Dodaj do ulubionych

Czy nikt z Magazynu się tutaj nie wypowiada???

20.11.07, 10:01
Zastanawia mnie to ? Dział który jest najbardziej
uciskany ,pomiatany,i naj mniej zarabiamy z całej firmy ,ale
wymagania co do hendlerów ogromne . Wiecie zapewne wszyscy że
wprowadzono nam skanerki super zabawki tylko nikt zdaje się nie
dostrzegać faktu że spowolniły proces wystawiania zamówień.W opinji
większości pracowników z lini pakujących to właśnie od momentu
wprowadzenia skanerów zaczeły się kłopoty z brakiem zamówień na
liniach.Zastanawia mnie tylko jedno jak długo nasza oszczędna
dyrekcja będzie się przyglądać na te wasikobuble jeden skaner to
koszt około 11tyś zł. A mamy ich około 15 szt łatwo policzyć ile to
ich kosztowało .Nie wpominam o stratach wywołanych przestojami.Ale
co tam przecież to wina magazynierów . Zapraszam do debaty na ten
temat bo zaręczam jest o czym.
Obserwuj wątek
    • sap_er Re: Czy nikt z Magazynu się tutaj nie wypowiada?? 20.11.07, 11:58
      A kolega wie w ogóle, do czego służy skaner? To taka sprytna
      zabawka, która eliminuje błędy spowodowane wystawianiem zamówień w
      dwóch etapach, chodzi mi o wystawienie zamówienia a następnie
      przesunięcie komponentów w systemie na komputerze stacjonarnym.
      Najlepszym przykładem jest sytuacja, którą mamy obecnie. Nadgodziny
      pracowników magazynu i operatorów z pakowania spowodowały, że
      zabrakło skanerów dla wszystkich i tu jest problem. Co raz częściej
      są zamówienia zapakowane a nie odpisane, bo ktoś zgubił screena.
      Jeżeli już mówimy o niewystawionych na czas zamówieniach to myślę,
      że większym problemem niż skanery są ludzie i ich beztroska a raczej
      brak wyobraźni. Odłożenie komponentu byle gdzie spowoduje, że ktoś
      później straci dużo czasu na jego odnalezienie. Następny problem to
      brak miejsca w magazynie, ale to już inna historia…
      • nowy_5 Re: Czy nikt z Magazynu się tutaj nie wypowiada?? 20.11.07, 19:37
        Analizując temat wydaje mi się że wprowadzenie skanerów to był dobry pomysł,
        druga strona medalu to wyszkolenie personelu aby tym skanerem potrafił się
        posłużyć. A jeżeli chodzi o przestoje na liniach to moim zdaniem sami jesteśmy
        sobie winni - jak coś poleci z palety to nie warto tego s powrotem wrzucić w
        lokalizację bo po co ??. A później widzę komentarze na linii "magazyn szuka...".
        Panowie więcej uwagi w tym co robi każdy z nas.
      • magazynier2004 Re: Czy nikt z Magazynu się tutaj nie wypowiada?? 21.11.07, 01:06
        ty się gościu brakiem miejsca nie zasłaniaj bo albo nie jesteś z
        magazynu , albo jesteś jednym z odpowiedzialnych za wprowadzenie
        skanerów . A czy ja wiem do czego służy skaner odpowiem Ci wynikiem
        ztestów 98% poprawnych odpowiedzi MAŁO??? Dwa etapy ??!! stary ty
        nie wiesz o czym móisz my to robimy w jednym etapie , czli znalazł
        odpisał. A co do zagubień screena to pogłówkuj troche wcześniej cały
        system wystawiania zamóień opierał się na screenach i jakoś nikt
        ichnie gubił. a co do braku wyobrażni to myśle że to właśnie tobie
        jej brakuje bo albo nigdy nie byłeś na magazynie i nie
        uczestniczyłeś w procesie wystawiania zamóień obecnie ani w
        poprzednim systemie więc albo jesteś kierownikiem czegoś tam i
        wyprali ci łeb albo jesteś magazynierem i liczysz na awans.
        • sap_er Re: Czy nikt z Magazynu się tutaj nie wypowiada?? 21.11.07, 18:05
          magazynier2004 napisał:

          > ty się gościu brakiem miejsca nie zasłaniaj bo albo nie jesteś z
          > magazynu , albo jesteś jednym z odpowiedzialnych za wprowadzenie
          > skanerów . A czy ja wiem do czego służy skaner odpowiem Ci
          wynikiem
          > ztestów 98% poprawnych odpowiedzi MAŁO??? Dwa etapy ??!! stary ty
          > nie wiesz o czym móisz my to robimy w jednym etapie , czli znalazł
          > odpisał. A co do zagubień screena to pogłówkuj troche wcześniej
          cały
          > system wystawiania zamóień opierał się na screenach i jakoś nikt
          > ichnie gubił. a co do braku wyobrażni to myśle że to właśnie tobie
          > jej brakuje bo albo nigdy nie byłeś na magazynie i nie
          > uczestniczyłeś w procesie wystawiania zamóień obecnie ani w
          > poprzednim systemie więc albo jesteś kierownikiem czegoś tam i
          > wyprali ci łeb albo jesteś magazynierem i liczysz na awans.

          - Nie zasłaniam się brakiem miejsca w magazynie, bo kto w nim był
          wie, że taka jest prawda - magazyn mamy za mały.
          - Piszesz kolego o punktach z testu, faktycznie wynik imponujący...
          A ile z tych punktów zdobyłeś sam??? No dobrze, załóżmy, że
          napisałeś ten test sam i umiesz pracować na skanerze. To powiedz mi,
          dlaczego tak źle kojarzy Ci się praca na skanerach - przecież nie
          masz problemów z ich obsługą.
          - O dwóch etapach to kolego chyba się nie doczytałeś albo złość cię
          zaślepiła, bo właśnie napisałem, że po wprowadzeniu skanerów ten
          problem został wyeliminowany (przynajmniej w części).
          - Co do zgubień screenów to zdarzały się zawsze (zwłaszcza na
          przejeciu zmian) ale myślę, że nie mniejszym problemem były
          niedokładnie zapisane na nich dane.
          Acha i jeszcze jedno, w magazynie pracuję dość długo i wiem jak się
          wystawiało zamówienia kiedyś i jak się je wystawia obecnie. Jeżeli
          chcesz jeszcze podyskutować na ten temat to zapraszam. Może się
          jeszcze czegoś nauczysz
          • obserwator-2003 Re: Czy nikt z Magazynu się tutaj nie wypowiada?? 23.11.07, 16:37
            żeś pojechał po bandzie! :-)))
    • pracownik_magazynu Re: Czy nikt z Magazynu się tutaj nie wypowiada?? 20.11.07, 22:49
      Skanery nie są powodem przestojów, jeżeli nie pomogły to tez nie
      zaszkodziły. Prawdziwe powody przestojów to nieodpowiedzialność
      ludzi, którzy się nimi posługują. Nie wszystkich oczywiście, są i
      tacy, którym zależy na dobrej pracy. Co z Ciebie za magazynier?
      Podpierasz się opinią "ludzi z linii pakujących" a co sam o tym
      sądzisz? Dlaczego praca na skanerze tak Cię boli?
    • jacekmaniek Re: Czy nikt z Magazynu się tutaj nie wypowiada?? 14.06.20, 15:15
      Gorąco polecam firmę Maglo!
      Link: www.maglo.com.pl/

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka