Dodaj do ulubionych

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim

13.10.21, 12:21

Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

• koordynowanie wszystkich działań związanych z ustalaniem cen na obsługiwanym obszarze,
• monitorowanie cen i wprowadzanie zmian wynikających z wahań cenowych na krajowych międzynarodowych rynkach, innych lokalnych uwarunkowań lub działań konkurencji, jak również innych czynników wpływających na koszty (np. kursy walut),
• ścisłą współpracę z lokalnym działem Kalkulacji i działem Sprzedaży w celu
• zapewnienia zgodności polityki cenowej ze zmieniającymi się uwarunkowaniami rynku (np. rozwiązania proekologiczne, elektromobilność),
• rozumienie wpływu decyzji cenowych na marżowość i zyskowność firmy,
• rekomendowanie i wprowadzanie strategii cenowych na przydzielonym obszarze,
• zapewnianie zgodności ustalonych cen i dokumentacji w systemie dla celów audytów i kontroli,
• realizowanie zaleceń pokontrolnych i wprowadzanie odpowiednich zmian (jak np. zmiany cenników, wypłata bonusów),
• wprowadzanie usprawnień redukujących czas realizacji codziennych zadań i podnoszących efektywność (także: proponowanie nowych rozwiązań w Procesach Ciągłego Doskonalenia),
• udzielanie fachowych i wspierających odpowiedzi na wewnętrzne zapytania odnośnie kalkulacji i zmian cen, udział w dyskusjach, powiadamianie o zmianach cen.

Wymagania:

• znajomość języka węgierskiego i/lub bułgarskiego (min. B2),
• preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie,
• zdolności analityczne i umiejętność analizy danych w procesach ustalania cen i podejmowania strategicznych decyzji,
• doświadczenie w obsłudze Klienta lub dziale operacyjnym,
• doświadczenie w obsłudze Microsoft Office; preferowana znajomość GSAP/H3,
• wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
• rozumienie firmowej Księgi Zasad Działania i oferty wartości dla Klienta,
• nastawienie na ciągłe udoskonalanie działań,
• umiejętność komunikacji i budowania relacji,
• chęć własnego rozwoju, otwartość na ocenę i gotowość do podnoszenia efektów swojej pracy,
• mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Oferujemy:

• umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
• prywatną opiekę medyczną,
• dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
• szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
• zniżki na paliwo.

CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.

Osoba do kontaktu:
Martyna Mokrzycka
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. 731400006
e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org






Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka