Dodaj do ulubionych

Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim:

IP: 67.15.77.* 18.08.04, 22:48
Co za głąb zarządził aby na linie podmiejskie wysyłać nowe niskopodłogowe
neoplany a żeby w Radomiu ludzi wozić starymi rzęchami?
Dziś na przykład jechałem takim rzęchem na 14-ce a na B do Skaryszewa jechał
nowiutki neoplan?
To z podatków radomian zakupione zostały neoplany i radomianom mają służyć a
nie wozić powietrze na gminach.
Obserwuj wątek
    • jdk Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: 19.08.04, 15:08
      Moge odpowiedziec:
      - linie miejskie sa zarzadzane przez MZDiK a linie podmiejskie nie
      - za linie miejskie MZDiK placi od wozokilometra, a na liniach podmiejskich
      jest konkurencja pomiedzy MPK, ITS, PKS, i innymi przewoznikami
      - na liniach miejskich, na ktore MZDiK organizowal przetargi, okreslone sa
      zwykle minimalne wymagania techniczne wobec autobusow (wiek, wysoka/niska
      podloga itp)

      To co opisujesz moze swiadczyc o tym, ze na 14 nie obowiazuja takie standardy,
      albo pozycja MZDiK jest juz na tyle slaba (glosno o planach likwidacji tego
      urzedu i wchloniecia go przez... MPK!), ze nasze kochane MPK ma gdzies wymogi.

      Ale mozna juz powoli obserwowac i zaczac sie przygotowywac, jak bedzie wygladac
      komunikacja miejska po tym, jak p. Nicie wespol z zarzadem MPK uda sie
      doprowadzic do likwidacji MZDiK.

      Pozdrawiam!
      • Gość: Prezes MPK Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.internet.radom.pl 20.08.04, 10:36
        Witam. Nazywam się Tadeusz Socha i jestem prezesem MPK. Postaram się
        racjonalnie odpowiedzieć na postawione przez Pana pytanie.

        Otóż, jak powszechnie wiadomo, nasze linie podmiejskie nie cieszą się zbytnim
        zainteresowaniem ze strony pasażerów spod Radomia. Nawet obniżki cen biletów na
        niektótrych liniach nie przyniosły spodziewanego efektu. Nie sprawdziły się też
        zmiany tras - naszymi "literówkami" jeździ najczęściej po kilka osób. Nie
        rozumiem dlaczego ludzie wybierają w najlepszym wypadku PKS, a w najgorszym
        tych "busiarzy", którzy niszczą zdrową konkurencję. Bo przecież gdyby
        konkurowali z nami w rozsądny sposób, to ich ceny biletów powinny byc najwyżej
        o kilkanaście groszy niższe, wtedy pasażerowie mieliby wybór - tłuc sie małym,
        ciasnym busem, czy za kilkanaście groszy drożej jechać porządnym autobusem. Ale
        przecież oni musieli zrobić ceny w skrajnych przypadkach nizsze nawet o ponad
        złotówkę. Teraz, kiedy i my na niektórych liniach obniżyliśmy ceny, konkurencja
        znów stała się normalniejsza ale i tak ceny mają niższe. Postanowiliśmy więc o
        powrocie do obsługi linii miejskich Jelczy, które dotychczas obsługiwały linie
        podmiejskie a o przekazaniu na nie pojazdów niskopodłogowych.
        Pierwsza zamiana już się donkonała. "Na miasto" wrócił Jelcz o numerze
        taborowym 997, a na podmiejskie wyjechał Solaris 859. Na liniach miejskich
        pozostanie tylko tyle niskopodłogowców, aby wystarczyło na obsługę oznaczonych
        w rozkładach kursach. Na linie podmiejskie w najbliższym czasie przejadą nasze
        najnowsze Solarisy - 856, 857, 858, 860. Do miasta wrócą najstarsze Jelcze M11.
        Poza tym, jak Wam pewnie wiadomo ogłosiliśmy przetarg na dostawę dziewięciu
        fabrycznie nowych autobusów, z których 4 na pewno będą niskopodłogowe. Nowe
        autobusy także zostaną skierowane do obsługi linii podmiejskich.
        Podnosimy standart podróży liniami podmiejskimi, gdyż na tych liniach zależy
        nam na pasażerach - cały zysk trafia do nas. Tymczasem na liniach miejskich,
        zarządzanych przez MZDiK dostajemy wyliczoną stawkę za wozokilometr i jeśli
        kurs nie jest oznaczony jako obsługiwany taborem niskopodłogowym to płacą nam
        jednakowo, niezależnie do tego, czy jedzie stary Jelcz, czy nowy Solaris. Po co
        więc dużo niskopodłogowców na liniach miejskich? Poza tym chcę nadmienić, że
        bilet na linie literowe w granicach miasta wynosi 1,75, więc taniej niż na
        zwykłe. Po mieście też można podrózować taniej i w lepszym komforcie

        Z poważaniem
        Tadeusz Socha
    • Gość: tutejszy Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: 67.111.137.* 21.08.04, 10:48
      Panie Prezesie Socha!

      Rozpocząłem ten wątek pod wpływem emocji, przekonany, że nieodpowiedzialność i beztroska dyspozytora lub kogoś na podobnym stanowisku była przyczyną tego, że musiałem jechać na linii miejskiej brzęczącym, śmierdzącym gratem i wspinać się do niego po 3 wysokich stopniach, a jednocześnie musiałem patrzeć jak na linii podmiejskiej jedzie niskopodłogowy (bez stopni) najnowszy Solaris wioząc 2 osoby.

      Dziękuję, że Wyjaśnił mi Pan, że to Pana decyzja a nie błąd Pana podwładnego i że to dopiero początek bo w najbliższym czasie najstarsze, najgorsze autobusy zabierze Pan z linii podmiejskich i każe nimi jeździć mieszkańcom Radomia a jednocześnie mieszkańcom Radomia zabierze Pan najnowsze Solarisy i da je na linie podmiejskie.

      Jest mi po Pana wyjaśnieniu po prostu smutno. Przykro mi, że moje miasto stać tylko na taką władzę.

      Z Pana wyjaśnieniami nie będę polemizował - niech to zrobi kto inny. Powiem tylko, że co drugie zdanie (albo i więcej) w Pana wyjaśnieniach woła o pomstę do nieba.
    • Gość: radomiak Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.65-104.adsl.ij.net 22.08.04, 19:36
      I znów zycie przerosło kabaret.
      Czy ten Pan jeszcze nie zorientował się, że tylko zarządza NASZYM MAJĄTKIEM, MIESZKAŃCÓW RADOMIA? a nie swoim prywatnym?
      Zabierać i rozdawać innym to może żonie garnki w kuchni ale nie autobusy, za które MY zapłaciliśmy (ze swoich podatków).
      Nikt nikogo nie upoważnił aby nowe radomskie autobusy miejskie dać do obsługi sąsiednich gmin a w Radomiu jeździć najgorszymi gratami wycofanymi z linii podmiejskich.
        • Gość: Prezes MPK Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.internet.radom.pl 23.08.04, 15:34
          Bardzo mi przykro, że tak ostro i często po chamsku krytykujecie decyzje
          Zarządu MPK. To, że jak piszecie do części autobusów dopłacono nam z Funduszu
          Ochrony Środowiska nie ma nic do rzeczy. Ważne, że wprowadziliśmy je do obsługi
          zastępując stare jelcze, które nie spełniały wymogów Euro-3.
          Pragnę też poinformować o kolejnych zmianach na liniach podmiejskich. Linia F
          zostanie wydłużona do Osiedla akademickiego, a linie E do Młodocina.
          Wprowadzone zostaną też nowe ulgi:
          dla uczniów i emerytów bilet w I strefie będzie kosztował 1,30, a w drugiej
          1,80.
          Studenci w I - 1,25, w II - 1,75.
          Bilety miesięczne kosztować będa 74 i 93 złote, a ulgowe 42 i 60 zł.

          Z poważaniem
          Tadeusz Socha
        • Gość: Misiek Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.udn.pl 23.08.04, 22:53
          Tylko dobrze byłoby wiedzieć gdzie są straty a gdzie zysk w tej firmie. Nie tak
          dawno prasa pisała o dużych stratach na liniach podmiejskich MPK. Jeśli to
          prawda to dlaczego Prezes MPK wysyła tam nowe autobusy, żeby zwiększyć straty?
          Co Pan na to Panie Prezesie?
          I co na to MZDiK, że komunikacja miejska zasilana jest złomem?Czekamy na
          wypowiedź kierownika tej firmy. Czy będzie tak odważny jak prezes MPK?
        • Gość: grrrr Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.internet.radom.pl 23.08.04, 19:12
          Słuchaj no panie prezesie MPK. Łatwo Ci wydawać takie decyzje, bo Ty swoje tłuste cztery litery wozisz eleganckim autkiem! (i dobrze to wiem, bo mieszkam w tym samym bloku co Ty), i nie wiesz co to znaczy jechać w godzinach szczytu starym, rozpadającym sie Jelczem albo Ikarusem. Więc bardzo proszę, panie prezesie pomyśleć też o tych którzy nie mieli szansy dorwać się do koryta stworzonego przez władze Radomia i nie szastać tym co nie swoje na lewo i prawo! Pozdrowienia dla Forumowiczów.
          • Gość: Cubix Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.04, 17:57
            Gość portalu: grrrr napisał(a):

            > Słuchaj no panie prezesie MPK. Łatwo Ci wydawać takie decyzje, bo Ty swoje
            tłus
            > te cztery litery wozisz eleganckim autkiem! (i dobrze to wiem, bo mieszkam w
            ty
            > m samym bloku co Ty), i nie wiesz co to znaczy jechać w godzinach szczytu
            stary
            > m, rozpadającym sie Jelczem albo Ikarusem. Więc bardzo proszę, panie prezesie
            p
            > omyśleć też o tych którzy nie mieli szansy dorwać się do koryta stworzonego
            prz
            > ez władze Radomia i nie szastać tym co nie swoje na lewo i prawo!
            Pozdrowienia
            > dla Forumowiczów.


            Nie powinieniem narzekać na to, że stare autobusy kursują na liniach miejskich.
            Jeżeli chodzi o Ikarusy (nawet 21-letnie), to rozumiem, że jeżdżą na liniach
            miejskich, gdyż są autobusami należącymi do grupy autobusów wielkopojemnych.
            Jelcze natomiast są starymi gratami, które tylko nie spełniają norm
            zanieczyszczeń, (chyba nawet EURO-2) :-( to muszę powiedzieć, iż wprowadzenie
            nowego taboru jest dobrym rozwiązaniem. Tylko dlaczego nowe niskopodłogowe
            autobusy są coraz częściej spotykane na liniach podmiejskich??? Mam nadzieję,
            że nowy tabor niskopodłogowy będzie można spotkać częściej na liniach
            miejskich. A może pan panie Prezesie Socha ma w tym jakiś cel i zyski. Może
            chce pan przejąć linie podmiejskie jako prywatny przewoźnik wykorzystując w tym
            celu nowe solarisy, które są własnością miasta.

            Pozdrowienia dla Forumowiczów! :)
    • Gość: postronna Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: 202.184.252.* 23.08.04, 22:23
      Spróbujmy podsumować:

      - Forumowicz zakłożył ten wątek bo wkurzył się, że MPK daje na linię miejską (do obsługi mieszkańców Radomia) starego, śmierdzącego i brzęczącego rzęcha przed kasacją, z 3 stopniami przy wejściu a na linie podmiejską, do obsługi innych gmin, z którymi nie ma nic wspólnego, daje nowiutkiego niskopodłogowego Solarisa kupionego za pieniądze mieszkańców Radomia.

      - Prezes MPk Pan Socha wyjaśnił na forum co robi i co będzie robił w tym zakresie - w skrócie: będzie robił to co mu się podoba, w tym dużo gorszych rzeczy niż te, o które protestują forumowicze, a mieszkańców Radomia i ich potrzeby ma w głębokim poważaniu na zasadzie "Psy szczekają karawana jedzie dalej".

      - Stanowisko Prezesa MPk było tak szokujące zupełnym nie liczeniem się z mieszkańcami Radomia, że część forumowiczów zwątpiła w to czy to możliwe aby była to autentyczna wypowiedź Prezesa Sochy - zaczęli podejrzewać, że to podpucha, że ktoś się podszywa pod Pana Prezesa.

      - Po drugim wpisie Pana Prezesa, na forum zostało dodane parę wpisów klakierów zachwyconych tym, że tak wielki człowiek jak Prezes MPK, wódz Radomian Razem i przyjaciel wielkich ludzi, zechciał się wypowiedzieć, a żeby odejść od faktycznego przedmiotu dyskusji, klakierzy zrobili przedmiotem dyskusji sam fakt, że Jego Wysokość Prezes Socha zechciał w tej dyskusji wziąć udział.
      Co mówi to nieważne, w czym problem to nieważne, ważne jest tylko to, że taki wybitny człowiek mówi do ludu pracującego Radomia!

      Już te metody widziałam i słyszałam.
      Jaki był efekt takich stosunków miedzyludzkich i gospodarczych wiadomo - dźwigamy to w sporej części na naszych grzbietach.
      Tych co to organizowali na skalę państwową już nie ma.
      W Radomiu pozostało.
      Dlatego między innymi w Radomiu ciagle jeszcze nie osiągnęliśmy dna, ciągle się staczamy podczas gdy inni zastanawiają się czy wystarczająco szybko poprawiają swój stan.
    • Gość: postronna Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.userbeam.de 23.08.04, 22:24
      Spróbujmy podsumować:

      - Forumowicz zakłożył ten wątek bo wkurzył się, że MPK daje na linię miejską
      (do obsługi mieszkańców Radomia) starego, śmierdzącego i brzęczącego rzęcha
      przed kasacją, z 3 stopniami przy wejściu a na linie podmiejską, do obsługi
      innych gmin, z którymi nie ma nic wspólnego, daje nowiutkiego niskopodłogowego
      Solarisa kupionego za pieniądze mieszkańców Radomia.

      - Prezes MPk Pan Socha wyjaśnił na forum co robi i co będzie robił w tym
      zakresie - w skrócie: będzie robił to co mu się podoba, w tym dużo gorszych
      rzeczy niż te, o które protestują forumowicze, a mieszkańców Radomia i ich
      potrzeby ma w głębokim poważaniu na zasadzie "Psy szczekają karawana jedzie
      dalej".

      - Stanowisko Prezesa MPk było tak szokujące zupełnym nie liczeniem się z
      mieszkańcami Radomia, że część forumowiczów zwątpiła w to czy to możliwe aby
      była to autentyczna wypowiedź Prezesa Sochy - zaczęli podejrzewać, że to
      podpucha, że ktoś się podszywa pod Pana Prezesa.

      - Po drugim wpisie Pana Prezesa, na forum zostało dodane parę wpisów klakierów
      zachwyconych tym, że tak wielki człowiek jak Prezes MPK, wódz Radomian Razem i
      przyjaciel wielkich ludzi, zechciał się wypowiedzieć, a żeby odejść od
      faktycznego przedmiotu dyskusji, klakierzy zrobili przedmiotem dyskusji sam
      fakt, że Jego Wysokość Prezes Socha zechciał w tej dyskusji wziąć udział. Co
      mówi to nieważne, w czym problem to nieważne, ważne jest tylko to, że taki
      wybitny człowiek mówi do ludu pracującego Radomia!

      Już te metody widziałam i słyszałam.
      Jaki był efekt takich stosunków miedzyludzkich i gospodarczych wiadomo -
      dźwigamy to w sporej części na naszych grzbietach.
      Tych co to organizowali na skalę państwową już nie ma.
      W Radomiu pozostało.
      Dlatego między innymi w Radomiu ciagle jeszcze nie osiągnęliśmy dna, ciągle się
      staczamy podczas gdy inni zastanawiają się czy wystarczająco szybko poprawiają
      swój stan.
      • Gość: miki Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 26.08.04, 07:45
        Przepraszam ale się do klakierów nie zaliczam. Zauważyłem fakt ODPISANIA przez
        prezesa. Czy były to odpowiedzi pozostawiłem to nam wszystkim. Bardziej
        zadowoliła mnie zmiana podejścia - być może na dłużej - niekórych rządzących.
        Może to pierwsze kroki do tego aby Szanowna Pani Rzecznik raczyła udzielać nam
        odpowiedzi w takiej formie. Nie pamiętasz ileż to pytań do niej i pana
        prezydenta pozostawało i nadal pozostaje bez odpowiedzi?
    • Gość: Ustroniak Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: 216.127.68.* 25.08.04, 23:42
      Mieszkam na Ustroniu. Po tych wpisach zacząłem się przyglądać co u mnie na
      dzielnicy jeździ na moich liniach.
      I co widać?!
      Od bardzo dawna nie widziałem tylu co teraz starych trupów na liniach 11, 25 i
      21.
      Wcześniej, zawsze co najmniej połowa autobusów to były niskopodłogowe neoplany
      czy tam solarisy. Teraz od jakiegoś czasu, na tych liniach jeżdżą prawie same
      stare trupy.
      Jak stałem dziś na Poniatowskiego przy Dworcu PKP, to aż się zdziwiłem. Na
      chyba z 10 autobusów jakie jechały w obydwie strony na liniach 10, 11, 14 i 25,
      to tylko dwa czy trzy to były neoplany a reszta to jelcze gruchoty.

      Czyli to wszystko prawda.
      Te szajbusy rzeczywiście zabierają nam radomiakom niskopodłogowe autobusy i
      zamiast nich każą jeździć zdezelowanymi, brzęczącymi i śmierdzącymi jelczami.
      Wodzów od tego bajzlu zwyczajnie porąbało. Czas aby im ktoś ponastawiał klepki.
      • jdk Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: 26.08.04, 00:14
        ROzwiazanie jest proste: przywrocic byle kompetencje MZDiK i uczynic go w pelni
        niezaleznym i w pelni profesjonalnym cialem. Niezaleznym: czytaj od MPK.
        Profesjonalnym: czytaj zatrudniajacym fachowcow od komunikacji miejskiej, a nie
        krewnych i znajomych kroliczka.

        To wcale nie jest trudne! Jeszcze tak bylo w Radomiu jakies 2 lata temu!

        Przypomne: model oparty o MZDiK (wczesniej nazywal sie to ZTM - czyli Zarzad
        Transportu Miejskiego) byl niemal pionierskim radomskim wynalazkiem. Za
        Radomiem skopiowala go m.in. Warszawa, gdzie teraz dziala to z wielkim
        powodzeniem.

        Zalety? Wprowadzenie na rynek uslug komunikacji miejskiej konkurencji. W
        efekcie: spadek cen (= kosztow dla miasta), ale przede wszystkim: podniesienie
        jakosci obslugi klienta przez wymog korzystania z nowego i niskopodlowego
        taboru, poprawa punktualnosci (przez monitorowanie, nakladanie i egzekwowanie
        kar za nieprzestrzeganie rozkladow jazdy), a takze poprawa "podejscia" do
        klienta, tj pasazera (schludnie ubrani kierowcy, "pod krawatem", rzadkie
        przypadki zamykania drzwi przed nosem itp.)

        Zatem - wracamy do starego sprawdzonego rozwiazania!

        Poki jeszcze nie jest za pozno i poki balagan nie jest na tyle duzy, zeby nie
        dalo sie go odkrecic! A mocno sie niektorzy staraja, by sie nie dalo odkrecic!
        (Vide Nita + MPK)
        • Gość: uchol Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.08.04, 10:09
          Święte słowa. Szkoda, że w samorządzie brakuje teraz wizjonerów (jak niegdyś
          Gęsiak) czy sprawnych technokratów (jak znienawidzony w niektórych kręgach
          Wlazło), którzy nie bali się wprowadzać rozwiązań czasem niepopularnych, ale
          przynoszących korzyści miastu. Oczywiście w ich zapale reformatorskim zdarzały
          sie katastrofalne wpadki (jak sprawa ronda Kisiela i bezprawne zajęcie
          działki), ale generalnie odnosiło się wrażenie, że wtedy mimo wszystko miasto
          szło do przodu (nowe szkoły, baseny, początek przebudowy układu
          komunikacyjnego, rozbudowa infrastruktury). Od czasów rządów Fałka, a potem
          przejęciu władzy przez SLD samorząd - moim zdaniem - stał się jedynie
          administratorem gminnego majątku, a to dobrze na przyszłośc nie wróży.
    • Gość: pasażer Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: 64.191.63.* 04.09.04, 16:31
      MPK dla swoich chorych wizji i tak umiliło Radomianom życie bo chociaż nie udało im się zabrać Solarisów z linii miejskich i wysłać na wieś, to zrobili taką podmiankę z Jelczami. Te w najlepszym stanie jeżdżą teraz na podmiejskich a wycofane z nich rzęchy wożą mieszkańców Radomia.

      Tak wygląda obecnie sposób służenia mieszkańcom Radomia przez MPK.

      W związku z tym, dla pełnej jasności, MPK powinno uzupełnić swoje hasło na autobusach "50 lat w służbie mieszkańców Radomia" o aktualny sposób pojmowania tej służby.
      Na końcu hasła proponuję dodać "Olewamy Was" albo "Mamy Was w ....".
        • isoxazolidine Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: 06.10.04, 08:34
          najpierw wyprowadzić neoplany z Radomia na wieś a potem jeszcze dalej - do kielc
          ....

          :-((




          best_seler napisał:

          > Noo, jak na razie słowa prezesa się sprawdzają. Dwa przegubowe, niskopodłogowe
          > Neoplany, które od kilkunastu dni jeżdżą po Radomiu od poniedziałku trafiły na
          > linie podmiejskie - konkretnie linię D i wożą głównie powietrze. A do miasta
          > Ikarusy.
      • isoxazolidine Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: 06.10.04, 09:57
        gdyby nie zakusy na oddanie do kielc najnowoczesniejszych autobusów to może i
        przyjałbym taką argumentację. ale w istniejącym kontekście .... najwyraźniej
        władze s-ki pt MPK chcą najpierw odzwyczaic nas "miekko" od widoku neoplanów a
        potem cichcem oddać je do kielc.
        nic z tego (!)



        Gość portalu: ewa napisał(a):

        > Dalczego dzielice ludzi na tych z Radomia co wszystko im się należy i tych
        > z wiochy , co niech sie cieszą że wogóle moga dojeżdzać do szkoły w wielikm
        > mieście RADIMIU.
        > Przecież poława tzw. Radomian ma korzenie natych wiochach ,
        > dojeżdzała do miasta furmankami ze snopkami , a dziś pretensje że dobry
        > samochód jedzie do gminy.
        > Coś się Wam pokręciło !!!!!!
        • Gość: pepe Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.04, 13:07
          Niestety synku masz informacje wzięte z kosmosu lub złego informatora, a może
          chorą wyobraźnię. Po pierwsze Kielce będą płaciły MPK za wynajęcie autobusów, a
          nie jak piszesz, że będa oddane. Po drugie nie będą to najnowocześniejsze
          autobusy tylko stare wysłużone Jelcze. Szkoda mi takich ograniczonych w
          myśleniu ludzi jak ty synku. Widać, że nie pracujesz i bardzo się nudzisz. I z
          twoja błyskotliwą inteligencją raczej bezrobotny zostaniesz nadal.
          • Gość: Dawny student Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.abac.com 08.10.04, 22:12
            Witam "pepe", to jest, chciałem powiedzieć, Witam panie prezesie "pepe"!

            Po pierwsze.
            Zgadzam się z panem, że złym człowiekiem jest ten kto wymyślił i informował mnie i wszystkich o wydzierżawieniu solarisów do Kielc. Złym i z chorą wyobraźnią.
            Mało tego. Zdradzę panu kto był. Był to prezes MPK i jego zastępcy w wypowiedzi szefostwa MPK Radom dla Gazety Wyborczej w Kielcach (potwierdzone przez prezesa MPK Kilece).

            Po drugie.
            Wielkie dzięki za dzisiejsze najnowsze, sensacyjne i co najważniejsze pomyślne wiadomości zawarte w pana wpisie!
            TO PRAWDZIWA SENSACJA!!!!
            TO PIERWSZA WIADOMOŚĆ, panie prezesie "pepe", ŻE DO KIELC WYDZIERŻAWICIE NIE SOLARISY TYLKO JELCZE GRUCHOTY.

            Po trzecie.
            Co do myslenia i ograniczeń pod tym względem. My po prostu różnimy się. Ja bronię interesu mieszkańców Radomia a pan chce im szkodzić przez pozbawienie ich możliwości jeżdżenia w dobrych warunkach nowymi autobusami. I to autobusami kupionymi za ich pieniądze a nie za pana pieniądze czy jakiekolwiek inne.
            Kto z nas reprezentuje ograniczone, nienormalne myślenie i zachowanie oceniają mieszkańcy. Pan wie jak ocenili.

            Po czwarte.
            Tak dodatkowo. Bardzo źle świadczy o panu ta pogarda dla bezrobotnych.
              • Gość: abc radomianka Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.04, 14:47
                best_seler napisał:

                > A to straszna bzdura. Ale jak sie okazalo nie chodzi tez o solarisy, nie
                mniej
                > jednak wydzerzawione maja byc czteroletnie Neoplany K4016 (numery taborowe
                832-
                > 840)
                Ciekawa jestem strasznie skąd masz takie wiadomości i czy są one wiarygodne?
                Kielce szukają sponsora na zakup autobusów a dzierżawa od innego miasta kilku
                pojazdów to ostateczność. Jak mi wiadomo Kielce nie ogłosiły jeszcze przetargu
                i niewiadomo czy MPK weźmie w nim udział.
                • Gość: empi Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: *.udn.pl 13.11.04, 12:07
                  Opinie na temat wynajmu autobusów do kielc są śmieszne. Prawda jest taka, że
                  gdyby nie prasa to nawet nikt by się nie skapnął, ze te Jelcze zniknęły. A tak
                  to teraz każdy płacze, że jeździ starymi Jelczami M11. Wcześniej też one były,
                  ale teraz zapewne jeździ ich więcej, a wszystko przez Kielce, prawda?
                  Aha, żeby nie było wątpliwości - do Kielce jadą Jelcze 120MM/1
                  • Gość: pasażer Re: Pytanie do Dyrektora MPK i tych nad nim: IP: 67.18.180.* 13.11.04, 12:52
                    Naśmiewać można się jedynie z Twojej opinii "empi".
                    Tylko dzięki temu forum Gazety i tym wyśmiewanym przez Ciebie opiniom ludzi, którzy wpisali swoje protesty, do Kielc pojechały (czy pojadą za parę dni?) Jelcze a nie 8 albo 10 niskopodłogowych Neoplanów. To wydzierżawienie Neoplanów uzgodniły władze MPK Radom z władzami MPK Kielce.
                    Dzięki tym co się tu wpisywali bo jest tego efekt: 10 nowych niskopodłogowych ciepłych i cichych autobusów więcej będzie nas wozić tej zimy.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka