Dodaj do ulubionych

Zmiana otwierania drzwi w lodówce z wyświetlaczem.

30.01.12, 10:07
Czy któraś z WDPD we własnym zakresie (nie przez serwis) zmieniała kierunek otwierania drzwi? Chcę kupić taką z wyswietlaczem (Samsung), ale w sklepie się nie podejmują, w serwisie śpiewają 230zl , więc jestem ciekawa, czy to faktycznie takie trudne - ze względu na elektrykę od wyświetlacza...
Obserwuj wątek
    • schiraz Re: Zmiana otwierania drzwi w lodówce z wyświetla 30.01.12, 10:33
      Ja zmieniałam drzwi w swojej LG z wyświetlaczem i robi to serwis w ramach gwarancji. Wręcz zakazali nam podejmować się tego samemu, tyle, że trzeba było długo czekać (około 3 miesięcy), bo to nie pilna usterka. Sama robota trwała pół godziny i nie wygląda skomplikowanie, przełączyli kabelki, które poprowadzili inną stroną (do nowej lodówki załączony był fragment, który należało zastosować w razie zmiany kierunku otwierania drzwi) i założyli na nowo drzwi.
    • magdalaena1977 Re: Zmiana otwierania drzwi w lodówce z wyświetla 30.01.12, 12:16
      Ja też kupiłam Samsunga i zapłaciłam serwisantowi (też ok. 200 zł).
      Facet miał wprawę, ale wykonanie pracy zajęło mu godzinę. Nie podjęłabym się tego sama.

      Przy czym ja zamówiłam lodówkę w sklepie oleole (marka euro) i mieli mi zamienić drzwi za 150 zł. Ale na miejscu okazało się, że panowie nie potrafią zamieniać drzwi z wyświetlaczem. A ponieważ lodówka już u mnie była, to musiałam zamówić serwis albo otwierać drzwi do ściany.

      Mam tę lodówkę prawie rok i jestem zadowolona i polecam model z wyświetlaczem - jakoś fajnie jest wiedzieć, ile stopni jest w której komorze.
    • sadosia75 Re: Zmiana otwierania drzwi w lodówce z wyświetla 30.01.12, 12:51
      Jeśli zmienisz kierunek otwierania drzwi sama to zerwiesz umowę gwarancyjną ( plaga samsungów chyba jest big_grin kupiliśmy taką naszej babci i zmieniliśmy sami kierunek otwierania i niestety ale gwarancja przepadła. na szczęście lodówka nie ma zamiaru się psuć big_grin ) można też zamówić w sklepie ( rtv euro na pewno ma taką opcję ) lodówkę,która otwiera się w taką stronę w jaką Ty chcesz ( czekasz dłużej na lodówkę ale nic nie dopłacasz ) jeśli ci nie zależy na gwarancji to dobry elektryk załatwi sprawę za 50zł
    • bigiwona68 Re: Zmiana otwierania drzwi w lodówce z wyświetla 12.05.17, 13:12
      Do tej pory nic się nie zmieniło. Kupiłam lodówkę samsung z wyświetlaczem w euro agd, gdzie poinformowano mnie, że zmiana kierunku otwierania drzwi to koszt serwisanta 150 zł. Po kontakcie z serwisantem koszt wzrósł do 300 zło, bo 150 zł mam dopłacić z dojazd. Ze sprzętu rezygnuję i cóż... nie kupię już nigdzie Samsunga, bo kierunek drzwi muszę mieć inny, a nie mam zamiaru dodawać do ceny lodówki 300 zł.
      • kk345 Re: Zmiana otwierania drzwi w lodówce z wyświetla 10.06.17, 23:53
        Na początku maja kupiłam Samsunga własnie w Euro agd i transport, wniesienie i zmiana kierunku drzwi kosztowała w sumie 150 zł, do dziś są takie własnie koszty w ich sklepie internetowym- lodówka przyjechała z już przełożonymi drzwiami, serwis ją jeszcze odpalił i wypoziomował.
    • robertgdynia Re: Zmiana otwierania drzwi w lodówce z wyświetla 11.06.17, 16:39
      Niby to jest proste ale kto za to bierze odpowiedzialność ? a jak sie coś zdarzy nieszczesliwego ,to są drzwi przewaznie szklane ,lub inox ,porysowac mozna ,uszczerbic przy demontazu wyswietlacza ,moga się zeslizgnać,oczywiscie wówczas za drzwi które kosztuja 750zł zapłaci serwisant ,lub pzu pokryje koszty jesli firma jest ubezpieczona ale tylko 250zl ,poniewaz jest regres do 500zl.do takiej wymiany powinno jechać dwóch techników.czy Kowalski który za 50zł przekłada takie drzwi zapłaci za nie jak z reki mu wypadną?????? pewnie powie dziekuje i dowidzenia jak w usterce
      Autoryzowany serwisant AGD
    • koncio2017 Re: Zmiana otwierania drzwi w lodówce z wyświetla 11.06.17, 20:29
      Ludzie, serwisy robią Was w balona.Nigdzie nie ma żadnych plomb. Jeśli ktoś zmieni sam i nic nie uszkodzi to żadna gwarancja nie przepadnie.Zawsze potem przy jakiejś naprawie można powiedzieć ze taką lodówkę już kupiliście.Nikt tego Wam nie udowodni.Kart gwarancyjnych juz teraz nie trzeba więc i wpisu nie trzeba.Chyba ze ktoś zle przełoży kabelki i dojdzie do uszkodzenia.Ale to i tak nie problem.Zapłacicie za naprawę uszkodzenia z winy klienta i gwarancja dalej trwa.Sam robię w autoryzowanym serwisie więc wiem co mówię.200 zł za przełożenie?To chyba żart.To dla wprawnego i myślącego majsterkowicza to banał!Ludzie nie dajcie się nabijać w balona.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka