Dodaj do ulubionych

Egzamin na nla mianowanego 2015

23.07.15, 21:19
Witam,czy miał ktoś już egzamin na mianowanego?ja dziś dostałam informację ze mam egzamin 12.08 i zaczęłam się baćsmile
Jeśli ktoś jest już "po" proszę podzielcie się pytaniami i wrażeniamismile
Obserwuj wątek
    • pani_ka71 Re: Egzamin na nla mianowanego 2015 28.07.15, 17:13
      Współczuję sad tego czasu przed egzaminem.
      Ja zostałam mianowana wczoraj - oczywiście strasznie panikowałam przed, a po wyjściu stwierdziłam, że po co mi były te stresy. Sama czytałam mnóstwo postów na ten temat i też każdy mówił, że nie ma się czym przejmować, ale się przejmowałam. Tak więc mogę Cię pocieszyć, że to nic strasznego smile
      • emes.k Re: Egzamin na nla mianowanego 2015 29.07.15, 23:11
        Ja też w tym roku podchodzę do egzaminu , stres jest wiadomo smile każdy kto już zdał mówi , że to proforma ... być może ale dopóki nie bedę po ja tego nie powiem, problem mój tkwi w tym , że pracuję jako nauczyciel - wychowawca świetlicy w szkole średniej i kompletnie nie wiem o co mogą mnie pytać... ?
      • kuboli0811 Re: Egzamin na nla mianowanego 2015 10.08.15, 22:04
        A jakie miałaś pytania??
        Egzamin pojutrze...najbardziej boję się pytań od komisji...na prawdę dużo działałam z dziećmi,kocham swoją pracę ale mam wrażenie że ten awans to urzędowe cudo które nie odzwierciedla wkładanej siły i zaangażowaniasad
        Trzymajcie kciuki,pliss smile
        • kuboli0811 Re: Egzamin na nla mianowanego 2015 23.08.15, 21:25
          No i już powinkwszystko poszło gładkosmile stresu dużo,a niepotrzebniesmile
          Pytania miałam proste:
          1.jakie dokumenty regulują awans zawodowy
          2.jak zamierzam się doskonalić po awansie
          3.jak rozpoznaje potrzeby dzieci (metody)
          4.jak wykorzystywalam technologie komunikacyjna w współpracy z rodzicami.

To tak mniej więcej bo już nie pamiętam dokładniesmile

Powodzenia dla tych co jeszcze przedsmile

Popularne wątki