Dodaj do ulubionych

pierwsza kąpiel

06.10.11, 11:16
Piesek jest u nas od miesiąca i zamierzam go w weekend wykapać. Nigdy wcześniej nie miałam ani ja ani mąż psa.

Prosze o kilka rad jak sie do tego zbarać? Czy go kąpieli jakoś suszyć. Jestem laikiem w tej sprawie.

Szampon mam dobrej firmy, polecany zreszta tu na forum.
Obserwuj wątek
    • zawsze-magda27 Re: pierwsza kąpiel 06.10.11, 13:21
      Szczeniaczki nie wymagają częstej kąpieli, więc jeśli piesek nie skończył przynajmniej 4 miesięcy, lepiej go jeszcze nie kąpać.
      Pieska kąp w letniej wodzie, pamiętaj, żeby szampon dokładnie spłukać i uważaj na okolice oczu i uszu, żeby nie dostało się tam zbyt dużo wody. Po kąpieli należy pieska wytrzeć ręcznikiem a następnie wysuszyć suszarką i jednocześnie dokładnie rozczesać włos.
      Na koniec nie zapomnij nagrodzić pieska jakimś smakołykiem.
        • freespirit27 Re: pierwsza kąpiel 07.10.11, 12:54
          Witam. Ja zawsze używam odżywki ale mam psa w długim włosie , nigdy nie obcinanym i nie rozczesałabym go inaczej. Poza tym odżywka ma włos "odżywić" ,ma być błyszczący ,pachnący, zdrowszy .
          • an3czka2 Re: pierwsza kąpiel 07.10.11, 13:47
            Zgadza się , ale to jeszcze maluszek. Należy wszystko wprowadzać powoli, a szampon szczenięcy jest delikatny. Jak podrośnie będzie konieczna odżywka i do kąpieli i do rozczesywania:). Pozdrawiam Ania z lila.
            • freespirit27 Re: pierwsza kąpiel 07.10.11, 15:45
              Może i tak , maluchowi na pierwszy raz można odpuścić odżywkę no i też w sumie każdy ma swój ulubiony sposób na kąpiel. Ja zawsze używam odżywki (a mam psy w różnym wieku) co nie znaczy ,że każdy tak musi . Pozdrawiam
        • an3czka2 Re: pierwsza kąpiel 07.10.11, 13:06