Dodaj do ulubionych

Tarotowy partnerski wspólny

08.05.21, 19:06
Dziewczyny.
Jestem na etapie uczenia się portretów tarotowych.
Jeżeli w wspólnym karty się powtarzają na niektórych pozycjach czytamy je w negatywie czy pozytywnie?
Tutaj się gubię
Obserwuj wątek
    • sekatoor Re: Tarotowy partnerski wspólny 09.05.21, 12:43
      Jeżeli nie odwracasz tej magii to powinnaś je chyba czytać tak samo czyli tak jak stawiasz, jaką dałaś sugestię.
      Druga strona, myślę że twoja medalu, n-p.
      Jeżeli w jej horoskopie coś jes tnie tak,np. zakłócona Wenus albo Mars, to będzie przyciągać albo ludzi - wzory, albo takich jak i ona.
      Jeżeli np. w jego horoskopie coś ma być ideałem, to "ona" też musi być idealna...itd. Jeśli "każdemu daje" to takim ideałem nie jest... zniszczone marzenia,tymczasem ona leci dalej, i spryciula ma już 4 czy 5 kochasia.
      Albo ciągle nieszczęśliwy gość, z 5 kochanką która do niego nie pasuje...
      Jednym słowem- czy te oczy mogą kłamać...
        • sekatoor Re: Tarotowy partnerski wspólny 16.05.21, 19:33
          Ja tego nie robię, po prostu traktuję je jako nowe rozdanie, a nie jak wspólny rozkład.
          Za to prawdopodobieństwo chyba się zmenia
          Próbowałaś z 2ma albo i 3ma taliami? Bo za dużo kart nie ma po prostu sensu, zwłaszcza jak ciągle się powtarzają, lepiej użyć innych raz na jakiś czas.
          Albo namalować własne, jak masz pomysł i talent.
          Ja jeszcze traktuję to jako wzmocnienie "upierdliwego " sygnału i zwracam uwagę.
        • sekatoor Re: Tarotowy partnerski wspólny 17.05.21, 10:19
          Oczywiście, jak czytasz z 2 talii albo dodajesz, jak w "Doniczkach" . Ja nie dodaję, bo dlamnie partnerski radko stawiam,może dla męża bo on mi ucieka ale wraca.Może jak on będzie to szepnie coś o prawdopodobieństwie, ale to logiczny umysł.Męski zresztą, kobiety lubią statystykę, a ta mi mówi, że rozkłady to inna bajka niż powrót do talii i rozłożenie w kombinacji jeszcze raz, permutacja na dole.