszłość relacji 12.01.20, 21:49
                uhuhana napisała:

                > to w ramach szkolki napisz prosze po czym widzisz, ze nastepny bedzie fajny? Ta
                > m sa tylko 3 karty i zadna nie jest "och ach"

                To naprawdę nie jest tak, że jakaś karta w tarocie jest "ach" a inna "bee".
                Wielokrotnie widziałam Wieżę bardzo pozytywnie, choć chyba większość osób najbardziej jej się boi.
                Tarot jest skomplikowanym mechanizmam. Nie da sie w dwóch zdaniach opisac tych kart.
                Większość jednakże było już omawiane w Szkółce więc można poczytać. To nie wynika z opisu jedej karty, a całości wiedzy jaką się ma.
                Sama już dużo rozpoznałaś. Na razie powróżyłaś na dwoje, jak babka, ale to nic w Szkółce ☺
                Gorzej, że niektórzy robią tak "zawodowo".
                Jest też wilu bardzo dobrych tarocistów.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka